نمایش 1–12 از 95 نتیجه

پوست سالم، زیبا و شاداب در همه دوران های تاریخ به عنوان نمادی از زیبایی صورت و جوانی شناخته شده است. تقریبا می توان گفت که همه ما آرزوی داشتن پوستی سالم و سر حال را داریم، به همین دلیل امروزه شاهد مصرف روز افزون ماسک های صورت در میان بانوان و حتی آقایان می باشیم. به عبارتی خرید و استفاده از ماسک صورت از جمله راهکار های ویژه در جهت پاکسازی صورت می باشد که باید هر خانمی، استفاده از آن را در روتین مراقبتی روزانه خود قرار دهد.

اما چه ماسکی مناسب صورت شما است ؟ از چه برندی خرید خود را انجام دهید و کجا باید انواع ماسک های صورت را مشاهده نمایید ؟ اینجا صفحه خرید انواع ماسک صورت از نمونه های ورقه ای گرفته تا نمونه های لایه بردار، ماسک طلا و یا زغال در فروشگاه اینترنتی بانه گالری می باشد که محصولاتی متنوع، برای انواع مشکلات پوستی شما، از انواع بهترین برند های خوب دنیا را برای شما عزیزان موجود کرده و امکان خرید آنها را با بهترین قیمت، هخم به صورت تکی و هم به صورت عمده فراهم آورده ایم. اما …

ماسک صورت چیست ؟

به صورت کلی به هر ماده ای مراقبتی که بر روی پوست قرار می گیرد و برای رفع مشکلات خاص، جوان سازی، آبرسانی، لایه برداری و … استفاده می شود ماسک صورت نامیده می شود. در واقع  ماسک های صورت یکی از انواع محصولات مراقبت از پوست و صورت هستند که برای موارد مختلفی در صورت مورد استفاده قرار می گیرند.

در یک تعریف کلی باید بگوییم که ماسک های صورت به مقدار زیادی از مواد غلیظ و بسیار مغذی که برای پوست صورت مفید هستند آغشته شده اند که مصرف آن مزایای فراوانی را برای پوست صورت به دنبال دارد. این نوع ماسک ابتدا در قرن 18 میلادی تولید شدند که به مرور با گذشت زمان به مدل ها و انواع آن افزوده شد و روز به روز ماسک هایی جدید تر با خواصی بیشتر به بازار عرضه شد و با رواج آن ها در میان مردم خصوصا خانم ها طرفداران خاصی را در سرتاسر جهان پیدا کرده است.

قیمت و خرید انواع ماسک صورت

ماسک ها انواع مختلفی دارند و در واقع بر اساس نوع آنها، فوایدی که دارند و البته فاکتور های متعددی دیگر، از جمله، برند سازنده، ترکیباتی که در ساختشان استفاده شده و مواردی دیگر، قیمت های متفاوتی دارند، اما به صورت کلی نسبت به کیفیت و ارزشی که دارند و تغییری که در پوست ایجاد می کنند، قیمت ماسک های صورت بسیار به صرفه است، اما بهتر است که قبل از خرید هر کدام از این ماسک ها ابتدا مدل مناسب برای صورت خود را بشناسید و از میان انواع آنها که در ادامه توضیح داده ایم و در لیست بالا نیز برای شما تنوعی بالا از آنها را درج کرده ایم، انتخاب نمایید.

انواع ماسک صورت از نظر شیوه ساخت

ماسک های صورت دقیقا مانند سایر محصولات مراقبتی و بهداشتی دیگر از نظر نحوه و شیوه ساخت نیز به چند دسته تقسیم بندی خواهند شد که در این بند به آن ها اشاره خواهیم کرد.

ماسک دست ساز و یا خانگی یا DIY

این نوع ماسک ها همانگونه که از نامشان پیداست به صورت دستی و در خانه توسط خود شخص ساخته می شود. پس تنها حاوی مواد طبیعی و ارگانیک می باشند. بنابراین باید طی ذوره های مختلفی استفاده شوند تا به مرور تاثیر خود را بر روی پوس بگذارند.

ماسک های صورت تجاری

این مدل از ماسک ها یکی دیگر از ماسک های صورت هستند که معمولا در فروشگاه های لوازم آرایشی و یا همچنین داروخانه ها نیز در دسترس شما قرار می گیرد و می توانید آن ها را خریداری نمایید و در این مقاله نیز به معرفی مدل های گوناگونی از این نوع ماسک ها می پردازیم.

ماسک های صورت نیمه حرفه ای

این نوع ماسک ها نیز در آرایشگاه ها و سالن هایی که خدمات پوستی یعنی پاکسازی و … را ارائه می دهند مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

ماسک های صورت کلینیکی

و در آخر از اصلی ترین و موثر ترین نوع ماسک هایی که می توانیم نام ببریم ماسک های کلینیکی هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند و بیشترین تاثیر را بر روی صورت می گذارند.

انواع ماسک های تجاری صورت و خواص و موارد استفاده از آنها

ماسک های صورت انواع مختلفی دارند. برخی افراد ترجیح می دهند از ماسک های صورت خانگی استفاده کنند. اما این روش بسیار وقت گیر بوده و ممکن است به دلیل عدم شناخت نوع پوست و تاثیر منفی برخی مواد، موجب حساسیت و یا جوش شوند. به همین دلیل بیشتر بانوان ترجیح می دهند که ماسک های صورت متناسب با نوع پوست خود را با اطمینان از تاثیرات آن خریداری نمایند .

اولین قدم در هنگام خرید این محصول، شناخت نوع پوست است، اگر گوشتی چرب و پر جوش دارید و یا اگر پوستتان بسیار خشک بوده و پوسته پوسته می شود، نگران نباشید، ماسک های صورت در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند که هر کدام برای تیپ پوستی مختلفی مناسب اند و بر اساس نوع استفاده به دو نوع دسته بندی می شوند:

انواع ماسک های مختلفی که در بازار موجو می باشند هر کدام برای اهداف مختلفی استفاده می شوند و خواص و ویژگی هایی دارند که در ادامه برخی از این ماسک ها و ویژگی هایی که دارند را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم.

ماسک صورت برای رفع جوش

نمونه ای از انواع ماسک صورتی که در بازار وجود دارد ماسک صورت برای رفع جوش های مختلف اعم از جوش های سرسیاه، جوش های چرکی، جوش های زیر پوستی و … می باشد. بدون شک می دانید که جوش صورت یکی از معضلات و مشکلاتی است که امکان دارد در هر سنی گریبانگیر هر فرد شود و همچنین از بین بردن و رهایی از آن نیز کمی دشوار و تاقت فرسا می باشد. به علاوه در کاهش اعتماد به نفس فرد نیز موثر است. در نتیجه در این صورت استفاده از ماسک های صورت برای رفع و از بین بردن جوش و جای جوش و لکه ها اهمیت بالایی پیدا می کند.

در این میان چندین نکته وجود دارد که باید در هنگام مصرف این نوع ماسک ها رعایت شود و این نکات این است که قبل از استفاده از ماسک باید حتما صورت خود را بشویید تا هیچگونه مواد آرایشی، آلودگی و گرد و غباری و چربی بر روی پوست باقی نماند. همچنین به مدت زمانی که ماسک بر روی صورت قرار می گیرد باید بسیار توجه کرد زیرا هر یک از ماسک ها مدت زمان مخصوص به خود را دارند تا بر روی صورت قرار بگیرند. به علاوه مراقبت از لب ها و چشم ها نیز به هیچ عنوان از یاد نرود.

ماسک روشن کننده صورت

روشن شدن و از بین رفتن تیرگی و لکه های صورت یکی ارزوهای هر فرد می باشد که همواره به دنبال آن می باشد و همیشه می خواهد از طریق راهی پوست صورت خود را شفاف و صاف و روشن کند. یکی از این راه ها که به شما معرفی می کنیم مصرف ماسک روشن کننده صورت می باشد که تاثیر بسزایی در روشن تر کردن پوست صورت دارد. در واقع این نوع ماسک ها به دلیل ویژگی هایی که دارند کی توانند به لایه برداری و پاکسازی پوست صورت بپردازند و در نتیجه سطح پوست را نیز شفاف تر و روشن تر از حالت عادی کنند.

ماسک سفید کننده صورت

ماسک سفید کننده صورت نیز نوع دیگری از ماسک های صورت به شمار می روند که خواص منحصر به فرد خود را دارند. همانطور که از نام این نوع ماسک ها نمایان است برای سفید تر شدن و روشن شدن رنگ پوست مورد استفاده قرار می گیرند. پس اگر دوست دارید همیشه و همه جا پوستی شفاف و صاف و در عین حال سفید داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم تا از استفاده از ماسک های خانگی غافل نشوید.

در واقع ملانین یکی از اصلی ترین نکات در تعیین رنگ پوست می باشد و هرچه تولید ملانین در پوست بیشتر و رنگدانه ها نیز بیشتر باشد رنگ پوست تیره تر است و بر عکس نیز اگر میزان تولید ملانین کم باشد رنگ پوست نیز روشن تر و سفید تر می باشد. این نوه ماسک ها نیز از طریق توانایی که دارند سبب مهار کردن تولید رنگدانه های ملانین به صورت کاملا طبیعی می شوند.

ماسک صورت ورقه ای

ماسک ورقه ای نمونه دیگری از ماسک هایی است که منشا تولید و ساخت آن به کره جنوبی بر می گردد و استفاده از آن به یکی از اصلی ترین اصول مراقبتی از پوست تبدیل شده است. این نوع ماسک ها به صورت ورقه و لایه های نازکی ساخته شده اند که به موادی مغذی و مقوی مورد نیاز برای پوست صورت مجهز شده اند و در بسته هایی در اختیار شما کاربران قرار می گیرد.

در اصل این محصول به دلیل مواد و ترکیباتی که در ساختار آن به کار می رود سبب آبرسانی، ایجاد تعادل پوستی، مرطوب کنندگی، آرام بخشی و روشن کردن پوست فرد مصرف کننده خواهد شد. همچنین باید بگوییم که طراحی این نوع ماسک ها به گونه ای است که هر قسمت آن درست بر روی اجزای صورت قرار می گیرد و بخش های چشم و لب در آن دارای شکاف هایی می باشد و موادی را که به آن غنی شده است به درون پوست نفوذ می دهد.

  • خواص ماسک ورقه ای :

از خواص و مزایای این ماسک باید به: آبرسانی، بهبود کیفیت پوست، سم زدایی، بهبود آکنه و از بین بردن جوش و جای جوش، روشن و سفید کردن پوست، جوانسازی و لیفت پوست اشاره کنیم.

  • نحوه مصرف :

نحوه مصرف این محصول نیز به این صورت است که در وهله اول صورت خود را با آب و شوینده مناسب پوست خود شست و شو دهید و سپس ماسک مورد نظرتان را از محفظه آن خارج نمایید و دقیق بر روی صورت خود قرار دهید و بگذارید به مدت 15 الی 30 دقیقه بر روی آن باقی بماند تا مواد آن کامل به خورد پوست برود. البته به یاد داشته باشید که باید این نوع ماسک را هر هفته 2 الی 3 بار مورد استفاده قرار دهید و آن را بیش از حد مصرف نکنید.

ماسک زیر چشم

از دیگر مشکلاتی که بیشتر افراد با افزایش سن و یا در اثر عوامل مختلف با آن دست و پنجه نرم می کنند به وجود آمدن تیرگی و هاله هایی سیاه و تیره در زیر چشم ها می باشد. البته خوشبختانه برای رفع آن ها راه حل هایی وجود دارد که استفاده از ماسک زیر چشم یکی از این راه ها می باشد. ماسک زیر چشم و یا همان پچ زیر چشم یکی دیگر از انواع ماسک ها و محصولات مراقبتی هستند که به صورت ورقه هایی نازک در محفظه هایی مخصوص به موادی مغذی و فوق العاده آغشته شده اند. در اصل این پچ ها تنها مخصوص زیر چشم ها ساخته شده اند تا مشکلات زیر چشم ها را برطرف کنند.

این پچ ها از موادی مغذی همچون : ویتامین ها، مواد معدنی و به علاوه تمامی مواد مفیدی که زیر چشم نیاز دارند بهره می برند که با مصرف ان ها فواید بی نظیری را نسیب خواهید شد. برای مثال خواصی که این ماسک ها دارند این است که تیرگی ها و  سیاهی دور چشم را درمان می کند و چین و چروک را از بین می برد و به عبارتی پیشگیری می کند. همچنین باعث رطوبت رسانی، آبرسانی و کلاژن سازی در اطراف چشم ها می شود. به علاوه این نوع ماسک ها در دو نوع ژله ای و ورقه ای تولید خواهند شد.

ماسک دور چشم

علاوه بر ماسک زیر چشم نوع دیگری از ماسک برای چشم ها وجود دارد که به ماسک دور چشم شناخته شده است. این مدل ماسک نیز همانند ماسک معرفی شده در بند قبلی از ویژگی هایی بی نظیر پشتیبانی می کند. از خواصی که این نوع ماسک دور چشم دارد باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رفع چین و چروک زیر چشم
  • کاهش تورم و پف زیر چشم ها
  • از بین بردن خستگی مزمن عضله های اطراف چشم
  • رفع چین وچروک پنجه کلاغی اطراف چشم ها
  • درمان موثر در چروک های ریز و کناره خارجی چشم ها
  • کمک به روشن کننده گی پوست دور چشم ها
  • کلاژن سازی و بازسازی خاصیت انعطاف پذیری

ماسک لب

علاوه بر چشم ها از دیگر نقاط حساسی که در صورت وجود دارد لب ها می باشد که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. در همین راستا برای مراقبت از آن ها نیز ماسک هایی مخصوص تولید شده است که به ماسک لب معروف می باشند. ماسک لب ها که یکی از انواع محصولات مراقبتی صورت هستند مزایای زیادی دارند.

برای نمونه باید بگوییم که ماسک لب به دلیل موادی که دارند می توانند رطوبت لب ها را حفظ کنند و با آبرسانی به آن ها از ایجاد ترک و خشک شدن و پوسته پوسته شدن آن ها جلوگیری کنند و لب هایی شاداب و با طراوت را به وجود بیاورند. همچنین پوست لب را تغذیه می کنند و سبب به وجود آمدن رنگی زیبا و فوق العاده در لب ها می شوند. به علاوه لب ها را حجیم تر خواهد کرد و با نمایان کردن خط آن ها ظاهری فوق العاده زیبا و بی نظیر را به لب ها می بخشد.

ماسک کلاژن دار

ماسک کلاژن دار به دلیل اینکه سرشار از کلاژن می باشد برای جلوگیری از پیری زود رس و ایجاد چین و چروک گزینه مناسبی می باشد. در واقع کلاژن ماده ای است که برای از بین بردن چین و چروک و خطوط به وجود آمده در صورت فوق العاده است. البته با افزایش سن و بالا رفتن آن میزان کلاژن موجود در پوست کاهش می یابد و به کرور کم تر می شود. به همین دلیل علائم پیری یعنی خطوط مختلف ریز و کوچک، چین و چروک متفاوت و … در پوست ظاهر می شود.

در همین راستا ماسک کلاژن دار این کمبود کلاژن را به مرور رفع می کند. یعنی به بازسازی و ترمیم کلاژن پوست می پردازد تا مشکلات نام برده شده رفع شوند. پس در یک کلام باید بیان کنیم که این نوع ماسک، یعنی ماسک کلاژن دارد کمک شایانی به بازسازی و بازگرداندن استحکام پوست صورت و جوانسازی آن می کند. همچنین باعث کاهش لکه ها می شود و پوست را روشن تر خواهند کرد. به علاوه تغذیه و تقویت پوست صورت را به دنبال دارند.

ماسک حبابی

آخرین نوع ماسک صورتی که به شما معرفی می کنیم ماسک حبابی می باشد که طی سال های اخیر بسیار پرطرفدار و پر فروش می باشد. زیرا از کیفیت و خواص خارق العاده ای بهر می برد. در واقع باید در یک جمله بگوییم که این نوع ماسک از اکسیژن فشرده ساخته شده است که بلافاصله بعد از استفاده اکسیژن ‌ها بر روی پوست آزاد خواهند شد. البته باید بگوییم که حالتی بسیار بامزه و با نمک را به چهره فرد مصرف کننده می بخشد.

از فواید و خواصی که مصرف این ماسک به دنبال دارد باید به این اشاره کنیم که باعث پاکسازی عمیق پوست وآبرسانی صورت خواهد شد و همچنین به عنوان یک مرطوب کننده قوی برای پوست شناخته شده می باشد. پس اگر پوستی چرب و مستعد جوش دارید مصرف این نوع ماسک به شما توصیه می شود. زیرا به کمک محصول می توانید منافذ پوست خود را پاک کنید و به علاوه چربی و سبوم اضافی روی پوستتان را از بین ببرید.

ماسک های صورت کرمی

این مدل ها به صورت مایع ژله مانند درون یک پالت قرار گرفته اند که نقش هضم و تغذیه پوست را ایفا کرده و  این امکان را به مخاطب می دهد که آن را در هر نقطه از صورت که مایل است استفاده کند. از دیگر مزایای ماسک صورت کرمی، استفاده همزمان چند نوع ماسک کرمی با هم می باشد که هرکدام به صورت مستقیم با پوست ارتباط داشته و در عرض چند دقیقه اثرات خود را نشان می دهند. به صورت کلی متخصصان پوست، ماسک های کرمی را برای صورت های جوش دار پیشنهاد می کنند. زیرا می توان از آن فقط برای نواحی جوش دار استفاده کرد بدون اینکه نواحی دیگر درگیر شوند.

خاک رس برای صورت

از انواع ماسک های کرمی می باشد که برای پوست های چرب بسیار مناسب بوده و با جذب چربی اضافه، منافذ پوستی را کوچک تر می کند. ماسک خاک رس بیشتر دارای خاصیت پاک کننده بوده و با از بین بردن آلودگی های سطحی و عمقی، پوستی درخشان و عاری از هر گونه جوش و لک را به شما تحویل خواهند داد.

ذغالی

این نوع ماسک ها، چربی و غبار های سطحی پوست را جذب کرده و با لایه برداری سلول های مرده و همچنین تمیز کردن منافذ ریز، پوست را از عناصر ایجاد کننده همچون آکنه، سبوم و … خلاص می کنند و در نهایت صورت شما را روشن و شفاف خواهد کرد.

مزایای استفاده از ماسک صورت

بسیاری از خانم ها از آرایش به عنوان راهی برای پنهان کردن عیب های پوستی و لکه های صورتشان استفاده می کنند. اما اینکار نه تنها مشکلات پوستی را رفع نمی کند، بلکه آن ها را تشدید خواهد کرد. به گفته پزشکان و متخصصان، بیشترین آسیب هایی که یک خانم می تواند به پوست صورت خود وارد کند، قرارگیری در معرض آفتاب، آرایش زیاد و همچنین عدم انجام روتین های مراقبتی همچون ماسک صورت و … است.

استفاده مناسب از ماسک های با کیفیت می تواند از تجمع چربی و آلودگی ها جلوگیری نموده و با افزایش گردش خون، باعث جوان سازی و ایجاد حس شادابی در سلول های صورت شود. از دیگر فواید غیر مستقیم استفاده از این وسیله آرایشی می توان به جلوگیری از ایجاد چین و چروک و جوان سازی ماهیچه های صورت اشاره کرد.

ماسک صورت پوست چرب

افراد دارای پوست چرب بهتر است از محصولاتی که چربی اضافه پوست را از بین برده و منافذ را پاکسازی می کنند استفاده کرده و حدالامکان در ترکیبات آن ترکیباتی از جو، عسل یا بادام وجود داشته باشد.

ماسک صورت پوست خشک

ماسک های دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کننده بهترین گزینه برای پوست های خشک می باشند که باید مقادیری چربی نیز در خود داشته باشند. ماسک های صورت بر پایه روغن نارگیل، آرگان و… بسیار مناسب هستند.

اسکراب های صورت

در واقع باید بدانید با اینکه اسکراب ها کلا دسته بندی جداگانه ای از انواع محصولات مراقبت از پوست می باشند و هم برای صورت و هم برای بدن کاربرد دارند، اما نوعی ماسک لایه بردار قدرتمند هستند، که بر روص صورت و یا بدن پخش شده و به از بین بردن سلول های مرده و لایه برداری از آلودگی های پوستی داخل منافذ کمک می کنند. در فروشگاه اینترنتی بانه گالری، امکان خرید انواع اسکراب صورت و بدن از برند های مختلف نیز فراهم است که برای مشاهده آنها باید به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بهترین برند های ماسک صورت

کمپانی های متعددی وجود دارند که به تولید ماسک های باکیفیت و رده بالا می پردازند. از بهترین برند های تولید کننده این محصول موجود در بانه گالری می توان به برند های دیرشی، کاریته و بیوآکوا اشاره کرد که مدل های متنوع آن ها با نازل ترین قیمت در فروشگاه بانه گالری به شما عرضه خواهند شد.

  • ماسک صورت بیوآکوا : بیوآکوا از جمله برند هایی است که تنوع ماسک های صورت تولید شده توسط آن از کاسه ای و کرمی گرفته تا بلک ماسک بیوآکوا و نمونه های ورقه ای آن، در بانه گالری بسیار زیاد می باشند و دلیل آن هم چیزی نیست جز کیفیت بالایی که این محصولات از آن برخوردارند و البته قیمت مناسبی که نسبت به این کیفیت بالا دارند.
  • ایمیجز : محصولات ایمیجز نیز همانند بیوآکوا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هر چند ماسک هایی که تولید می کند، بیشتر ورقه ای می باشند، اما همین نمونه های ورقه ای می توانند بهترین محصول مراقبت از پوست برای صورت شما باشند.

قیمت انواع ماسک صورت در فروشگاه بانه گالری

خوشبختانه باید بگوییم که این محصولات مراقبتی مخصوص پوست یعنی این ماسک های صورت معرفی شده با وجود اینکه  از ویژگی ها و خواص خارق العاده و شگفت انگیزی بهره می برند اما قیمت های مناسبی دارند. بنابراین اگر می خواهید ماسک هایی با کمترین هزینه و قیمت داشته باشید ماسک های صورت، لب، پچ زیر چشم، دور چشم و … موجود در وبسایت بانه گالری بهترین گزینه برای شما می باشد. همچنین قیمت این محصولات مراقبتی چندان زیاد و سرسام آور نیست و به راحتی هر فرد می تواند آن را خریداری کند و مورد استفاده قرار دهد تا مشکلات پوستی خود را در سریع ترین زمان ممکن رفع کند و پوستی شفاف و کاملا صاف و بی نقص را برای خود به وجود بیاورد.

سخن آخر

در واقع اصلی ترین ترند آرایشی در سال 2024 آرایش نکردن است. یعنی به جای آرایش های غلیظ، صورتی صاف و یا با آرایش خیلی ملایم داشته باشیم. بیایید به جای هزینه های گزاف و خرید کرم پودر های مضر، این بار با هزینه های بسیار کم، قدمی در جهت سلامتی پوست صورت خود برداریم. خرید ماسک صورت های بی کیفیت و تاریخ گذشته می تواند موجب حساسیت های پوستی شدید شده و عوارض جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. اگر می خواهید خرید آنلاین مطمئنی داشته باشید، محصول مورد نظر خود را از میان تنوع محصولات بانه گالری انتخاب کرده و از کارایی و نتایج فوق العاده آن بر روی پوست خود شگفت زده شوید.