آرایشی و زیبایی

راهنمای کامل آشنایی با انواع لوازم آرایشی

انواع لوازم آرایشی

مغازه دار هستید و به دنبال لیست کامل انواع وسایل و لوازم آرایشی ضروری و مناسب عروس و مشتری برای مغازه تان می گردید؟ یا فقط می خواهید بدانید که انواع لوازم آرایشی لب، چشم، ناخن ، صورت و … چه چیز هایی هستند. این مقاله مناسب شما است و برای شما نوشته شده است، زیرا در دنیایی که در حال حاضر در آن زندگی می کنیم، تقریبا می توان گفت که امکان پیدا کردن خانمی که از آرایش صورت برای بهتر جلوه دادن خود استفاده می کند، بسیار سخت است، در برخی از نقاط دنیا حتی آقایان نیز گاها به آرایش صورتشان می پردازند، که این کار به جهت بهتر جلوه دادن زیبایی های صورت و آراسته و مرتب بودن در مجالس، مراسمات و قرار های مهم کاری و یا خیابان و بازار گردی های روزمره انجام می شود.

اما آیا می دانید که هنر آرایش، آرایش کردن و انواع لوازم آرایشی برای اولین بار از کجا نشئت گرفته اند؟ می دانید که تاریخچه زیبایی صورت و تغییر آن برای زیبا تر شده به سال های بسیار بسیار گذشته باز می گردد؟ با ما باشید با یک مقاله کامل از ابتدای پیدایش لوازم آرایشی تا انواع لوازم آرایشی ضروری، مناسب عروس، مناسب مغازه، فروشگاه اینترنتی و … که در حال حاضر وجود داشته و مورد استفاده قرار می گیرند.

تاریخچه آرایش و وسایل و لوازم آرایشی

طبق نوشته ها و آثار باستانی که مورخان پیدا کرده اند و با توجه به مطالبی که در وبسایت ویکی پدیا به عنوان یک مرجع معتبر وجود دارد، گفته می شود که آرایش کردن را به معنی استفاده از رنگ و … برای تغییر حالت چهره، اولین بار مردان نئاندرتال یعنی مردان اولیه شروع کردند، که از آن برای کشیدن اشکال مختلف جهت ایجاد رعب و وحشت و یا نشانه گذاری های مختلف بر روی بدن و صورتشان انجام می دادند، اما گفته می شود که استفاده از لوازم آرایشی به منظور زیبایی را اولین بار زنان مصری شروع نمودند.

انسان های اولیه و انجام آرایش صورت

خانم های مصری از رنگ سیاهی که عموما از ذغال ساخته می شد به عنوان سرمه چشم و یا خط چشم استفاده کرده و چشمانشان را آرایش می کردند و همچنین از رنگ های قرمز و صورتی و طیف های مشابه نیز به منظور گلگون کردن گونه هایشان همچون یک رژ گونه و یا سرخ کردن لب و دهانشان همانند رژ لب استفاده می کرده اند.

پیدایش محصولات آرایشی به صورت امروزی

استفاده از مواد طبیعی جهت رنگ و لعاب بخشیدن به صورت، ناخن ها و دست ها، از زمان مصریان و در بین اقوام مختلف تا اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 نیز به صورت سنتی وجود داشته و همواره از محصولات گوناگونی برای انجام این کار استفاده می شده است، اما رواج استفاده از این محصولات، سبب شد تا تاجران مختلف به فکر راه اندازی شرکت هایی باشند که این مواد و عصاره های آن ها را به اشکال مختلف جهت آرایش نقاط مختلف صورت در آورده و بدین ترتیب صنعت آرایش و لوازم آرایشی را به دنیای تجارت و زیبایی اضافه نمایند.

زنان مصری و آرایش صورت

امروزه حجم بازار لوازم آرایشی و میکاپ بسیار زیاد بوده و همواره در حال افزایش می باشد، به صورتی که در سراسر کشور های جهان کمانی های بزرگی وجود دارند که این محصولات را تولید و روانه بازار های محلی و جهانی می نمایند. سهم بازار لوازم آرایشی ایران از کل گردش مالی این صنعت نوین، بسیار زیاد بوده و با توجه به ارقامی که موجود می باشند، سالانه بیش از 4 میلیارد دلار صرف واردات لوازم آرایشی مختلف چه به صورت قاچاق و چه به صورت آزاد می گردد.

بخوانید : بهترین مارک ها و برند های لوازم ارایشی

و اما انواع لوازم آرایشی

پس از مقدمه چینی های لازمه و ارائه اطلاعاتی در رابطه با نحوه پیدایش لوازم آرایشی و همچنین ارائه آمار و ارقامی جهت بالا بردن اطلاعات عمومی شما همراهان عزیز بانه گالری بپردازیم به اصل موضوع که معرفی انواع مختلف وسایل و لوازم آرایشی ضروری برای عروسی و … که می توان گفت حتی یک لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه ها نیز می باشد. ابتدا این محصولات را بر اساس قسمت های مختلف بدن و صورت دسته بندی نمودی ایم که به ترتیب این دسته بندی ها شامل : لوازم آرایش صورت – چشم – لب – ابرو – مو و ناخن می شوند.

لوازم آرایشی صورت

به محصولاتی گفته می شوند که معمولا بیس اصلی آرایش بوده و به نوعی پوست صورت شما را جهت هموار کردن، یک رنگ نمودن و یا گاها تغییر رنگ و … آرایش می نمایند این محصولات با توجه به لوازمی که در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود می باشند به صورت زیر هستند :

پنکک آرایشی

یکی از ضروری ترین و تقریبا مورد استفاده ترین محصولات آرایش صورت است که از آن برای پوشاندن عیوب مختلف صورت همچون : کک و مک و جای جوش و آکنه و … استفاده می شود. این محصول با کرم پودر که در ادامه معرفی می شود عملکرد تقریبا یکسان دارد با این تفاوت که حالت آن جامد است

کرم پودر

همانند پنکک و حتی محبوب تر از آن نیز، کرم پودر نوع دیگری از لوازم آرایشی صورت است که حالت آن کرم مانند بوده و همانند پنکک که به نوعی همانند گچ و پودر است، نیست، از این محصول نیز به منظور یک زیر ساز آرایشی جهت پوشاندن عیوب مختلف همچون جای جوش و غیره با یکدست و صاف کردن صورت استفاده شده و به نوعی صورت را جهت انجام آرایش اصلی آماده می نماید و البته انتخاب رنگ های مختلف این محصول می تواند به صورت موقت رنگ پوست صورتتان را نیز تغییر دهد. این دو محصول پایه و اساس آرایش صورت عروس می باشند.

پرایمر آرایشی

یکی دیگر از انواع لوازم آرایش مورد استفاده توسط خانم ها است که از آن قبل از اجرای آرایش بر روی صورت به منظور کنترل چربی صورت و ثابت نگه داشتن آرایش و همچنین جلوگیری از خراب شدن آن استفاده می شود. اساس کار این محصولات به این صورت است که با قرار گیری بر روی صورت و با بستن منافذ باز، مانع از عرق کردن و یا رسیدن رطوبت ناشی از عرق به مواد و لوازم آرایشی شده و بدین ترتیب باعث می شوند که آرایش شما برای مدت زمان بیشتری ثابت و سالم باقی بماند.

فیکساتور آرایش

نوعی دیگری از انواع لوازم آرایشی مخصوص و مناسب برای عروس که تقریبا یکی از جدیدترین ها می باشد، فیکساتور های آرایشی هستند، از این محصولات که عملکردشان تقریبا همانند پرایمر های آرایشی است، به منظور فیکس کردن آرایش استفاده می شود، با این تفاوت که بعد از انجام آرایش صورت مورد استفاده قرار می گیرند. از این محصول معمولا توسط میکاپ آرتیست ها برای فیکس کردن آرایش صورت عروس ها به منظور ثابت کردن آن جهت خراب نشدن در طول مدت زمان طولانی مراسم عروسی استفاده می شود. هم حالت پودری و هم ژله ای این محصول در فروشگاه بانه گالری از برند های مختلف موجود می باشد.

کانسیلر

یکی دیگر از انواع محصولات آرایشی که نوعی کرم پودر با قدرت بالا تر و به نوعی غلیظ تر بوده و از ان به منظور پوشاندن جوش های قرمز رنگ ویا سیاهی دور چشم و … استفاده می شود. کانسیلر ها انواع مختلفی دارند که عملکرد همه آنها پوشاندن است، اما هر کدام برای قسمت های مختلف و یا عیوب مختلفی از صورت مورد استفاده قرار می گیرند. کانسیلر ها معمولا روشن تر از رنگ پوست بوده و به توصیه میکاپ آرتیست های حرفه ای بهتر از 2 یا 3 درجه روشن تر انتخاب نمایید.

کانسیلر و میکاپ چشم با آن

برنزر

بسیاری از افراد هزینه های زیادی برای تیره تر کردن پوست خود پرداخت می کنند. در واقع یک ترند بسیار محبوب نیز می باشد و پوست های تیره و برنزه جذابیت های مختص به خود دارند. به همین دلیل است که یکی از پرفروش ترین لوازم و وسایل آرایشی صورت نیز برنزر می باشد. البته معمولا در ایران کاربرد های زیادی ندارد و کمتر خانمی از آن استفاده می کند. اما قابلیتی که این محصول دارد، این است که به صورت موقت می تواند به شما پوستی برنزه و زیبا هدیه بخشد.

کانتور

کانتور ها اما که نقطه نظر کانسیلر می باشند، نوع دیگری از انواع لوازم آرایشی مورد استفاده خانم ها و به صورت ویژه عروس ها هستند که از آن ها نیز به منظور پوشاندن عیوب مختلف صورت استفاده می شود با این تفاوت که نسبت به رنگ پوست تیره تر می باشند. بهتر است به هنگام خرید کانتور نیز دو یا سه درجه تیره تر از رنگ پوست صورتتان را انتخاب نمایید.

رژ گونه

از این مورد از انواع لوازم آرایشی صورت، که آخرین مرحله از آرایش صورت است، به منظنور جلوه دادن به گونه ها با تغییر رنگ آنها استفاده می شود. رژ گونه های بسیار زیبایی وجود دارند که یکی از مهم ترین جزء ها از لیست لوازم آرایشی دخترانه می باشند، از رژ گونه ها به منظور حجیم تر نشان دادن گونه و یا زاویه دار کردن آنها نیز استفاده می شود. بسیاری از خانم ها از این محصول استفاده نمی نمایند، اما آنهایی که تاثیر فوق العاده اش را بر روی سر زنده تر نشان دادن صورت می دانند حتما از این محصول استفاده می کنند.

رژ گونه روی گونه های صورت

انواع لوازم آرایشی لب

در بخش قبلی در قالب چندین پاراگراف مختصر انواع لوازم آرایشی صورت را به شما معرفی نمودیم. در این بخش نیز محصولاتی که از آنها به منظور میکاپ و تغییر رنگ و حالت لب ها استفاده می شود را به عنوان مورد استفاده ترین و محبوب ترین لوازم آرایشی، به شما معرفی خواهیم نمود. اگر مغازه دار هستید ، مدل های زیر لیست کامل انواع لوازم آرایش ضروری برای مغازه می باشد که لاین آرایش لب شما را تکمیل خواهند کرد.

انواع لوازم آرایشی لب

رژ لب

محبوب ترین و پرفروش ترین وسیله آرایشی، که به منظور بهتر جلوه دادن لب ها از آن استفاده می شود و انواع مختلفی دارد، به دلیل محبوب بودن رژ لب های مختلف که انواع آن به صورت : مایع – جامد – مدادی – پالتی – ماتیکی و .. می باشند طیف های گسترده ای از انواع رنگ ها از این محصول ساخته شده و بر روی میز آرایشی و یا در داخل کیف لوازم آرایشی هر خانمی تعداد زیادی از رنگ های مختلفی که امکان ست کردن آنها با لباس ها و اکسسوری های مختلف وجود داشته باشد را می تواند مشاهده نمایید.

خط لب

شاید استفاده از این محصول به روشی که در گذشته از آن استفاده می شد، رایج نمانده باشد، اما به هر حال یکی از محبوب ترین انواع لوازم آرایشی مورد استفاده خانم ها است که تفاوت چندان زیادی با رژ لب مدادی نداشته و در گذشته و امروزه نیز، از آن به منظور حاشیه دادن به لب ها استفاده می شده است.

نحوه کشیدن خط لب

بالم لب

اگر می خواهید لیست کاملی از انواع لوازم آرایشی دخترانه داشته باشید پس این محصول آرایشی و البته مراقبتی جدید مناسب شما است. نوع جدیدی از محصولات آرایشی مراقبتی که هم جنبه مراقبت از لب ها را داشته و هم برخی از آنها به آرایش صورت و لب ها نیز کمک می کنند، بالم لب ها هستند که انواع مختلفی داشته و معمولا توسط دختر خانم هایی که می خواهند آرایش خود را کمی دخترانه تر نشان دهند مورد استفاده قرار می گیرند،

برق لب

پای ثابت لیست لوازم آرایشی دخترانه برق لب ها می باشند. این نوع از لوازم آرایشی نیز بالم لب هایی هستند که بر روی رژ لب و یا بدون رژ لب و تنها بر روی لب ها به منظور برق دادن به لب استفاده می شوند. استفاده از این محصولات نیز در بین خانم هایی که به آرایش دخترانه و تینیجری علاقه دارند بسیار رایج است، زیرا رنگ اصلی لب هایتان و یا رنگ رژ لب روی لب هایتان را بسیار زیبا و براق نشان می دهند.

تینت لب

جدیدترین ترند آرایشی، که تفاوت های اساسی در ساختار و ترکیبات سازنده با رژ لب و برق لب داشته و تقریبا می توان گفت چیزی ما بین این دو است، این محصول بیشتر برای اجرای آرایش ها و میکاپ های دخترانه کاربرد داشته و با روشن کردن و براق جلوه دادن رنگ اصلی لب هایتان، به جوان تر به نظر رسیدن شما نیز کمک خواهد کرد. اگر می خواهید لیست لوازم آرایشی انتخاب شده تان بیشتر دخترانه باشد، به جای رژ لب باید برق لب را انتخاب نمایید.

تینت لب

آرایش چشم و ابرو

حال می رسیم به مهمترین قسمت چهره از لحاظ جلب نظر و مورد توجه مخاطب قرار گرفتن، یعنی چشم و ابرو. آرایش این قسمت از صورت تقریبا از نظر بیشتر خانم ها بسیار سخت تر و چالشی تر از سایر قسمت های صورت است، اما با این حال نیز به دلیل مهم بودن آن هیچ خانمی تا به حال از آرایش چشم و ابرو هایش غافل نشده است. در ادامه مهمترین محصولات آرایشی که برای زیبا تر جلوه دادن این قسمت از صورت مورد استفاده قرار می گیرند را نیز با هم بررسی خواهیم نمود.

سایه چشم

یکی از قدیمی ترین محصولات آرایشی که با دقت در تصاویری که از زنان مصری وجود دارد، به وفور و با غلظت بسیار زیاد سایه های چشم گوناگونی را از آنها می بینید، که این موضوع و همچنان ترند باقی ماندن این محصول آرایشی، تنها یک دلیل می تواند داشته باشد: مهم بودن آن و همچنین تاثیر فوق العاده ای که بر روی بهتر جلوه دادن چشم ها دارد.

سایه چشم انواع مختلفی دارد که مدل های : پودری – کرمی – مایع و مدادی، محبوب ترین و مورد استفاده ترین آنها می باشند و رسالت همه آنها، رنگی کردن ناحیه میان چشم و ابرو ( یعنی پلک ) می باشد. به صورت کلی تاثیر اصلی و مهم سایه چشم در بزرگتر و درشت تر نشان دادن چشم ها است، به همین دلیل بیشتر خانم هایی که چشم هایی ریز تر دارند از سایه چشم، نسبتا بیشتر استفاده می نمایند.

سایه چشم نود هدی بیوتی و تاثیر آن بر روی چشم

سایه چشم نود هدی بیوتی و تاثیر آن بر روی چشم

خط چشم یا مداد چشم

شاید باید گفت که سخت ترین قسمت آرایش، برای هر فردی، حتی میکاپ آرتیست های حرفه ای نیز، کشیدن خط چشم است. مداد چشم با خط چشم تفاوت هایی دارد اما کاربردی که قبل مداد چشم داشت، امروز کمرنگ تر شده و از هر دو آنها یعنی هم مداد چشم و هم خط چشم، برای کشیدن خط چشم استفاده می شود. اما در زمان های گذشته تر، از مداد چشم برای پر رنگ کردن و کشیدن سیاهی به دور چشمان، یعنی حتی ناحیه زیر چشم نیز استفاده می شده است، که البته امروزه نیز بسیاری از خانم ها از این سبک میکاپ استفاده می نمایند. خط چشم ها انواع مختلفی دارند که نمونه های مدادی یکی از آنها می باشد و دو نمونه دیگر نیز خط چشم ماژیکی و مویی می باشند، البته به صورت کلی انواع خط چشم به 4 دسته تقسیم می شوند که در مقاله ای این موضوع را کامل تر بررسی کرده ایم.

ریمل چشم

اما جدای از مواردی که در پاراگراف های قبلی معرفی نمودیم، محصولی که می تواند چشم هر خانمی را زیبا تر نشان دهد، ریمل است، مژه ها، زیبا ترین موهای صورت برای خانم های هستند که ریمل چشم برای حجم دادن به آنها و یا فر کردن و بلند کردنشان کاربرد دارند، که در هر کدام از موارد، مطمئنا باعث می شوند چشم ها درشت تر به نظر برسند.

استفاده از ریمل چشم برای حالت دادن به مژه ها

مداد ابرو

محصولی آرایشی که استفاده از آن بر خلاف بسیاری دیگر از لوازم آرایش چشم و ابرو بسیار راحت بوده و تقریبا نیاز به هیچ آموزشی ندارد، از این محصول برای تغییر حالت ابرو، بزرگتر نشان دادن آن و به صورت کلی، بهتر جلوه دادن ابرو ها استفاده می شود.

بخوانید : بهترین مارک و برند مداد ابرو

ریمل ابرو

یکی دیگر از خلاقیت های سازنده های انواع لوازم آرایشی که در واقع از جمله کاربردی ترین وسایل برای آرایش چشم و ابرو نیز می باشد. ریمل های ابرو در رنگ های مختلفی ارائه می شوند و در واقع همان کار مداد ابرو را انجام می دهند اما با این تفاوت که عملکرد آنها بسیار بهتر و کاراییشان نیز راحت تر است. البته نتیجه کارشان با مداد ابرو متفاوت است و به نوعی ابرو های شما را شانه نیز می کنند. که این تفاوت ممکن است باعث شود شما مداد ابرو را ترجیح دهید و یا باز از این محصول استفاده کنید.

صابون و ژل لیفت ابرو

این مورد را به این دلیل به عنوان اخرین محصول آرایش چشم معرفی نمودیم، زیرا جدیدترین ترند آرایشی بوده و در میان خانم های جوانی که به آرایش بسیار اهمیت می دهند، خیلی محبوب و با ارزش شده است، از ژل لیفت ابرو و یا صابون ابرو، برای لیفت، بلند کردن و یا جهت دادن به ابرو ها استفاده می شود که تاثیر بسیار شگرفی بر روی چشم ها و ابرو های شما داشته و شما را 100% بهتر و 100 البته مرتب تر از حالت عادی جلوه می دهد.

تاثیر صابون یا ژل لیفت بر روی ابرو

انواع لوازم آرایشی ناخن

تقریبا تمامی لوازم آرایشی مهمی که برای میکاپ صورتتان و قسمت های مختلف آن نیاز دارید را در پاراگراف های قبلی به شما عزیزان معرفی نمودیم، برخی محصولات مراقبتی همانند ماسک صورت و ماسک ورقه ای صورت نیز وجود دارند که قبل از انجام آرایش بر روی صورتتان می توانید استفاده نمایید، اما محصولاتی که صرفا به منظور آرایش و میکاپ مورد استفاده قرار می گیرند، از دایره مواردی که در بالا ذکر نمودیم خارج نیستند.

ست مانیکور و پدیکور ناخن

بسیاری از خانم ها برای مراسمات و مهمانی ها و به صورت کلی، علاقه ای به انجام میکاپ بر روی ناخنشان ندارند، اما باید بگوییم که سخت در اشتباهید، زیرا ناخن ها به عنوان یکی از قسمت هایی که بر روی زیبایی دست تاثیر داشته و در دید افراد قرار دارد، باید بسیار مورد توجه قرار گرفته و کارهایی که برای زیبایی لازم است بر روی آنها صورت گیرد، یکی از این کار ها مانیکور و پدیکور است، که البته پدیکور، همان مانیکور است منتهی برای ناخن های پا انجام می گیرد.

پدیکور و مانیکور ناخن دست و پا

مانیکور در واقع به کارهایی گفته می شود که برای مرتب و تمیز کردن ناخن ، گرفتن گوشت های اضافه دور و زیر آنها و صاف و یکدست کردنشان صورت می گیرد، که گرفتن اضافه ناخن ها نیز یکی از مراحل آن است. بسیاری از خانم ها برای دریافت خدمات ناخن، به مراکز تخصصی مربوطه مراجعه می کنند، که مطمئنا هزینه زیادی را نیز متحمل خواهند شد، در حالی که شما می توانید با خرید ست های مخصوص پدیکور و مانیکور و با صرف زمان و دقت، تمامی این کار ها را در منزل انجام دهید.

لاک ناخن

شاید محبوب ترین وسیله آرایشی میان خانم ها و البته پر تنوع ترین آنها نیز لاک ناخن ها باشند، زیرا زیبایی فوق العاده ای به استایل شما داده و در صورت انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ با آرایش، لباس ها و اکسسوری هایی که به همراه دارید، می توانید در مهمانی، مجالس و مراسماتی که پیش رو دارید، به زیبایی درخشیده و مرکز توجه باشید. البته لاک ناخن و زدن آن نیز به صورت کلی یکی از مراحل پدیکور و مانیکور ناخن به حساب می آید که می توانید هم برای ناخن های پاهایتان و هم برای ناخن های دستانتان از ان استفاده نمایید.

لاک ناخن دست و پا

لاک پاک کن

شاید لاک پاک کن یک وسیله آرایشی نباشد، اما خوب، وجود آن بر روی میز و  یادر کیف لوازم آرایشی به شدت نیاز است، زیرا شما بعد از یک مراسم و قبل از مراسم بعدی که دعوت خواهید شد، ممکن است، نیاز داشته باشید، لاکی که بر روی ناخن هایتان زده اید و اتفاق ضد آب نیز می باشد، پاک کرده و لاک جدیدی را جایگزین نمایید، که در این صورت، وجود لاک پاک کن و استفاده از آن ضرورت پیدا می کند.

سوهان ناخن

در واقع سوهان ناخن نوعی از ابزار آلات و وسایل مورد نیاز برای خانم ها هستند که برای آرایش ناخن ها از آنها استفاده می شود. این محصولات بسیار کاربردی می باشند چراکه به شما این امکان را می دهند که اضافه ها ناخن خود را بتراشید و یا شکل دلخواهی به ناخن های دست ها و پاهایتان بدهید. در واقع سوهان ناخن یکی از ابزار آلات اصلی موجود در پک های مانیکور و پدیکور نیز می باشد و به دلیل استفاده بسیار زیاد به صورت تک عددی نیز در بسیاری از فروشگاه ها در انواع مختلف کاغذی و فلزی موجود است.

ابزار آلات آرایشی

تا اینجای بحث و بعد از چندین پاراگراف نسبتا زیاد …!! تمامی لوازم آرایشی مورد نیازی که برای انجام یک میکاپ کامل نیاز خواهید داشت را به شما معرفی کرده و کاربردشان را نیز به درستی برایتان توضیح دادیم، حال در ادامه برخی از ابزار های آرایشی که برای اعمال این محصولات و یه نگهداری آنها و به صورت کلی برای انجام میکاپ نیاز دارید را به شما معرفی خواهیم نمود.

براش آرایشی

یکی از مورد نیاز ترین انواع ابزار آلات و وسایل موجود در صنعت لوازم آرایشی، براش ها می باشند، زیرا برای اعمال بسیاری از محصولاتی که در بالا معرفی شدند، ( به ویژه آنهایی که مربوط به بخش آرایش صورت می باشند ) مورد نیاز بوده و کاربرد دارنأ، براش های آرایشی انواع مختلفی دارند که از جمله مهمترین های که در در فروشگاه بانه گالری نیز موجود و قابل خرید می باشند باید به موارد زیر اشاره نمود :

  • براش آرایشی مخصوص رژ گونه و کرم پودر و …
  • براش آرایشی مخصوص ماسک : که برای پخش کردن مواد داخل ماسک های ورقه ای و سایر انواع ماسک های صورت کاربرد دارد
  • فیس براش : که برای شستشو صورت و تمیز کردن آن از کثیفی و آلودگی و باکتری و … به وسیله تمیز کننده هایی همچون صابون، فوم شستشو و … کاربرد دارد.
  • پد آرایشی : این ها نیز نوعی براش به حساب می آیند که به آنها اسفنج نیز گفته می شود و برای اعمال رژ گونه، کرم پودر و … بر روی قسمت های مختلف صورت کاربرد دارد.

انواع براش آرایشی

تراش آرایشی

نوعی مداد تراش برای تراشیدن نوک، مداد هایی که برای آرایش و میکاپ قسمت های مختلف صورتتان از آنها استفاده می کنید، که اگر از این مداد ها در لیست انواع لوازم آرایشی مورد استفاده تان وجود دارد، باید حتما تراش آرایشی نیز داشته باشید.

فرمژه

به جای اینکه از روش های مضر و پر هزینه و گران قیمتی همچون اکستنشن مژه و کاشت مژه و … استفاده نمایید، می توانید با خرید یک فرمژه به عنوان یک ابزار آرایش کاربردی خودتان در خانه مژه هایتان را از حالت عادی بهتر نشان دهید.

دسته سیلیکونی ارگونومیک سبک و زیبا فنر قابل انعطاف

کیف لوازم آرایشی

اگر می خواهید تمامی لوازمی که در بالا دارید و یا محصولاتی که برای یک سفر چند روزه و انجام آرایشتان نیاز دارید را در محلی مخصوص نگه داشته و همراه با خودتان حمل نمایید، خرید یک کیف لوازم آرایشی که اندازه آنها به نحوی است که در داخل کیف دستیتان جا خواهد شد، برای شما از ضروریات به حساب می آید، قیمت کیف های مخصوص نگهداری انواع لوازم آرایشی، بسیار مناسب بوده و خرید آنها مقرون به صرفه و کاربردی خواهد بود.

لیف سیلیکونی

یکی از جالب ترین و کاربردی ترین و البته جدیدترین ابزار آلات بهتر است بگوییم بهداشتی، اما به دلیل طرفداری بسیار زیادی که از آن می شود و به دلیل اینکه بیشتر در فروشگاه های لوازم آرایشی یافت می شود، نیاز دانستیم به آن اشاره کنیم، لیف های سیلیکونی است که انواع مختلفی از آنها تولید شده و در بازار موجود می باشند و با این حال محبوب ترینشان فیس براش سیلیکونی عروسکی مخزن دار طرح هشت پا است که با قیمت مناسبی می توانید آن را از بانه گالری تهیه نمایید. این لیف ها به خوبی به شستشوی صورت و بدن شما کمک می کنند و همانند لیف های نخی و کاموایی قدیمی به پوستتان آسیب نخواهند رساند. استفاده از این لیف ها به کسانی که به تمیز شدن پوستشان با دست و شوینده شک دارند و می خواهند از لیف استفاده کنند. بسیار توصیه می شود.

نتیجه گیری و سخن آخر

کمی متن این مقاله طولانی تر انتظارمان شد، اما به هر حال سعی کردیم، تمامی انواع وسایل و لوازم آرایشی و ابزار آلاتی که برای اجرای این لوازم آرایشی نیاز دارید را برایتان توضیح داده و معرفی نمودیم، تا اگر قصد خرید داشتید، و یا می خواستید پکی را برای دوستانتان جمع کرده و یا به همراه سایر لوازم برای عروس خریداری نمایید، از محصولاتی که نیاز دارید اطلاع داشته و هیچ چیزی را از قلم نیاندازید.

و اما خبر خوب این است که تمامی انواع این محصولات و لوازم آرایشی با مدل های مختلف و تنوع بالا در قالب بیش از 900 محصول مختلف، در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی بانه گالری با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا موجود بوده و قابل خرید می باشد، همچنین تمامی محصولات موجود، به صورت عمده نیز قابل خریداری بوده و شما فروشنده عزیزی که می خواهید مغازه جدیدی باز کرده و یا محصولات فروشگاهتان را تکمیل نمایید، نیز می توانید با ما ارتباط گرفته و محصولات مورد نیازتان را از ما خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *