دسته‌بندی نشده

نحوه استفاده از پچ ( ماسک ) ورقه ای زیر و دور چشم

طرز استفاده از ماسک دور چشم

قبل از اینکه به شما بگوییم که نحوه صحیح و طرز درست استفاده از انواع پچ ها و ماسک های ورقه ای زیر و دور چشم به چه صورت است، باید بدانید که همه زیبایی را دوست دارند و همه هم به حفظ آن علاقه مند می باشند، و شما هم نباید از این قافله عقب باشید و به همین دلیل است که برای حفظ زیبایی و جوانی تان باید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید و خوشبختانه این روز ها به لطف تعدد برند های مختلف پایین آمدن قیمت های محصولات برند های مختلف و وجود انواع محصولات مراقبت از پوست، جوان ماندن و حفظ زیبایی، بسیار ساده شده است.

یکی از انواع محصولات مراقبت از پوست بسیار بسیار محبوب و کاربردی، پچ ها یا ماسک های ورقه ای زیر و دور چشم می باشند که در این مقاله می خواهیم به بررسی نحوه استفاده از آنها بپردازیم، بنابراین اگر شما هم نسبت به خرید پچ زیر چشم و یا ماسک ورقه ای دور چشم اقدام کرده اید، این مقاله را با ما همراه باشید.

اما ماسک و پچ ورقه ای زیر و دور چشم چیست ؟

در وهله اول و قبل از پرداختن به موضوع طریقه و روش استفاده از ماسک دور چشم باید به این مورد بپردازیم که خود ماسک دور چشم چیست و چه کاربردی دارد. همانطور که می دانید امروزه و خصوصا در چندین سال اخیر استفاده از ماسک ها در میان مردم و به ویژه خانم ها رواج پیدا کرده است. زیرا خانم ها و یا همچنین همه مردم به مراقبت از پوست و چشمان خود بسیار اهمیت می دهند.

در کل شاید در مرحله ای از زندگی خود این را تجربه کرده باشید و یا تجربه کنید که در زیر چشمانتان و یا اطراف آن ها هاله ای از تیرگی و سیاهی به وجود بیاید و یا دچار چین و چروک بشود و خطوط مختلفی در آن به وجود بیاید و همواره به دنبال راه حلی برای از بین بردن و برطرف کردن آن ها باشید.

در همین راستا شرکت های مختلف تولید کننده محصولات مراقبتی و آرایشی به ساخت و تولید ماسک های گوناگونی برای اطراف و زیر چشم ها اقدام کرده اند. در واقع این ماسک ها حاوی موادی مغذی و مقوی همچون مواد معدنی، ویتامین ها و سایر مواد مفید هستند که به آن آغشته شده اند و سبب درمان سیاهی دور چشم، چین و چروک و یا پیشگیری از آن ها خواهند شد.

ماسک ورقه ای دور چشم اسمانتوس بیوآکوا

آیا یادگیری طرز استفاده از ماسک دور و زیر چشم مهم است ؟

این محصولات را خیلی از خانم ها نمی شناسند، نمی دانند که به چه دردی می خورد و اصلا برای کدام قسمت از صورت استفاده می شود. به همین دلیل مهم است که طرز و نحوه صحیح آن ها آموزش داده شود و شما هم حتی اگر قبلا هم از آن استفاده کرده اید، باز این نحوه صحیح استفاده را بخوانید، چرا که در ادامه نکاتی در رابطه با نحوه استفاده از پچ های زیر چشم و این ماسک های ورقه ای دور چشم گفته شده است که رعایت این نکات ساده، می تواند به اثر بخشی بیشتر این محصولات کمک نماید.

خواص و فواید ماسک و پچ زیر و دور چشم

همچنین شایان ذکر است که بگوییم این محصول با عنوان پچ دور و یا زیر چشم نیز در میان مردم شناخته شده است که در قوطی هایی مخصوص با ظاهری ساده و شیک و یا بسته هایی شامل دو عدد پچ یک بار مصرف برای کلا یک بار استفاده، عرضه می شوند. این پچ ها به لطف مواد و ترکیبات نام برده شده در ساختار آن ها از خواص و فوایدی بی نظیر و فوق العاده بهره می برند. در اصل باید بگوییم که از برجسته ترین و مهم ترین ویژگی های این محصول رطوبت رسانی، آبرسانی و کلاژن سازی در اطراف می باشد. در نتیجه از این طریق چین و چروک موجود در اطراف چشم را کاهش می دهد و به مرور نیز از بین خواهد برد.

