عطر و ادکلن

بهترین و خوشبوترین مارک ادکلن های مردانه در سال 2022

بهترین ادکلن های مردانه

جستجو برای بهترین ادکلن مردانه می تواند کار به شدت سخت و اضطراب آور باشد. بیشتر آقایان علاقه چندانی به تعویض ادکلنشان و استفاده از رایحه ای دیگر ندارند و سعی می کنند از همان رایحه و یا مشابه آن رایحه ای که قبلا و تا به امروز از آن استفاده کرده اند، استفاده نمایند. اما وای به حال روزی که بخواهند ادکلنشان را عوض کنند. در این حالت حتی خوشبوترین و حتی بدبو ترین ادکلن ها نیز برای آن ها یکسان شده و قدرت انتخابشان سلب می شود. زیرا انتخاب رایحه مناسب و حتی انتخاب بهترین ادکلن چه مردانه و چه زنانه نیز معمولا برای خانم ها کار راحت تری است. از این رو لازم دانستیم، تا مقاله ای را عنوان نماییم که در آن به بررسی عطر های مختلف و محبوب و معرفی خوشبوترین ادکلن های مردانه بپردازیم، تا هم انتخاب را برای آقایان آسان تر کنیم و هم اینکه شناختی از ادکلن های موجود در بازار به آنها بدهیم، با ما باشید با مطالعه این مقاله جذاب و خواندنی.

معرفی بهترین ادکلن های مردانه در سال 2022

اما قبل از مطالعه ادامه مطلب و مشاهده بهترین ادکلن هایی که معرفی نموده ایم، باید به این موضوع آگاه باشید، که به صورت کلی هیچ بهترین ادکلنی وجود ندارد و نمی توان گفت که یک رایحه از رایحه ای دیگر خوشبو تر است، زیرا ممکن است حتی محبوب ترین و بهترین و خوشبوترین ادکلن مردانه جهان نیز باب میل شما نباشد و اصلا شما را شیفته خود نکند، بنابراین در وهله اول به مشام خود اطمینان کنید و در صورتی که انتخاب نیز برایتان سخت بود، سعی کنید از میان بهترین ادکلن های مردانه ای که بر اساس محبوبیتشان میان مصرف کنندگان لیست شده اند، انتخابتان را انجام دهید.

ادکلن دیور ساواج مردانه

الهام گرفته از طبیعت و ساخته شده از عناصر طبیعی و مواد خام موجود در ادکلن ها توسط عطار مشهور کمپانی دیور یعنی François Demachy که بیشتر رایحه آن به سمت خاک و چوب نیز متمایل می باشند، در ساخت این عطر سلطنتی از مرکبات معطر و ادویه جات استفاده شده به همین دلیل می توان گفت که گروه بویایی آن تند و خنگ است و برای استفاده در فصول سرد انتخاب بسیار مناسبی است. نمونه اورجینال این ادکلن حدود 165 دلار قیمت دارد که در ایران نیز موجود و قابل خریداری می باشد.

ادکلن ساواج مردانه

ادکلن شنل بلو یا bleu de chanel

یکی از بهترین ادکلن های مردانه دختر پسند که تمیزی تازگی و وقار را نشان داده و به لطف رایحه بسیار بسیار خوشبو ای که دارد می تواند توجه ها را به سمت شما جلب کند. در ساخت این ادکلن از رایحه های چوبی استفاده شده و میوه های تازه و ادویه جات نیز کمک گرفته شده است، این ادکلن مردانه خوشبو رامی توانید در فصل بهار و یا پاییز استفاده نمایید و به لطف رایحه خنکی که دارد افراد حاضر را مست و خاطر خواه خود کنید.

ادکلن شنل بلو مردانه

ادکلن رالف لورن بلک

یک ادکلن جدید که از زمان اولین عرضه آن به بازار مدت زمان زیادی نمی گذرد، اما بسیار سریع رشد کرده و محبوب شده است، این ادکلن خوشبو توسط کمپنی رالف لورن معروف ساخته شده است و قیمت آن نیز حدود 100 دلار می باشد که در ظرفیت 125 میلی لیتری عرضه می شود. گروه بویایی ادکلن پولو بلک چوبی است و نت های آغازین آن از مرکبات معطر می باشند.

ادکلن رالف لورن بلک

ادکلن تام فورد عود وود

یکی دیگر از بهترین و خوشبوترین ادکلن های مردانه موجود در بازار که در سال 2022 نیز محبوبیت بسیار زیادی داشت و در لیست 10 ادکلن برتر سال قرار داشت، همین تام فور عود وود است که قیمت نمونه اصلی آن علی رغم اینکه حجمی حدود 50 میلی لیتر دارد اما بسیار بالا است و تقریبا برابر با 300 دلار می باشد. گروه بویایی این ادکلن همانطور که از نامش پیداست، چوبی است و رایحه های آن نشات گرفته از چوب های مختلف و ادویه جاتی بسیار خوش بو می باشند. این ادکلن بویی گرم و تند دارد و در فصول سرد سال به سرعت پخش شده و همه را مجذوب شما خواهد کرد.

ادکلن تام فورد عود وود

ادکلن مردانه کرید اونتوس

و اما یکی دیگر از خوشبو ترین ادکلن های مردانه ای که طرفداران بسیار بسیار زیادی در داخل ایران دارد و البته نمونه اصلی آن نیز تقریبا کم یاب و گران قیمت است. این ادکلن از میوه هایی بسیار خوشبو ساخته شده و نت های اولیه آن سیب، آناناس، انگور سیاه و … می باشند اما در ساخت آن از مرکبات و ادویه جات نیز استفاده شده و به همین دلیل رایحه ای تقریبا خنک دارد و برای فصل های بهار و پاییز بسیار عالی است. این ادکلن نمونه های فیک و مشابه اصلی و های کپی بسیار زیادی در بازار دارد که خرید آن نیازمند بررسی دقیق و شناخت نمونه اصلی ادکلن است.

ادکلن مردانه کرید اونتوس

ادکلن کاپیتان بلک مردانه اورجینال

کاپیتان بلک با رایحه تند و گرم یکی دیگر از بهترین ادکلن های مردانه ای است که در سال 2022 نیز محبوبیت خود را حفظ کرده و به لطف رایحه گیاهی و تازه ای که دارد همچنین پرفروش باقی مانده است. این ادکلن مردانه، در ظرفیت 100 میلی لیتر و با قیمت بسیار مناسبی عرضه شده است و علی رغم بوی خوبی که دارد اما قیمتش بسیار پایین است. استفاده از ادکلن کاپیتان بلک مردانه اورجینال در فصل های سرد پیشنهاد بسیار خوبی است.

ادکلن کاپیتان بلک مردانه

ادکلن لایولی مردانه

اگر به دنبال رایحه ای خنک و شیرین می گردید و می خواهید بهترین ادکلن مردانه ای که دختر پسند هم باشد خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما خرید ادکلن لایولی مردانه است که در فروشگاه اینترنتی بانه گالری با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد، این ادکلن پخش بوی بسیار مناسبی دارد و ماندگاری اش قابل قبول است، همچنین مناسب روز های گرم سال استفاده می شود و در گروه بویایی ساخته شده از ادویه جات و مرکبات قرار می گیرد.

ادوتویلت لایولی پاریس مردانه

ادوتویلت لایولی پاریس مردانه

ادکلن پور بلک مردانه

اگر هم می خواهیم عطری که خریداری می کنید، علاوه بر اینکه بوی خوبی داشته باشد، دارای قیمت مناسبی نیز باشد و خرید آن به صرفه باشد، ما به شما یکی دیگر از خوشبوترین ادکلن ها، یعنی ادکلن پور بلک مردانه را معرفی می کنیم، که در ظرفیت 100 میلی لیتر به بازار عرضه شده است و مناسب استفاده در فصل های سرد سال می باشد رایحه این ادکلن، گرم و شیرین و است و ساختار چوبی دارد

ادکلن رساسی دارج

همانطور که در توضیحات صفحه مربوط به این محصول نوشته ایم، بوی خوب چیزی است که همه دوست دارند و مردم برای خوش بویی خود راه های مختلفی را در پیش می گیرند. استفاده از ادکلن دارج DAAREJ رساسی مردانه با ظرفیت 100 میل که یکی از جدیدترین رایحه ها در لیست بهترین ادکلن های مردانه است به آقایانی پیشنهاد می شود که به رایحه تند و خنک علاقه دارند و نمی خواهند هزینه زیادی برای خوشبوییشان پرداخت کنند. پس اگر می خواهید بویی خاص و مختص به خود بدهید و از دور همه شما را با آن بشناسند و همچنین ماندگاری عالی داشته باشد این ادکلن اماراتی می تواند گزینه ای فوق العاده باشد.

ادکلن دارج رساسی مردانه

ادکلن دارج رساسی مردانه

ادکلن امپر اپیک ادونچر قهوه ای

و اما آخرید مورد از لیست بهترین و خوشبو ترین ادکلن های مردانه این محصول از کمپانی امپر است که هم بسته بندی و طراحی بسیار منحصر به فرد و خاصی دارد و هم اینکه بو و رایحه ای که دارد می تواند توجه ها را به خود جلب کند، به عبارتی دختر پسند نیز می باشد. این ادکلن رایحه ای تند و تلخ دارد و گروه بویایی آن از مرکبات و درختان خوشبو می باشد. استفاده از ادکلن اپیک ادونچر مردانه در فصل های گرم بسیار پیشنهاد می شود. زیرا هم بوی آن به سرعت پخش می شود، هم ماندگاری خوبی دارد و هم قیمت خریدش نیز مناسب می باشد.

ادکلن اپیک ادونچر قهوه ای امپر

ادکلن اپیک ادونچر قهوه ای امپر

سخن آخر

در مقاله ای که الان خواندن آن را به اتمام رساندید، 10 مورد از بهترین ادکلن های مردانه ای که به انتخاب مردم به لیست بهترین ها وارد شده اند را به شما معرفی نمودیم، بسیاری از مواردی که در بالا معرفی کردیم، در فروشگاه اینترنتی بانه گالری نیز موجود می باشد و شما می توانید نسبت به خریدشان اقدام نمایید. اما همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، لازم است، دوباره نیز ذکر کنیم، که بوی بدی وجود ندارد و بهترین بوی خوب نیز وجود ندارد، بنابراین شما باید سلیقه خود را هنگام خرید ادکلن مردانه دنبال کنید و معرفی لیست بالا صرفا جهت آشنایی شما با ادکلن های محبوب موجود در بازار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *