دسته‌بندی نشده

معرفی 9 مدل از بهترین ریمل های ضد آب

بهترین ریمل ضد آب

چه در صحنه فیلم و سریال ها، چه در اینستاگرام و مجلات و عکس ها افرادی را مشاهده می کنید که در حال گریه کردن، شیرجه زدن در آب  یا راه رفتن در زیر باران هستند، صرف نظر از سناریو به نظر می رسد در طول انجام بازی، ریمل آن ها همیشه دست خورده باقی می ماند! راز ریملی که نه تکان می خورد و نه اطراف چشم را سیاه می کند چیست؟  تنها پاسخ این سوال پیدا کردن و خرید بهترین ریمل ضد آب است. استفاده از ریمل ضد آب ترفندی است که تمامی میکاپ آرتیستای مسلط با آن آشنا هستند و با استفاده از آن مژه های خود و مشتریان را از ریختن ریمل و ایجاد لکه های سیاه به دور چشم نجات می دهند.

اکثر ریمل های ضد آب موجود در بازار، راه بلند کننده، حجم دهنده و فر کننده را طی کرده اند به طوری که تمامی آپشن ها را یک جا به مژه های شما هدیه می دهند. فرق نمی کند در حال انجام چه کاری هستند و به چه نیتی قصد خرید ریمل ضد آب را دارید، تیم بانه گالری در ادامه مطالب چند مورد از بهترین و خفن ترین مدل از بهترین ریمل های ضد آب و حجم دهنده از معتبر ترین برند ها را به شما معرفی کرده است، در ضمن اگر به دنبال یک نمونه ضد آب قیمت مناسب و با کیفیت می گردید به شما پیشنهاد می کنم حتما به قسمت معرفی ها در این مقاله سر بزنید.

ریمل ضد آب چیست ؟

ریمل هایی هستند که به آسانی و با خیس شدن پاک نمی شوند و پاک کردن آنها نیازمند استفاده از پاک کننده های آرایشی همانند میسلار واتر بیوآکوا و یا تونر صورت می باشد. در ساختار این ریمل ها از آب استفاده نشده و به جای آن، روغن استفاده شده است. این نمونه ها بسیار پر طرفدار می باشند، اما عدم استفاده و البته پاک کردن صحیحشان می تواند به بافت مژه های شما آسیب برساند و یا آنها را بکند، چراکه حتی نسبت به پاک کننده های آرایشی نیز مقاومت دارند و پاک کردنشان نیازمند حوصله می باشد.

با استفاده از ریمل ضد آب چشمانی دلربا و مژه های مخملی داشته باشید !

توجه داشته باشید یک ریمل خود باید قابل اعتماد باشد! حال منظور از قابل اعتماد بودن چیست؟ چشم ها بالا ترین دارایی هر انسان هستند که به منظور جلوگیری از ایجاد آسیب باید از استفاده وسایل آرایشی فیک به شدت بپرهیزید، حال اگر مجصول انتخابی شما یک ریمل ضد آب است.، این محصولات ضد آب حتما باید دارای ترکیبات سالم و گیاهی باشند تا از به وجود آمدن عوارض ناخوشایند و ایجاد ریزش مژه جلوگیری کنند.

با توجه به تحقیقات انجام شده دریافته ایم، ریمل های ضد آب یک سر و گردن بیشتر از نمونه های معمولی دارند به طوری که توانایی فوق العاده بالا تری در فر کردن، حجیم و بلند کردن مژه ها دارند. اگر تا این جای مطالب متوجه شده اید شما نیز می خواهید یک ریمل ضد آب به میز رایش خود اضافه نمایید ادامه مطالب را همراه ما شوید تا در نهایت بهترین محصول را برای خود انتخاب نمایید.

معرفی چند مورد از بهترین ریمل ضد آب موجود در بازار

اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد سخت پسند قصد خرید ریمل ضد آب دارید، دوست داریم با معرفی چند مدل خفن و جذاب خود در خدمت شما همراهان عزیز بانه گالری باشیم. قابل اعتراف است که با توجه به بی نهایت برند و مدل موجود در بازار و همچنین به دلیل وجود فروشنده های سودجو، انتخاب و خرید محصولات آرایشی مخصوصا ریمل به شدت سخت و طاقت فرسا شده است، اگر شما نیز برای جلسات مهم، روز های کسل کننده و پر مشغله کاری،  روز های بارانی و حتی مواقعی که اشک می ریزید قصد خرید ریمل ضد آب دارید، از بین چند معرفی قسمت بعدی که در رنج قیمت های مختلف و کیفیت های خوب و مطلوب نقد شده اند، انتخاب نمایید.

  1. ریمل بارین بیوتی

بارین بیوتی یکی از پر تنوع ترین برند های لوازم آرایشی در فروشگاه اینترنتی بانه گالری می باشد. تنوع ریمل های این برند نیز بسیار زیاد می باشند، نمونه های حجم دهنده، بلند کننده، ضد آب و فر کننده از جمله مدل هایی هستند که یک یا دو نمونه از آنها با مارک و برند بارین بیوتی در بین محصولات فروشگاه موجود است. یکی از بهترین ریمل های ضد آب این برند، مدلی با پوکه آبی رنگ، طراحی بسیار زیبا و کیفیت خیلی عالی می باشد، که ریمل بلند کننده بارین بیوتی مکس نام دارد و ترکیبات و مواد سازنده آن ضد آب نیز می باشند و ماندگاری بسیار زیادی دارد، این محصول بسیار با کیفیت است، ترکیبات آن گیاهی و غیر شیمیایی می باشند، رنگ مشکی بسیار سیری دارد و برس ژله ای اش نیز از کیفیت خوبی برخوردار می باشد.

ریمل بلند کننده بارین مکس Barin Beauty

  1. ریمل چشم ضد آب ورسای

این ریمل نیز یکی از بهترین مدل های ضد آب است که طراحی زیبایی دارد و رنگ مواد آن مشکی با رنگدانه هایی غنی و بسیار روان می باشد که به هیچ عنوان باعث به هم چسبیدن مژه های شما نمی شود و علی رغم اینکه بر پایه روغن ساخته شده است تا حدودی برای افراد با پوست چرب نیز بدون ریزش و پخش شدن عمل خواهد کرد. مزیت اصلی استفاده از ریمل ضد آب ورسای این است که دارای خاصیت بلند کننده و حجم دهنده نیز می باشد و به لطف ترکیبات و مواد گیاهی که داد کاملا بدون عوارض و ضد حساسیت می باشد.

ریمل چشم ورسای طلایی versai

  1. ریمل حجم دهنده کالیستا ضد آب

و اما یکی از بهترین ریمل های ضد آب موجود در بانه گالری از برند کالیستا که رنگ بدنه آن نقره ای است و با همین رنگ نیز شناخته می شود. کیفیت این محصول بسیار بالا است و به لطف خاصیت حجم دهنده ای که دارد می تواند مژه های شما را بسیار پر پشت تر از حالت عادی نشان دهد، فرمولاسیون این محصول کاملا طبیعی است و همانند دو محصول قبلی از ترکیبات گیاهی و بدون عوارض ساخته شده است، بافت کرم گونه این محصول که به سبب استفاده از روغن در ترکیبات آن است، باعث شده که ریزش نداشته باشد و بر روی پوست های مختلف نیز پخش نخواهد شد، ماندگاری ریمل بلند کننده و حجم دهنده و البته ضد آب کالیستا بسیار زیاد است.

ریمل کالیستا اصلی

  1. ریمل حجم دهنده ضد آب پانک دوسه

اگر شما نیز مایلید مژ های پر پشت، حجیم و بلندی داشته باشید و به قیمت محصول اهمیت چندانی نمی دهید، خرید این مدل ریمل دوسه می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این محصول در دسته ریمل های ضد آب قرار گرفته است که تا بیش از 24 ساعت مانند اول جذابیت و زیبایی مژه ها را حفظ می کند. بلند و حجیم سازی مژه ها تا سه برابر به وسیله فرچه 2 کاره، از ویژگی های منحصر به فرد این ریمل ضد آب به شمار می رود. به دلیل استفاده از بهترین مواد در فرمولاسیون محصول، در طول روز و شب مژه ها به هم چسپیده نمی شود. توجه داشته باشید ریمل های خوب و با کیفیت دیگری در بازار وجود دارند که از قیمت بسیار مناسب ترین نسبت به این محصول برخوردار شده اند، اما جهت خرید این مدل نیز حتما باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید. شما می توانید جهت خرید بهترین ریمل ضد آب با نازل ترین قیمت از مدل های داخل وب سایت دیدن نمایید.

  1. ریمل حجم دهنده ضد آب بل کویین سفید

همیشه بر این باور بوده ایم، کیفیت خوب و عالی را فدای قیمت های مناسب نکنید! اما لازم است بگویم در بازار محصولات آرایشی وجود دارد که با وجود قیمت بسیار مناسب، از کیفیت خود و مطلوبی نیز برخوردار اند. ریمل حجم دهنده و ضد آب بل کویین از جمله این محصولات است. این ریمل فوق العاده در کنار ضد آب و ضد حساسیت بودن، با فرچه با کیفیت خود مژه ها را به طرز معجزه آسایی بلند و پر پشت می کند. این محصول ویژه خوراک روز هایی است که قصد رفتن به استخر را دارید، به طوری که از ریزش مواد و سیاه شدت چشم ها به شدت جلوگیری می کند. اصل این محصول را با قیمت مناسب می توانید از وب سایت بانه گالری ثبت سفارش کنید.

ریمل حجم دهنده فرچه مویی بل کویین

  1. ریمل حجم دهنده حرفه ای نوت

نوت از جمله برند های نام آوازه و مشهور در زمینه تولید محصولات آرایشی خفن و فوق العاده بوده است. در این قسمت از مقاله قصد معرفی یک ریمل خوب و ضد آب از این برند را داریم. اگر شما نیز به محصولات نوت علاقه دارید و می خواهید یک ریمل ضد آب از این برند خریداری نمایید این محصول خوراک مژه های شما است. این محصول که از بهترین ترکیبات آنتی اکسیدان و فاقد پارافین ساخته شده به خوبی مژه ها را آبرسانی کرده و ویتامین های موجود در فرمولاسیون خود را به پوست و ریشه مژه ها می رساند. هنگام برخورد آب با چشم این ریمل نوت هیچ گونه حساسیت و ریزش موادی ایجاد نمی کند.

  1. ریمل حجم دهنده چشم گاش سی سی

به دنبال یک ریمل ضد آب و با کیفیت در عوض قیمت مناسب می گردید، این محصول مخصوص شما است. بدون اغراق ریمل حجم دهنده گاش سی سی، از نظر کیفیت و مواد به کار برده شده در ترکیبات با بسیاری از مدل های قیمت بالای داخل بازار برابری می کند در حالی که حتی نصف قیمت هر کدام از آن ها را صرف خرید این محصول نمی کنید! این ریمل با کیفیت بر پایه مواد گیاهی و کاملا اورجینال ساخته شده و ضد حساسیت نیز می باشد. فرچه ژله ای این محصول قدرت بسیار بالایی در حجیم کردن و بلند کردن مژه های یز و درشت شما دارد.

ریمل گاش سی سی

  1. ریمل حجم دهنده 24 ساعته کلاژن مگا لورال

اگر به لیست ریمل های ضد آب قیمت بالا مراجعه کرده باشید، متوجه شده اید ریمل 24 ساعته لورال پرچم دار شده و توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. این محصول مخصوص روز های بارانی و مواقعی است که شما قصد رفتن به باشگاه یا استخر را دارید و میخواهید یک آرایش پشم سبک داشته باشید. از ویژگی های برتر این محصول می توان به ماندگاری تا 24ساعت، ضد آب بودن، بافت سبک، مواد اورجینال و ضد حساسیت و حاوی کلاژن اشاره کرد. توجه داشته باشید کیفیت بی نظیر این محصول توسط پزشکان چشم تایید شده است.

  1. ریمل فرچه ژله ای اتود سی سی

و به عنوان آخرین محصولی که در این مقاله می خواهیم به شما معرفی کنیم، یکی از اقتصادی ترین و بهترین مدل های موجود در فروشگاه را معرفی می کنیم که محبوبیت بسیار زیادی دارد و در خیلی از فروشگاه های دیگر نیز موجود و قابل سفارش می باشد، کیفیت ریمل اتود سی سی بسیار بالا است، فرچه آن نیز خیلی با کیفیت ساخته شده است و متریال ژله ای دارد، ترکیبات این محصول بدون مواد شیمیایی هستند، ضد حساسیت می باشند و ماندگاری بالایی نیز دارند، ریمل اتود سی سی با پوکه نقره ای زیبا و کوچکی عرضه می شود، اما حجم آن همانند هر محصول دیگری می باشد و خاصیت اصلی آن حجم دهندگی می باشد.

ریمل چشم حجم دهنده فرچه ژله ای اتود cc

سخن آخر

ریمل های ضد آب برای مراسمات و مهمانی های طولانی مدت که امکان عرق کردن شما و یا گریه کردن زیاد است بهترین انتخاب می باشند اما به عنوان آخرین نکته ای که در این پاراگراف لازم است به شما بگوییم، اگر مژه هایتان کاشت و یا اکستنشن است و یا پوست چربی دارید از ریمل های ضد آب استفاده نکنید چراکه این محصولات بر پایه روغن هستند و همچنین ترکیبات موجود در آنها باعث حل شدن چسب مژه های شما و از بین رفتن اکستنشن و یا کاشتتان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *