دسته‌بندی نشده

طرز و نحوه صحیح استفاده از سرم ضد جوش و آکنه بیوآکوا

طرز و نحوه صحیح استفاده از سرم صورت ضد جوش بیوآکوا

یکی از عارضه های پوستی بسیار بسیار عذاب آور که سر راه درصد بسیار زیادی از نوجوانان و حتی بزرگسالان نیز قرار می گیرد و همه همیشه به دنبال درمان سریع آن هستند، جوش های پوستی است، یکی از روش های درمان جوش صورت، استفاده از محصولات مراقبت از پوست مناسب، همانند سرم های ضد جوش است، در این مقاله ضمن معرفی کوتاه سرم ضد جوش بیوآکوا، طرز و نحوه صحیح استفاده از آن را نیز به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

چرا یادگیری طرز استفاده از سرم ضد جوش بیوآکوا ضروری است؟

بسیاری از افرادی که این محصول را از ما خریداری کرده اند، بعد از اینکه گلایه مند بوده اند و به گلایه آنها پاسخ داده ایم، معلوم شده که طرز صحیح استفاده از آن را بلد نبوده اند. به صورت کلی هر محصولی نحوه استفاده ای دارد و در صورت عدم رعایت نکات مهمی که در رابطه با استفاده از آن وجود دارند، نتیجه دلخواه را از آن دریافت نخواهید کرد، با اینکه طرز و نحوه صحیح استفاده از سرم ضد جوش بیوآکوا کار چندان سختی هم نیست، اما به دلیل اینکه نکات ریزی در رابطه با آن وجود دارند، ابتدا این مقاله را به صورت دقیق مطالعه کرده و سچس از آن استفاده نمایید.

خرید سرم صورت ضد جوش بیوآکوا از بانه گالری

اما قبل از اینکه به آموزش نحوه و طرز استفاده از این سرم ضد جوش بپردازیم، باید بگوییم که بانه گالری نمایندگی فروش محصولات بیوآکوا با بهترین قیمت است و می توانید این سرم ضد جوش را نیز با بهترین قیمت، تولید جدید، ارسال فوری، کمترین هزینه ارسال و تضمین اصل بودن از ما خریداری نمایید. در صورتی هم که هنوز در رابطه با مناسب بودن این محصول برای صورتتان تردید دارید، می توانید از طریق کارت زیر به صفحه آن مراجعه کرده و نسبت به مطالعه توضیحات و مشخصات آن اقدام نمایید.

و اما طرز و نحوه صحیح استفاده از سرم صورت ضد جوش بیوآکوا

  • مرحله اول : قبل از اینکه شروع به استفاده از این محصول کنید، نیاز است که صورتتان کامل تمیز باشد، اگر آرایش کرده اید، آرایش روی صورتتان را تمیز نمایید و اگر هم آرایش ندارید، باز نسبت به شسشتوی کامل و تمیز صورتتان با استفاده از شوینده ای ملایم و البته قدرتمند اقدام نمایید، توصیه ما استفاده از فوم شستشوی صورت ضد جوش بیوآکوا است، چراکه محصولی با فرمولاسیون این سرم می باشد و مکمل آن است و نتیجه استفاده از سرم را نیز بهتر خواهد کرد. البته فوم شستشوی صورت دیگری نیز می توانید استفاده کنید …
  • مرحله دوم : بعد از اینکه صورتتان را تمیز شستید، اجازه دهید که خشک شود. دقت داشته باشید که برای جلوگیری از تحریک شدن جوش های صورتتان، بهتر است که یا با ملایمت بسیار زیاد با حوله ای نرم اقدام به خشک کردنشان کنید و یا اینکه کاری به آنها نداشته و اجازه دهید که صورتتان خودش خشک گردد.
  • مرحله سوم : بعد از اینکه صورتتان خشک شد، می توانید از یک تونر صورت هم استفاده کنید، به صورت کلی فوم شستشوی صورت بیوآکوا ضد جوش بسیار قدرتمند است و برای جلوگیری از خشک ظدن صورتتان استفاده از یک تونر آبرسان می تواند مفید باشد.
  • مرحله چهارم : اما اگر از تونر هم استفاده نکردید، مشکلی نیست و در این مرحله از این آموزش طرز و نحوه استفاده، وقت استفاده از سرم صورت بیوآکوا ضد جوش رسیده است و باید با استفاده از قطره چکانی که همراه با محصول است، مقداری از آن را بر روی صورت خود بریزید، دقت داشته باشید که به اندازه دو یا سه قطره چکان پر می تواند برای صورتتان کافی باشد. بعد از اینکه سرم را روی صورتتان ریختید، حال به آرامی و با ملایمت صورتتان و جوش ها و جای جوش ها را به وسیله آن ماساژ دهید.
  • مرحله پنجم : در این مرحله می توانید از یک ماسک ورقه ای صورت، ترجیحا ماسک ورقه ای صورت ضد جوش بیوآکوا که مکمل این سرم صورت است نیز استفاده کنید، می توانید هم منتظر بمانید که سرم روی صورتتان خشک شده و جذب گردد بعد ماسک را استفاده کنید، می توانید هم همراه با سرم از ماسک هم استفاده نمایید.
  • مرحله ششم : در این مرحله باید از یک کرم مرطوب کننده نیز استفاده کنید، که البته توصیه ما این است که این مرحله مخفی نحوه و طرز استفاده از سرم صورت ضد جوش بیوآکوا را نیز انجام دهید، آن هم این است که بر روی هر کدام از جوش های صورتتان مقداری از کرم ضد جوش بیوآکوا بریزید و کمی آن را ماساژ دهید. این کار باعث خشک شدن سریع تر این جوش ها می گردد. سپس از یک کرم مرطوب کننده، ترجیحال کرم هیالورونیک اسید بیوآکوا که محصولی آبرسان است هم استفاده نمایید.

سخن آخر و نتیجه گیری

دوستان دقت داشته باشید که هر کدام از محصولات مکمل معرفی شده  در آموزش نحوه استفاده بالا، برای دریافت بهترین نتیجه از سرم صورت ضد جوش بیوآکوا می باشند و هیچ کدام از آنها برای جوش های شما مضر نخواهند بود و صرفا به بهبود وضعیت پوستتان، روشن شدن آن، سفید و بدون جوش شدن آن کمک می کنند و استفاده از این محصولات همراه با سرم صورت شد جوش بیوآکوا و رعایت طرز و نحوه صحیح استفاده از آن، می تواند به درمان فوری جوش صورت شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *