دسته‌بندی نشده

خواص و فواید از استفاده از طلا برای پوست و صورت

خواص طلا برای پوست و صورت

بسیاری از موادی که امروزه در ساخت محصولات مراقبت از پوست و صورت استفاده می شوند جدید نیستند، خیلی از آنها خلاقیت گذشتگان ما می باشند و فواید و خواص استفاده از آنها از زمان های گذشته مورد توجه بوده است. طلا یکی از این ماده هایی است که نه تنها ارزش دارای داشته، به عنوان یک جواهر گرانبها مورد توجه بوده و در واقع وجه رایج معماملات و تجارت در تمام جهان بوده، بلکه امولوسیونی مراقبتی، ماسکی جوان ساز و ماده ای زیبایی بخشش برای اشراف و شاهزاده ها، ملکه ها و پادشاهان نیز به شمار می امده است. به عبارتی از همان زمان های گذشته خواص و فواید طلا برای پوست و صورت مورد توجه مردم بوده و از ان استفاده شده است.

استفاده از طلا در محصولات مراقبت از پوست و صورت

شاید برایتان سوال باشد که چگونه از طلا در ساخت محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود ؟ باید بگوییم که طلا یک فلز بسیار چکش خوار است و تبدیل آن به قطعات ریز میکروسکوپی نیز امکان پذیر است. در واقع وقتی یک ماسک طلا بر روری صورت استفاده می شود و یا یک سرم طلا ساخته می شود، همه مواد سازنده آن طلا نیستند و تنها بخشی از ان را طلا تشکیل می دهد.

اصلی ترین دلیلی که از طلا در ساخت محصولات مراقبت از پوست و صورت مختلف استفاده می شود این است که طلا فلزی کاملا پایدار و بی اثر است و از این رو بر روی پوست و صورت نیز، هیچ گونه التهاب، قرمزی و تحریک ایجاد نکرده و همچنین پتانسیل مبارزه با باکتری های سطح پوست را نیز دارد. این یعنی استفاده از طلا برای ساخت محصولات مراقبت از پوست و انواع لوازم آرایشی کاملا بدون خطر است و استفاده از آن برای هر پوستی مناسب، ضد حساسیت و بدون عوارض می باشد.

و اما خواص استفاده از محصولات مراقبتی حاوی طلا برای پوست و صورت

در واقع به همین دلیل است که امروزه و در حال حاضر نه تنها فقط اشراف و ثروتمندان، بلکه هر کسی می تواند از محصولات مراقبت از پوست مختلف ساخته شده از طلا استفاه کند. محصولاتی همانند انواع سرم صورت، انواع ماسک صورت، انواع ماسک ورقه ای صورت و انواع کرم ها و امولوسیون های زیبایی. در حال حاضر رایج ترین محصول مراقبتی که از طلا ساخته می شود سرم صورت و ماسک صورت می باشد که در ماقاله ای به صورت کامل توضیح داده ایم که سرم صورت طلا چیست و چه کاربردی دارد. در ادامه اما توضیح خواهیم داد که خواص طلا برای پوست و به ویژه صورت چه چیز هایی می باشند.

طلا پیری را به تاخیر می اندازد

می دانید که یکی از مولکول های مضری که هر روزه مقادیر بالایی از آن از طریق نور خورشید و محیط اطراف و هوای آلوده شهری، به پوست و به ویژه صورت شما جذب می شود رادیکال های ازاد می باشند؟ مولکول هایی که اثر مخرب آنها مستقیما بر روی بافت های همبند و پروتئین های کلاژن است و به DNA نیز اسیب می رسانند.

از بین برند بافت های همبند و آسیب رساندن به کلاژن در پوست، باعث می شود که پوست شل شده، خیلی زود چین و چروک شود و بدین ترتیب پیری سرعت یافته و زودتر اتفاق افتد. اما طلا چگونه می تواند مانع این پروسه شود ؟ در واقع یکی از خواص بسیار بی نظیری که نانو ذرات های طلا برای پوست و صورت دارند، خواص آنتی اکسیدان است، آنتی اکسیدان ها مستقیما با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و آنها را از بین می برند.

در واقع با استفاده از هر کدام از محصولات مراقبت از پوست و صورت ساخته شده از طلا از جمله ماسک های ورقه ای و یا سرم های صورت، نانو ذرات طلا موجود در این محصولات به عمیق ترین لایه پوست نفوذ کرده و در واقع از همان درونی ترین لایه های پوست برای جوان سازی پوست و صورت و برای از بین بردن رادیکال های آزاد شروع به کار می کنند.

البته این خاصیت فقط با مبارزه با رادیکال های آزاد باعث جلوگیری و به تاخیر انداختن پیری پوست و صورت شما نمی شود. بلکه در این صورت، طلا و نانو ذرات موجود در آن خواص و فواید دیگری نیز دارند و ان هم چیزی نیست جز کمک به سنتز لایه های جدید و سلول های تازه بر روی پوست و صورت، استفاده مرتب و البته برنامه ریزی شده از محصولات با کیفیت ساخته شده از طلا می تواند، هم از پیری پوست و صورت شکا جلوگیری کند و هم به لطف خواص بی نظیر طلا، حتی به جوان شدن شما نیز کمک کند.

البته طلا تولید کلاژن را نیز بهبود می بخشد.

در پاراگراف قبلی برای شما عزیزان توضیح ندادیم که کلاژن چیست و چه کاری انجام می دهد، البته توضیحات مربوط به این پروتئین در مقاله ای در بخش وبلاگ فروشگاه به صورت کامل درج شده است، اما اگر بخواهیم به صورت مختصر برای شما توضیح داهیم، باید بگوییم که بیشترین سهم پروتئنی در بدن مربوط به کلاژن می باشد و پروتئینی است که باعث هم بند ماندن بافت های پوستی می شود.

حال خوشحالیم که به شما بگوییم که طلا از جمله ماد و ترکیباتی است که یکی از دلایلی که از آن در ساخت محصولات مراقبت از پوست جوان ساز استفاده می شود، این است که باعث افزایش تولید سطح کلاژن می گردد. در واقع به همین دلیل است که در سرم کلاژن وکالی از طلا نیز استفاده شده است.

طلا باعث جلوگیری از آسیب های ناشی از نور خورشید می شود.

به صورت کلی طلا ی ککاده کامل مغذی می باشد و توانایی عجیب و بسیار بالایی در تغذیه و غنی سازی سلول های پوستی دارد. همچنین یک آنتی اکسیدان است و خاصیت آنتی اکسیدانی پوست را نیز به شدت تقویت می کند. در واقع تنها یک بار استفاده از یک ماسک صورت ساخته شده از طلا در هفته، برای دریافت این خواص برای پوست و صورت شما کافیست.

بدین ترتیب استفاده از ان باعث می شود که پوست در برابر آفتاب مقاوم تر باشد و اشعه های UVA و UVB آسیب کمتری به صورت و سلول های پوستی صورت شما برسانند. در واقع از دیگر خواص طلا برای پوست و صورت در مقابل آفتاب، این است که از بروز لکه های پوستی که به دلیل افزایش تولید ملانین در اثر گرم شدن پوست با نور آفتاب به وجود می آیند، با محدود کردن تولید ملانین نیز جلوگیری می کند.

خواص طلا برای پوست باعث درمان آکنه می شود.

بسیاری از محصولات مراقبت از پوست ضد جوشو آکنه همانند کرم های ضد جوش، سرم های ضد جوش و یا ماسک های ضد جوش، حاوی حداقل مقدار بسیار کمی نیز از طلا می باشند. در واقع دلیل استفاده از طلا در ساخت محصولات ضد جوش و آکنه این است که خواص طلا برای از بین بردن آکنه های روی پوست و صورت بسیار مفید است و این خاصیت به دلیل آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال بودن طلا می باشد.

بله درست است، همانطور که در پاراگراف های قبل نیز توضیح داده شد، طلا یک آنتی اکسیدان و یک ضد باکتری بسیار قوی است که باعث تقویت بسیار زیاد سیستم دفاعی بدن می شود. بدین ترتیب استفاده از آن باعث می شود که به صورت کاملا موثر مانع به وجود آمدن جوش ها و آکنه هایی باشد که به دلیل فعالیت این باکتری های بهوجود می آیند.

بهترین محصولی که می توانید برای این مورد از ان استفاده کنید، فوم شستشوی صورت ساخته شده از ذرات طلا است که در حال حاضر تنها محصول با این خاصیت و با این مشخصات، فوم شستشوی صورت طلا برند وکالی است که به دلیل خواص نام برده شده و همانطور که در توضیحات محصول نیز درج شده است و البته کیفیت بسیار بالای محصولات وکالی توانایی خارق العاده ای در بهبود وضعیت جوش های صورت دارد.

خواص روشن کنندگی طلا برای پوست و صورت

فرق است بین روشن شدن و سفید شدن و روشن شدن به درخشش طبیعی پوست گفته می شود که در واقع به دست آوردن آن کار سختی است، اما با استفاده از محصولات مراقبت از پوست روشن کننده، امکان پذیر می باشد. در واقع یکی از ماده هایی که استفاده از آن در ساخت کرم های سفید کننده و روشن کننده صورت، بسیار رایج است، طلا می باشد.

طلا دارای خواص لایه بردرای و البته د آلودگی نیز می باشد و همانطور که گفته شد، تولید ملانین ها را نیز کاهش می دهد، بدین ترتیب نه تنهای با وجود این خواص بی ظنیر، باعث کاهش لکه های پوستی خواهد شد، بلکه استفاده مرتب و برنامه ریزی شده از آن باعث روشن شدن پوست و صورت تا چندین درجه و افزایش درخشش آن نیز خواهد شد.

برای این منظور بهتر است از یک سرم صورت طلا استفاده کنید که پیشنهاد ما شناخت بهترین مارک سرم صورت طلا و استفاده از یکی از آنها می باشد. به عنوان یک راهنمایی ساده باید بگوییم که بسیاری از محصولات مراقبت از پوست بیوآکوا که حاوی طلا می باشند نیز روشن کننده هستند.

طلا باعث متعادل سازی رطوبت پوستی می شود

در واقع یکی از دلایلی که در توضیحات همه محصولات ساخته شده از طلا نیز به آن اشاره کرده ایم، این است که طلا، به تنهایی یک راز زیبایی و یک محصول مراقبت از پوست کامل است، چراکه همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، از جمله ترکیباتی است که پوست صورت را تغذیه کرده و البته تقویت نیز می کند. به عبارتی خواص مرطوب کنندگی نیز برای پوست و صورت دارد. و در صورت پیدا کردن یک کرم مرطوب کننده حاوی آن همانند کرم کلاژن وکالی که حاوی مقادیری از طلا نیز می باشد، می توانید بهترین نتیجه را از آن دریافت نمایید.

طلا نه تنها ضد حساسیت است بلکه حساسیت را نیز درمان می کند!

در واقع در ابتدا نیز توضیح داده شد که طلا یکی از پایدار ترین ماده هایی است که در طبیعت وجود دارد و خواص آن برای پوست و صورت ینز بسیار زیاد می باشند. در واقع همین پایدار بودن طلا باعث شده که کاملا ضد حساسیت باشد، یعنی هیچ گونه حساسیتی در پوست و صورت به وجود نیاورده و علاوه بر این، حساسیتی که وجود دارد را نیز درمان کند.

به عبارتی خواص آنتی باکتریایی، ضد حساسیتی و آنتی اکسیدانی این ماده باعث می شوند که پوست و سلول های پوستی تقویت شده، طلا باعث افزایش گردش خون و همچنین تجدید قوای سلول ها و افزایش گردش سلولی نیز شده و بدین ترتیب با تقویت سلول های پوست صورت، حساسیت ها را ینز رفته رفته درمان خواهد کرد.

سخن آخر

همانطور که در پاراگراف های قبلی خواندید، خواص و فواید استفاده از طلا و محصولات مراقبت از پوست حاوی آن برای پوست و صورت بسیار زیاد می باشند و استفاده از این ماده در یک روتین مراقبت از پوست کامل و البته سالم، حاوی و شاکل محصولات مراقبتی واقعا اورجینال و کاربردی، می تواند اثر بخشی فوق العاده بالایی داشته باشد. با امید داشتن پوستی زیبا و سالم.

منبع : netmeds

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *