آرایشی و زیبایی

چگونه در چند دقیقه موهای خود را فر کنیم؟ 5 روش کاربردی و ساده فر کردن مو

چگونه موهای خود را فر کنیم؟

پرسش اینجاست که چگونه موهای خود را فر کنیم؟ در این مقاله 5 روش کاربردی و ساده برای فر کردن مو را به شما آموزش خواهیم داد. اگر شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که به موهای فر و مجعد علاقه دارید، حتما در ادامه مطلب با مصالعه این 5 روش کاربردی و ساده برای فر کردن مو با ما همراه باشید.

موی فر یکی از مظاهر و جلوه های زیبایی در افراد است که طرفداران بی شماری دارد. تاثیر این حالت مو، در جذابیت و گیرایی شما فوق العاده بالاست. موی مجعد به دو صورت در افراد مشاهده می شود. مردم یا به صورت ارثی و ذاتی دارای موهایی فر و پیچ در پیچ اند؛ و یا به مرور زمان و با استفاده از روش های آرایشی به آن دست پیدا کرده اند. این مدل مو جایگاه ویژه ای در دنیای مد و زیبایی دارد. یکی از دلایل آن نیز راحت شکل گرفتن آن است. و اینکه مرتب کردن،  آن زحمت و زمان زیادی از شما نمی گیرد.

مزایای فر کردن موها

یکی از مهم ترین مزایای موهای فر و پیچ در پیچ، این است که به راحتی و به هر مدلی که دوست دارید حالت می گیرند. در حالی که موهای لخت و موج دار این ویژگی را ندارند. و برای تثبیت کردن شان و یا حالت بخشیدن به آنها باید به انواع ژل ها، کرم ها، روغن ها، سشوار، شانه و … متوسل شد. آخر کار هم ممکن است نتیجه ای که می بینیم خوشایندمان نباشد. حتما شما نیز دوستانی دارید که از خواب که بلند می شوند، موهایشان قابلیت این را دارد که در همان لحظه با آن در مراسم مهمانی و یا مجلسی رسمی حضور یابند. این ویژگی که شما را بی نیاز از شانه و حالت دهنده می کند، به طور کلی در موهای فر دیده می شود.

محصول : خرید کرم مو پنتن

فر کردن موها، باعث ایجاد یک فضای متخلخل پنجره مانند در میان آنها می شود. هوا در این فضا به خوبی رد و بدل می شود و جریان یافتن آن باعث خنکی پوست سر می گردد. این ویژگی در هوای گرم تابستان به داد شما می رسد و از تعریق و گرما زدگی پوست سر شما جلوگیری می کند. موی مجعد یکی از عوامل مهم در رفع شوره ی پوست سر است. زیرا باعث تنفس سلول های آن می شود. در ضمن لازم است بدانید که چنین افرادی، در شرایطی که حتی موهایشان خیس و یا مرطوب است نیز می توانند شاهد حالت پذیری آن باشند.

جذابیت مو فرفری ها

جذابیت مو فرفری ها

حجیم باشید!

داشتن حجم زیادی از مو، همواره مورد علاقه و توجه آقایان و خانم های باسلیقه و شیک پوش بوده است. علاوه بر این، موهای حجیم و پف کرده، هیچوقت از مد نمی افتند و همواره طرفداران خاص خود را دارند. این افراد از پرپشت بودن و تراکم بالای موهای خود لذت می برند و زیبایی آن، اعتماد به نفس شان را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. طبیعی است که فر کردن موها رابطه مستقیمی با افزایش حجم آنها دارد. و فرفری ها نیز در زمره ی حجیم ترین افراد دنیا قرار می گیرند. البته از نظر حجم مو! که این مساله در نوع خود به شدت جالب و دوست داشتنی است.

بخوانید : اسکراب چیست

طبیعی بمانید!

شاید به این نکته اندیشیده اید که اگر موهایم را فر کنم، آنقد ظاهرم مصنوعی می شود که همگان مرا به سخره خواهند گرفت و سرزش خواهند کرد. این مساله ابدا درست نیست. با استفاده از روش های صحیح فر کردن مو که در ادامه آنها را با هم بررسی خواهیم کرد، نه تنها وضعیت طبیعی ظاهری خود را حفظ می کنید؛ بلکه جوری به نظر می رسید که انگار به طور مادرزادی فرفری هستید! موهایی که تن به مجعد شدن می دهند، چه به طور فوری و چه به صورت تدریجی، می توانند حالت طبیعی خود را حفظ کنند و خود را هم ارز با فرهای ارثی بدانند.

موهای فر، سپر بلای جانتان می شوند!

آثار مخرب زیادی از اشعه ی مضر فرابنفش به خصوص بر روی پوست و مو شناخته شده است. یکی از جنبه های سلامت این ارگان حساس، دور بودن از این اشعه است که به طور طبیعی در نور خورشید وجود دارد. امواج موجود در موهای مجعد، یک ویژگی قابل توجه و جالب دارند. آنها با به دام انداختن اشعه ی خورشید، از نفوذ آن و رسیدن به پوست سر جلوگیری می کنند. پس می توان این گونه نتیجه گرفت که فر کردن فوری مو، جنبه محافظتی نیز دارد.

حجم طبیعی موهای فر

حجم طبیعی موهای فر

فرفری ها و روحیه ی مضاعف

نتایج بسیاری از نظر سنجی ها اینگونه نشان می دهند که پیچ و تاب مو می تواند تاثیر مثبت و به سزایی در اعتماد به نفس و بالا بردن سطح آن داشته باشد. بسیاری از افرادی که موهای خود را به این حالت درآورده اند یا به طور مادرزادی فرفری هستند، اقرار کرده اند که احساس شادابی و انگیزه ی بالایی دارند و سطح امید به زندگی در آنها نیز بسیار بالاست.

فرفری ها افرادی مصمم و قاطع هستند و سطح روابط اجتماعی آنها بالاست. خلق و خوی این افراد سطح ایده آلی را نشان می دهد و افرادی مهربان و صبور هستند. آنها بخش عمده ای از خلق و خوی ملایم و مطلوب خود را وابسته به وضعیت موهای خود می دانند و نسبت به آن احساس رضایت دارند.

بخوانیم : چگونه مو های فر را صاف کنیم ؟

مدل موی پرطرفدار و باکلاس

یکی از مهم ترین مزایای مدل موی فر این است که هیچوقت از مد نمی افتد! فرفری ها همیشه در بطن ماجرای مد و فشن قرار دارند و محبوبیت بالایی نیز در میان مردم دارند. پسرها و دخترها، هر دو از این مدل استقبال می کنند. اگر دقیق تر به ماجرا نگاه کنیم متوجه می شویم که جنبه های زیبایی شناسی خاص و ویژه ای در رابطه با این افراد وجود دارد. موی مجعد، شما را به طور طبیعی قد بلند تر نشان می دهد. پیچ و خم موها به خوبی نواقص صورت و یا بزرگی اعضای آن از جمله بینی را می پوشانند و شما را جذاب تر از گذشته نشان می دهند.

اگر فرفری هستید، حتما این جمله نیز بارها و بارها به گوش تان رسیده است که چه موهای فوق العاده ای دارید. یا اینکه می توانم به موهایتان دست بزنم؟ و یا حتی این که چگونه می توانم مانند شما موهایم را فر کنم؟ و سوال های دیگری از این قبیل که شما را نسبت به مدل موی خود راضی نگه می دارد. همین موضوع بسیاری را ترغیب می کند تا دستی به زلف های صاف یا موج دار خود بکشند و حالت آن را تغییر دهند.

محصول : روغن مو آرگان پنتن

فرفری های بیگانه با حالت دهنده

از داشتن موهای مجعد خود لذت ببرید. به حمام بروید و پس از آن فقط کافیست موهای خود را خشک کنید. جالب است بدانید که حتی اگر آنها را خشک هم نکنید، حالت جذاب و دوست داشتنی شان به هم نمی ریزد. فرفری ها واقعا با حالت دهنده ها بیگانه اند. شاید آنها از ژل مو، واکس مو، روغن، شانه و … استفاده کنند تا وضعیتی مطلوب تر در موهای خود ایجاد کنند. اما آنها واقعا نیاز به هیچ کدام از این موارد ندارند و موهای شان خود به خود به بهترین و با ثبات ترین نحو ممکن حالت می گیرد.

یک مو فرفری جذاب

یک مو فرفری جذاب

چگونه موهای خود را فر کنیم؟

چگونه موهایی فرفری و خیره کننده داشته باشیم؟ روش های فر کردن مو، بسیار گسترده و متعدد اند. به حدی که گاهی از خود می پرسید، کدام یک را انتخاب کنم؟ قطعا یکی از اهداف هر شخص برای انجام این کار، طبیعی جلوه دادن آن است. در ضمن بهترین روش، آن روشی است که کمترین آسیب و صدمه را به موهای شما برساند. اگر از مدل موهای خود خسته شده اید. یا به فکر فر کردن آنها افتاده اید. حتما ادامه این مطلب را بخوانید.

ما به شما در ادامه مطلب، انواع روش های فر کردن مو را معرفی می کنیم. بهترین روش ها را در نهایت توصیه می کنیم و آنهایی که منجر به آسیب رساندن به مو، پوست و … می شوند را واقع گرایانه منع می کنیم. توجه داشته باشید که فر کردن مو همانقدر که می تواند خوشایند، لذت بخش و رویایی به نظر برسد، در صورت انجام غیر اصولی نیز ممکن است آثار مخرب و جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. و سلامت پوست و موی شما را به مخاطره بیندازد. پس در انجام آن با آگاهی و بر اساس روش های اصولی پیش بروید.

1. استفاده از بیگودی برای فر کردن مو

بیگودی یکی از روش های قدیمی فر کردن مو است. روشی که امروزه نیز در میان خانم ها طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل است که انواع مختلفی از آن را در بازار می توانید مشاهده کنید. پرفروش ترین آن نیز بیگودی الکتریکی است که از لوله های سفت پلاستیکی در اندازه های مختلف ساخته شده است. این مدل بیگودی در جعبه های 20 تا 24 عددی قرار دارد. سطح آن دندانه دار یا صاف است. البته انواع صاف آنها این کار را بهتر انجام می دهند. زیرا موقع جدا کردن از مو، گره نمی خورند و باعث اذیت شما نمی شوند.

بیگودی الکتریکی، دکمه قطع و وصل دارد. و به درجه ی گرمایی خاصی که برسد، خود به خود خاموش می شود. به این دلیل که دمای بیش از حد، مو را می سوزاند و بافت آن را خراب می کند. البته به این نکته حتما توجه داشته باشید که آن را حتما جهت فر کردن موهای خشک استفاده کنید. و به هیچ عنوان هنگامی که موهایتان خیس و نمناک است از آن استفاده نکنید.

انواع دیگر بیگودی

یک مدل دیگر آن، بیگودی چسبی نام دارد. راهماکری سریع و کم خطر که تاثیر گذاری مطلوبی هم دارد. در این روش، حرارتی وجود ندارد که به موهای شما آسیب برساند. اما با این وجود، موهای پیچ در پیچی که انتظار آن را دارید، پدید می آیند. اگر به دنبال ایجاد فرهای پرپشت هستید، از بیگودی های چسبی کوچک استفاده کنید. اگر هم هدفتان از این کار ایجاد موهای حالت دار حجیم است، نوع بزرگ آن را خریداری و استفاده کنید.

انواع دیگر بیگودی نیز برای فر کردن فوری مو وجود دارند. از جمله بیگودی های پلاستیکی برای موهای خیس، بیگودی فر کننده مو اسفنجی برای موهای بسیار خشک، غلتکی برای موهای پرپشت خشک یا مرطوب، مغناطیسی برای موهای خیس و میله ای برای موهای بلند که ایجاد فر ریز می کند. اگر موهایی ضخیم دارید به شما پیشنهاد می کنیم که بیگودی سایز بزرگ بخرید. مدل حرارتی کوچک آن مناسب موهای نازک می باشد. و در نهایت بیگودی های پلاستیکی بزرگ هم موهای بلند را فر می کند.

فر کردن مو با استفاده از بیگودی به عنوان یک روش پر طرفدار

فر کردن مو با استفاده از بیگودی به عنوان یک روش پر طرفدار

2. فر کردن مو با استفاده از بابلیس و ویو

بابلیس یک مدل جدید و پیشرفته بیگودی الکتریکی است که از یک میله ی بلند و انعطاف پذیر تشکیل شده است. دور این میله موهای شما قرار می گیرند و با پیچش آن، فر می خورند. تاثیر این روش نسبت به مدل های قدیمی، بیشتر و ماندگار تر است. و البته حالت فرفری موهای شما پس از استفاده از بابلیس، شکیل تر و فانتزی تر است. شکل و لوله مخصوص فر کردن موها در همه ی دستگاه ها به یک اندازه نیست و هر کدام از آنها مدل و اندازه خاصی را برای موها ایجاد می کنند.

نمونه کلاسیک این دستگاه ها به شکل یک لوله باریک و صاف است که به پریز برق وصل شده و بعد از داغ شدن آن، موها را دور میله می پیچانند و پس از گذشت چند دقیقه حالت موج دار زیبایی را بر روی موها ایجاد خواهد کرد. یک نمونه دیگر از این دستگاه دارای لوله مخروطی شکل بوده و برای موها در نزدیکی ریشه حالت فر و موج دار ریزی ایجاد می کند و به تدریج حالت موج دار موها بزرگ و بزرگ تر خواهد شد. معمولا این دستگاه ها شکل و ظاهری طبیعی تری را برای موها ایجاد خواهد کرد.

مدل مو فر جلو سر با استفاده از بابلیس

یک مدل مو فر جلو سر با استفاده از بابلیس

چه بابلیسی برای فر کردن مو بخریم؟

ده ها مدل بابلیس مختلف در بازار وجود دارد که این مساله انتخاب را قدری پیچیده می کند. بابلیسی که انتخاب می کنید باید ویژگی های قابل توجهی داشته باشد. برای مثال فرهای ماندگار ریز و درشت ایجاد کند. گستره دمایی بالایی داشته باشد و جنس بدنه ی آن به گونه ای باشد که به راحتی خراب نشود و در برابر گرما نیز مقاوم باشد. بابلیس های حرفه ای نوک و بدنه ی عایق دارند که دست را نمی سوزاند. دمای آنها را می توان تنظیم کرد و گیره ای نیز در آنها تعبیه شده که می توان به کمک آن، بابلیس را بر روی مو نگه داشت.

بانه گالری مدت هاست در اندیشه ی ارائه ی یک مدل بابلیس حرفه ای و ایده آل است که همه ی ویژگی های فوق را دارا باشد . بابلیس فر کننده مو پرومکس گلد PROMAXGOLD محصولی پرفروش و درجه یک در زمینه ی حالت دهنده های مو می باشد که بانه گالری آن را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می کند. این محصول دوست داشتنی و کاربردی را می توانید از صفحه محصولات همین سایت خریداری کنید و آن را با تضمین سلامت فیزیکی کالا، درب منزل تحویل بگیرید.

بابلیس فر کننده مو پرومکس گلد PROMAXGOLD

بابلیس فر کننده

ویو WAVE چیست؟

موهای فر را با موج هایی دلربا تصور کنید! همین یک جمله کافیست که خیلی ها هوس کنند بدانند چگونه می توان موهایی موج دار و جذاب داشت. ویو مو به عمل حجم دادن و موج دار کردن آن می گویند. روشی که باعث درشت شدن ساقه مو می گردد. به همین جهت دستگاهی با همین عنوان ساخته شده که انجام این فرآیند را راحت تر کرده است. ویو مو، صفحه هایی با شیارهای متفاوت از نظر سایز دارد که موها را حالت می دهد. این دستگاه عملکردی سریع و مفید دارد و آنچه از یک دستگاه برقی حالت دهنده انتظار دارید را به خوبی برآورده می سازد.

3 مدل ویو مختلف در بازار دیده می شود. ویو ریز که فرهای ریز و ماندگاری ایجاد می کند. این محصول مناسب انجام شینیون حرفه ای و ریز است و باعث درشت تر شدن ساقه های موهای کم پشت می شود. ویو متوسط مناسب استفاده برای موهای کم پشت و لخت است. و در نهایت ویو درشت که فرهایی درشت و جذاب در موهای بلند و صاف ایجاد می کند.

بهترین ویو کدام است؟

ما به شما محصولی را معرفی می کنیم که شگفت زده شوید. محصولی که مصداق بارز یک تیر و دو نشان است. یک دستگاه حرفه ای که نام آن اتو مو و ویو دوکاره پرومکس می باشد. این محصول هم به درد کسانی می خورد که به دنبال اتو مو و صاف کردن موهای خود هستند. و هم افرادی که موهای موج دار و فرهای ریز و درشت را ترجیح می دهند. دستگاه پس از اتصال به برق فقط 30 ثانیه زمان لازم دارد تا به حداکثر دما یعنی 230 درجه برسد. البته جنس صفحات آن از تیتانیوم و نانو سرامیک است و به طور خودکار یک لایه محافظ بر روی موهای شما ایجاد می کند و مانع سوختن و آسیب رسیدن به آنها می شود.

این مدل دستگاه ویو مجهز به سیستم یونیک و حرارت مادون قرمز است و رنگ قرمز براق آن نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. هم اکنون می توانید این محصول را با تضمین سلامت فیزیکی کالا از سایت بزرگ فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بانه گالری خریداری کنید و یک عمر از آن استفاده کنید.

اتو مو و ویو دوکاره پرومکس

اتو مو و ویو دوکاره پرومکس

3. فر کردن مو را با اتوی مو تجربه کنید!

همانطور که می دانید، اتوی مو وسیله ای جهت لخت و صاف کردن مو می باشد. درست برخلاف عملکردی که در حال بررسی آن هستیم. اما مگر چنین وسیله ای می تواند روشی جهت فر کردن مو باشد؟ پاسخ این است: بله! همیشه لازم نیست برای فر کردن فوری مو، از روش های تخصصی استفاده کنید.

شما می توانید با اتوی مو هم این کار را انجام دهید. موها را دور اتو بپیچید. به طوری که نوک آنها در دستان تان قرار گیرد. مراقبت باشید که حالت موهایتان درست همانطور که می خواهید تثبیت شود. این روش اگرچه تخصصی نیست. اما تاثیر فوق العاده ای در مدت زمانی کوتاه بر فرفری کردن موهای شما دارد.

4. فر 6 ماهه با مواد شیمیایی!

تا جایی که می توانید از فر 6 ماهه که در آن از مواد شیمیایی استفاده می شود دوری کنید. این روش خطر نسبتا بالایی دارد. و ممکن است باعث ریزش موهای شما شود. معمولا متخصصان این مدل فر کردن را توصیه نمی کنند. اگرچه تاثیر و ماندگاری آن بسیار بالاست. اما اگر می خواهید آن را امتحان کنید. حتما در نظر بگیرید که اگر موهای خود را طی ماه منتهی به انجام فر 6 ماهه رنگ کرده اید و یا از نرم کننده برای آن استفاده کرده اید، انجام فر را به زمان دیگری موکول کنید.

5. فر کردن مو با استفاده از سشوار

در صورتی که هیچ کدام از دستگاه ها و امکانات مورد نیاز برای فر کردن مو در بالا را در اختیار نداشتید، می توانید با استفاده از یک سشوار معمولی که وسیله ای است که در هر خانه ای یافت می شود این کار را انجام دهید. روش انجام آن بسیار ساده است و به دو صورت می توانید به نتیجه دلخواهتان برسید.

روش اول

در این روش می توانید از سری ها یه به قول معروف دیسپانسر هایی که همراه با سشوار بوده و از جمله اقلام آن می باشند استفاده کنید. برای فر کردن مو با استفاده از سشوار بعد از اینکه سرتان را شستید با استفاد از یک سشوار که به سر آن دیسپانسر مخصوصی که در تصویر زیر نمونه آن را می بینید متصل کرده و با قرار دادن مو ها در داخل ان و روشن کردن دستگاه و سپس حرکت در یک جهت مشخص ( معمولا به سمت پایین ) موهای سرتان را کاملا فر نمایید. در این روش با قرار گرفتن مو در لابه لای قسمت های دیسپانسر و سپس خشک شدن آن ها با باد گرم سشوار، موها در همان حالت فر بودن خشک شده و در نتیجه به همان صورت باقی می مانند.پ

فر کردن مو با استفاده از دیسپانسر سشوار

فر کردن مو با استفاده از سری دیسپانسر سشوار

روش دوم

در روش دوم فر کردن مو با سشوار از هیچ گونه سری یا دیسپانسری استفاده نمی شود و فقط با استفاده از یک برس گرد و باد سشوار اقدام به فر کردن می نمایید. هر چه اندازه برس بزرگتر باشد، فر به دست آمده نیز درشت تر خواهد بود. بنابراین بسته به سلیقه خود یک نوع برس گرد را انتخاب کنید، به عنوان مثال برای درست کردن فر ریز مو باید از برس های گرد کوچک استفاده کنید.

کافیست موهای سرتان را به دور برس چرخانده، در همان حالت آن ها را سشوار نمایید، شاید نتیجه کار همانند چیزی نباشد که در روش های قبلی معرفی شد، البته نوع موهای شما و حالت پذیری آن ها نیز قطعا تاثیر گذار است، اما به هر حال در صورت عدم دسترسی به موارد قبلی و اجرای 4 روشی که در پاراگراف های قبل تر توضیح داده شد، فر کردن مو با استفاده از یک سشوار معمولی بهترین روش خواهد بود.

فر کردن مو با استفاده از سشوار و برس

استفاده از برس گرد و سشوار برای فر کردن مو

6. بافتن

بافتن مو یک روش فانتزی، ساده، بی خطر و دخترانه است. در واقع شما با طبیعی ترین و دستی ترین روش ممکن برای فر کردن موهای خود مواجه هستید. در این روش می توانید با دو عدد کش مو، مقداری اسپری حالت دهنده و کمی خلاقیت و دقت، موهای خود را حالت مجعد دهید. روش های ساده تر و غیر حرفه ای دیگری نیز مانند فر کردن با چنگال، دستمال کاغذی، هد بند و … نیز وجود دارد که موقتی و ناپایدار اند و تاثیر عمیقی بر حالت موهای شما ندارند.

چگونه مو های خود را فر کنیم ؟

چگونه مو های خود را فر کنیم ؟

7 – فر کردن مو با برس حرارتی

یکی دیگر از روش هایی که می توانید از آن بری فر کردن موهایتان استفاده کنید، خرید برس حرارتی و استفاده از آن است، به صورت کلی این محصولات نسبت به دو محصول حرارتی دیگر یعنی سشوار و اتو مو آسیب کمتری به موهای شما زده و نتیجتا عملکرد بهتری دارند، خرید محصولی همانند برس حرارتی سوکانی مدل SK-1008 می تواند به شما در فر کردن موهای سرتان کمک شایانی کند.

روش های مراقبتی از موهای فر شده

شاید فر کردن مو، برای شما اولویت داشته باشد. اما به همان اندازه نیز باید بتوانید از موهای فر که حساسیت بالایی دارند مراقبت کنید. ما در ادامه شما را با چندین روش مراقبتی از این مدل مو آشنا خواهیم کرد. همانطور که گفتیم استفاده از مواد شیمیایی جهت انجام فر مو، بر روی جنس و ساقه ی آن تاثیر بدی می گذارد. و ممکن است موجب ریزش آن شود. البته هیچ تغییری بدون عوارض نیست. اما می توان با انجام مراقبت های بهداشتی از موی حالت گرفته، از شدت عوارض جانبی کاست.

موهای فرفری به آبرسانی بیشتری نیاز دارند و معمولا از شامپو ها و نرم کننده هایی برای شستن آنها استفاده می شود که مناسب موهای حساس و آسیب دیده هستند. موهای فر نسبت به بقیه مدل موها، خشک تر اند. در نتیجه حساسیت آنها نیز بالاتر است. متخصصین همچنین می گویند که بیشتر از 2 هفته در هفته آنها را با شامپو نشویید. چون آن را خشک تر از همیشه می کند و ظاهر آن را به سمت مات بودن می برد. البته خود این مساله نیز به جنس و چربی طببعی موهای شما بستگی دارد.

با موهای فر خود بعد از حمام چه کنیم؟

علاوه بر شستن مو، چگونگی خشک کدن آن نیز مهم است. سشوار باعث وز شدن و افزایش حجم موهای فر می شود. حوله های معمولی نیز آنها را آشفته، نامنظم و گره خورده می کنند. موی مجعد اگر به طور طبیعی خشک شود بهتر است. اما اگر عجله دارید یا به هر دلیل دیگری نمی توانید منتظر خشک شدن تدریجی آنها شوید، از یک تیشرت نخی باری این کار استفاده کنید تا موهایتان مانند یال شیر، وز و پف کرده نشود.

بهترین روش شانه زدن موهای فر، استفاده از انگشتان است. دستان خود را به درون جنگل موهایتان ببرید و آنها را همانطور که می خواهید حالت دهید. به این دلیل استفاده از شانه را توصیه نمی کنیم که ممکن است باعث ایجاد موخوره شود. برس کشیدن نیز آنها را پیچ در پیچ تر می کند. اما به هر حال بهترین نوع شانه برای موهای مجعد و فرفری، شانه های پهن و دانه درشت است که دندانه های آن تاب دار و با فاصله از هم چیده شده اند.

اتو بکشیم یا نه ؟

اگر می خواهید موهای پیچ در پیچ خود را اتو بکشید، حتما از دمای پایین استفاده کنید. فراموش نکنید که در این حالت حتما از محافظ حرارتی بر روی موهای خود اسپری کنید. زیرا دمای بالا موهای خشک را می سوزاند. استفاده از ژل و کرم های حالت دهنده نیز می تواند در جلوه ی ظاهری براق و درخشان و فرم دهنی بهتر این مدل مو موثر باشد. اگر چه بدون آن نیز مشکلی برای شما از این لحاظ به وجود نمی آید.

لوازم جانبی مورد نیاز برای فر کردن مو

لوازم جانبی مورد نیاز برای فر کردن مو

شاد باشید 🙂

یک فکر در & ldquo؛ چگونه در چند دقیقه موهای خود را فر کنیم؟ 5 روش کاربردی و ساده فر کردن مو & rdquo؛

  1. مهلا محمدی گفت:

    چقدددرررر دنبال این جور مقاله میگشتم . خیلی کامل بوود مرسی ازتون . میرم امتحان کنم ببینم چی میشه ((((:

    1. هیوا عبداله پور گفت:

      خواش می کنم

    2. هعیی گفت:

      چقدر دوس دارم مو هام فر باشه
      اما نمیشع??

  2. سارا گفت:

    من با چنگال هم انجام میدم

    1. Mahdi گفت:

      میدونی داری چه صدمه ای رو ب موهات میزنی:)

  3. عمزان گفت:

    سلام .. من پسرم و موهام کاملا لَخته..چطور میتونم موهام رو فر کنم بدون مواد شیمیایی با چه وسیله ای؟؟ آخه خیلی وقته دنبال ی روش میگردم?

    1. مونا گفت:

      اگه اتو داشته باشی اتوی کوچیک بهتره به راحتی میشه موی لخت زیاد دوام فر نداره اما برای یه روز کافیه

    2. Barber گفت:

      سلام ببین اگه موهات خیلی لخته نمیشه بدون مواد فر کنیش
      من خودم موهام خیلی لخت بود اما اینقدر سشوار و اتو با حرارت داغ گرفتم که موهام موج دار و وِز شد ولی خب خیلی بده چون روز اول خوبه روز دوم خیلی حالتش بد میشه باید بشوری تا اوکی شه دوباره به نظر من یا فر نکن یا اگه میخوای بکنی با همون مواد فر کن

    3. مرتضی گفت:

      منم موها به شدت لخت و از جنس خیلی خوبیه. رفتم موهام رو فر کردم اشک ام در اومد به سختی فر شد خیلی طول کشید. الانم یه قسمتایش فر شده یه قسمتایش نشده با اینکه از بهترین مواد استفاده کردم. و اون قسمتای هم که فر شده بازم تقریبا لخته و اویزون میشه

  4. عمران گفت:

    سلام .. من پسرم و موهام کاملا لَخته..چطور میتونم موهام رو فر کنم بدون مواد شیمیایی با چه وسیله ای؟؟ آخه خیلی وقته دنبال ی روش میگردم?

  5. Nobody گفت:

    من موهام فره اما مرتب فر نمیشه یا مثلا یه طرفش فرش باز میشه اما یه طرفش لوله و این واقعا داره می‌ره رو مخم
    میشه کمکم کنید

  6. مونا گفت:

    اگه اتو داشته باشی اتوی کوچیک بهتره به راحتی میشه موی لخت زیاد دوام فر نداره اما برای یه روز کافیه یا از مواد شیمیایی هم خوبه

  7. أمينم:) گفت:

    مردم با چن میلیون موهاشونو صاف میکنن شما میخواید فر کنید؟?

  8. ساحل گفت:

    با چنگال هم میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *