دسته‌بندی نشده

برس حرارتی چیست؟ بهترین برس حرارتی

برس حرارتی چیست

از حمام یا استخر که بیرون می آیید موهایتان را چگونه خشک می کنید؟ از هیچ محصول حرارتی استفاده می کنید یا صرفا به وسیله حوله و شانه آن را حالت داده و خشک می کنید. نظرتان در مورد یک برس حرارتی چیست؟ باید بگوییم که در هر صورت استفاده از یک برس حرارتی مناسب می تواند به کلی وضعیت موهای شما را تغییر دهد. فرق ندارد که مدلی فانتزی می خواهید، به دنبال فر کردن موهایتان هستید، می خواهید آن ها را صاف جلوه دهید، فقط قصد خشک کردن و یا مرتب کردن موهایتان را دارید. انتخاب و خرید بهترین برس حرارتی و استفاده صحیح از آن می تواند تغییری بزرگ در ظاهر شما ایجاد کرده و تفاوت را نمایان کند.

اما برس حرارتی چیست؟

در واقع برس های حرارتی همان برس های ساده ای هستند که حرارت نیز دارند، به عبارتی در داخل آنها المنت هایی قرار داده شده که گرما تولید می کنند. یک برس حرارتی با کیفیت علاوه بر اینکه به شما در خشک کردن موهایتان و حالت دادن به آنها کمک می کند، از آلیاژ مناسبی نیز ساخته شده و هیچ گونه آسیبی به موهای شما نمی زند. اگر سوالتان این است که کاربرد های دیگر برس حرارتی چیست، باید بگوییم که هر کاری که با شانه و برس معمولیتان در خانه و با همراهی یک سشوار انجام می دهید را می توانید به وسیله بهترین برس حرارتی هایی که در ادامه معرفی می کنیم نیز انجام دهید.

چرا باید از برس حرارتی استفاده کنیم؟

سوالی که بسیاری از افراد قبل از خرید این محصول دارند، این است که دلیل اصلی استفاده از برس های حرارتی چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که برس های حرارتی برای ایجاد نرمی و لطافت در موهای افرادی که موی زبر دارند و همچنین حجم دادن و حالت دادن به آنها ساخته شده اند. المنت های داخلی برس های حرارتی به نحوی طراحی شده اند که گرما را به موها رسانده، رطوبت آنها را خشک می کنند و به وسیله شانه رویشان نیز به آنها حالت می دهند.

علاوه بر این در مقایسه با سایر محصولات حرارتی مو همانند سشوار، اتو مو و … استفاده از برس های حرارتی نسبت به همه بی خطر تر، فاقد عوارض تر و کاربردی تر است، زیرا در واقع شما با استفاده از یک محصول هم موهایتان را خشک خواهید کرد، هم آن ها را حالت خواهید داد و هم به دلیل نحوه گرمایش و عدم ارتباط مستقیم مو با المنت های گرمایشی از آسیب دیدنشان نیز جلوگیری خواهید کرد.

آیا واقعا به درد بخور هستند؟

سوالی که بسیاری از مصرف کنندگان در ادامه کاربرد برس حرارتی چیست از ما می پرسند، این است که آیا واقعا به درد بخور هست یا نه، این سوال را در واقع باید از مصرف کننده ای که قبلا به دفعات از این محصول استفاده کرده است پرسید. برای همین از شما دعوت می کنم که سری به قسمت کامنت ها و نظرات صفحه زده و آنها را مطالعه کنید و در صورتی که تجربه ای در استفاده از برس حرارتی داشته اید، به ما هم بگویید که تجربه شما چیست و برای ما نظر خود را بنویسید.

اما به صورت کلی اگر بخواهیم این سوال را پاسخ دهیم، باید بگوییم که 100% بله. دلیل این ادعا را نیز اینگونه توضیح می دهیم که برس های حرارتی از یک سشوار و یا اتو مو ساده و یک برس ساخته شده اند. آیا سشوار ها رطوبت اضافه موی شما را می گیرند؟ بله. پس برس حرارتی نیز می تواند رطوبت باقی مانده موهای شما را خشک کند. آیا حالت دادن موهای نسبتا مرطوب از موهای خشک راحت تر است؟ بله پس حالت دادن موهای مرطوب در حین خشک کردن آنها با برس حرارتی نیز ممکن است. آیا شما برای حالت دادن به موهایتان و همزمان خشک کردن آنها از سشوار و برس استفاده می کنید؟ بله. پس مطمئنا برس حرارتی نیز پاسخگو خواهد بود.

این سوالات مطمئنا علاوه بر اینکه دید شما را نسبت به این محصول بی نظیر بهتر خواهند کرد. پاسخ سوال اینکه آیا برس حرارتی کاربردی است یا نه نیز می باشند. اما نکته مهم در رابطه با این محصولات این است که در صورتی که می خواهید بهترین نتیجه را از استفاده از آنها دریافت کنید، باید محصولی را خریداری کنید که کیفیت خوبی داشته باشد. و یا طریقه استفاده از آن را بلد باشید. بسیاری از افرادی که از برس های حرارتی گلایه داشته و یا آنها را غیر کاربردی می دانند، یا طریقه استفاده صحیح را بلد نیستند و یا محصولی خریداری کرده اند که از لحاظ کیفیتی در درجه به درد نخور قرار دارد!

طرز استفاده از برس حرارتی

حال که می دانید برس حرارتی چیست، باید طرز استفاده از آن را نیز یاد بگیرید. زیرا هر وسیله برقی حرارتی که برای موهایتان استفاده می کنید در صورتی که به طرز صحیحی استفاده نشود، می تواند آسیب رسان باشد. طرز استفاده از برس حرارتی نیز بسیار ساده است. کافی است ابتدا محصول را به برق متصل کرده و اجازه دهید داغ شده و به دمایی که برای آن تعیین کرده اید برسد.

مرحله اول : موهای خشک را با برس حرارتی حالت ندهید

نکته مهمی که در استفاده از برس حرارتی و یادگیری طریقه آن مهم است، این است که موهای خشک را با استفاده از آن حالت ندهید، زیرا موهای خشک، انعطاف پذیری لازم را ندارند و در صورت استفاده از برس حرارتی بر روی آنها ممکن است به کوتیکول مو آسیب رسانده و در نتیجه موهایتان وز، شکسته و فر شود.

برای دریافت بهترین نتیجه باید موهایتان مرطوب باشد، بله درست است، موهای خیس را نیز به وسیله برس حرارتی شانه نکنید، زیرا برس حرارتی سشوار نیست و توانایی خشک کردنی که سشوار ها دارند را ندارد، در واقع طریقه استفاده از برس حرارتی و اتو در این مورد یکسان است و برای هر دو باید موهایتان مرطوب باشد.

توصیه ما این است که برای اینکه طریقه استفاده از برس حرارتی به بهترین نحو انجام شده و شما نیز بهترین نتیجه را دریافت کنید، از سشوار نیز استفاده نکنید، بلکه به وسیله حوله ای خشک موهایتان را خشک کرده و رطوبت باقی مانده را نیز به برس حرارتی سپارده و سپس از آن استفاده نمایید.

مرحله دوم : از محصولات مراقبتی مو استفاده کنید

بسیاری از خانم ها و آقایان نسبت به این موضوع بسیار بی اهمیت اند و توجهی به آن ندارند، حاضر به پرداخت هزینه های گزاف برای کراتینه و پروتئینه کردن موهایشان هستند، اما از بروز وزی، فر شدن، موخوره، شکستگی مو و … پیشگیری نمی کنند. برای این منظور قبل از استفاده از هر محصول حرارتی بر روی موهایتان، همانند سشوار، اتو مو و برس های حرارتی، بهتر است از محصولاتی همانند ماسک مو، اسپری دو فاز مو، سرم مو، روغن مو و … استفاده کنید. این علاوه بر بهتر نشان دادن موهایتان سلامتشان را نیز تضمین خواهد کرد.

مرحله سوم : موهایتان را کم کم برس کنید

سعی کنید مقادیر کمی از موهایتان ره به وسیله برس حرارتی شانه کنید. استفاده از این محصول و دریافت بهترین نتیجه نیازمند حوصله و زمان بیشتری است. اما با صرف این زمان و با رعایت این صبر و حوصله، بهترین نتیجه ممکن ار نیز دریافت خواهید کرد.

موهایتان را در دسته های کمی گرفته و به سمت بیرون به صورتی که حالت گرفته شده آنها، بر سطح سرتان عمود باشد گرفته و از ریشه تا نوک را به آرامی، پیوسته و بدون وقفه برس بزنید. این کار را پیوسته انجام دهید و از نتیجه دریافت شده لذت ببرید.

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از برخی از برس های حرارتی که در ادامه معرفی خواهیم کرد و این کاربرد را نیز در آنها توضیح خواهیم داد، شما می توانید موهایتان را نیز فر کنید، کافیست انتهای موها را به دور برس حلقه کرده و به آرامی همانند طریق استفاده ای که در پاراگراف های قبلی برای برس حرارتی گفتیم، موها را برس کنید.

طرز استفاده از برس حرارتی

نکاتی در استفاده بهتر از برس حرارتی

تقریبا بیشتر نکات مهمی که در استفاده از برس حرارتی لازم است رعایت کنید را در پاراگراف های مربوط به طرز استفاده از آن ذکر نمودیم، در ادامه این نکات را همراه با تعدادی نکات مهم دیگر که اشاره ای به آن ها نشده با هم مرور و بررسی خواهیم کرد :

  • سعی کنید هیچ گاه از برس حرارتی بر روی موهای خشک استفاده نکنید و از ان برای خشک کردن موهای خیس نیز استفاده نکنید، بهترین حالت موها برای قرار دادن آنها روی برس حرارتی، وجود 20% رطوبت از خیس بودن کامل بر روی آن ها می باشد.
  • همیشه قبل از استفاده از برس حرارتی از محصولات مراقبتی مو استفاده کنید.
  • بیش از حد گرم بودن صفحه های برس حرارتی باعث می شود که آسیب بیشتری به موهای شما وارد شود. بنابراین سعی کنید که از دمای مناسبی برای موهایتان استفاده کنید و یا سرعت حرکت برس حرارتی روی موهایتان را تنظیم کنید.

و اما بهترین برس های حرارتی در بانه گالری

حال که هر آنچه که نیاز است را در رابطه با برس های حرارتی می دانید و طریقه استفاده از آن ها را نیز یاد گرفته اید، با هم به سراغ معرفی بهترین محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی بانه گالری قابل خرید هستند می رویم. با ما باشید.

1 – برس حرارتی سوکانی

یکی از بهترین محصولاتی که تا به امروز در لاین برقی در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود شده، این بررس حرارتی ارزان قیمت و با کیفیت است. سوکانی برندی چینی است، اما کیفیت محصولات تولیدی اش در درجه بالایی قرار داشته و برخلاف تصور و البته برخلاف چیزی که قیمتش می گوید، از عملکرد بسیار عالی برخوردار می باشند. این برس حرارتی ساکونی نیز کیفیت بسیار مناسبی دارد و برای استفاده خانگی و حتی استفاده در سالن های آرایشی نیز مناسب است.

2 – برس حرارتی فیلیپس مدل PH-9955

محصول قبلی محصولی با درجه کیفی عالی و قیمت مناسب بود. که در قبال مبلغ پرداختی ارزش خرید بیشتری دارد. اما اگر شما توانایی پرداخت هزینه بیشتری نیز دارید و به دنبال محصول حرفه ای تری می گردید، می توانید برس حرارتی فیلیپس مدل PH-9955 را نیز خریداری کنید. محصولی با قابلیت تنظیم درجه حرارت، قدرت بالا، روکش سرامیکی، عدم آسیب رسانی به مو، از بین بردن وزی مو و قابلیت های بی نظیر دیگری که ارزش خرید بالایی به آن داده اند.

سخن آخر

سایر محصولات و برس های حرارتی که در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود و قابل خرید هستند نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند، اما در مقایسه با هم این دو محصول از موارد دیگر بیشتر پیشنهاد می شوند. سعی کنید در استفاده از هر کدام از آنها و یا هر برس حرارتی دیگری که دارید، نکات مطرح شده در بخش طرز استفاده را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید و اگر هم هنوز نسبت به خرید برس حرارتی اقدام نکرده اید، محصولی با کیفیت بالا خریداری کنید تا از خریدتان پشیمان نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *