دسته‌بندی نشده

9 تا از بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده صورت

بهترین کرم آبرسان و روشن کننده برای پوست صورت

بر اساس تحقیقی که در سال 2015 انجام شده است، کم آبی و دهیدراته شدن پوست و صورت، عدم استفاده از مرطوب کننده مناسب برای حفظ رطوبت در بافت های سلولی و به صورت کلی خشکی پوست و صورت می تواند یکی از علل اصلی تیرگی و کدری پوست باشد باشد، به عبارتی اگر می خواهید نسبت به درمان تیرگی پوست و صورت خود به صورت کامل اقدام کنید، یکی از کار هایی که باید انجام دهید، این است که آب کافی بنوشید و یا از محصولات آبرسان همانند بهترین کرم آبرسان و روشن کننده ای که می شناسید استفاده نمایید. به همین دلیل است که ما این مقاله را برای شما عزیازن نوشته ایم، تا نیاز به جستجو ی زیادی نداشته باشید و بهترین مواردی که می توانید استفاده نمایید را بشناسید.

آیا استفاده از کرم آبرسان به عنوان روشن کننده صورت ارزش دارد ؟

همانطور که گفته شد، با توجه به اینکه از دست دادن رطوبت و دهیدراته شدن پوست و صورت و خشکی آن می تواند یکی از علل تیرگی و کدری پوست باشد، بنابراین حتی اگر کرم آبرسان اتخاب شده ای که می خواهیم استفاده کنید، روشن کننده هم نباشد، همین که به سلول های پوستی شما آبرسانی کرده و آنها را هیدراته نگه می دارد روشن شده پوست و صورت شما را نتیجه خواهد داد. بنابراین بله، مطمئنا برای روشن کردن صورت خود و درمان تیرگی آن، باید از یک کرم آبرسان و یم روتین مراقبت از پوست روشن کننده و ضد خشکی استفاده کنید.

کرم آبرسان چیست ؟

قبل از هر چیزی باید بگوییم که کرم مرطوب کننده با کرم آبرسان کاملا متفاوت است، در یک کلام و به صورت مختصر، ابرسان ها مولکول های آب را به سلول های پوستی شما راسنده و در آن نگه می دارند، در حالی که مرطوب کننده ها لایه ای محافظ روی پوست و صورت شما ایجاد می کنند و مانع از هدر رفتن این مولکول های آب و سایر مواد مغذی سلول های پوستیتان خواهند شد.

عملکرد کرم های آبرسان چگونه است ؟

در واقع بر خلاف مرطوب کننده های که به پوست و صورت شما نفوذ نمی کنند، آبرسان ها نفو فوق العاده خوبی دارند، قبل از اینکه پوستتان به مرحله خشک شدن کامل برسد باید از آبسان استفاده کنید، این محصولات هم خودشان دارای خاصیت آبرسانی هستند و هم مولکول های آب رسیده به سلول ها را در سلول ها نگه می دارند. علاو هبر کرم های آبرسان، استفاده از سرم های آبرسان نیز برای جلوگیری از دهیدراته شدن پوست و روشن کردن آن مناسب است.

بهترین ویژگی های کرم آبرسان علاوه بر روشن کننده صورت

علاوه بر اینکه استفاده از کرم های آبرسان باعث روشن شدن پوست و صورت می شود، ویژگی های دیگری نیز دارد، به عبارتی استفاده از آنها برای پویت و صورت شما خواص دیگری نیز دارد که در ادامه می خواهیم برخی از این خواص را به صورت مختصر برای شما عزیزان بیان کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خواص فواید استفاده از آبرسان ها، بهتر است به مقاله مربوطه در بخش وبلاگ فروشگاه مراجعه نمایید.

  • استفاده از ابرسان ها باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شود.
  • اگر پوست شما هیدراته باشد و به اندازه کافی از آبرسان ها استفاده کنید، ظاهر چین و چروک از روی صورتتان محو خواهد شد.
  • حتی هیدراته نگه داشته پوست صورت و آبرسانی به آن باعث می شود که پوستتان چربی متعادلی نیز داشته باشد، چراکه پوست قدرت تشخیص خشکی را دارد و در صورتی که احساس خشکی کند، به غدد چربی دستور ترشح چربی اضافه می دهد.
  • پوست هیدراته همواره سالم تر است، چراکه قدرت محافظت از خود در برابر عوامل محیطی همانند نور آفتاب و آنتی اکسیدان ها و … را دارد.
  • و در نهایت پوست هیدارته توانایی دفع سبوم و توانایی سم زدایی دارد و به همین دلیل همواره در برابر آکنه و جوش نیز مقاومت بیشتری دارد.

بخوانید : بهترین کرم مرطوب کننده

و اما بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده صورت

برای اینکه یک کرم آبرسان بتواند به عنوان بهترین مورد برای روشن کردن پوست و صورت شما و البته رفع خشکی از صورتتان و هیدراته نگه داشتن آن معرفی شود، باید خواص زیادی از جمله خاصیت آنتی اکسیدان، خاصیت نرم کنندگیف قدرت جذب سریع و بدون اثر چربی و البته بافت سبکی نیز داشته باشد، اگر می توانید باید بگردید و کرمی را با این خواص پیدا کنید، اکر هم نه مواردی که در ادامه به شما عزیزان معرفی کرده ایم، به حقیقت، بهترین و مناسب ترین و ایده آل ترین کرم های آبرسان و روشن کننده ای هستند که می توانید با قیمت مناسب هر کدام از آنها را از فروشگاه اینترنتی بانه گالری تهیه و خریداری کنید.

1 – کرم آبرسان برنج بیوآکوا

کرمی با خاصیت ابرسانی فوق العاده زیاد و البته فواید دیگر برای پوست و صورت که قدرت جذب فوق العاده ای دارد و البته به عنوان مرطوب کننده نیز قابل استفاده است، اما خاصیت آبرسانی آن به قدری بالا است که می تواند خشکی پوست و صورت شما را به کل رفع نماید. این کرم را به دلیل اینکه دارای آنتی اکسیدان های روشن کننده پوست و صورت است، می توان به عنوان روشن کننده نیز استفاده نمود و به دلیل این خاصیت آنتی اکسیدان و این خاصیت آبرسانی، به عنوان یکی از بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده پوست و صورت شناخته می شود. این محصول به عنوان یکی از بهترین محصولات روتین های مراقبت از پوست و صورت کره ای شناخته می شود و یک اکسیر جوانی نیز به حساب می آید.

2 – کرم آبرسان هیالورونیک اسید بیوآکوا

به صورت کلی هیالورونیک اسید باید در هر محصول آبرسانی وجود داشته باشد، بسیاری از سرم های صورت حتی اگر ماده اصلی سازنده آنها هیالورونیک اسید نیز نباشد، باز حاوی این ماده بی نظیر هستند. کرم مورد نظر از برند بیوآکوا، به عنوان یهترین کرم آبرسان هیالورونیک اسید خارجی نیز شناخته می شود و همین دلیل روشن کننده پوست و صورت نیز می باشد و یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که می خواهند خیلی سریع هم از خشکی و هم از تیرگی پوست صورتشان رهایی یابند.

3 – کرم آبرسان ویتامین ای و شی باتر بارین بیوتی

به صورت کلی ویتامین سی برای پوست های خشک و حساس بسیار مفید است چرا که یم ویتامین آنتی اکسیدان بسیار عالی در محصولات مراقبت از پوست است. کره شی یا شی باتر موجود در این کرم نیز به منظور تقویت خاصیت نرم کنندگی آن می باشد و بدین ترتیب استفاده از کرم آبرسان مورد نظر از برند بیوآکوا، هم پوست شما را نرم و لطیف خواهد کرد، هم از خشکی نجات خواهد داد و هم رفته رفته و به مرور باعث درمان تیرگی و کدری آن خواهد شد و به لطف همین خواص و این ترکیبات بی نظیر است که این کرم بیوآکوا را به عنوان سومین مورد از بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده پوست و صورت معرفی می کنیم.

4 – کرم ابرسان شیر و عسل آنادیا

آنادیا یک برند ایرانی است و این کرم آبرسان نیز یک کرم آبرسان و روشن کننده صورت ایرانی می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد، خاصیت ابرسانی آن فوق العاده قوی است و با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با آن در وبسایت شرکت سازنده درج شده است، ضد خارش و التهاب و پوسته پوسته شدن صورت شما نیز می باشد و خشکی و دهیدراته شدن را با سرعت بسیار زیادی درمان می کند. در واقع وجود عسل در این کرم باعث می شود که پوست شما سرعت بیشتری در بازسازی سلولی پیدا کرده و زبری و خشنی آن به سرعت درمان شود و همچنین وجود شیر نیز خاصیت مرطوب کنندگی و ابرسانی دارد و خشکی آن را درمان می کند.

5 – کرم مرطوب کننده آلوئه ورا بیوآکوا

و اما پنجمین مورد از بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده پوست و صورت، این محصول بی نظیر از برند بیوآکوا است که خاصیت آبرسانی فوق العاده بالایی دارد و ضد التهاب و حساسیت پوست نیز می باشد و هر آنچه که از یک کرم آبسان انتظار دارید را به پوست و صورت شما می رساند. آلوئه ورا همیشه به عنوان بهترین آبرسان ها شناخته شده است و محصولی هم که در ادامه معرفی می کنیم یک ژل ساخته شده از آلوئه ورا است، بنابراین اگر پوست صورتتان خیلی خشک شده است و می خواهید با سرعت بیشتری آن را درمان کنید از یکی از این دو محصول استفاده نمایید.

6 – ژل آلوئه ورا خالص 99%

و اما محصولی که در این قسمت به شما معرفی می کنیم یک کرم نیست، اما بهتر است بگوییم که یکی از بهترین آبرسان ها و روشن کننده های پوست صورت است که به صورت خالص از ژل داخل گلبرگ های آلوئه ورا تشکیل شده است. این محصول قیمت بسیار مناسبی دارد، کیفیت بسیار بالایی دارد و جدای از آبرسانی و روشن کنندگی کاربرد های دیگری نیز دارد که از طریق کارت زیر می توانید به صفحه اختصاصی آن هم برای خرید و هم برای مطالعه سایر ویژگی هایی که دارد، منتقل شوید.

7 – کرم آبرسان و روشن کننده شیر گاو ایمیجز

این کرم نیز به صورت خالص از شیر گاو ساخته شده است و یکی از بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده پوست صورت است که برای دست ها نیز کاربرد دارد، این کرم قدرت جذب فوق العاده بالایی دارد، چربی پوست دست ها و صورت شما را به خوبی تنظیم می کند و ترشح اضافه آن را نیز کنترل خواهد کرد و پوست شما را به صورت کامل آبرسانی کرده و با خاصیت نرم کنندگی که دارد، لطافت را نیز به آن هدیه می بخشد. کرم شیر گاو ایمیجز یکی از بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده ای است که می توانید از آن استفاده کنید و با قیمت بسیار مناسب از طریق کارت زیر می توانید آن را به سبد خرید خود افزوده و خریداری نمایید.

8 – کرم آبرسان و روشن کننده دور چشم سم مار بیوآکوا

همه کرم های آبرسان که در پاراگراف های قبلی به شما عزیزان معرفی شدند، برای پوست صورت و دست ها قابل استفاده بودند. اما دور چشم ها نیز از قسمت هایی از صورت می باشند که معمولا خیلی زود تیره می گردند و نیاز به آبرسانی نیز دارند، محصولی که در این پاراگراف می بینید. یک کرم آبرسان دور چشم است که از سم مار و توسط برند بیوآکوا ساخته شده است و خاصیت آبرسانی فوق العاده ای دارد. همچنین برای رفع تیرگی دور چشم نیز بسیار مناسب است و به همین دلیل است که یکی از بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده پوست صورت دور چشم می باشد.

9 – کرم دور چشم هیالورونیک اسید بیوآکوا

و به عنوان آخرین محصول از این لیست از بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده پوست صورت، می خواهیم محصولی را به شما معرفی کنیم که بیشترین خاصیت آبرسانی را برای پوست خشک شده دور چشم های شما دارد، این محصول از هیالورونیک ساخته شده است و نمونه دور چشم کرم هیالورونیک اسید بیوآکوا است که به عنوان دومین مصحو به شما معرفی شد. بنابراین اگر اصلی ترین مشکل پوست دور چشم هایتان خشکی آن است، استفاده از این محصول به صورت کاملا فوری می تواند از شر پوست خشک و دهیدراته دور چشم هایتان رهایی بخشیده و به لطف آبرسانی فوق العاده ای که انجام می دهد، در دراز مدت باعث روشن شدن آن نیز می گردد.

سخن آخر و نتیجه گیری

در نهایت و به عنوان آخرین موردی که می خواهیم در این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کنیم، باید بدانید که کرم های آبرسان بسیار زیادی در بازار وجود دارند که توسط برند های مختلف ایرانی و خارجی ساخته می شوند. حتی در فروشگاه اینترنتی بانه گالری نیز کرم های دیگری وجود دارند که با وجود کیفیت بسیار بالا و عملکرد فوق العاده ای که برای رفع خشکی و روشن کردن پوست شما دارند، اما اشاره ای به آنها نشده است و همه 9 بهترین کرم های آبرسان و روشن کننده پوست صورت معرفی شده در لیست بالا از جمله بهترین محصولاتی هستند که بر اساس نظرات مشتریان، مصرف کنندگان و رضایت آنها لیست شده اند. پس با خیال راحت از آنها استفاده کرده و از کیفیت و عملکردشان صد در صد مطمئن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *