دسته‌بندی نشده

بهترین ماسک ( ورقه ای ) ضد لک برای لک صورت

بهترین ماسک صورت برای لک

لکه های صورت همانند جوش ها از جمله عذاب آور ترین مشکلات پوستی هستند، که حتی باید بگوییم که از بین بردن جوش های صورت کار راحت تری نیز نسبت به از بین بردن و محو کردن لکه ها می باشد. به عبارتی برای از بین بردن جوش ها کافی است یکی از محصولات موجود در مقاله ” بهترین ماسک صورت برای جوش ” را استفاده نمایید، اما اگر لکه ها شما را اذیت می نمایند، باید تحمل بیشتری داشته باشید و از محصولات مراقبتی برای مدت زمان بیشتری استفاده کنید. یکی از راه حل های خوبی که ما برای شما سراغ داریم، با ما باشید تا بهترین و سریع ترین ماسک ها و البته ماسک های ورقه ای ضد لک برای از بین بردن همه لکه های پوستی روی صورت بسیار مناسب می باشند را به شما عزیزان معرفی نماییم.

چرا باید از ماسک ورقه ای برای لکه های صورت استفاده کنید ؟

ماسک های ورقه ای محصولات بسیار مناسبی برای مراقبت از پوست و درمان بسیاری از مشکلات آن می باشند. اگر می خواهید همه خواص استفاده از ماسک ورقه ای را بدانید باید مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید، اما باید این را ینز بدانید که یکی از خواص بسیار کاربردی بسیاری از نمونه های آنها، خاصیت روشن کنندگی و البته از بین بردن لکه های پوستی می باشد که به لطف ترکیباتی خاص در آنها که در ادامه توضیح خواهیم داد، این خاصیت را پیدا کرده اند.

دقت داشته باشید که ماسک های صورت روشن کننده و ضد لک با اینکه خواص تقریبا مشابهی دارند اما اگر هدفتان صرفا روشن شدن صورتتان است و لکه ای بر روی پوست خود ندارید بهتر است مقاله بهترین ماسک های روشن کننده صورت را مطالعه نمایید.

و اما بهترین محصولات – ماسک ها و ماسک های ورقه ای برای لک صورت

محصولاتی که در ادامه معرفی می کنید از انواع ماسک ورقه ای بیوآکوا – انواع ماسک ورقه ای ایمیجز و انواع برند های دیگری که همه از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و حاوی ترکیباتی فعال برای تغذیه، آبرسانی، روشن کردن و از بین بردن لکه های پوستی هستند می باشند. استفاده از هر کدام از محصولات زیر، به شرط رعایت طرز استفاده صحیح از ماسک ورقه ای، می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

بخوانید : انواع ماسک ورقه ای صورت

1- ماسک صورت ضد لک ورقه ای بلوبری بیوآکوا

یکی از بهترین و البته قدیمی ترین و پرفروش ترین محصولات موجود در بازار از برند بیوآکوا این ماسک ورقه ای می باشد، محصولی که حاوی عصاره بلوبری است و به این دلیل که به صورت کلی هر محصول مراقبتی حاوی عصاره این میوه برای از بین بردن لکه ها مناسب می باشد، این ماسک ورقه ای نیز می تواند یک ضد لک، یک روشن کننده و نیز انتخاب بسیار خوبی برای درمان بسیاری دیگر از مشکلات پوستی شما باشد.

البته بلوبری فقط خواص روشن کنندگی و ضد لک ندارد و این محصول می تواند در بهبود وضعیت پوستی شما، آبرسانی، ترمیم بافت های آسیب دیده و زخم ها، علاوه بر خاصیت روشن کنندگی ( که از جمله مهمترین خواص آن می باشد ) به لطف ترکیبات موثر و مفید داخل آن، بسیار مفید تر نیز واقع گردد. خرید ماسک ورقه ای صورت بلوبری بیوآکوا از فروشگاه اینترنتی بانه گالری امکان پذیر است

ماسک ورقه ای صورت بلوبری بیوآکوا

ماسک ورقه ای بلوبری بیوآکوا

2- کرم دور چشم بلوبری واندر بیوآکوا

هر چند هدف از ارائه این مقاله صرفا معرفی ماسک های وقره ای روشن کننده و ضد لک است، اما ممکن است به سختی بتوانید با استفاده از یک ماسک ورقه ای لکه های دور چشم خود را درمان کنید و یا پچ زیر چشم مناسبی همانند این کرم دور چشم پیدا کنید. در واقع باید بگوییم که به دلیل اینکه بلوبری میوه ای دارای اثر قلیایی است و عناصر موجود در آن می توانند لکه ها را از بین ببرند، معرفی این محصول که برای پوست نازک و حساس دور چشم استفاده می شود نیز خالی از لطف نیست.

با خرید و استفاده از کرم دور چشم بلوبری واندر بیوآکوا ناحیه اطراف چشم های شما روشن تر شده و بدین ترتیب لکه های این قسمت و سیاهی آن از بین خواهد رفت و بعد از یک دوره استفاده کامل و البته مرتب و برنامه ریزی شده، با رعایت اصول استفاده از آن و ترتیب استفاده از محصولات مراقبت از پوست، می توانید بهترین نتیجه را از آن در درمان بسیاری دیگر از مشکلات دور چشم هایتان نیز دریافت کنید

کرم دور چشم بلوبری واندر بیوآکوا BIOAQUA

کرم دور چشم بلوبری واندر بیوآکوا

3- ماسک صورت آلوورا بیوآکوا و ایمیجز برای لک صورت

هر دو این برند ها از جمله تولید کننده های محصولات مراقبتی محبوب و معروف در ایران می باشند که محصولات آنها بسیار ترند هستند و البته کیفیت بالایی نیز دارند، اگر با محصولات بیوآکوا آشنا هستید و اما تا کنون از محصولات ایمیجز استفاده نکرده اید، همین بس که بگوییم، ایمیجز نیز زیر مجموعه برند بیوآکوا است.

دو ماسک ورقه ای ساخته شده از آلوئه ورا که به دلیل خواص بی نظیر آلوئه ورا برای پوست و صورت از هر دوی این برند ها، می توانند محصولاتی بسیار بسیار مناسب، با خاصیت شفاف کننده و درخشان کننده صورت باشند و به عنوان یکی از بهترین ماسک های روشن کننده صورت برای لک برای شما نیز مفید باشند.

اگر به دنبال دلیلی برای خرید هر کدام از این محصولات می گردید باید بگوییم که دلیل اینکه این ماسک ها می توانند ضد لک باشند این است که آلوئه ورا به صورت طبیعی باعث افزایش درخشش می شود و همچنین مقاومت پوست در برابر آفتاب و جلوگیری از آفتاب سوختگی را افزایش داده و همچنین باعث کاهش تولید ملانین و نیجتا جلوگیری از بروز لکه های ناشی از آفتاب نیز می شود.

ماسک ورقه‌ ای صورت آلوئه ورا ایمیجز Emages

ماسک ورقه ای آلوئه ورا ایمیجز

ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا

ماسک ورقه ای صورت آلوئه ورا بیوآکوا

4- کرم شیر گاو ایمیجز

این محصول ماسک یا ماسک ورقه ای صورت نیست، اما به هر حال به صورت موضعی استفاده شده و تقریبا بعد از محصولی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، فوری ترین کرم روشن کننده و سفید کننده پوست صورت و بدن می باشد، به صورت کلی شیر حیوانات مختلف می توانند تاثیر بسیار خوبی در سفید کردن پوست داشته باشند، زیرا دارای خاصیت لایه برداری بوده و همچنین بعد از آن با تامین چربی مورد نیاز پوست سریع منجر به سفید کردن پوست می شود.

تاثیر کرم سفید کننده شیر گاو ایمیجز

کرم سفید کننده شیر گاو ایمیجز

5- کرم شیر الاغ وکالی

یکی دیگر از محصولات به شدت مناسب برای سفید کردن پوست، روشن کردن آن در بلند مدت و درخشان تر نشان دادن آن و همچنین از بین بردن لکه های پوستی، که باز ماسک یا ماسک ورقه ای نیست و یک کرم سفید کننده ارگانیک و طبیعی است، کرم شیر الاغ وکالی می باشد، که در حال حاضر بهترین کرم شیر الاغ خارجی موجود در بازار است و نمونه اصلی آن با بهترین قیمت نیز فقط در بانه گالری یافت می شود. این محصول به همان دلایلی که کرم شیر گاو ایمیجز برای لکه های پوستی مناسب است و خاصیت سفید کنندگی و البته درخشان کردن پوست و صورت و از بین بردن لکه های آن را دارد، معرفی شده است.

کرم شیر الاغ وکالی

6- ماسک ورقه ای صورت ضد لک انار ایمیجز

دلیل قرار دادن ماسک ورقه ای انار ایمیجز به عنوان بهترین ماسک برای لک صورت سه ویژگی اصلی انار و محصولات مراقبتی حاوی آن می باشد، لایه برداری، ترمیم و بهبود آسیب های ناشی از آفتاب سوختگی و جلوگیری از آن و همچنین آبرسانی این سه ویژگی هستند، که هر سه آنها نتیجتا باعث می شوند که لکه های پوستی رفته رفته کاهش یافته و از بین بروند و همچنین از بروز آنها نیز جلوگیری می شود.

استفاده طولانی مدت از این ماسک صورت ورقه ای علاوه بر مزایای نام برده شده و همچنین سایر مزایایی که در صفحه محصول نیز نام برده شده اند، باعث روشن تر شدن پوست صورت شما نیز می شود.

ماسک ورقه ای انار ایمیجز

7- اسکراب صورت و بدن بادام کوهی و آلو

اسکراب ها در واقع نوعی ماسک می باشند که ساختار شان کمی متفاوت تر می باشد، به همین دلیل است که این محصول را در لیست بهترین ماسک های صورت ضد لک برای از بین بردن بیشتر لکه های پوستی قرار داده ایم، در واقع دلیل معرفی این محصول در این پاراگراف، این است که به صورت کلی اسکراب ها به دلیل خاصیت لایه برداری فوق العاده ای که دارند، از جمله محصولاتی هستند که برای از بین بردن پوست مرده کاربرد داشته و همچنین لکه ها را نیز از بین برده و پوست را روشن تر نشان می دهند.

اسکراب روشن کننده بادام کوهی و هلو بیوآکوا

اسکراب بادام کوهی و هلو بیوآکوا

8 – ماسک ورقه ای روشن کننده شیر گاو ایمیجز

یکی از ماده های اصلی تشکیل دهنده شیر گاو، اسید لاکتیک است که یک ضد سلول های مرده قدرتمند می باشد و با قدرت بسیار بالا همه آنها را از بین می برد و علاوه بر این لایه بالایی پوست که حاوی لکه های پوستی، نا هماهنگی و ناهمواری می باشد و تغییر رنگ داده است را نیز پاک کرده و بدین ترتیب باعث روشن شدن پوست و صورت و از بین رفتن لکه ها می شود.

در واقع به همین دلیل است که همه محصولات ساخته شده از شیر خاصیت روشن کنندگی و ضد لکی دارند و این ماسک ورقه ای شیر گاو ایمیجز نیز یکی از بهترین و البته فوری ترین روشن کننده هایی است که حتی توصیه می شود که قبل از بیرون رفتن نیز از آن استفاده کنید، تا پوستی روشن و درخشان داشته باشید.

ماسک ورقه ای شیر گاو ایمیجز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *