دسته‌بندی نشده

راهنمای کامل نحوه استفاده از تیغ اصلاح ابرو و صورت زنانه

راهنمای کامل نحوه و طرز استفاده از تیغ اصلاح ابرو

بیاید با هم روراست باشیم، چیزی در استفاده از تیغ های اصلاح ابرو و صورت زنانه هست، که این گونه می توانند معجزه کرده و ظاهر کلی صورت شما را زیبا کنند. انگار که قابی برای صورت شما تهیه می کنند. اگر نمی دانید تیغ اصلاح ابرو چیست و تا به امروز از روش هایی همانند استفاده از موم و واکس و اپیلاسیون و یا کندن و آرایش کردن برای شکل دادن به ابروهایتان استفاده می کردید، باید بگویم که امروز می خواهیم نحوه میکاپ و آرایش کردنتان را تکمیل تر کنیم، زیرا قصد داریم نحوه و طرز استفاده از تیغ اصلاح ابرو و صورت زنانه را به صورت کامل برای شما عزیزان بیان کنیم.

شاید برایتان عجیب باشد و از قرار دادن تیغ اصلاح در کنار ابرو هایتان ترس داشته باشید و به نظرتان خطرناک باشد، اما اگر از تیغ مناسبی استفاده کنید نه خطرناک است و نه کار ترسناکی است، بلکه از چیزی که فکر می کنید هم ساده تر است و مطمئن باشید که نتایج دریافتی، ارزش استفاده از آن را دارد. اما قبل از راهنمایی شما در خصوص نحوه و طرز استفاده از تیغ اصلاح ابرو، قصد داریم اطلاعاتی نیز در رابطه با این محصول در اختیارتان قرار دهیم، با ما باشید

تیغ اصلاح ابرو چیست ؟

قبل از معرفی این محصول باید بگوییم که تیغ اصلاح ابرو با تیغ های ریش تراش و آنهایی که برای اصلاح موهای سایر قسمت های بدنتان ازشان استفاده می کنید متفاوت هستند. در واقع تیغ های اصلاح ابرو، ابزار هایی کوچکتر هستند و زنانه می باشند که هدف از استفاده از آنها زیبا تر کردن ابرو های خانم ها می باشد، این محصولات دسته ای خمیده و خوش دست دارند و معمولا تیغشان نیز قابل تعویض است، اما تیغ اصلاح ریش بیشتر برای آقایان کاربرد دارد.

آیا استفاده از تیغ های اصلاح ابرو ایمن و بدون خطر است؟

شاید در اولین بار بعد از یادگیری طرز استفاده از تیغ اصلاح ابرو احساس کنید که صورتتان را زخمی کرده اید و یا خواهید کرد، این درحالی است که استفاده از این محصول بسیار ساده تر و البته ایمن تر از چیزی است که فکرش را می کنید. در واقع همین که با استفاده از تیغ های اصلاح ابرو، در سریع ترین زمان ممکن بدون تجربه درد ناشی از کندن و یا اپیلاسیون کردن مو ها از شر آنها خلاص می شوید، خود مزیتی بسیار عالی برای استفاده از این محصول می باشد.

و اما نحوه استفاده از تیغ اصلاح ابرو و صورت

حال که می دانید این محصول چیست و استفاده از آن نیز ایمن و کاملا بی خطر است، آماده باشید که به سمت زیبا تر کردن ابرو هایتان در خانه و اصلاح آنها با تحمل هیچ دردی، در سریع ترین زمان و به بهترین نحوه حرکت کنیم، آموزشی که در ادامه، برای نحوه استفاده از تیغ اصلاح ابرو و صورت زنانه برای شما قرار داده ایم، گام به گام است و با رعایت آن، متخصص ابرو هایتان خواهید شد.

مرحله اول : آرام باشید

مهمترین کار در اولین بار استفاده از این محصول به دلیل استرس و ترسی که از استفاده از آن دارید، این است که آرامشتان را حفظ کنید، هر چقدر که آرام تر باشید و بیشتر به اعصابتان مسلط باشید، طرز تراشیدن اضافه های ابرو هایتان بهتر و گرفتن بهترین نتیجه از استفاده از تیغ اصلاح ابرو نیز برایتان راحت تر خواهد بود.

مرحله دوم : پوستتان را تمیز کنید

در مرحله بعد از اینکه به اعصابتان مسلط شده و ترس تراشیدن ابروهایتان با استفاده از تیغ اصلاح ابرو را کنترل کردید، بهتر است که پوستتان را کامل تمیز کرده و ناحیه اطراف ابرو هایتان را شستشو داده و عاری از هر گونه آلودگی نمایید.

مرحله سوم : ابرو هایتان را براش کنید.

اگر براش یا برس ابرو ندارید، همراه با تیغ اصلاح ابرو، یک عدد یا یک ست برس ابرو نیز بخرید و قبل از انجام اصلاح، به وسیله آن خوب ابروهایتان را براش کرده و به سمت بیرون ببرید تا اضافه های آن به بهترین نحوه مشخص شده و به صورت صحیح گرفته شوند.

مرحله چهارم : شکل نهایی ابروهایتان را مشخص کنید

اگر نمی توانید شکل خاصی برای ابرو هایتان مشخص کنید بهتر است ابتدا نزد یک میکاپ آرتیست حرفه ای رفته تا با دادن اطلاعاتی در رابطه با تمایلتان به نتیجه نهایی ابروهایتان و شکل و ظاهری که در نظر دارید به ایشان، میکاپ آرتیست مورد نظر، نقشه ابروهایتان را برایتان کشیده و راهنمای دقیقی بر روی صورتتان برای طرز استفاده از تیغ اصلاح ابرو و صورت زنانه برایتان مشخص کنید.

البته خودتان نیز در خانه می توانید این کار را انجام دهید، اما اگر می ترسید که آن را خراب کنید بهتر است از فرد دیگری همانگونه که گفته شد کمک بگیرید. نکته مهم این است که اگر تمایلی به تغییر ظاهر ابرو هایتان در آینده نداشته باشید، فقط اولین بار نیاز به نقشه ای برای طرز استفاده از تیغ اصلاح ابرو دارید و بار های بعدی کافیست از روی خطوط قبلی ابروهایتان را اصلاح کرده و اضافه هایش را بگیرید.

مرحله پنجم : طرح نهایی ابروهایتان را قبل از اصلاح بکشید

حال که می دانید چگونه باید ابرو هایتان را اصلاح کنید و چه طرحی در نظر دارید، به کمک یک مداد ابرو، طرح نهایی را به دور ابروهایتان کشیده و قسمت هایی که خارج از طرح هستند را اصلاح کرده و تیغ بزنید.

مرحله ششم : از روغن های صورت استفاده کنید

اگر می خواهید که تیغ به روانی حرکت کرده و بدون ایجاد زخم و جوش ابروهایتان را اصلاح کنید، قبل از اصلاح کمی روغن مخصوص به ناحیه مورد نظر بزنید.

مرحله هفتم : پوست اطراف ابروهایتان را بکشید

حال که طرح نهایی را روی صورتتان کشیده اید و مشخص کرده اید، هنگام اصلاح، پوست اطراف ناحیه مورد نظر را از بیرون کامل بکشید تا اصلاح ابرو ها و استفاده از تیغ اصلاح، برایتان ساده تر باشد. این کار احتمال بریدن قسمت های مختلف صورت و همچنین خراب کردن طرح نهایی را کاهش می دهد.

نکته : اما چیزی که مهم است، این است که بدانید این یک مسابقه نیست که هر کسی که سریع تر تمام شود، ابرو هایش زیبا تر باشد … بلکه بهتر است به آرامی و آهستگی کار را انجام داده و با عجله کردن باعث خراب شدنش نشوید.

نکته : و مورد مهم دیگر نیز این است که بهتر است ابتدا قسمت بالای ابروهایتان را اصلاح کنید و بعد از هر بار کشیدن ابرو روی یکی از قسمت های اطراف آن، نتیجه را نگاه کرده و همچنین تیغ اصلاح ابرو را نیز تمیز کنید.

نکته : و آخرین نکته ای که به زیبایی نتیجه نهایی از اصلاح ابرو هایتان کمک می کند این است که بهتر است همیشه ابروهایتان را در خلاف جهت رشدشان اصلاح کنید تا کامل از بین رفته و هیچ اثری از آنها باقی نماند.

مرحله هشتم : ابروهایتان را قرینه اصلاح کنید

در مرحله هشتم از طرز استفاده از تیغ اصلاح ابرو و صورت زنانه، باید یکی از ابرو ها را به قشنگی تمام کرده باشید، حال که نوبت ابرو دوم رسیده است، بهتر است بعد از هر بار زدن تیغ، قرینه بودن نتیجه را بررسی کرده و از برابر بودن ابروهایتان مطمئن باشید.

تبریک می گویم، شما طرز استفاده از تیغ اصلاح ابرو را یاد گرفته اید و بهترین نتیجه را نیز به دست آورده اید. مطمئن باشید که رعایت اصول بالا و استفاده از این راهنمای طرز و نحوه استفاده از تیغ اصلاح ابرو و صورت و همچنین حفظ آرامش و انجام آهسته کار، به شما کمک می کند که همانند یک میکاپ آرتیست حرفه ای، نتیجه ای زیبا و دلپذیر داشته باشید.

نکته : بعد از اصلاح ابروهایتان به صورت کامل بهتر است با استفاده از یک براش مجدد موها را به سمت بیرون براش زده و در نهایت به کمک یک قیچی مناسب و البته تیز، اضافه ها را نیز ببرید.

آیا اصلاح صورت با تیغ ابرو امکان پذیر است؟

حال که طرز استفاده از این محصول را یاد گرفته اید و می دانید که تیغ های اصلاح ابرو زنانه برای خانم ها می توانند معجزه کنند و به ابرهای شما عزیزان شکل و حال دلخواه خودتان را ببخشند. بهتر است بدانید که تیغ این محصولات همانطور که گفته شد برای اصلاح بسیار دقیق ابرو ها، خیلی تیز ساخته شده است. به همین دلیل قابلیت اصلاح و محو کردن هر مویی را دارند و برای خانم هایی که روی کل صورتشان نیز با مو پوشیده شده است، باید بگوییم که اصلاح صورت با استفاده از تیغ ابرو زنانه امکان پذیر است و طرز و نحوه آن بسیار ساده می باشد.

بخوانید : بهترین مارک و برند مداد ابرو

سخن آخر

حال که طرز استفاده از تیغ اصلاح ابرو و صورت زنانه را به خوبی یاد گرفته اید، پس خودتان می توانید در خانه و بدون نیاز به کمک هیچ میکاپ آرتیست و فرد دیگری ابروهایتان را اصلاح کرده، زیبا تر کنید و در مهمانی خوش بدرخشید.

در پایان باید بگوییم که اگر هنگام اصلاح ابرو قسمتی از ابروهایتان را نیز اضافه تراشیدید، وحشت زده نشوید و ابروی دیگر را نیز خراب نکنید و یا حجم را کاهش ندهید، بلکه با استفاده از یک مداد ابرو قسمت مورد نظر را پر کنید، زیرا ابرو های شما مجددا رشد کرده و تنها مدتی مشخص و البته کوتاه برای پر کردن قسمت مورد نظر باید از مداد ابرو استفاده کنید.

منبع : lorealparisusa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *