نمایش 1–12 از 73 نتیجه

پخش و فروش عمده انواع رژ لب

آرایش لب ها و تغییر رنگ آنها از زمان های بسیار گذشته وجود داشت است. در گذشته های دور ( حدود 2 الی 3 هزار سال قبل ) از رنگ های طبیعی، همانند رنگ گیاهان، گل ها و میوه ها برای تغییر رنگ لب ها و به عنوان رژ لب استفاده می شده است، اما امروزه محصولاتی روانه بازار شده اند که به آنها رژ لب گفته می شود و در انواع و اقسام، با طراحی های مختلف، حالات مختلف، در رنگ بندی های گوناگون و با کیفیت های مختلف از برند های زیادی تولید می شوند. اینجا صفحه پخش و فروش عمده انواع رژ لب مایع و جامد و مدادی در فروشگاه اینترنتی کویین لایف است که انواع مختلفی از این محصول کاربردی را با قیمت ارزان، کیفیت بالا، تاریخ انقضای زیاد و البته رنگبندی فوق العاده زیبا در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. با ما باشید تا قبل از خرید عمده رژ لب اطلاعاتی را از آن به دست آورید.

خرید عمده رژ لب

اگر فروشگاه دارید، مدیر آنلاین شاپ هستید و یا حتی برای استفاده شخصی می خواهید، در هر صورت خرید عمده رژ لب ( یعنی در تعداد بالا و به صورت رنگبندی ) بهتر از خرید تک عددی آن است، چراکه اگر فروشگاه داشته باشید، حتما باید رژ لب هایی نیز در فروشگاهتان وجود داشته باشد، چراکه رژ لب را خانم ها بیشتر از هر لوازم آرایشی دیگری استفاده می کنند. اگر هم برای مصرف شخصی بخواهید باز خرید در رنگبندی می تواند این مزیت را برای شما داشته باشد، که علاوه بر پرداخت مبلغی کمتر نسبت به خرید تک عددی، شما رنگ های مورد نیازتان را نیز خواهید داشت.

خرید عمده از کویین لایف

جدای از خرید عمده رژ لب خرید عمده لوازم آرایشی دیگر نیز از فروشگاه اینترنتی کویین لایف می تواند بیشترین صرفه اقتصادی را برای شما عزیزان داشته باشد. قیمت ها در فروشگاه کویین لایف به صورت پلکانی کمتر می شود. یعنی به عنوان مثال اگر شما یک عدد از محصولی را بخواهید، قیمت خاصی برای شما در نظر گرفته شده است، اگر 3 عدد بخواهید، قیمتی دیگر، اگر 6 عدد بخواهید قیمتی کمتر و اگر 12 عدد بخواهید باز قیمتی دیگر و البته هر بار، کمتر در نظر گرفته شده است. این تخفیف پلکانی باعث می شود که شما در صورت عدم نیاز به تعداد زیادی از یک محصول، تعداد کمتر از یک جین آن را خریداری کرده و همچنین تخفیف خرید عمده نیز دریافت کنید.

این هم مزیتی برای فروشندگان و فروشگاه ها است و هم خریداران. برای فروشندگان به این دلیل مزیت به حساب می آید، چرا که مزایایی همچون عدم نیاز به بازدید و سفر حضوری برای خرید، دریافت محصولات در محل مورد نظر، هزینه ارسال بسیار پایین، قیمت های خیلی مناسب و مواردی از این قبیل را به دنبال دارد. برای مصرف کنندگان مستقیم نیز باز این مزیت را به دنبال دارد که مبلغی کمتر از خرید تک عددی محصول پرداخت خواهند کرد.

انواع مختلف

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، رژ لب ها انواع مختلفی دارند، جدای از رنگبندی متنوع، حالت و ساختار آنها نیز دارای تنوع است. انواع رژ لب هایی که نمونه های مختلفی از آن از برند های گوناگون را در فروشگاه اینترنتی کویین لایف می توانید خریداری کنید به صورت زیر می باشند :

  • رژ لب جامد استیکی : به صورت کلی رژ لب ها به دو دسته جامد و مایع تقسیم می شوند اما نمونه های جامد خود به سه دسته تقسیم می شوند که یکی از آنها و البته محبوب ترین نوعشان، نمونه های استیکی است، که معمولا دارای خاصیت مرطوب کنندگی نیز می باشند، استفاده از آنها بسیار راحت است و در صورت استفاده مداوم بهترین انتخاب هستند.
  • رژ لب جامد مدادی : نمونه دیگر رژ لب های جامد که خرید عمده انواع مختلفی از آن در کویین لایف امکان پذیر است، نمونه های مدادی می باشند که در واقع همان استیکی ها هستند، اما به صورت مدادی در آمده اند و قابل تراش می باشند.
  • رژ لب جامد کاسه ای : و اما حرفه ای ترین نوع از رژ لب های جامد، نمونه های کاسه ای است که معمولا توسط میکاپ آرتیست ها استفاده می شود. استفاده از این نمونه جامد نسبت به دو نمونه دیگر معرفی شده کمی سخت تر است.
  • رژ لب مایع : و اما جدیدترین و البته در حال حاضر معروف ترین رژ لب ها، نمونه های مایع است که خرید عمده انواع مختلفی از آن در پک های 12 عددی و 24 عدیی در فروشگاه اینترنتی کویین لایف امکان پذیر است. این رژ لب های ماندگاری بالایی دارند، پیگمنت رنگیشان بیشتر است و به همین دلایل است که محبوب تر می باشند.

چرا باید از رژ لب استفاده کنیم

همانطور که گفته شد، زیبا تر کردن و تغییر رنگ لب ها از زمان های بسیار گذشته، رایج بوده است، در واقع تغییر رنگ ابزاری بوده که افراد به وسیله آن و با استفاده از آن، ظاهر لب های خود را برجسته تر کرده، رنگ آن را مشخص تر کرده و زیبا تر کرده اند. امروزه نیز یکی از مراحل میکاپ چهره، آرایش لب است که در آن و به قولی برای آرایش لب ها، از این رژ لب ها استفاده می شود. بنابراین اگر شما هم می خواهید آرایش کنید و میکاپ زیبایی داشته باشید و یا قصد دارید به صورت کلی خودتان را بهتر جلوه دهید، باید حتما از رژ لب استفاده کنید.

قیمت عمده انواع رژ لب در کویین لایف

همانطور که گفته شد، کویین لایف یک فروشگاه فروش عمده لوازم آرایشی مختلف است، خرید عمده رژ لب از کویین لایف به صورت پک های 6 عددی، 12 عددی و 24 عددی و البته به صورت 3 عددی، 6 عدیی و 12 عددی در صورت انتخاب از برند هایی که فروش به صورت تک رنگ دارند می باشد، قیمت ها بسته به تعدادی که انتخاب می کنید متفاوت است و پایین تر در نظر گرفته می شود، اما نکته ای که مهم و حائز اهمیت است، این است که قیمت رژ لب در فروشگاه اینترنتی کویین لایف بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.