دسته‌بندی نشده

5 مدل از انواع مختلف بهترین تونر های پوست صورت

انواع مختلف تونر صورت

اگر کمی، فقط کمی به سلامت پوست و صورتتان و زیبایی آن اهمیت بدهید و فقط به فکر زیبا کردن موقت خودتان با استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت نباشید، مطمئنا می دانید که تونر صورت چیست، در واقع باید بگوییم که طی تحقیقات انجام شده، امروزه انواع مختلف تونر های پوست و صورت یکی از محصولات اصلی برای تکمیل روتین پوستی بی عیب و نقص هستند. حالا اگر شما نیز برای دریافت اطلاعات کافی در ارتباط با این محصولات مراقبت از پوست ویژه به این مقاله مراجعه کرده اید، سبد خرید خود را آماده کنید تا بهترین تونر صورت ممکن را بسته به پوست خود انتخاب نمایید.

به صورت کلی محصولات پاک کننده آرایشی، پوست را عاری از هر گونه آلودگی می کنند …، سرم های صورت، پوست را تغذیه کرده و مواد معدنی را به سلول های مرسانند، آبرسان ها، سلول های را از خشکی نجات می دهند، مرطوب کننده ها، عمل مرطوب نگه داشتن  پوست شما را انجام می دهند و …

اما سوال اصلی اینجاست که …

انواع مختلف از بهترین تونر های صورت چه کاری انجام می دهند؟

در حالت کلی می توان گفت تونر های صورت یک محصول فوق العاده و البته کاربردیِ گنجانده شده در روتین مراقبت پوست هستند که علاوه بر التیام و درمان مشکلات پوستی، اثر بخشی سایر محصولات را نیز افزایش می دهند. تونر های پوست و صورت قبلا تنها وظیفه تنظیم PH پوست را بر عهده گرفته بودند اما اکنون برند های مختلف با ارتقای فرمولاسیون آن ها، لایه برداری و هیدراتاسیون را به لیست کار ها و البته عملکرد این محصولات مراقبت از پوست خوب اضافه کرده اند.

تونر پوست صورت

تونر صورت و استفاده از آن بر روی پوست صورت

انواع تونر های صورت

در همین ابتدای مطالب لازم به ذکر است که هیچ قانونی وجود ندارد که به وضوح مرز بین انواع مختلف تونر های صورت را مشخص کند! بنابراین تنها با تکیه بر نوع پوست خود می توانید بهترین تونر مناسب پوست خود را انتخاب نمایید. با این حال تیم ما با دسته بندی این محصولات در سه دسته اصلی راه ساده یافتن تونر مناسب را بدون توجه به برچسب های گیچ کننده موجود بر روی بطری ها را در اختیار شما قرار داده است:

1. تونر های آبرسان صورت

این دسته از تونر ها به عنوان ملایم ترین نمونه های پوست شناسایی شده اند، که در اکثر آن ها مرطوب کننده هایی مانند اسید هیالورونیک و گلیسیرین وجود دارد. تمام هدف یک تونر آب رسان این است که پوست را سریع آب رسانی کند و طراوت ببخشد.

همچنین این نوع تونر های پوست و صورت را از شر احساس سفت شدن به دلیل استفاده از شوینده ها، باقیمانده مواد شوینده ها و هر گونه آلودگی خلاص می کند. اگر با دقت به ویژگی های تونر آبرسان توجه کنیم، در می یابیم ارتباط زیادی با پاکسازی عمیق پوست ندارند و تنها یک لایه آب رسان اضافی به آن می دهند.

از آن جایی که این مدل ها چیزی را از روی پوست جارو نمی کنند، لزوما هنگام استفاده به هیچ گونه پد آرایشی نیاز ندارید و کافی است مقداری از آن را بر روی پوست فشار دهید و اجازه دهید جذب شود. تونر های آبرسان برای انواع پوست نظیر چرب، خشک و مختلط مناسب و قابل استفاده هستند.

تورن آبرسان پوست

استفاده از تونر آبرسان پوست

2. تونر های لایه بردار صورت

این نوع بیشتر برای درخشش پوست فوق العاده عمل می کنند. جالب است بدانید انواع بهترین تونر های لایه بردار صورت معمولا حاوی نوعی آنزیم میوه یا هیدروکسی اسید هستند. این نمونه ها بیشترین نقش را در زمینه پاکسازی عمیق اجرا می کنند. این محصولات در قدم اول سلول های مرده پوست را جدا می کنند، در قدم دوم پوسته پوسته شدن را درمان می کند و در قدم بعدی نیز مشکلات پوستی مانند زبری و تیرگی پوست را از بین می برد.

این نمونه ها به عمیق ترین لایه های منافذ می روند و آن ها را تمیز نگه می دارند. تونر های لایه بردار بیشتر برای پوست های معمولی، چرب و مختلط استفاده می شوند زیرا ممکن است برای پوست های حساس و خشک تحریک کننده باشد و به ایجاد حساسیت بینجامد. از تونر گل داوودی مکزیکی بیوآکوا می توان به عنوان لایه بردار و شاداب کننده استفاده کرد. در صورت بروز هر گونه سوال از کارشناسان بانه گالری مشاوره دریافت نمایید.

تونر صورت

تونر صورت

3. تونر صورت درمانی

این محصولات در مقایسه با انواع تونر های آب رسان و لایه بردار پوست و صورت که در مطالب بالا توضیح داده شده اند، هدفمند تر هستند و برای حل مشکلات خاص پوست تجویز و در نظر گرفته می شوند. این محصولات معمولا به عنوان

  • تونر های تسکین دهنده
  • ضد جوش
  • روشن کننده
  • متعادل کننده
  • تونر های ضد پیری
  • و …

از طرف برند های مختلف جهانی پا به بازار محصولات مراقبتی پوست نهاده اند. بسته به مواد فعال و موجود، انواع تونر های درمانی برای پوست های چرب، مختلط، خشک یا معمولی به هدف حل مشکلات پوستی نظیر منافذ بزرگ، چربی اضافه، جای زخم و حساسیت و …. تولید و طراحی شده اند.

برای مثال یک تونر روشن کننده می تواند نقش یک ویتامین C را برای پوست ایفا کند. یک تونر ضد پیری حاوی آنتی اکسیدان هایی برای خنثی کردن رادیکال های آزاد ایجاد کننده چیک و چروک است، اتفاقا از این موضوع در می یابیم تونر های لایه بردار می توانند تونر های درمانی نیز باشند.

انواع تونر صورت درمانی

استفاده از تونر صورت با خاصیت درمانی

معرفی چند نمونه از بهترین تونر های صورت

تا اینجای کار انواع مختلف این نوع محصولات آرایشی را بر اساس نوع استفاده برای شما عزیزان تعریف نمودیم، در ادامه قصد داریم تعدادی از انواع تونر پوست صورت پر مصرف، محبوب و پر کاربرد موجود فروشگاه اینترنتی بانه گالری که مزیت رقابتی آنها در این روشگاه قیمت پایین و اصل و اورجینال بودن نسبت به بسیاری از فروشگاه هایی که خودتان با کمی جستجو می توانید مقایسه نمایید، می باشد. را به شما معرفی نماییم. با ما باشید.

1. تونر آبرسان و مرطوب کننده ۳۶۰ وکالی

یک محصول بسیار بی نظیر و با کیفیت و یکی از بهترین تونر های صورت برای بستن منافذ باز پوست که با ترکیبات مختلفی فرموله شده و حاوی تکه هایی از آن گلبرگ ها نیز می باشد، یکی از محبوب ترین محصولات در این دسته بندی برای تنظیم PH پوست و البته خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی این محصول بسیار عالی می باشدو می توان همین را دلیلی بر بهترین تونر پوست و صورت بودن آن با در نظر گرفتن فاکتور هایی همانند کیفیت بالا، اثر گذاری فوق العاده عالی و البته قیمت مناسب دانست. محبوبیت تونر های 360 وکالی بسیار بالا است و به همین دلیل تقاضا برای خریدشان نیز بسیار بالا می باشد. انواع مختلف رایحه های این سری از محصولات وکالی در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجد می باشند.

تونر آبرسان و مرطوب کننده پوست وکالی 360

2. تونر آبرسان صورت بلوبری بیوآکوا Bioaqua

بلوبری از ترکیباتی است که برند بیوآکوا توجه ویژه ای به آن داشته و بسیاری از محصولات مراقبت از پوست خود را از این ترکیب فوق العاده ساخته است، تونر آبرسان بلوبری بیوآکوا که کی محصول روشن کننده، ضد لک و ضد جای جوش و آکنه های صورت است بهترین محصول برای تنظیم PH پوست، باز کردن منافذ پوستی و در صورت استفاده از آن در روتین مراقبت از پوست محصولات بلوبری برند بیوآکوا، بهترین تونر صورت برای رفع تیرگی و درخشان کردن پوست می باشد. بلوبری خواص بسیار زیادی دارد و در واقع به دلیل همین خواص است که تقریبا هر محصول مراقبتی که بخواهید را بیوآکوا از آن ساخته است. خاصیت اصلی و دیگر بلوبری این است که که سبب شده استفاده از این محصول بهترین انتخاب برای پوست های هم چرب و هم خشک باشد،

تونر آبرسان صورت بلوبری بیوآکوا

3. تونر صورت عصاره آلوئه ورا بیوآکوا BIOAQUA

احتمالا با برند بیوآکوا و محصولات آرایشی و بهداشتی آن آشنا هستید اگر آشنا نیستید توصیه می کنم بر روی محصولات بیوآکوا کلیک کرده و در باره آنها مطالعه نمایید. این محصول نیز که از این برند محبوب و ترند امروزی است، حاوی 92 درصد آلوورا طبیعی بوده و تمامی خواص و ویژگی هایی که آلوئه ورا برای پوست و صورت شما دارد را داشته و در میان انواع بهترین تونر های پوست صورت به دلیل خاصیت آبرسانی فوق العاده ای که دارد و توانایی بسیار بالایی که در فع خشکی پوست از خود نشان مید هد، رتبه 3 را به خود اختصاص داده و بسیار مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست های خشک می باشد. به عنوان یکی از بهترین تونر های صورت معرفی شده در این مقاله، قیمت این محصول خیلی مناسب است و ارزش خرید آن بالاتر از قیمتش می باشد.

تونر صورت عصاره آلوئه ورا بیوآکوا همراه با جعبه و توضیحات

4. تونر صورت گل رز بیوآکوا Bioaqua

یکی از محصولاتی که به جرات از جمله بهترین تونر های صورت بیوآکوا است و حقیقتا در حق آن ظلم شده و به اندازه کیفیت، عملکرد و کارایی فوق العاده ای که دارد، محبوب نشده است، این محصول ساخته شده از عصاره گلبرگ های گل رز از برند بیوآکوا است. محصول نام برده شده، بهترین تونر صورت برای پوست های چرب و جوش دار دانست و البته خشکی و کم آبی پوست را نیز رفع می کند. به عبارتی برای هر نوع پوستی به ویژه پوست های چرب کاربرد داردف این محصول بیشترین حجم را در بین تمامی محصولات دیپگر برند بیوآکوا دارد و از کیفیت بالا و البته قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

تونر صورت گل رز بیوآکوا Bioaqua

تونر صورت گل رز بیوآکوا Bioaqua

5. تونر صورت برنج بیوآکوا نیم کیلویی Bioaqua

اینکه ما محصولات مختلف برند بیوآکوا را به شما معرفی می نماییم، دلیلی جز ترند بودن آنها، محبوبیت بالا و کیفیت بی نظیر و البته قیمت پایینی که ما نسبت به فروشگاه های دیگر به فروش می رسانیم نیست. این محصول نیز که مرطوب کننده، شفاف کننده و آبرسان می باشد، مناسب انواع پوست بوده و شادابی و طراوت را به صورت شما خواهد بخشید. در واقع باید این موضوع را نیز بدانید که برنج اصلی ترین ماده در روتین های مراقبتی پوستی کره ای ها است و دلیل آن چیزی جز خواص بی نظیر ترکیبات فعال موجود در برنج برای افزایش سطح کلاژن، درخشش پوست و جلوگیری از پیری نیست. در واقع یمی از بهترین تونر های صورت برای جلوگیری از پیری پوست و صورت و چروک شدن آن، همین محصول ساخته شده از برنج بیوآکوا با حجم نیم لیتر می باشد.

تونر صورت برنج بیوآکوا نیم کیلویی Bioaqua

6. تونر صورت جوان ساز ویتامین سی بیوآکوا

حرف از جوان سازی و جلوگیری از بروز چین و چروک و خطوط ریز به میان آمد و لازم است تا محصولی تنها برای جلوگیری از پیری پوست و به عنوان بهترین تونر ضد چین و چروک صورت از برند بیوآکوا را به شما عزیزان معرفی کنیم، این محصول که به صورت اختصاصی و خالص از ویتامین سی خارج شده و کاملا طبیعی، ارگانیک و بدون ترکیبات شیمیایی است، بسیار کاربردی می باشد، در روتین های مراقبتی جوان ساز، همواره پای ثابت می باشد و به سرعت به بهبود چین و چروک، پر کردن خطوط ریز و جلوگیریاز پیری پوست و توقف افزایش سن کمک می کند. علاوه ب این خواص، محصول مورد نظر، خواص دیگری همانند روشن کردن و افزایش درخشش، آبرسانی و سایر ویژگی های بهترین تونر صورت را نیز دارد.

اسپری تونر آبرسان ویتامین سی بیوآکوا

7. تونر لایه بردار گل داوودی مکزیکی بیوآکوا

و اما به عنوان آخرین محصولی که بهترین خاصیت لایه برداری را دارد، آبرسان می باشد و در واقع حتما باید در بین بهترین تونر های صورت جایگاه ویژه ای به آن اختصاص داده شود، باید این محصول دیگر از برند بیوآکاو را به شما معرفی کنیم که در واقع از گل داوودی یا همان گل دیزی مکزیکی ساخته است و با خواص بی نظیر خود توانسته که بر روی میز آرایشی بسیاری از خانم ها، جایگاهی برای خود داشته باشد. تقریبا همه مشتری ها و مصرف کننده هایی که برای یک بار از این محصول استفاده کرده اند، آن را به عنوان بهترین تونر پوست و صورت خود انتخاب کرده و بهترین بودن این محصول را پذیرفته اند. قیمت خرید تونر لایه بردار صورت مورد نظر بسیار مناسب است و نسبت به کیفیت، علکرد و کارایی فوق العاده ای که دارد، همانند سایر محصولات برند بیوآکوا، ارزش خرید آن بالا است.

تونر آبرسان پوست گل داوودی مکزیکی بیوآکوا Bioaqua

سخن پایانی

با ارائه یک متن بی نقص و کامل در عین حال مختصر در ارتباط با انواع بهترین تونر های لایه بردار پوست صورت موجود در بازار، راهنمای شما به هنگام خرید این کلید ورود به دنیای روتین پوستی شدیم. شما مخاطبان عزیز می توانید یک سری از تونر های محبوب موجود در بازار را در سایت بانه گالری مشاهده نمایید و در صورت هر گونه سوال با ما ارتباط بگیرید.

یک فکر در & ldquo؛ 5 مدل از انواع مختلف بهترین تونر های پوست صورت & rdquo؛

  1. سارا گفت:

    بسیار مفید بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *