دسته‌بندی نشده

6 بهترین فوم شستشو صورت برای پوست چرب

فوم شستشوی صورت برای پوست چرب

اگر شما هم پوست چرب دارید، می دانید که مراقبت و مقابله با آن می تواند بسیار چالش برانگیز باشد! با این حال همه ما می دانیم انجام یک روتین پوستی خوب و همچنین استفاده از یک شوینده و فوم شستشو صورت مخصوص می تواند به شدت چربی پوست را کنترل کند و از ایجاد هر گونه جوش و التهاب جلوگیری نماید. اما با وجود شوینده های مختلف موجود در بازار شاید برای شما نیز انتخاب بهترین شوینده برای پوست چرب کمی دشوار باشد. ب

بسیاری از شوینده ها ادعا می کنند برای پوست چرب عالی هستند، اما کدام یک واقعا مناسب است؟ برای کمک به پاسخ این سوال و خرید شوینده پوست چرب، بانه گالری در ادامه مطلب چند مورد از بهترین فوم های شستشو صورت مناسب برای پوست چرب را برای اطلاعات بیشتر شما و کمک به خرید راحت ترتان، گردآوری کرده است.

فوم شستشو صورت چیست؟

شاید شما نیز از اطرافیان یا شبکه های اجتماعی برای کنترل چربی پوست و همچنین مقابله با آکنه ها، تعریف فوم شستشوی صورت را شنیده باشید. در اینجا ما یک تعریف کلی از فوم شستشو را در اختیار شما قرار می دهیم تا در ادامه در مسیر خرید بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست چرب خود قرار بگیرید. فوم شستشو از جمله شوینده ها و پاک کننده های مخصوص پوست صورت موجود در بازار است که برای تمامی تیپ پوستی اعم از خشک، چرب، جوش دار و معمولی و .. از سوی کمپانی های مختلف تولید و به بازار عرضه گشته اند. از کاربرد های شگفت انگیز فوم های شستشو می توان به پاک کنندگی عمقی پوست از هر گونه آلاینده و چربی مضر، اشاره کرد.

اگر شما نیز در طول روز در معرض آلودگی های بسیاری قرار می گیرد و در دسته افراد دارای پوست چرب قرار دارید، انتخاب شوینده، از بین فوم های شستشو صورت برای پوست چرب، مژده داشتن پوستی شاداب را به شما می دهد.

تفاوت بین فوم و ژل شستشوی صورت چیست؟

لازم به ذکر است که فوم و ژل شستشو هر دو از محصولات بسیار پر طرفدار و پر فروش موجود در بازار هستند که امروزه هر فرد بسته به نوع پوست و نیاز خود، یکی از آن ها را در روتین روزانه خود دارد. اگر بخواهیم اصلی ترین تفاوت بین این دو محصول را مطرح کنیم به بافت آن ها می رسیم. معمولا فوم های شستشو بافت کف مانندی دارند و در تماس با پوست به دلیل سبک بودن به راحتی تاثیر خود را نشان می دهد. در مقابل هنگام استفاده از ژل های شستشو به دلیل بافت کرمی و غلیظی که دارند باید صبر و حوصله بیشتری به خرج دهید تا بتواند تاثیر خود را بر روی پوست جا بگذارد و آلاینده ها را در خود حل کند.

نحوه استفاده از فوم شستشوی صورت مخصوص پوست چرب

تقریبا تمامی فوم های شستشو طراحی شده مخصوص پوست چرب از روش استفاده یکسان پیروی می کنند، بجز مواردی که طریقه مصرف بر روی بدنه محصول ذکر شده است! اگر پوست چرب دارید و میخواهید با استفاده از فوم شستشویی که خریداری کرده اید به راحتی چربی و آکنه ها را کنترل کنید، لازم است روزانه در دو نوبت صبح و شب پوست صورت خود را کامل با مقدار مناسبی از فوم شستشو دهید.

توجه داشته باشید بهتر است قبل از تماس فوم با پوست صورت، ابتدا فوم را بر روی کف دست قرار داده و دست ها را به هم بمالید تا خوب گرم و آماده استفاده شود. سپس فوم را بر روی پوست صورت قرار دهید و به مدت یک دقیقه آن را با نوک انگشتانتان به آرامی ماساژ دهید. از تماس فوم به دلیل به دلیل پاک کنندگی قوی و ایجاد خشکی، با پوست اطراف لب و دور چشم جلوگیری نمایید.

بهترین فوم شستشوی صورت برای پوست چرب

1 – فوم شستشو ضد جوش و آکنه بیوآکوا BIOAQUA

اگر شما نیز مدام با چربی پوست خود کلنجار می روید و از جوش های ریز و درشت پوست خود خسته شده اید، با خرید فوم شستشو ضد جوش و آکنه بیوآکوا یک بار برای همیشه با این مشکلات پوستی خود خداحافظی کنید. این محصول بیواکوا که از حجم مناسبی برخوردار است، با قیمت بسیار مناسب و اطمینان ار اصل بودن قابل سفارش از داخل وب سایت ما است. فوم شستشوی بیوآکوا با کنترل چربی سطح پوست از ایجاد هر گونه جوش جلوگیری می کند و همچنین با پاک کنندگی ملایم و لایه برداری عمیق به مرور زمان در از بین بردن لک و اسکار پوستی به شدت موثر است.

خرید فوم شستشوی صورت ضد جوش بیوآکوا

لایه برداری فوق العاده با فوم شستشوی صورت ضد جوش و آکنه بیوآکوا برای پوست چرب

2 – فوم شستشو و پاک کننده صورت و ضد جوش شیر گاو ایمیجز

همه ما برای یک بار هم که شده راجع به خواص شیر گاو در مقابله با مشکلات پوستی تعریف هایی شنیده ایم. برند ایمیجز با به کار بردن مغز خلاق خود فوم شستشو و پاک کننده صورت شیر گاو را وارد عرضه بازار کرده است. این فوم شستشو که مناسب انواع پوست طراحی شده است، با جمع کردن منافذ پوستی به راحتی می تواند مشکلات پوست های چرب از جمله لک و جوش و اسکار را برطرف نماید و در نهایت پوستی شفاف و روشن را به کاربر هدیه می دهد.

خرید فوم شستشوی صورت شیر گاو ایمیجز

فوم شستشو صورت شیر گاو ایمیجز

3 – فوم شستشوی صورت بلوبری بیوآکوا BIOAQUA

پوست صورت شما چرب است و به دنبال یک شوینده ملایم جهت بر طرف ساختن آکنه و لکه های پوستی می گردید؟ خرید فوم شستشوی صورت بلوبری بیوآکوا می تواند یکی از عالی ترین گزینه ها برای شما باشد. در وهله اول لازم به ذکر است که این فوم شستشو مخصوص هر گونه پوست طراحی شده است. از ویژگی های درمانی منحصر به فرد این محصول می توان به پاک سازی عمیق پوستی، ترمیم بافت های آسیب دیده، رفع هر گونه چین و چروک و لک و آکنه اشاره کرد. این فوم شستشو در کنار خواص فوق العاده ای که دارد، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

خرید فوم شستشوی صورت بلوبری بیوآکوا

فوم شستشوی صورت بلوبری بیوآکوا

4 – فوم شستشو صورت ویتامین C بیوآکوا

اگر دقت کرده باشید امروزه محصولات مراقبتی پوستی که دارای ویتامین C هستند، مخاطبان و کاربران بسیاری را به خود جذب می کنند. اگر بخواهیم خواص ویتامین C برای پوست را بازگو کنیم به چندین مقاله ختم می شود. حال با یک معرفی خفن از برند بیواکوا به سراغ شما آمده ایم. اگر شما نیز از چربی پوست صورت خود خسته شده اید! اگر می خواهید تنها با اضافه کردن یک شوینده به روتین پوستی خود یک بار برای همیشه با مردگی و چرب و چیل بودن پوست خود خداحافظی کنید، خرید فوم شستشو صورت ویتامین C بیوآکوا از گزینه های پیشنهادی بانه گالری به مشتریان خود است. کنترل چربی پوست، تنظیم PH و آزاد کردن سلول های تنفس ، درخشان کنندگی و لایه برداری عمیق و بی نقص از عالی ترین ویژگی های این فوم شستشوی اقتصادی است.

خرید فوم شستشوی صورت ویتامین سی بیوآکوا

فوم شستشوی صورت ویتامین سی c بیوآکوا

5 – فیس واش فوم شستشو صورت ویتامین سی وکالی

همان طور که می دانید از ابتدای مقاله سر صحبت ما با آن دسته از عزیزانی است که قصد خرید یک فوم شستشو مخصوص پوست چرب را دارند. برند وکالی با طراحی و ارائه فیس واش فوم شستشو صورت ویتامین سی در روتین پوستی بسیاری از افراد در سراسر جهان جا خوش کرده است. همان طور که بر روی خود محصول نیز درج شده است، این فوم دارای ویتامین سی با 99 درصد خلوص است. در کنار ویتامین سی وکالی به ترکیبات این فوم شستشو مقداری آلوئه ورا به منظور آبرسانی و مرطوب کردن پوست اضافه کرده است. این فوم شستشو وکالی مخصوص انواع پوست از جمله پوست های چرب و جوش دار طراحی شده است و با کنترل غدد چربی، پوستی شاداب و عاری از لک و آکنه را به شما هدیه می دهد.

خرید فیس واش فوم شستشوی صورت وکالی

فیس واش فوم شستشو ویتامین سی وکالی

6 – فیس واش شستشو صورت شیر الاغ وکالی

آخرین محصول معرفی شده در مقاله بهترین فوم شستشو برای پوست چرب به فیس واش شیر الاغ از برند وکالی می رسد. شیر الاغ از جمله فرآورده های موجود در محصولات پوستی است که امروزه به شدت غوغا کرده است. در قدم اول لازم به ذکر است که این محصول با سری مخصوص فیس واش مناسب هر نوع پوست از جمله پوست های چرب ساخته شده است. این فوم شستشوی علاوه بر شیر الاغ حاوی مقدار بسیار زیادی گلیسیرین است که در پاک کنندگی، روشن کنندگی، آب رسانی و کوچک کردن منافذ نقش به سزایی ایفا می کند.

خرید فیس واش و فوم شستشوی صورت شیر الاغ وکالی

فوم شستشو صورت شیر الاغ وکالی برای پوست چرب و خشک

7 – فوم شستشوی صورت پرتقال خونی ایمیجز

محصولی که تقریبا مشابه دو فوم شستشوی صورت ویتامین سی است که در پاراگراف های قبلی به شما عزیزان معرفی کردیم. این محصول حجم کمی دارد، قابل حمل است، استفاده از آن بسیار راحت است و اثر گذاری فوق العاده بالایی در تمیز کردن آلودگی ها، باز کردن منافذ، از بین بردن چربی و تمیز کردن لوازم آرایشی از روی صورت شما عزیزان دارد. تنظیم PH پوست، تنظیم ترشح چربی روی پوست، سفید کردن، پاک کردن و در عین حال مرطوب نگه داشتن، از بین بردن جوش های سر سیاه و جلوگیری از بروز جوش از جمله ویژگی هایی است که این فوم شستشوی صورت ایمیجز، برای پوست چرب و جوش دار شما دارد.

خرید فوم شستشوی صورت پوست چرب پرتقال خونی ایمیجز

فوم شستشو صورت پرتقال خونی ایمیجز

استفاده از فوم شستشوی صورت یا صابون ؟

به صورت کلی این روز ها استفاده از صابون ها بسیار کمتر شده است، اما هنوز هم بسیاری از خانم ها صابون ها را نسبت به فوم های شستشوی صورت، به ویژه برای پوست چرب خود، بهتر می دانند. اگر شما هم می خواهیم از صابون به جای فوم شستشوی صورت استفاده کنید، توصیه ما به شما استفاده از صابون شیر الاغ رانی که چربی پوست را از بین برده و خواص درمانی دیگری نیز دارد می باشد.

سخن پایانی

در مقاله بالا به صورت کامل تعریف درستی از فوم شستشو را در اختیار آن دسته از افراد که قصد خرید فوم شستشوی صورت برای پوست دارند را قرار دادیم و همچنین در ادامه نیز چندین محصول پر فروش و کاملا اقتصادی را به شما عزیزانی که پوست چرب دارید معرفی کرده ایم. هر کدام از فوم های شستشو بالا در داخل وب سایت موجود هستند و شما می توانید جهت ثبت سفارش خود با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *