مراقبتی و بهداشتی

معرفی بهترین خمیر دندان های روز دنیا در سال 2023

بهترین خمیر دندان دنیا

چقدر به تمیزی دندان هایتان و سلامت آنها اهمیت می دهید؟ از خمیر دندان خوبی استفاده می کنید؟ بهترین خمیر دندان ها را می شناسید؟ می دانید چه برند ها و مارک هایی در سال 2023 محبوب تر شده و در میان مردم بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند. در این مقاله می خواهیم برترین و بهترین برند هایی که خمیر دندان های خوبی برای انواع دندان ها و انواع سلیقه ها و نیاز ها تولید کرده و محصولاتشان جزو پرفروش ترین ها در دنیا می باشند را به شما عزیزان معرفی نماییم، این مقاله در سال 2023 نوشته شده و برند ها کاملا جدید و در بازار موجود می باشند و لازم به ذکر است بدانید که هیچ کدام از این برند ها ایرانی نیستند و بلکه خارجی می باشند.

انواع خمیر دندان

خمیر دندان ها انواع مختلفی دارند، دلیل این تنوع سلیقه مختلف افراد و نیاز های متنوع آنها است، به عنوان مثال برخی از افراد به مواد شوینده حساسیت دارند و خمیر دندان ضد حساسیت می خواهند، برخی نیز به عنوان مثال مینای دندانشان اسیب دیده و ترمیم کننده می خواهند، برخی از افراد می خواهند دندان هایشان سفید شوند و برخی نیز به دنبال خرید خمیر دندان طراوت بخش می گردند، انواع مختلف خمیر دندان ها را در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد.

مسواک زدن دندان ها با بهترین خمیر دندان

خمیر دندان ضد حساسیت

برخی از افراد یا لثه هایشان آسیب دیده و یا مینای دندان هایشان خراب شده، این افراد معمولا نسبت به بسیاری از مواد از جمله مواد شوینده و خمیر دندان ها و یا هنگام خوردن آب سرد یا آب گرم و یا برخی از خوراکی ها همانند بستنی و … حساسیت دارند و درد شدیدی احساس می کنند. خمیر دندان های ضد حساسیت مناسب این افراد ساخته شده، البته نه برای ترمیم مینای دندان ها و یا لثه هایشان… این خمیر دندان ها دارای نیترات پتاسیم هستند و به کاهش این حساسیت کمک می کنند. نکته مهم در رابطه با حتی بهترین خمیر دندان های ضد حساسیت دنیا نیز این است که نباید به صورت دائم از آنها استفاده نمایید، بلکه بهتر است به صورت دوره ای و هر دو یا سه ماه یک بار یک هفته دندان هایتان را مرتب با این خمیر دندان ها مسواک زده و تمیز نمایید.

خمیر دندان ضد جرم

دندان بیشتر افراد دارای لایه ای اضافه می باشد که از باکتری تشکیل شده و به دلیل مصرف مواد غذایی مختلف می باشد، این لایه جرم می باشد و پلاک نامیده می شود، این جرم ها بر روی دندان رسوب کرده و در نهایت باعث بیماری های لثه می شوند. خمیر دندان های ضد جرم اغلب حاوی فلوراید می باشند و برای از بین بردن این پلاک ها و جرم ها ساخته شده اند، البته فقط فلوراید باعث از بین رفتن جرم نمی شود و خمیر دندان ضد جرم دارای آنتی بیوتیک و جندین ماده ضد جرم دیگر نیز می باشد.

خمیر دندان سفید کننده

اگر سیگار می کشید و یا کم کم دندان هایتان مسواک می کنید این خمیر دندان ها مناسب شما می باشند، خمیر دندان های سفید کننده در واقع برای از بین بردن لکه های روی دندان ها استفاده می شوند، اما برای سفید کردن و تغییر رنگ دندان ها کاربرد ندارند، در واقع هیچ خمیر دندانی حتی بهترین مارک و برند خمیر دندان سفید کننده در دنیا نیز نمی تواند رنگ دندان ها را کلی تغییر داده و روشن کند، بلکه فقط زردی آنها را از بین برده و لکه ها را کاهش می دهد، اما هیچ دندان پزشکی استفاده مرتب از خمیر دندان های سفید کننده را توصیه نمی کند و باید به صورت دوره ای از آنها استفاده کرده و به صورت دائم تنها استفاده از خمیر دندان های عادی توصیه می شود.

بهترین خمیر دندان سفید کننده

خمیر دندان ترمیم کننده مینای دندان

مینای دندان های شما ممکن است به مرور زمان از بین رفته و دندانهایتان حساسیت پیدا کنند و نسبت به هر عملی عکس العمل نشان داده و درد داشته باشند، در واقع عملکرد خمیر دندان ترمیم کننده با ضد حساسیت مشابه هم دیگر است، با این تفاوت که خمیر دندان های ترمیم کننده با رساندن مواد معدنی مغذی به دندان ها از پوسیدگی آنها جلوگیری کرده و بر سرعت ترمیمشان اضافه می کنند، همچنین تورم و قرمزی لثه ها را نیز کاهش می دهند.

و اما بهترین مارک و برند خمیر دندان خارجی روز دنیا در سال 2023

مارک های مختلفی چه از تولید کننده های داخلی و چه تولید کننده های خارجی در بازار یافت می شوند که خمیر دندان های مختلفی تولید می کنند، اما همه این خمیر دندان ها حتی اگر قیمت بسیار کمی نیز داشته باشند ارزش خرید ندارند، برند هایی همانند : سنسوداین – کلگیت – اورال بی – بنسر – میسویک – فوراور – کرست – کرند – مریدنت و … وجود دارند که بسیاری از آنها به صورت تخصصی محصولات بهداشتی دهان و دندان تولید می کنند و تولیداتشان نیز بسیار عالی و درجه یک می باشند و در واقع بهترین برند ها و مارک های خمیر دندان در دنیا می باشند. بنابراین این خمیر دندان ها هستند که ارزش خرید دارند و در واقع باید استفاده از آنها را در اولویت قرار دهید.

خمیر دندان سنسوداین Sensodyne

به جرات باید گفت که بهترین برند تولید خمیر دندان در دنیا سنسوداین است، برندی که در واقع اینگلیسی است یعنی خارجی می باشد و محصولات آن در بسیاری از کشور ها تولید و استفاده می شود، این برند به صورت بسیار تخصصی تحقیقات بسیار گسترده ای بر روی بیماری های دهان و دندان انجام داده و بر این اساس خمیر دندان هایی تولید می کند که تمامی مشکلات دهان و دندان را پوشش داده و هر کدام از تولیداتش برای موردی خاص استفاده شده و بیماری و یا مشکلی را پوشش می دهند، به عنوان مثال خمیر دندان های ضد حساسیت، ترمیم کننده و سفید کننده انواع مختلفی از خمیر دندان های این برند می باشند. برای دیدن مدل های متنوع و بهترین خمیر دندان های سنسوداین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید خمیر دندان سنسوداین اصل

خمیر دندان سنسوداین

خمیر دندان سیگنال Signal

دومین برندی که در این لیست می خواهیم معرفی کنیم سیگنال است، برندی که تقریبا هر ایرانی نام آن را شنیده است، مزیت هایی که سیگنال نسبت به سنسوداین دارد، اولا قیمت پایین تر است و مزیت بعدی نیز تنوع بسیار بالا می باشد، به صورتی که افراد می توانند با مشکلات دندانی مختلف محصول مورد نظر خود را از میان تنوع بی نظیر برند سیگنال پیدا کنند.

لازم به ذکر است که بیشتر خمیر دندان های سیگنال مناسب استفاده روزمره می باشند و جرم و آلودگی را بسیار عالی از بین برده و دندان ها را به بهترین نحو ممکن تمیز کرده و از آنها در برابر آلودگی ها، باکتری ها و میکروب ها محافظت می کنند. همچنین این را نیز بدانید که در 10 سال گذشته سیگنال همواره جزو ده برند برتر تولید خمیر دندان در دنیا بوده و تمامی محصولات آن نیز مورد تایید FDI یعنی فدراسیون دندان پزشکان جهان می باشند. گفتنی است که بسیاری می پندارند که سیگنال ایرانی است، اما باید بدانید که یک برند خارجی می باشد.

خمیر دندان سیگنال

خمیر دندان کرست Crest

یک معیار رده بندی برای خمیر دندان ها RDA می باشد که در واقع سر حرف کلمات باز شده relative dentin abrasion است و به معنی معیار سایش نسبی عاج می باشد، تا به این جای این مقاله خمیر دندان های کرست تنها مدل هایی می باشند که مفتخر به دریافت نشان پذیرفته شده RDA شده اند، در واقع یک خمیر دندان برای اینکه چنین نشانی دریافت کند باید RDA آن کمتر از 250 باشد، کرست یکی از بهترین برند های تولید خمیر دندان در دنیا می باشد که همواره دارای جایگاه خوبی بوده و با خلاقیت خود در تولید محصولات جدید و بسیار عالی برای از بین بردن جرم دندان ها، پلاک روی آنها، ترمیم مینای از بین رفته و همچنین جلوگیری از حساسیت دندان ها توانسته برای بیشتر موارد جای خود را در میان مصرف کنندگان باز کند.

خمیر دندان کرست

خمیر دندان کلگیت Colgate

و اما برندی که همواره محصولات آن در ایران پرفروش بوده و جدای از اینکه در این لیست ما در رتبه چهارم قرار دارد، در مقایسه برند ها نسبت به فروش، باید در جایگاه اول باشد، زیرا محصولاتی دارد که از سال های بسیار قبل همواره و همواره مورد تایید تمامی دندان پزشک ها بوده، جزو بهترین برند ها و مارک های تولید محصولات مربوط به بهداشت دهان و دندان از جمله : مسواک و خمیر دندان های خارجی برای ایرانیان و البته در دنیا می باشد و به لطف رضایت مصرف کنندگان نیز همچنان فروششان رو به بالا بوده و بهتر شده اند. خوبی خمیر دندان های کلگیت این است که بیشتر آنها حاوی فلوراید بوده و حتی در مدل های عادی نیز به از بین رفتن لکه ها روی دندان ها کمک شایانی می کنند.

خمیر دندان کلگیت

خمیر دندان اورال بی Oral B

اما اگر می خواهید بافت از بین رفت مینای دندان هایتان را ترمیم کرده و از سرخی و التهاب لثه هایتان جلوگیری کنید و همچنین به استفاده از خمیر دندان و مصرف بسیاری از مواد غذایی نیز حساسیت دارید، باید بهترین خمیر دندان خارجی دنیا برای این مشکل را استفاده نمایید، یعنی محصولاتی بسیار عالی و درجه یک از برند اورال بی، در واقع بیشتر خمیر دندان های اورال بی دارای فلوئورید و قلع پایدار می باشند و از پوسیدگی بیشتر دندان ها بسیار جلوگیری می کنند.

خمیر دندان اورال بی

خمیر دندان اورال بی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *