ادکلن شالیز مردانه | REMY MARQUIS SHALIS MEN

۶۱۰,۰۰۰ تومان

۶۱۰,۰۰۰ تومان

جنسیت: مردانه

نوع غلظت: Eau de Parfum

طبع: خنک

رایحه: تند

حجم: 60 میل

گروه بویایی: معطر سرخس گونه

پخش بو و ماندگاری: متوسط

کشور سازنده: فرانسه

سال معرفی: 2005

توضیحات

در سال 2005، کمپانی رمی مارکز کشور فرانسه توانست یک ادکلن عالی به بازار معرفی کند که به سرعت محبوب شد. این محصول، ادکلن شالیز مردانه است که با رایحه عالی خود، می تواند همراه لحظات خوب شما باشد. این محصول کلاسیک، می تواند انتخاب خوبی برای هدیه به آقایان خوش سلیقه باشد. اگر قصد خرید ادکلن مردانه Remy Marquis Shalis Men را دارید و می خواهید با این محصول بیشتر آشنا شوید به خواندن این مطلب ادامه دهید.

نت های اصلی ادکلن شالیز مردانه

ادکلن شالیز مردانه، با رایحه ای شیرین و خنک می تواند انتخابی خوب برای فصول سرد سال باشد. آقایانی که به تکمیل استایل خود با یک ادکلن جذاب اهمیت می دهند، داشتن این محصول را به همه توصیه می کنند. ترکیب بوهایی که در این ادکلن به مشام می رسد، مجموعه ای از بوهای میوه ای و گلی است که نشاط و طراوت را به روزهای شما می بخشد. نت های ابتدایی و اولیه این محصول، شامل بوهایی میوه ای و مرکباتی مثل پرتقال، گریپ فروت و سیب است. این بوها حس خوشایندی در شما ایجاد می کنند.

بعد از مدتی، نت های میانی را حس می کنید. نت های میانی، بوهایی مثل اسطوخودوس و ریحان معطر را شامل می شود. این بوها، انرژی مثبت زیادی به شما و اطرافیان بخشیده و حس اعتماد به نفس به افراد می دهد. نت های انتهایی هم، از بوهای تندی مثل جوز هندی و همچنین چوب صندل و گل سنگ تشکیل شده است.

نت های اصلی ادکلن شالیز مردانه

نت های اصلی ادکلن شالیز مردانه

بسته بندی

ادکلن شالیز مردانه ، در یک بسته بندی بسیار شیک به فروش می رسد که به خصوص برای افرادی که قصد دارند آن را به عزیزان خود هدیه دهند، انتخابی مناسب است. شیشه آبی رنگ ادکلن شالیز که طراحی زیبایی دارد، درون یک قوطی فلزی قرار می گیرد. طراحی خود قوطی هم به گونه ای است که بتوانید بدون نیاز به بسته بندی کادویی جداگانه، این محصول را به دوستان و یا همسر خود هدیه دهید.

خرید ادکلن مردانه شالیز

ادکلن کلاسیک و عالی شالیز، با رایحه ای خنک و تند، انتخابی خوب برای آقایان خوش سلیقه است. اگر قصد خرید ادکلن مردانه شالیز را دارید، می توانید آن را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بانه گالری سفارش دهید. نمونه اورجینال 60 میل این ادکلن را از بانه گالری با قیمتی مناسب بخرید.

توضیحات تکمیلی
وزن 100 گرم
برند

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادکلن شالیز مردانه | REMY MARQUIS SHALIS MEN”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *