دسته‌بندی نشده

معجزه سفید کردن صورت – روش خانگی – معرفی محصول

نحوه سفید کردن صورت

لکه های تیره، کک و مک ها، جای جوش و زخم ها و رنگ های نا هموار پوستی از جمله موانع داشتن پوستی شفاف، روشن و سفید می باشند. اگر پوستتان دچار این موارد شده و شما هم میل به روشن و سفید کردن صورت و پوستتان دارید و می خواهید از حالت عادی درخشان تر جلوه کنید، هیچ جای نگرانی نیست و کاملا طبیعی است.

میل به سفید کردن پوست و روشن نشان داده شدن، بیش از چندین هزار سال است که در انسان وجود داشته و شواهد مختلف نشان داده اند که خانم ها در دوره های مختلف زندگی و در عصر های گوناگون برای سفید کردن صورت و بدن خود با استفاده از پودر های مختلف تلاش های فراوانی کرده اند.

15 روش ساده برای سفید کردن پوست صورت

اما امروزه راه های زیادی وجود دارد که شما با امتحان آن ها می توانید سفیدی بیشتری به صورت و پوستتان داده و درخشان تر و روشن تر جلوه کنید. در این مقاله ما قصد داریم چندین روش مختلف با استفاده از تکنیک های خانگی و محصولات درمانی مختلف که بر اساس آزمایشات مختلف و تجارب مصرف کنندگان اثر گذاری آن ها ثابت شده است را به شما عزیزان معرفی کنیم.

1 – کرم های سفید کننده

بر خلاف اطلاعات اشتباهی که بسیاری از وبسایت ها و مجلات به اصطلاح زیبایی در اختیار شما قرار می دهند، یکی از روش های سریع، کاربردی و اثر گذار برای سفید کردن پوست صورت، استفاده از کرم سفید کننده است، کرم های سفید کننده با کیفیت می توانند سرعت سفید شدن صورت شما را افزایش دهند. اگر فکر می کنید این ادعا اشتباه است، پس کافیست از خودتان بپرسید که چرا خانم هایی که از کرم های سفید کننده با کیفیت استفاده می کنند، همیشه پوستی شاداب، درخشان و سفید تر دارند؟ یعنی رازشان چیز دیگری غیر از محصولات مراقبتی با کیفیتشان می باشد؟

1 – 1 – کرم سفید کننده شیر الاغ وکالی

به عنوان مثال این محصول را می توان یکی از بهترین کرم های سفید کننده در بازار دانست، پایه آن شیر الاغ می باشد و علاوه بر اینکه پوست صورت و دست های شما را سفید می کند و به سلول های شما آبرسانی نیز کرده و یک پاک کننده عمقی آلودگی های پوستی نیز می باشد، بدین ترتیب شما با یک تیر 3 نشان خواهید زد. هم صورتتان را سفید تر خواهید کرد، هم سلول های پوستیتان را از خشکی نجات خواهید داد و هم از شر بسیاری از آلودگی های پوستی و احتمال ابتلا به بیماری پوستی نیز نجات خواهید یافت.

1 – 2 – کرم شیر گاو ایمیجز

یکی دیگر از کرم های سفید کننده بسیار خوبی که باز ترکیب اصلی سازنده آن شیر ولی این بار شیر گاو می باشد، این کرم سفید کننده و البته باز ابرسان از برند ایمیجز است. این محصول به جز خاصیت خوب هیچ عوارضی ندارد و استفاده از ان برای هر فردی مفید واقع می شود. چراکه همانند کرم سفید کننده شیر الاغ وکالی علاوه بر خاصیت سفید کنندگی، آبرسان نیز می باشد و آلودگی های پوستی را نیز از بین می برد.

1 – 3 – کرم سفید کننده آیچون بیوتی

این کرم نیز یکی دیگر از کرم هایی است که شما می توانید از آن برای سفید کردن نقاط حساس بدن از جمله : زیر بغل – آرنج – زانو – کشاله ران – واژن – نواحی تناسلی و … و از بین بردن لکه های ناشی از شیو، استحمام – استفاده از محصولات بهداشتی مختلف و … استفاده کنید. این محصول نیز همانند دو محصول معرفی شده دیگر در پاراگراف های قبلی بدون عوارض است و اثر گذاری تضمینی دارد.

1 – 4 – صابون شیر الاغ رانی

یکی از صابون هایی که هر چند استفاده از صابون ها نسبت به گذشته به دلیل محبوب شدن فوم های شستشوی صورت کاهش یافته، توانایی روشن کردن و سفید کردن پوست شما را با تداوم در استفاده دارد، صابون شیر الاغ رانی است، که تریکبات آن کاملا ارگانیک بوده و در ساختش هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است و درصد بالایی از آن را شیر الاغ تشکیل می دهد.

2 – روش های خانگی برای سفید کردن پوست صورت

اما علاوه بر اینکه شما می توانید از محصولات مراقبتی آماده ای که استفاده از آنها هیچ زحمتی ندارد و عوارضی نیز نخواهند داشت، روش های خانگی بسیاری نیز وجود دارند که شما می توانید به آنها عمل کرده  بدین ترتیب مانع از کدر و تیره شدن پوست و صورتتان شده و به سفید شدن و درخشان شدن آن کمک کنید. این روش های به صورت زیر می باشند :

2 – 1 – استفاده از کرم سفید کننده دست ساز

اگر سری به قسمت وبلاگ ما بزنید و یا بر روی متن تیتر بالا کلیک کنید، در مقاله ای که نوشته ایم روش ساخت دو کرم سفید کننده خانگی برای سفید کردن پوست دست و صورت را توضیح داده ایم. این دو کرم کاملا کاربردی هستند و اثر گذاری فوق العاده ای دارند، شاید درست کردنشان کمی زمان بر و سخت باشد، اما مطمئن باشید که نتیجه دریافتی از آنها شگفت انگیز است و شما به داشتن پوست سفیدتان افتخار خواهید کرد.

2 – 2 – استفاده از سرم های خانگی

علاوه بر کرم های سفید کننده خانگی در ادامه ما طریقه ساخت چندین سرم صورت خانگی را نیز به شما آموزش خواهیم داد که از آنها نیز می تانید برای از بین بردن لکه ها، کدری پوست و روشن و سفید کردن صورت و دست هایتان استفاده کنید.

2 – 2 – 1 – سرم صورت آب سیب زمینی

کافیست یک سیب زمینی را پوست کنده، آن را رنده کرده و در نهایت آب آن را گرفته و در یک ظرف قرار دهید. آب سیب زمینی گرفته شده را به وسیله یک عدد پد آرایشی سکه ای ایپک بر روی قسمت های مختلف صورتتان ریخته و پخش کنید. این سرم صورت خانگی سه ویژگی بسیار مهم و خیلی خوب دارد. سیب زمینی حاوی ویتامین سی است و همانطور که می دانید ویتامین سی روشن کننده است ( خواص ویتامین سی برای پوست و صورت ) آب سیب زمینی آنتی اکسیدانی قوی است و یک عامل سفید کننده می باشد و همچنین به عنوان یک پاک کننده و لایه بردار قوی نیز استفاده می شود و می تواند سلول های مرده را از بین برده و بدین ترتیب پوست را روشن تر جلوه دهد.

2 – 2 – 2 – سرم صورت مخلوط آب هویج و آب آووکادو

برای دستیابی به این سرم صورت عالی، کافیست آب این دو میوه را گرفته ( استفاده از هر کدام از آنها به صورت جداگانه نیز سرشار از خاصیت است و سفید کنندگی را به دنبال دارد ) و همانند روشی که در پاراگراف قبلی برای سرم آب سیب زمینی گفته شد این محلول به دست آمده از ترکیب آب این دو ماده غذایی را بر روی صورتتان اعمال کنید. آووکادو یک لایه بردار عالی است و سلول های مرده را از بین برده و اجازه تنفس به پوست می دهد و نتیجتا پوست را درخشان تر کرده و هویج نیز آنتی اکسیدانی است که به بهبود رنگ سلول های پوستی و از بین بردن لکه های تیره و جلوگیر از تولید ملانین ها کمک می کند.

2 – 3 – استفاده از ماسک صورت سفید کننده خانگی

استفاده از ماسک صورت چه ماسک ورقه ای و چه ماسک های کاسه ای در سال های اخیر بسیار رواج داشته است، این ماسک ها خواص بی نظیری دارند، در قسمت فروشگاه وبسایت ما، تنوع بی نظیری از انواع ماسک صورت موجود و قابل سفارش می باشد، اما شما می توانید در خانه نیز ماسک های مختلفی را با استفاده ترکیب مواد غذایی مفید مختلف با ماست، همانند :

    • ماسک ماست با زرد چوبه
    • ماسک ماست و لیمو
    • ماسک ماست به تنهایی
    • و مواردی دیگر

و همچنین استفاده از ترکیب مواد غذایی مختلف با عسل همانند :

    • ماسک شیر و عسل
    • ماسک عسل و تخم مرغ
    • ماسک عسل به تنهایی
    • ماسک عسل و آب میوه های مختلف
    • و مواردی از این قبیل

را درست کرده و از آنها استفاده کنید. به صورت کلی، ماست یک آنتی اکسیدان قوی است و سفیدی را نتیجه می دهد و عسل نیز یک لایه بردار طبیعی است و کدری را از بین می برد. بنابراین ساخت هر ماسکی با بیس ماست و یا عسل می تواند برای سفید کردن پوست و صورت مفید باشد.

3 – لایه برداری از صورت

روش دیگری که برای سفید کردن و درخشان شدن پوست صورت شما کاربرد دارد و به شما کمک می کند که روشن تر به نظر برسید، لایه برداری می باشد، لایه برداری با روش های مختلفی انجام می شود، اما آسان ترین روش آن استفاده از اسکراب صورت است، اسکراب ها سلول های مرده پوستی را از بین برده و نتیجتا لایه کدر و تیره ای که روی پوست به وجود آمده را حذف می کنند و بدین ترتیب باعث می شوند که صورت شما روشن تر جلوه کرده و سفید تر به نظر برسد.

3 – 1 – اسکراب لایه بردار بادام کوهی بیوآکوا

یکی از اسکراب های بی نظیری که ما به هر فردی که قصد سفید کردن صورت خود را دارد و می خواهد از شر کدری به وجود آمده ب روی صورتش خلاص شود معرفی می کنید. اسکراب لایه بردار بادام کوهی است، اگر خواص بادام کوهی برای سفید کردن صورت را خوانده باشید می دانید که عصاره این ماده غذایی تا چه اندازه می تواند برای سفید کردن صورت مفید باشد، بنابراین این اسکراب بی نظیر با سفید کردن صورت و لایه برداری از سلول های مرده همواره باعث می شود شما درخشان تر و زیبا تر به نظر برسید.

4 – استفاده از عصاره مرکبات بر روی صورت

یکی دیگر از کار هایی که توصیه می شود و برای سفید کردن صورت مفید است استفاده از عصاره مرکبات مختلف و یا مالیدن پوست آنها بر روی صورت است، دلیل این کار انتقال ویتامین سی موجود در این مرکبات به صورت و اثر گذاری بی نظیر ویتامین سی برای سفید کردن صورت، مبارزه با ملانوسیت ها و جلوگیری از به وجود آمدن لکه های پوستی می باشد.

4 – 1 – سرم ویتامین سی بیوآکوا

این سرم صورت بی نظیر سرشار از ویتامین سی می باشد و هر آن چه که مرکبات به صورت شما می بشخند را دارا می باشد. علاوه بر اینکه سرم ویتامین سی برای سفید کردن صورت کاربرد دارد، از آن برای کاهش چین و چروک و مبارزه با عوامل پیری نیز استفاده می شود.

5 – تغییر در سبک زندگی

یکی دیگر از کار هایی که برای سفید کردن صورت و جلوگیری از به وجود آمدن لکه های تیره و کدر شدن صورت و بدن کاربرد دارد، تغییر در سبک زندگی می باشد. به عنوان مثال رژیم هایی غذایی وجود دارند که مانع از ایجاد لکه های تیره روی پوست صورت شما می شوند و همچنین زندگی سالم نیز سلول های پوستی شما را از کدر شدن مصون می دارند. دو کار مهمی که در این رابطه می توانید انجام دهید به صورت زیر هستند :

5 – 1 – خواب کافی داشته باشید

بدن شما به خواب نیاز دارد و شما حداقل باید در هر 24 ساعت، 7 ساعت از آن را خوابیده باشید. خوب کافی باعث می شود که جریان خون در پوست شما افزایش یافته و بدین ترتیب پوست شما سفید تر می شود. علاوه بر این داشتن خواب کافی از کدر شدن صورت به دلیل کسلی، خستگی و عدم شادابی پوست نیز جلوگیری می کند.

5 – 2 – نوشیدن آب کافی

نوشیدن آب کافی باعث می شود که اب لازم به سلول های پوستی شما رسیده و به خوبی به آنها آبرسانی شود. عدم رسیدن آب کافی به پوست باعث به وجود آمدن لکه ها، جوش، خشکی صورت و نتیجتا کدر شدن پوست صورت شما می شود. بنابراین اگر می خواهید همواره پوست درخشانی داشته باشید و به سفید کردن صورتتان کمک کنید، آب کافی ( روزانه حدود 2 لیتر ) بنوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *