دسته‌بندی نشده

9 بهترین کرم سفید و روشن کننده قوی صورت و بدن خارجی

بهترین کرم سفید کننده خارجی

شما هم به دنبال بهترین کرم سفید کننده می گردید ؟ می خواهید روشن کننده ای مناسب برای پوست صورت و بدن خود پیدا کنید ؟ خارجی هم باشد ؟ شاید هم دنبال نتیجه دائمی هستید و هنوز محصول مناسب پیدا نکرده اید ؟ تنها نیستید!!

در واقع سفیدی دست، صورت و بدن آرزویی است که بسیاری از خانم ها و حتی آقایان به دنبال آن هستند، به صورتی که خرید کرم سفید کننده و امتحان مدل های مختلف، به کار بسیاری از آنها تبدیل شده، اما دست از امتحان کرم های مختلف بردارید، زیرا تغییر رنگ دانه های بدن و سفید کردن پوست به صورت دائمی، تقریبا غیر ممکن است و با لوازم آرایشی و کرم های مختلفی که در بازار وجود دارند امکان پذیر نیست.

البته و با این حال، کرم هایی وجود دارند که فوری هستند، سفیدی موقتی به شما می دهند، که برای برخی از این کرم ها سفیدی حاصل، تا 2 الی 3 روز نیز دوام داشته و با آب نیز به راحتی از بین نمی رود. کرم های روشن کننده نیز نتیجه دائمی تری دارند، این کرم های باعث می شوند که رنگ دلنه های اضافه پوست شما کاهش یافته و درخشش و روشنی قبل را به دست آورید و یا اینکه لکه های روی صورتتان که موجب تیرگی شده اند، از بین بروند.

اگر این محصولات به درد شما می خورند، یعنی کارتان با کرم های سفید کننده موقت و یا روشن کننده های دائمی حل می شود، با ما بمانید، چراکه در این مقاله ما می خواهیم 9 مورد از بهترین کرم های سفید کننده دست – صورت و بدن خارجی موجود در بازار که به صورت موقت اما بسیار عالی و بهتر از هر محصولی دیگر پوستتان را سفید می کنند معرفی نماییم. با ما باشید.

کرم سفید کننده ور روشن کننده دائمی صورت و بدن چیست ؟!

در واقع کرم های سفید کننده یا روکشی هستند که پوست را سفید تر می کنند و یا با تغییر در میزان تولید رنگدانه ها باعث روشن شدن پوست می شوند. همانطور که گفته شد، سفیدی دائمی تقریبا امری غیر ممکن است و در واقع اینکه می گوییم سفیدی پوست و صورت به طور دائمی غیر ممکن است، منظورمان این است که حتی اگر پوست صورتتان را چندین درجه نیز روشن کنید، در صورت دست برداشتن از استفاده از محصولات، در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب، در صورت تغییر رژیم غذایی و در صورت رعایت نکردن اصول مختلف، ممکن است پوستتان باز تیره شده و از حالت اولیه نیز بدتر شود. وگرنه هستند کرم هایی که هم سفید کننده فوری پوست می باشند، هم روشن کننده ای دائمی هستند و هم اثرشان نیز ماندگاری زیادی دارد.

و اما بهترین کرم های سفید کننده درست و صورت خانگی

سفیدی دست ها، صورت و بدن امری است که شما به راحتی می توانید به آن دست یابید، حتی ما در مقاله ای طرز تهیه 9 ماسک سفید کننده خانگی را نیز آموزش داده ایم، اما اگر نمی خواهید از روش های خانگی استفاده کنید، روش های دیگری نیز هست، به عنوان مثال استفاده از کرم های سفید کننده و روشن کننده که در ادامه می خواهیم برخی از بهترین هایی که می توانید استفاده کنید را به شما دوستان و همراهان گرامی معرفی نماییم.

1 – کرم روشن کننده و سفید کننده فوری پوست صورت خارجی شیر الاغ وکالی

یکی از بهترین کرم های روشن کننده و سفید کننده فوری دست و صورت و بدن که این روز ها می توانید در بازار بیابید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم از کیفیت و عملکرد خوبی برخوردار باشد، همین کرم شیر الاغ وکالی می باشد، به صورتی کلی شیر حیوانات مختلف می تواند خاصیت سفیدی خوبی برای شما به ارمغان آورد، محصولات دیگری نیز در ادامه که از شیر ساخته شده اند معرفی خواهیم کرد

اما در رابطه با این کرم شیر الاغ وکالی باید بگوییم که با توجه به فروش بسیار عالی و رضایت خوبی که تمامی افرادی که از قبل از این محصول استفاده کرده اند، تقریبا بهترین پیشنهادی است که می توانیم به شما عزیزان داشته باشیم، با مراجعه به صفحه محصول، ویدیویی از نتیجه استفاده از این کرم را نیز می توانید مشاهده فرمایید.

کرم سفید کننده شیر الاغ وکالی، فوری است، یعنی بلافاصله بعد از استفاده باعث سفید شدن پوست دست ها و صورت و بدن شما خواهد شد، برای نواحی مختلف بدن قابل استفاده است، اما بهترین عملکرد را بر روی دست ها و صورت دارد و سفید آن به راحتی هم پاک نمی شود، یعنی سفیدی نسبتا دائمی به شما می دهد. استفاده از این محصول، قبل از مهمانی، بیرون رفتن و قرار های دوستانه مهم باعث افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد و بسیار ارزشمند می باشد.

2 – کرم سفید کننده و آبرسان شیر گاو ایمیجز

در واقع مزیت اصلی کرم هایی که در این صفحه به شما معرفی می کنیم خاصیت سفید کنندگی آن ها است، کرم شیر گاو ایمیجز به عنوان یکی از محبوب ترین و معروف ترین و البته بهترین کرم های سفید کننده دست و صورت قوی خارجی، دارای خاصیت آبرسانی بسیار خوبی نیز می باشد که در مدت زمانی که از آن استفاده می کنید، به هیچ عنوان احساس خشکی در پوستتان نخواهید داشت و همین موضوع باعث می شود که پوست صورتتان نیز زیبا تر از هر موقعی خود را نشان دهد.

استفاده مرتب از این محصول علاوه بر سفید کردن صورتتان و درخشان تر نشان دادن آن، طراوت و شادابی را نیز به پوست ما باز گردانده و اعتماد به نفستان را نیز با دیدن صورت زیبایتان بالا خواهد برد. دقت داشته باشید که نمونه های بسیار زیادی مشابه با این محصول در بایزار موجود می باشند که هیچ کدام ارزش استفاده به اندازه محصولی که ما معرفی کرده ایم را ندارند، پس بهتر است نحوه تشخیص کرم شیر گاو ایمیجز اصل را بدانید و نمونه اصلی آن را خریداری و استفاده کنید.

3 – کرم سفید کننده فوری پوست و صورت شیر الاغ ماتیا

اولین محصولی که در این پاراگراف به شما عزیزان معرفی نمودیم، کرم شیر الاغ بود و کرم های بسیار زیادی از شیر الاغ در فروشگاه ما موجود می باشند، که یکی دیگر از آنها این محصول از برند ماتیا است که در واقع واتر کرم یا کرم تحت آب می باشد و به هیچ عنوان، استفاده از آن همراه با عوارض نخواهد بود و در واقع یکی از سالم ترین کرم های سفید کننده پوست است که بیشترین خاصیتی که دارد، آبرسانی و مرطوب کنندگی می باشد.

4 – اسپری سفید کننده فوری دست، صورت و بدن وکالی

اما جدای از کرم می توانید از اسپری سفید کننده هم استفاده کنید، خوبی اسپری های سفید کننده این است که به راحتی بر روی نقطه مورد نظر اسپری شده و با همان اثر گذاری به صورت سریع قسمت مورد نظر را از سایر نقاط بدنتان سفید تر نشان خواهند داد. در حال حاضر دو مدل اسپری مختلف در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود و قابل سفارش هستند که هر دو آنها دارای خاصیت سفیدی فوق العاده بالایی بوده و همچنین آبرسان نیز می باشند. و در واقع به دلیل نتیجه بخش بودن آنها بوده که در این مقاله بهترین کرم های سفید کننده و روشن کننده پوست صورت و بدن، این اسپری ها را نیز به شما معرفی می کنیم.

اسپری های مورد نظر با توجه به نتیجه استفاده از آنها در مدت زمان 15 ثانیه صورت یا بدن و یا دست شما را برای 48 ساعت آینده از آنچه که هست سفید تر و روشن تر نشان می دهد، یک سفیدی مقاوم، حتی در برابر عرق کردن. به عبارتی این اسپری های سفید کننده فوری دست و صورت وکالی ضد آب بوده و ماندگاری بالایی نیز دارد، که این سه مورد را می توان از ویژگی های خوب این محصول دانست.

5 – کرم سفید کننده کلاژن وکالی

به صورت کلی کرم های برند وکالی را باید از جمله بهترین کرم های سفید کننده و روشن کننده صورت و بدن خارجی دانست، این محصول در واقع بیس گیاهی دارد و از میوه ساخته شده است، لکه های پوستی را از بین برده و تقریبا دائمی ترین کرم سفید کننده ای است که در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود است، زیرا به مرور زمان و با استفاده مرتب نتیجه بسیار عالی و شگفت آوری به شما داده و رنگ صورتتان را در مقایسه با قبل از استفاده از این محصول به کلی تغییر خواهد داد و سفید تر خواهد نمود. آبرسانی، کاهش چین و چروک و یک دست کردن رنگ صورت از دیگر ویژگی های بسیار عالی و خوبی هستند که کرم سفید کننده کلاژن وکالی از آنها برخوردار است.

6 – کرم سفید کننده واژن خارجی آیچون بیوتی

با بالا رفتن سن و همچنین اثر گذاری عواملی دیگر، ناحیه تناسلی خانم ها تیره تر شده و ممکن است برای بسیاری عذاب آور باشد، اما نگران نباشید، کرمی که در این پاراگراف به شما معرفی می کنیم، بهترین کرم سفید کننده واژن، نواحی حساس بدن همانند کشاله ران، زیر بغل و قسمت های دیگر می باشد و با استفاده مکرر سفیدی ناحیه مورد نظر شما را افزایش می دهد و پس از هر بار استفاده نیز برای مدت زمان 3 روز اثر ان باقی مانده و ناحیه مورد نظر از حالت عادی خود روشن تر و سفید تر خواهد بود. قیمت خرید این محصول در فروشگاه اینترنتی بانه گالری بسیار مناسب است و اثر گذاری آن نیز فوق العاده بالا می باشد

7 – کرم ترمیم کننده و روشن کننده صورت حلزون بیوآکوا خارجی

یکی دیگر از محصولاتی که بسیاری از خانم ها به دنبال آن می باشند و به استفاده از آن علاقه دارند این کرم جوان ساز از برند بیوآکوا می باشد که در واقع دارای سه مزیت می باشد، هم خاصیت آبرسانی به پوست داشته و باعث مرطوب نگه داشتن بافت آن خواهد شد، هم دارای خاصیت روشن کنندگی است و هم باعث جوان سازی نیز خواهد شد.

در واقع این کرم سفید کننده فوری نیست و کار اصلی آن ترمیم کننده است، اما هدف از معرفی آن این بود که بدانید که کرم های سفید کننده با روشن کننده با هم تفاوت دارند. این محصول به صورت دائمی در دراز مدت و با استفاده مکرر و برنامه ریزی شده علاوه بر اینکه باعث ترمیم بافت های آسیب دیده پوست صورت شما خواهد شد و جوانیتان را به شما باز خواهد گرداند. باعث روشن شدن و رفع لکه های پوستی نیز خواهد شد. خاصیت جوان سازی بی نظیر این محصول به این دلیل است که زیرا از عصاره لجن حلزون ساخته شده و به کلاژن سازی و جلوگیری از چروک شدن صورت و همچنین پیر شدن کمک می کند.

8 – کرم سفید کننده صورت گاتیو خارجی اصل

یکی دیگر از محصولاتی که برای سفیدی صورت از آن استفاده می شود این محصول از برند گاتیو است، قیمت بالاتری نسبت به محصولات معرفی شده قبل از این دارد اما از کیفیت خوبی نیز برخوردار است و چاره ای است برای افرای که می خواهند هم لکه های پوستیشان را از بین ببرند و هم صورتی روشن تر و سفید تر از حالت عادی داشته باشند.

9 – کرم سفید کننده Effect برند بیوآکوا

بیوآکوا برندی است که محصولات متنوعی دارد، حتی برای انجام یک کار و یا رفع یک مشکل نیز چندین محصول ارائه داده است، محصولی که در این صفحه می خواهیم به شما عزیزان معرفی نماییم، یک کرم کاملا جدید ( جدید تر از همه محصولات معرفی شده در لیست بالا ) از این برند است که در واقع یک سفید کننده طبیعی و بدون مواد شیمیایی فوری می باشد و می تواند به جای کرم پودر نیز استفاده شود، چراکه خیلی سفیدی خوب و طبیعی به پوست صورت و حتی بدن نیز خواهد داد. برای خانم هایی که به مراسمات می روند. این محصول می تواند به صورت موقت و فوری پوست تمام بدن، از جمله نقاط حساس و حتی زیر بغل را نیز سفید کند. در واقع در مقاله بهترین کرم سفید کننده زیر بغل نیز این محصول را معرفی کرده ایم، چراکه در واقع سفید کننده ای بسیار کاربردی برای این ناحیه از بدن می باشد.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که شما هم با استفاده از  بهترین کرم های سفید کننده فوری و درجه بندی شده پوست بدن – صورت و دست ها و همچنین بهترین روشن کننده هایی که می تواند پوست شما را تغییر دهد معرفی شده در لیست بالا که همه آنها از برند های خوبی هم هستند و واقعا اثر گذاری خوبی دارند و رضایت مشتریان ما را برایمان به دست آورده اند. می توانید پوست خود را روشن تر کرده و از سفید تر شدن آن هم اعتماد به نفستان بالاتر رود و هم لذت ببرید. در نظر داشته باشید که محصولات بالا را می توانید با بهترین قیمت ممکن از فروشگاه بانه گالری تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *