نمایش 1–12 از 13 نتیجه

پخش و فروش عمده انواع براش آرایشی

براش ها مهمترین ابزارآلات آرایشی هستند، بدون وجود آنها شما نمی توانید میکاپ کنید و اگر هم بتوانید، میکاپ و آرایش خوبی نخواهید داشت، به همین دلیل است که هر خانمی باید به براش های لازم برای آرایشی دقیق را بر روی میز آرایشی و یا در داخل کیف آرایشی خود داشته باشد. اینجا صفحه پخش و فروش عمده انواع براش آرایشی در فروشگاه اینترنتی کویین لایف است که تنوع بالایی از ست براش های آرایشی مختلف و البته تک عددی را با قیمتی مناسب و شرایط ویژه خرید عمده با تخفیف پلکانی برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. قبل از خرید بهتر است اطلاعاتی در رابطه با خرید عمده و البته این محصول داشته باشید. با ما باشید.

براش آرایشی چیست؟

اگر بخواهیم تعریفی از این محصولات ارائه دهیم، باید بگوییم که برس های آرایشی مهمترین عضو دسته بندی ابزاآلات آرایشی هستند که به شما کمک می کنند، آرایشی طبیعی تر و زیبا تر داشته باشید. دشتن این محصول ضروری است، اما فقط یک نوع از آن وجود ندارد و بلکه برس های آرایشی بسیار متنوع می باشند و هر کدام از آنها برای کاری استفاده می شوند، بدی هم که دارند این است که از یک برس مخصوص به عنوان مثال برای رژ گونه نمی توانید برای سایه چشم استفاده کنید، به همین دلیل است که خرید ست براش آرایشی که معمولا چند عددی می باشند و شامل انواع مختلف این برس ها هستند بهترین انتخاب است. در واقع ست ها نوعی کیف هستند که شامل هر نوع برس مورد نیاز یک آرایش و میکاپ حرفه ای می باشند.

خرید عمده انواع براش آرایشی و ست آنها

با توجه به اینکه این محصولات، از محبوبترین ابزار آلات آرایشی هستند و افراد مختلف به دنبال خرید نمونه های مختلفی از آن و یا ست هایشان می باشند، بنابراین ضروری است که در یک فروشگاه و یا مغازه و یا آنلاین شاپ لوازم آرایشی نمونه هایی از آن وجود داشته باشد. علاوه بر این ست های براش آرایشی در بسیاری از فروشگاه ها موجود نیست و به همین دلیل برای خریداران مصرف کننده نیز، خرید ست ها همانند خرید عمده خواهد بود و به صرفه تر واقع خواهد شد.

خرید عمده از کوین لایف

کویین لایف یک برند لوازم آرایشی و یک فروشگاه اینترنتی فروش عمده لوازم آرایشی می باشد. قیمت همه محصولات در کویین لایف بسیار مقرون به صرفه است و حتی در صورت تمایل به خرید تک عدد نیز قیمت ها برای شما مناسب خواهند بود. علاوه بر این شرایط ویژه خرید پلکانی محصولات و دریافت تخفیف های پلکانی در صورت انتخاب تعداد بیشتری از یک محصول، باعث شده افراد امکان دریافت تخفیف بدون انتخاب 12 عدد از یک محصول را نیز داشته باشند، که این هم مزیتی برای فروشنده ها است و هم مزیتی برای خریداران

انواع براش آرایشی

همانطور که گفته شد، این وسیله و ابزار آرایشی انواع مختلفی دارد و هر کدام از آنها برای میکاپ و آرایشی قسمت های مختلفی از صورت استفاده می شوند. در ادامه محبوب ترین و ها و معروف ترین های آنها که معمولا در ست های براش آرایشی موجود می باشند را برای شما عزیزان لیست کرده ایم.

براش کرم پودر

اگر از کرم پودر استفاده می کنید، داشتن برسی مناسب برای پخش کردن این محصول روی صورت می تواند در داشتن میکاپی بدون ایراد، طبیعی و بسیار ایده آل به شما کمک کند، استفاده صحیح از این محصول و داشتن نمونه ای خوب از آن می تواند علاوه بر زیبا تر کردن آرایش شما، پخش کردن کرم پودر ار نیز بر روی صورتتان آسان تر کند. این نوع برس ها معمولا کمی پهن می باشند و موهای نسبتا کوتاه تری دارند.

براش پودر

اگر می خواهید از پنکک استفاده کنید و یا می خواهید در پایان بر روی صورتتان پودر فیکس بزنید، داشتن یک برس مخصوص پودر ضروری است. این نمونه ها نیز دقیقا همانند برس های مخصوص کرم پودر هستند اما موهای بلندتری دارند.

برس کانتور زاویه دار

زاویه دادن به صورت و ایجاد عمق بر روی آن، با استفاده از کانتور انجام می شود، برای استفاده از کانتور و حرفه ای بودن در آن، نیاز است تا یک براش آرایشی زاویه دار حرفه ای مخصوص این کار داشته باشید.

برس کانسیلر

برس های مخصوص زدن کانسیلر که یکی دیگر از مراحل میکاپ و آرایش صورت و زاویه دار کردن است همانند قلم مو می باشند و اگر بخواهید از کانسیلر برای پوشاندن عیوب قسمت های خاصی از صورتتان استفاده کنید، داشتن این برس های قم مو ضروری است. نمونه های مختلفی از آنها در ست ها و پک های براش آرایشی موجود است.

  • براش آرایشی کرم
  • برس سایه چشم
  • برس هایلایتر
  • براش آرایشی خط چشم
  • و …

اینها انواع مختلفی از برس هایی هستند که معمولا نمونه های مختلفی از آنها را در ست های براش آرایشی و در بین محصولاتی که در لیست بالا برای شما عزیزان قرار داده ایم می توانید بیابید.

ویژگی های یک نمونه برس خوب

مهمترین نکته در رابطه با خرید این محصول این است که باید ستی که می خرید، همه برس های مورد نیاز شما را داشته باشد. موهای با کیفیتی داشته باشد، تراکم موی آن بالا باشد و این مو ها به راحتی کنده نشوند. در غیر این صورت خرید براش آرایشی مورد نظر هیچ صرفه ای نخواهد داشت.