ماسک ورقه ای دور چشم

برطرف کردن پف موجود در دور چشم و همچنین کم تر کردن سیاهی و تیرگی های به وجود آمده در اطراف آن از دیگر خواص بی نظیر و منحصر به فرد این محصول خارق العاده می باشند. به طور کلی خواص و ویژگی های این محصول به همین چند مورد نام برده شده ختم نمی شود و بلکه از ویژگی های فراوان دیگری نیز بهره می برد که بیشتر و بهتر با آن ها آشنا خواهید شد.

در چه مواردی باید ماسک دور چشم مورد استفاده قرار گیرد؟

همانطور که در بند قبلی اشاره کردیم مزایای این محصول بسیار زیاد و فراوان است. در نتیجه زمانی که در اطراف و دور چشم های سایه های سیاه و تیرگی و یا پف بالای چشم و زیر چشم مشاهده کردید.

همچنین اگر چین و چروک به ویژه چین و چروک های پنجه کلاغی را در اطراف چشم های خود دیدید می توانید این محصول را خریداری نمایید و مورد استفاده قرار دهید. به علاوه ممکن است گاهی اوقات دوست داشته باشید به آبرسانی به پوست اطراف چشم و مرطوب کردن آن ها بپردازید که در این زمان هم استفاده از این محصول یعنی ماسک دور چشم ضرورت می یابد و بهتر است به مصرف و استفاده از آن پرداخت.

بخوانید : انواع ماسک ورقه ای صورت

طریقه استفاده از ماسک دور چشم

اکنون در این بند قصد داریم تا به آموزش طرز و نحوه صحیح و اصولی استفاده از پچ زیر چشم بپردازیم و به شما آموزش دهیم تا چگونه آن را مورد استفاده قرار دهید. بدون شک می دانید که هر یک از ماسک ها و همچنین محصولات مراقبتی مخصوص پوست روش خاص خود را برای مصرف دارند که این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست و در ادامه با ما همراه باشید تا طی چند مرحله با طرز استفاده از ماسک دور چشم آشنا شوید.

ماسک ورقه ای دور چشم

  • در مرحله اول و قبل از استفاده از ماسک باید بدانید پوستی تمیز و شسته شده از اهمیت فراوانی برخوردار است. در نتیجه ابتدا و قبل از هر چیزی با شوینده مناسب پوست خودتان به شست و شوی صورت و خصوصا اطراف چشمان خود بپردازید تا رد هیچگونه مواد آرایشی و آلودگی و میکروبی بر روی ان باقی نماند. البته این نکته را فراموش نکنید که از آب ولرم یعنی نه بسیار داغ و نه بسیار سرد برای این کار استفاده کنید.
  •  در مرحله بعد یعنی همان مرحله دوم باید ماسک مورد نظر را از بسته خود خارج کنید و سپس هر یک از ورقه های آن را در زیر دو چشم خود قرار دهید و با استفاده از چند ضربه توسط انگشتان خود بر روی آن باعث شوید تا به خوبی و به راحتی بر روی پوست قرار گیرد و به آن بچسبد. در واقع این کار باعث خواهد شد تا از طریق چسبیدن ماسک در زیر چشم ها مواد مغذی و ویتامین های موجود در آن به خوبی و بهترین حالت به پوست نفوذ کنند و جذب پوست شوند. در نتیجه عملکرد بهترین خواهد داشت و به راحتی تاثیر خود را خواهد گذاشت.
  •  همچنین بعد از انجام مراحل قبل بعد از گذشت چند دقیقه می توانید ماسک را بردارد و دور بریزید. سپس توسط سر انگشتان خود به ماساژ زیر چشمان خود جایی که ورقه های ماسک بر روی آن قرار گرفته است بپردازید. این کار یعنی ماساژ دادن ان سبب خواهد شد تا موادی که از ماسک در زیر چشم باقی مانده است به خوبی و بهتر جذب پوست شود و به آن نفوذ کند.

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای دور چشم

مدت زمان استفاده از ماسک دور چشم

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که این ماسک دور چشم را چه مدتی و در چه زمانی باید مورد استفاده قرار داد تا تاثیر خود را به صورت کامل بر روی پوست بگذارد. در جواب باید بگوییم که مناسب ترین زمان برای مصرف این محصول شب ها و مخصوصا قبل از خواب می باشد. البته در زمان هایی از روز نیز که به استراحت می پردازید می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

همچنین شایان ذکر است که بگوییم برای تاثیر گاری این ماسک بر روی پوست زیر چشم ها و برطرف کردن مشکلات و ایرادات به وجود آمده در آن باید هر بار که آن را به کار می برید به مدت 15 الی 30 دقیقه بر روی پوست و اطراف چشم باقی بمانند و استفاده از آن یک بار در روز کافی است. اما اگر دوست دارید بهترین اثر را در جوان نگه داشتن پوست زیر چشم ها و دورچشم ها برایتان به ارمغان بیاورید می توانید استفاده یک بار در روز را بیشتر کنید و آن را به دو بار در روز افزایش دهید.

در نتیجه بهتر و سریع تر تاثیر خود را خواهد گذاشت و مزایای خود را به پوست انتقال می دهد. به علاوه ناگفته نماند دوره استفاده از این محصول بین 10 تا 15 روز و یا هفته ای 3 الی 4 بار می باشد. البته این مورد یعنی این مدت زمان استفاده از ماسک به نوع مدل و نوع پوست شما مصرف کنندگان وابسته است و می توانید زمان و دوره آن را به صورت دلخواه و مداوم تکرار کنید.

ماسک ورقه ای دور چشم بیوآکوا

نکات و موارد مهم در طرز استفاده از پچ و ماسک ورقه ای زیر چشم

در هنگام استفاده از ماسک دور چشم یک سری نکات وجود دارد که رعایت کردن آن ها خالی از لطف نیست و بهتر است به بهترین شکل به انجام و رعایت آن ها بپردازید.

  •  نکته اول این است که می توانید بدون هیچگونه نگرانی از ایجاد مشکل و ایرادی به صورت مداوم و پی در پی این محصول را مورد مصرف قرار دهید و هیچگونه محدودیتی در تعداد دفعات مصرف آن وجود ندارد.
  •  نکته دوم نیز این است که نباید یک ورقه از پچ را چند بار مورد استفاده قرار داد زیرا امکان دارد نتیجه عکس بدهد و اینکه باعث خشکی پوست زیر چشم نیز بشود و یا اینکه سبب ایجاد لک در پوست زیر چشم شود. پس هر یک از ورقه های این محصول یکبار مصرف است و در انتها باید دور ریخته شود.

انواع ماسک ورقه ای دور چشم

  • نکته سوم استفاده از کرم یا سرم خاصی قبل از استفاده از خود ماسک ممنوع است. زیرا کاهش تاثیر گذاری محصول را به دنبال دارد.
  • همچنین مورد دیگری که ممنوع است این است که به هیچ عنوان نباید با این پچ ها خوابید. بلکه باید طبق زمان نوشته شده بر روی جلد ماسک آن را در زیر چشم قرار داد و سپس بعد از گذشت زمان مورد نیاز آن را برداشت و بعد از آن خوابید. تا این کار از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم و خشک شدن پوست این ناحیه جلوگیری کند و به عبارتی به صورت عکس تاثیر نگذارد.
  •  علاوه بر نکات بیان شده اگر دوست داشتید تاثیر گذاری این محصول را در کم کردن پف زیر چشم دو چندان کنید و بهتر اثر خود را بگذارند و فواید خود را به پوست انتقال دهند به شما پیشنهاد می کنیم تا آن را بیست دقیقه قبل از استفاده از پچ زیر چشم، در فریز بگذارید.
  • در نهایت این مورد نیز ناگفته نماند با توجه به اینکه این محصول خارق العاده به صورت اختصاصی و منحصر به فرد تنها برای پوست زیر چشم ساخته شده اند، اما بدون مشکل و مانعی می توانید آن را برای پوست نواحی دیگر مورداستفاده قرار دهید. البته امکان دارد برای نواحی دیگر کوچک ترین تاثیری نداشته باشد و در واقع بی استفاده باشد.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که حال که طرز صحیح استفاده از پچ ها و ماسک های ورقه ای زیر و دور چشم را یاد گرفته اید، بهتر است که حتما استفاده از آن را در روتین مراقبت از پوست خود قرار دهید تا از خواص بی ظنیر این محصولات بهره مند گردید، در نظر داشته باشید که خرید این محصولات مراقبت از پوست با بهترین قیمت از بهترین برند های بازار همانند برند بیوآکوا، ایمیجز و … از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بانه گالری امکان پذیر است.

یک فکر در & ldquo؛ نحوه استفاده از پچ ( ماسک ) ورقه ای زیر و دور چشم & rdquo؛

  1. شیرین گفت:

    مرسی از مقاله خوبتون کاملا متوجه شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *