دسته‌بندی نشده

بهترین مارک ریمل برای آرایش چشم عروس

بهترین ریمل حجم دهنده و پر پشت کننده برای آرایش چشم عروس

یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین و از لحاظ اثر گذاری، بهترین لوازم آرایشی که بلا استثنا همه خانم ها از آن استفاده می کنند، ریمل است، این محصولات که در اصل ماسکارا یا سرمه برسی نام دارند، برای مژه ها به کار می روند و اثر حجم دهندگی – بلند کنندگی و یا فر کنندگی دارند. برای داشتن میکاپی زیبا، نیاز است که از بهرتین ریمل ممکن استفاده کنید و به دلیل تاثیر مهم این محصول در آرایش و میکاپ صورت، تصمیم گرفتیم که در این مقاله بهترین ریمل هایی که می توانید از آن برای آرایش عروس استفاده کنید را به شما معرفی نماییم.

بهترین ریمل برای عروس باید چگونه باشد ؟

به صورت کلی هر محصولی که انتخاب می کنید، باید جزو مدل هایی باشد که در مقاله بهترین ریمل حجم دهنده به شما عزیزان معرفی کردیم و یا ویژگی هایی که آنها داشتند را داشته باشد و یا جزوی از مدل هایی باشد که در ادامه برای شما لیست کرده ایم.

ریملی که برای آرایش چشم عروس از آن استفاده می کنید، ضروری است که حجم دهنده باشد، البته این به سبک میکاپ شما هم بستگی دارد، اما حجم دهنده بودن و بلند کننده بودن از ویژگی های ضروری است.

علاوه بر اینها ماندگاری بالا و ضد آب بودن نیز بسیار بسیار مهم است و اگر محصولی که انتخاب و استفاده می کنید، بهترین ریمل از لحاظ ماندگاری نباشد، برای آرایش چش عروس مناسب نیست، چراکه میکاپ عروس باید ساعاتی طولانی ثابت و بدون تغییر باقی بماند.

ضمننا ویژگی دیگری که وجود آن نیز ضروری است، عدم بروز عوارض، حساسیت و به صورت کلی ساخته شدن ریمل از ترکیبات گیاهی، غیر شیمیایی و بدون مشکل می باشد.

با این توصیفات در ادامه هم بهترین روش استفاده از ریمل برای آرایش چشم عروس را نیز برای شما ذکر کرده و محصولات منتخب موجود در بانه گالری را هم به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

بهترین ریمل حجم دهنده و پر پشت کننده برای آرایش چشم عروس

بهترین روش استفاده از ریمل در آرایش چشم عروس

اگر میکاپ آرتیست هستید و امروز آرایش یک عروس را انجام می دهید و یا اگر خودتان می خواهید چشم های خواهر عروستان، دوست عروستان و یا اطرافیانتان که عروس هستندو یا برای عروسی دعوت شده اند را آرایش کنید و یا قصد آرایش چشم خودتان را دارید، بهترین روش استفاده از ریمل به صورت زیر است :

قبل از هر چیزی با استفاده از فر مژه مژه هایتان را حالت داده و آنها را صاف و یک دست کرده و بلند تر کنید، سپس می توانید از مژه مصنوعی نیز استفاده کنید تا مژه هایتان بلند تر باشد و پر حجم تر نشان داده شوند. سپس همانند ویدیویی که در ادامه قرار داده ایم، ریمل را استفاده کنید تا مژه هایی پر حجم و پر پشت برای یک عروس داشته باشید.

1 – ریمل حجم دهنده و بلند کننده کویین لایف

دلیل اینکه اولین محصول این ریمل را معرفی می کنیم، این است که بهترین ریمل از لحاظ ماندگاری است و بیشترین ماندگاری ممکن را برای آرایش چشم عروس دارد و این در حالی است که دارای خاصیت تقویت کننده برای مژه های شما نیز می باشد و کاملا ضد حساسیت است و باعث ریزش آن ها نخواهد شد، استفاده از این ریمل باعث می شود که پلک هایتان احساس سنگینی نداشته باشد و به صورت کلی خاصیت حجم دهندگی و بلند کنندگی فوق العاده بالایی نیز دارد. ریمل کویین لایف، محصولی جدید است، اما استفاده از ان توسط فروشگاه اینترنتی بانه گالری ضمانت می شود و می تواند بهترین ریمل بلند کننده و پر پشت کننده برای آرایش چشم عروس هم از لحاظ کیفیت – هم از لحاظ عملکرد و هم از لحاظ ماندگاری و قیمت نیز باشد.

2 – ریمل فرچه مویی بلند کننده و حجم دهنده وی دی

و اما محصول دیگری که می توانید به عنوان بهترین ریمل برای آرایش و میکاپ چشم عروس از آن استفاده کنید، این محصول از این برند چینی بسیار با کیفیت است که حاوی آلوئه ورا می باشد و به هیچ عنوان باعث خشکی، شکنندگی، آسیب و یا ریزش مژه های شما نمی شود، این محصول ماندگاری فوق العاده بالایی دارد و فرچه آن نیز از نوع مویی است که برای حجم دادن به مژ] های کم پشت، گزینه بهتری است. بنابراین اگر برای آرایش چشم عروس، از مژه مصنوعی استفاده نمی کنید، استفاده از این ریمل حجم دهنده بسیار گزینه خوبی است و می تواند مژه های شما را کامل پر حجم نماید.

3 – ریمل فرچه مویی پاشا

و اما محصول دیگری که باز همانند محصول قبلی، تقریبا با همان ترکیبات، اما بدون آلوئه ورا، منتهی با ترکیبات ضد شکنندگی، تقویت کننده و ضد حساسیت برای مژه ها و چشم های شما ساخته شده است و همه ویژگی هایی که برای محصول قبلی ذکر شد را دارد و تازه قیمت مناسب تری هم دارد و از لحاظ قیمت، تقریبا بهترین ریمل برای آرایش چشم عروس است، این محصول از برند پاشا می باشد که نمونه اورجینال آن با پوکه آبی آسمانی با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود و از طریق کارت زیر قابل سفارش است. این ریمل موادی کاملا تضمینی دارد، کیفیت آن بسیار بالا است و ضمننا ضد آب است و ماندگاری بالایی هم دارد.

4 – ریمل حجم دهنده گاش بومباستیک

در ابتدا نیز توضیح دادیم و در هنگام معرفی هر کدام از محصولات نیز به آن اشاره کرده ایم، که بهترین ریمل برای آرایش چشم عروس، محصولی است که حجم دهنده باشد، این ریمل فرچه مویی از برند گاش که از سری بومباستیک می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد نیز یکی از بهترین گزینه هایی است که حتی خیلی از میکاپ آرتیست ها نیز از ان برای آرایش چشم عروس استفاده می کنند. این محصول نیز ضد آب است و ماندگاری بالایی دارد و تمامی ویژگی های لازم برای بهترین ریمل برای آرایش چشم عروس بودن را دارد و با قیمت مناسبی نیز نمونه اورجینال و اصل آن را از فروشگاه اینترنتی بانه گالری می توانید خریداری نمایید.

5 – ریمل فرچه ژله ای بلند کننده و حجم دهنده بارین بیوتی

با اینکه معمولا فرچه مویی ها کار حجم دهندگی را بهتر انجام می دهند، اما خحم گرفتن و بلند شده مژه ها بیشتر به مواد سازنده محصول نیز بستگی دارد، به این دلیل است که ریمل کویین لایف که در ابتدا معرفی شد و این محصول بارین بیوتی نیز دو مورد از بهترین ریمل های موجود در فروشگاه اینترنتی بانه گالری برای ارایش چشم عروس می باشند، این محصولات مواد و ترکیباتی چسبنده به اندازه کافی و بلند کننده و حجم دهنده دارند که ارزش استفاده از آنها را بالا برده است. این محصول از برند بارین بیوتی نیز با اینکه این روی ها مدل های جدیدی از آن به بازار آمده اند. اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به لطف ویژگی های خوبی که دارد، محصولی بسیار ایده آل برای استفاده جهت آرایش چشم عروس می باشد. ضد آب بودن، ماندگاری بالا، حجم دهندگی و بلند کنندگی، ترکیبات ضد حساسیت و بدون ایجاد سنگینی بر روی مژه ها، از جمله ویژگی هایی هستند که این محصول دارد.

سخن آخر و نتیجه گیری

در نهایت باید بگوییم که ریمل های بسیار زیادی در فروشگاه اینترنتی بانه گالری وجود دارد که غیر از این محصولات نیز می توانید مدل های دیگری را در میان آنها برای آرایش چشم عروس پیدا کنید، اما این ها منتخاب محصولاتی هستند که بر اساس نظرات مشتریان، تجربه استفاده توسط آنها و همچنین تست و بررسی هایی که ما انجام داده ایم، بهترین عملکرد و بیشترین اثر گذاری را داشته و به عبارتی بهترین ریمل ممکن موجود در بانه گالری برای آرایش و میکاپ چشم عروس می باشند. اگر قصد خرید ریمل دارید همه محصولات فروشگاه بانه گالری تضمینی و با بهترین قیمت می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *