دسته‌بندی نشده

بهترین برند های لوازم آرایشی چینی

بهترین برند لوازم آرایشی چینی

این روز ها تنوع لوازم آرایشی بسیار زیاد است و برند های بسیار بسیار زیادی در حال تولید انواع مختلفی از این محصولات پر استفاده می باشند، به تازگی به دلیل بسیار بالا رفتن قیمت دلار و بدین ترتیب قیمت لوازم آرایشی اورجینال فرانسوی و آمریکایی و محصولات برند های معتبر جهانی همانند مک و استی لادر و … بسیاری از مردم به دنبال خرید از برند های به صرفه تری می باشند، به همین دلیل است که برند های لوازم آرایشی چینی بسیار بسیار پر طرفدار شده اند و این روز ها خیلی از خانم ها از آنها استفاده می کنند. اما متاسفانه در بین آنها نیز محصولات بی کیفیت زیادی وجود دارد که همین موضوع باعث شد تا ما تصمیم به نوشتن این مقاله در رابطه با بهترین برند های لوازم آرایش چین بگیریم. بنابراین اگر شما هم قصد خرید لوازم آرایشی ارزان دارید، این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

چرا شناخت بهترین برند های لوازم آرایشی چینی مهم است ؟

  • یک اینکه خرید لوازم آرایشی از بهترین برند های جهانی به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند، این روز ها اصلا به صرفه نیست.
  • و دوم هم اینکه برند های لوازم آرایشی بسیار زیادی شده اند و موارد با محصولات بی کیفیت نیز در بین آنها بسیار زیاد است
  • و سوم اینکه در واقع به دلیل وجود برند هایی با محصولات با کیفیت و البته قیمت مناسب، بهترین جایگزین برای بهترین برند های لوازم آرایشی خارجی گران قیمت، لوازم آرایشی چینی هستند.

1 – برند بارین بیوتی

بارین بیوتی برندی چینی در زمینه ساخت و تولید انواع لوازم آرایشی و به تازگی محصولات مراقبت از پوست می باشد که تنوع محصولات بسیار بسیار زیادی دارد، تولیداتش را با بالاترین کیفیت عرضه می کند و حتی مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیز می باشد. زمان بسیار زیادی از تولید اولین محصول بارین بیوتی نمی گذرد و از آن زمان تا کنون بانه گالری نمایندگی عرضه محصولات این برند بوده و در حال حاضر نیز می توانید همه لوازم آرایشی این برند را با بهترین قیمت ممکن از بانه گالری تهیه نمایید. برخی از بهترین انواع لوازم آرایشی عرضه شده توسط برند بارین بیوتی به صورت زیر می باشند :

  • کرم پودر : چندین مدل کرم پودر توسط بارین بیوتی به بازار عرضه شده است که در حال حاضر نمونه شیشه ای آن که در ادامه مشاهده می نمایید، بهترین کرم پودر تولید شده توسط این برند چینی با کیفیت است.
  • انواع رژ لب : تنوع رژ لب های بارین بیوتی بسیار بالا است، در حدود بیش از 20 رنگ از رژ لب جامد ماتیکی، بیش از 24 رنگ رژ لب جامد مدادی، بیش از 20 رنگ رژ لب مایع و بیش از 10 ها پک 12 عددی و 24 عددی با رنگ بندی متفاوت از رژ لب های مایع، تنها بخشی از رژ لب های بارین بیوتی می باشند.
  • اما جدای از رژ لب، تنوع لاک ناخن های این برند نیز بسیار زیاد است، به صورتی که تنها موجودی ما در فروشگاه بانه گالری، از لاک ناخن های برند بارین بیوتی، بیش از 100 رنگ متفاوت و بسیار زیبا و با کیفیت است.
  • کرم ضد آفتاب : با اینکه کرم های ضد آفتاب بارین بیوتی جزو جدید ترین تولیدات این برند می باشند اما به دلیل اینکه با رعایت استاندارد های جهانی مورد تایید در اتحادیه اروپا و ایران و کشور های برتر جهانی ساخته شده اند و فرمولاسیون فرانسوی دارند، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند و این روز ها فروش خوبی دارند.

2 – برند 3Qbeauty

شاید باورش برایتان سخت باشد، اما 3qbeauty نه تنها یکی از بهترین مارک ها و برند های لوازم آرایشی در چین، بلکه یکی از بزرگترین کارخانه های تولید مادر انواع لوازم آرایشی در چین است که با برند های بزرگ جهانی نیز همکاری داشته است و در حال حاضر نیز دارد، تنوع محصولات و لوازم آرایشی برند 3qbeauty بسیار بسیار بالا است و تنها تعداد محدودی از آنها به ویژه در دسته بندی های رژ لب های مایع و جامد آن در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود می باشند، این در حالی است که این برند انواع برق لب، انواع تینت لب، انواع کرم پودر و انواع پنکک تولید می کند و همه آنها نی کیفیت بسیار بسیار بالایی دارند.

3 – برند لارن Lareen

از دیگر موارد موجود در لیست بهترین مارک ها و برند های لوازم آرایشی چینی که باز کارخانه ای بزرگ در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی برای برند های دیگر نیز می باشد، لارن است، لارن نه تنها فقط لوازم آرایشی، بلکه محصولات مراقبت از پوست بسیار بسیار با کیفیت اعم از انوع صابون، انواع ماسک و انواع کرم های مرطوب کننده تولید می کند که همه آنها از ترکیباتی ارگانیک، معدنی و کاربردی و با عملکرد عالی ساخته می شوند. در حال حاضر انواع لاک ناخن در رنگ بندی مختلف از برند لارن در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود می باشد.

4 – لوازم آرایشی پاشا

با اینکه تنوع بالایی از این مورد از یکی از بهترین برند های های لوازم آرایشی چین در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود نیست و در حال حاضر فقط ریمل این برند را موجود داریم، اما پاشا نیز با اینکه یکی از برند های جدید چینی است، اما تنوع محصولات خوبی دارد و در حال تکمیل لیست محصولات خود با فرمولاسیون های برتر جهانی می باشد. کیفیت محصولات برند پاشا از روی ریمل این برند باید بسیار بسیار بالا باشد.

5 – برند لوازم آرایشی وی دی

و اما آخرین مورد از این مقاله بهترین برند ها و مارک های لوازم آرایشی چینی را اختصاص می دهیم به برند بی نظیر وی دی به عنوان اصلی ترین رقیب برای برند بارین بیوتی، با محصولات بسیار بسیار با کیفیت، تنوع محصولات نسبتا بالا و قیمت خیلی خیلی مناسب، وی دی از هر 4 برند دیگر معرفی شده در لیست بال، حتی برند بارین بیوتی و پاشا نیز جدید تر است و با این حال در این مدت کوتاهی که به بازار آمده است، تنوع بالایی از انواع لوازم آرایشی مختلف را به بازار عرضه کرده است. برخی از انواع محصولات برند وی دی عبارت اند از کانسیلر – کرم پودر – بی بی کرم های بی نظیر و انواع رژ لب در رنگ بندی ترند و بسیار بسیار زیبا

بخوانید : بهترین مارک و برند پالت سایه چشم

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که اگر شما هم برند چینی دیگری می شناسید که از آن استفاده کرده اید و به نظرتان می تواند یکی از بهترین برند های لوازم آرایشی چینی باشد، پس ما را خوشحال کرده و در قسمت نظرات هم به ما معرفی کنید و هم سایر مصرف کنندگان لوازم آرایشی قیمت مناسب را در جریان بگذارید. در غیر این صورت، سعی کنید لوازم ارایشی که خریداری می کنید خارج از محصولات این برند ها و مارک ها نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *