دسته‌بندی نشده

بهترین اسکراب صورت روشن کننده – نظرات کاربران

بهترین اسکراب صورت روشن کننده

آیا تا به حال محصولات لایه بردار یا اسکراب ها را به روتین پوستی خود اضافه کرده اید؟ اگر اینطور نیست، احتمالا مزایای بی نظیری که برای پوست دارند را از دست داده اید. یک روال مراقبت از پوست سالم، شامل مراحل مختلفی است که استفاده از اسکراب یکی از مهم ترین مرحله ها است. اسکراب پوست صورت، نه تنها ناخالصی ها و سلول های مرده را از بین می برد، بلکه پوستی درخشان و لطیف را به شما هدیه می دهد. اگر به این صفحه مراجعه کرده اید، احتمالا شما نیز به دنبال خرید بهترین اسکراب صورت روشن کننده می گردید، لام به ذکر است که اسکراب ها به دلیل لایه برداری و حذف سلول های مرده روی پوست، همگی باعث روشن تر شدن پوست می شوند. اما برخی از اسکراب های موجود در بازار ترکیباتی دارند، که این ترکیبت خاصیت روشن کنندگی دارد.

اگر شما نیز دوس دارید پوست صورت خود را چند درجه روشن تر و درخشان تر کنید، به یک اسکراب با خاصیت روشن کنندگی در روتین پوستی خود احتیاج دارید. مانند دیگر محصولات بهداشتی موجود در بازار، اسکراب ها نیز دنیای نامحدود خود را دارند، اگر شما نیز به دنبال بهترین اسکراب صورت روشن کننده می گرذید، این صفحه مخصوص شما است. ادامه مطالب را همراه ما شوید تا توضیحات لازم در ارتباط با اسکراب های روشن کننده و در پایان نیز چند نمونه خوش فروش را به شما معرفی نماییم.

چرا به استفاده از اسکراب نیاز است؟

قبل از معرفی چند مورد از بهترین اسکراب صورت روشن کننده لازم است شما مخاطبان گرامی با وظیفه اصلی لایه بردار ها آشنا شوید. همان طور که در ابتدای مطالب نیز اشاره شد، اسکراب یک محصول مراقبت از پوست است که مخصوص لایه برداری پوست شما طراحی شده اند. این محصولات که در مدل های بسیار متنوع در بازار موجود می باشند، علاوه بر حذف سلول های مرده، انسداد منافد پوستی شما را نیز رفع می کنند. اسکراب ها از دیر باز از مورد علاقه ترین محصولات استفاده شده توسط مردم بوده اند، که نمونه بارز آن سفیدآب می باشد.

این محصولات هر آنچه بر روی پوست شما اضافی است را از بین می برد و در نهایت سبب گردش خون بیشتر و ایجاد شفافت و درخشش بیشتر در پوست می شوند. با پیشرفت علم و تکنولوژی، امروزه اسکراب ها با عصاره های مختلف و کاربرد های متنوع در کنار وظیفه اصلی یعنی لایه برداری در بازار موجود هستند که ما امروز قصد معرفی بهترین اسکراب صورت روشن کننده را به شما داریم.

اسکراب چگونه باعث روشن شدن پوست می شود؟

آلودگی هوا، استفاده از مواد آرایشی و … همگی محرک هایی هستند که سبب می شوند، پوست شما به مرور زمان کدر تر، تیره تر و بی حال تر به نظر برسد. اگر به دنبال یک راه حل مناسب جهت از بین بردن تیرگی پوستتان می گردید، خرید بهترین اسکراب روشن کننده و استفاده منظم از آن شما را به رویایتان می رساند. شاید برای شما نیز سوال باشد که اسکراب چگونه می تواند باعث روشن تر شدن پوست صورت و بدن شود؟ اصلی ترین کار اسکراب ها، لایه برداری سلول های مرده از سطح پوست است که خود به خود سبب درخشان و روشن تر شدن آن می شود. البته برخی از اسکراب ها مانند بهترین اسکراب صورت برای روشن کننده، در ترکیبات خود حاوی مواد با خاصیت روشن کنندگی می باشند که این اثر را دو برابر می کنند.

ویژگی های بهترین اسکراب صورت روشن کننده چیست؟

از ابتدای مطالب چند بار بر این موضوع تاکید شد که اسکراب ها همگی با قابلیت لایه برداری، دارای خاصیت روشن کنندگی هستند، اما برخی از این اسکراب ها به دلیل ترکیبات متفاوت قدرت روشن کنندگی بهتر و بیشتری دارند. برخی از ترکیباتی که سبب روشن کنندگی بیشر پوست می شوند، عبارت اند از: عصاره برنج، عصاره هلو، شیر گاو، حلزون بادام کوهی و قدرت آبرسانی و مرطوب کنندگی. در ادامه مطالب چند نمونه از اسکاب های روشن کننده موجود در بازار، که تاکنون از فروش و رضایت قابل توجهی برخوردار بوده اند را به شما معرفی کرده ایم.

معرفی بهترین اسکراب های صورت روشن کننده

1. اسکراب لایه بردار هلو بیوآکوا

اولین محصول منتخب از سوی تیم ما به آن دسته از عزیزان که قصد اضافه کردن بهترین اسکراب روشن کننده صورت به روتین پوستی خود دارند، این لایه بردار خفن بیوآکوا می باشد. اسکراب  هلو با ترکیبات حاوی عصاره ریشه جینسینگ، عصاره گیاه زلف شیطان، عصاره گل ریشه طلایی همچنین روغن جوجوبا و هیالورونیک اسید، یک لایه بردار بی نظیر برای پوست صورت به شمار می رود. این محصول جادویی بدون ایجاد کوچک ترین حساسیت و التهاب، لایه برداری بسیار ملایم پوست را انجام می دهد که در نهایت شما شاهد درخشش و روشن شدن چند درجه پوست خود خواهید شد. این اسکراب خوش فروش، در کنار پاکسازی عمیق، منافذ را کوچک می کند و دشمن جوش های سر سیاه نیز می باشد. هیالورنیک اسید موجود در ترکیبات از خشکی پوست شما جلوگیری می کند و آن را به خوبی آبرسانی و مرطوب نگه می دارد.

اسکراب هلو بیوآکوا Bioaqua

2. ژل اسکراب لایه بردار برنج بیوآکوا

اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید، بی شک با خواص برنج برای پوست صورت آشنا شده اید. دومین اسکرابی که خاصیت روشن کنندگی دارد، ژل اسکراب برنج از برند بیوآکوا می باشد. این محصول با ترکیبات ملایم و ضد حساسیت و ضد التهاب خود، مناسب لایه برداری تمامی پوست ها می باشد. این اسکراب ژله ای در کتار لایه برداری و پاکسازی عمیق، با ویتامین e و c موجود در فرمولاسیون، یک ضد پیری و روشن کننده به حساب می آید. اطلاعات کامل در ارتباط با محصول را در صفحه اصلی این اسکراب می توانید مطالعه نمایید.

ژل اسکراب لایه بردار برنج بیوآکوا Bioaqua

3. ژل اسکراب لایه بردار صورت کلاژن حلزون

ترشحات حلزون، علاوه بر اینکه آسیب های پوستی را به حداقل می رساند بلکه منجر به ایجاد سلول های تازه نیز می شود. این اسکراب صورت کلاژن که به صورت ژله ای طراحی شده است، با عصاره حلزون خود، یکی از منحصر به فرد ترین موجودی ها جهت خرید بهترین اسکراب صورت با قابلیت روشن کنندگی می باشد. این لایه بردار اقتصادی در کنار از بین بردن سلول های مرده و اضافه موجود بر روی پوست، با متعادل سازی چربی، از ایجاد هر گونه جوش و آکنه جلوگیری می نماید. شما با لایه برداری کردن پوست صورت خود با ژل اسکراب کلاژن، شاهد چند درجه روشن و شفاف تر شدن پوست خود خواهید شد.

اسکراب لایه بردار کلاژن حلزون

4. اسکراب لایه بردار صورت و بدن شیر گاو ایمیجز

امروزه محصولات حاوی شیر گاو به دلیل ویتامین های A و D موجود در ترکیبات و تضمین سلامت پوست، در روتین پوستی افراد زیادی جا خوش کرده اند. برند ایمیجز این مدل اسکراب خود را که حاوی مقدار بسیار زیادی شیر گاو می باشد، مخصوص لایه برداری کردن پوست صورت و بدن طراحی کرده است. این مدل اسکراب که حالت کرمی دارد، سلول های مرده و آلودگی ها را به آرامی از پوست شما جدا می کند. اگر به دنبال بهترین اسکراب صورت روشن کننده می گردید، بی شک بهتر از این لایه بردار در بازار پیدا نخواهید کرد. مناسب برای انواع پوست، درمان جوش و آکنه و همچنین رطوبت رسانی از ویژگی های بی نظیر این محصول به شمار می رود.

اسکراب لایه بردار صورت و بدن شیر گاو ایمیجز

5. اسکراب شنی پوست صورت و بدن بادام کوهی بیوآکوا

برخی افراد بر این باورند که تنها پوست صورت نیاز به لایه برداری دارد، در حالی که این تصور کاملا اشتباه است و ما باید به طور منظم از اسکراب ها برای پوست بدن استفاده نماییم. این مدل اسکراب شنی که حاوی گرانول های طبیعی بادام کوهی می باشد، عالی ترین محصولات جهت لایه برداری پوست بدن به شمار می رود. این محصول یک بافت ژله ای دارد و مناسب تمامی تایپ پوستی ها و تمامی قسمت های بدن است. این مدل اسکراب با فرمولاسیون کاملا طبیعی خود، پوست مخاطبان را بعد از هر بار استفاده درخشان تر و روشن تر می کند. ترمیم بافت های آسیب دیده، تحریک گردش خون، افزایش کلاژن سازی پوست و همچنین تغذیه کننده قوی، از خواص بی نظیر استفاده از اسکراب شنی بادام کوهی بیوآکوا می باشد.

اسکراب لایه بردار پوست بدن و صورت بادام کوهی بیوآکوا

نحوه استفاده از این اسکراب ها برای روشن کردن صورت

قبل از هیزی لازم به ذکر است که اسکراب ها جزوه محصولاتی به شمار می روند که حتما باید در روتین پوستی گنجانده شوند و به تنهایی کاربرد چندانی ندارند. نحوه استفاده از اسکراب ها برای صورت و بدن به این گونه است که ابتدا باید پوست خود را با شوینده مخصوص بشویید و مرطوب کنید. در مرحله بعد مقدار مناسبی از اسکراب را بر روی دستان خود بریزید و به آرامی آن را بر قسمتی از پوست که قصد لایه برداری دارید، به صورت دایره ای ماساژ دهید. این عمل را به مدت یک الی دو دقیقه با با توجه به توضیحات درج شده بر روی محصول، ادامه دهید، سپس آن را با استفاده از آب به صورت کامل بشویید. توجه داشته باشید نباید از اسکراب ها به صورت روزانه استفاده شود.

بخوانید : طرز استفاده از اسکراب صورت و بدن

سخن پایانی

اگر به این صفحه مراجعه کرده اید، حتما قصد دارید با خرید اسکراب صورت چند درجه پوست خود را روشن کنید. در مقاله بالا علاوه بر توضیحات کامل در ارتباط با این محصولات، هر آنچه لازم است درباره لایه بردار های روشن کننده بدانید را برای شما بازگو کرده ایم. شما می توانید محصول دلخواه خود را با توجه به نیاز از بین معرفی های بهترین ایکراب صورت روشن کننده انتخاب و خریدارای نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *