دسته‌بندی نشده

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع

در دنیای معاصری که هر چیزی پیشرفتی داشته و نمونه نوآورانه تری از تمامی اشیاء وسایل و محصولات کاربردی قدیمی یافت می شود، لوازم آرایشی نیز دسخوش تغییر شده و نوآورانه تر شده اند. یکی از این نوآوری هایی که اتفاقا طرفداران بسیار زیادی نیز داشته است، رژ لب های مایع می باشند. بله درست است، رژ لب های مایع جدید هستند، در گذشته خانم های از رژ لب جامد استفاده می کرده اند. حال امروز در این مقاله ما قصد داریم، برای شما شباهت ها و تفاوت های این دو نوع رژ لب را بررسی کرده و همچین به شما عزیزان بگوییم که رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع.

در واقع امروزه استفاده از رژ لب های مایع بسیار بیشتر شده و بسیاری از خانم ها از آن استفاده می کنند، زیرا کاربری ساده تری دارد، رنگ های درخشان تری دارد و معمولا براق تر و مورد پسند تر می باشند. اما واقعا رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع ؟

مزایای استفاده از رژ لب های مایع

در ادامه برخی از اصلی ترین دلایلی که بسیاری از خانم ها استفاده از رژ لب مایع را نسبت به نمونه های جامد و یا مدادی ترجیح می دهند ذکر کرده ایم.

رژ لب مایع

رنگدانه های قوی

در واقع یکی از دلایلی که ثابت می کند که رژ لب های مایع از جامد بهتر هستند این واقعیت اثبات شده یعنی رنگ دانه های قوی تر و بیشتر مدل های مایع است، بنابراین اگر به رنگ بیشتر رژ لب اهمیت می دهید و فردی هستید که می خواهید لب هایتان رنگ مشخصی به دلخواه خودتان داشته باشید، رژ لب های مایع بهترین انتخاب هستند.

نیازی به خط لب ندارید

در واقع برای استفاده از رژ لب جامد و یا رژ لب مدادی ابتدا باید به وسیله خط لب، خطوط اطراف لب هایتان را مشخص کنید، اما در استفاده از نمونه های مایع نیازی به این نیست، بنابراین باید بگوییم ک این دومین دلیل برای این است که رژ لب مایع بهتر است از رژ لب جامد، زیرا نمونه های مایع، بدون خط لب نیز ظاهری مشخص و خطوط انتهایی و مشخص زیبایی به لب های شما می دهند، استفاده از خط لب برای رژ های جامد مدت زمان آرایش کردن شما را بیشتر می کند.

بخوانید : بهترین مارک رژ لب

طول عمر رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع؟

یکی دیگر از مزیت های نمونه های مایع این است که به آسانی پاک نمی شوند، در واقع بعد از اینکه روی لب هایتان خشک شدند، به سختی پاک شده و مدت زمان بیشتری روی لب هایتان باقی می مانند، این مزیت بسیار خوبی است، زیرا همانند نمونه های جامد نیازی به تمدید در بازه های زمانی کم ندارند و برخی از آنها حتی تا بی از 24 ساعت هم بدون کوچکترین تغییر روی لب هایتان باقی می مانند.

و اما مزایای استفاده از رژ لب های جامد

در کنار این موضوع که برخی از ویژگی های رژ لب های مایع بهتر است از برخی از رژ لب های جامد، برخی از ویژگی های نمونه های جامد نیز از ویژگی های مدل های مایع بهتر می باشند، که در ادامه این ویژگی ها را بیان کرده ایم.

رژ لب جامد

راحتی استفاده از رژ لب جامد بهتر است یا مایع؟

رژ لب های مایع برای افرادی مناسب هستند که حداقل تجربه استفاده از نمونه های جامد و یا چندین محصول آرایشی مایع دیگر را داشته باشند، زیرا نیاز به توانای دارند و اگر اولین بار از آنها استفاده کنید ممکن است به نتیجه دلخواهتان نرسید، اینگونه نیست که یادگیریشان سخت باشد، اما به هر حال به اندازه رژ لب های جامد استفاده از آنها راحت نیست. حتی اگر حرفه ای هم باشید، استفاده از رژ لب های مایع نیازمند دقت و زمان بیشتری است، اما رژ لب های جامد با چندین حرکت ساده روی لب های شما قرار می گیرند.

لب هایتان را هیدارته و مرطوب نگه می دارد

اما بهترین و در واقع مناسب ترین پاسخ برای سوال ” رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع ” و اصلی ترین تفاوت میان این دو این است که نمونه های مایع لب های شما را بیشتر خشک می کنند، این در حالی است که بسیاری از نمونه های جامد خاصیت درمانی نیز دارند و به دلیل استفاده از موم در آنها و البته روغن های درمانی، لب های شما را هیدراته نگه داشته و به هیچ عنوان باعث خشک شدن لب های شما و پوسته پوسته شدن آنها نمی شوند.

رژ لب های جامد راحت تر پاک می شوند

همچنین اگر نمی خواهید مدت زمان زیادی رژ لب بر روی لب هایتان باقی بماند و می خواهید راحت آن را پاک کنید، بهتر است از نمونه های جامد استفاده نمایید. پاک کردن آنها حتی بدون استفاده از پاک کننده ها و یا روغن هایی برای حل شدن نیز امکان پذیر است، این در حالی است که بدون استفاده از یک پاک کننده همانند میسلار واتر و یا تونر پاک کردن رژ لب مایع از روی لب های باعث زخم شدن لب هایتان خواهد شد.

رژ لب جامد بهتر است یا رژ لب مایع

حال رژ لب مایع بهتر است یا رژ لب جامد

با این اوصاف می توان نتیجه گرفت که هم رژ لب جامد بهتر است و هم رژ لب مایع، اما هر کدام برای مواقعی، اگر می خواهید به یک مهمانی ویژه بروید و خوش بدرخشید، اگر قصد دارید که رنگ بسیار زیبا و قابل توجهی بر روی لب هایتان بزنید، اگر نمی خواهید رژ لب از روی لب هایتان پاک شده و نیاز به تمدید داشته باشد، مطمئنا رژ لب های مایع برای شما بهتر است.

اما استفاده زیاد از آنها باعث خشک شدن و از بین رفتن لب های شما می شود. بنابراین اگر به مهمانی نمی روید و فقط بازار رفتن ساده و یا سر کار رفتن است و می خواهید که لب هایتان بی رنگ نباشد، استفاده از رژ لب های جامد بهتر است، زیرا باعث خشک شدن نمی شوند و راحت هم پاک می شوند.

نتیجه گیری

با توجه به موارد گفته شده در این مقاله و در پاراگراف های قبل، در پاسخ به سوال رژ لب مایع بهتر است یا رژ لب جامد، باید بگوییم که هر دو آنها خوب هستند و هر خانمی باید بر وری میز آرایشش، رنگ های دلخواهش را از هر دو نمونه آنها داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *