دسته‌بندی نشده

بهترین سرم و ژل تقویت کننده مژه و ابرو

بهترین سرم و ژل تقویت کننده مژه و ابرو

مداد ابرو، سایه ها و دیگر رنگ دهنده ها تنها سلاح مبارزه با کمبود مو ابرو نیست! امروزه نمونه های فراوانی از بهترین سرم و ژل تقویت کننده مژه و ابرو در بازار وجود دارند که خوراک پر پشت شدن مژه و ابرو های شما می باشند. آیا آماده اید ریمل و دیگر رنگ دهنده های ابرو و مژه را کنار بگذارید؟ این مقاله را از دست ندهید. برای داشتن مژه و ابرو های حجیم و بلند که امروزه افراد بسیاری را در حسرت گذاشته است، کافی است یک سرم مژه و ابرو ی خوب به لیست خرید خود اضافه نمایید.

این سرم های تقویتی، حاوی مواد فعال مانند ویتامین ها، پروتئین ها و عصاره های طبیعی می باشند که فولیکول های شما را جهت داشتن مژه و ابرو های پر پشت و لطیف تحریک می کنند. سرم و ژل تقویت کننده مژه و ابرو با هدف قرار دادن چرخه طبیعی رشد مو ها حتی نگرانی شما از بابت جا های خالی که می ترسید دیگر پر پشت نشود را برای همیشه از بین می برد. تیم ما طی انجام تحقیقات کامل در ارتباط با تقویت کننده های وژه و ابرو در این صفحه قصد معرفی چند مورد از بهترین سرم و ژل تقویت کننده مژه و ابرو را به مخاطبان خود دارد.

ویژگی های بهترین سرم و ژل تقویت مژه و ابرو

به دلیل استقبال فراوان از سرم های تقویت کننده مژه و ابرو امروزه نمونه های بسیار زیادی از آن ها در بازار موجود شده اند، اما کدام یک ارزش خرید را دارد؟ طی دریافت رضایت مشتریان ما چند نمونه از بهترین و پر فروش ترین در عوض قیمت مناسب ترین سرم و ژل تقویت کننده مژه و ابرو را در ادامه به شما معرفی کرده ایم. سرم و ژل های تقویت کننده بسیار قوی و با کیفیت، در کوتاه مدت روی چرخه طبیعی رشد مو ها تاثیر می گذارد و آن ها را به طور معجزه آسا پر پشت و قوی می کند. این محصول هم ریشه های فعال و هم ریشه های غیر فعال مو ها را تحریک می کنند و باعث رشد آن ها می شوند.

معرفی بهترین سرم و ژل تقویت کننده مژه و ابرو موجود در بازار

همان طور که در ابتدای مطالب نیز ذکر شد، به دلیل استقبال فراوان از سرم و ژل های تقویت کننده امروزه برند های مختلف دست به تولید این محصول زده اند. در این مقاله با تکیه بر تجربه مشتریان و مصرف کنندگان خود ما چند نمونه از بهرین تقویت کننده های مژه و ابرو را به شما معرفی کرده ایم.

1. سرم تقویت کننده مژه و ابرو بیوآکوا Bioaqua

بیواکوا برندی است که به دلیل محصولات با کیفیت و در عوض قیمت مناسب، قسمت اعظمی از خرید های بازار لوازم آرایشی و بهداشتی را به خود اختصاص داده است. به منظور کسب رضایت کامل مشتریان خود این بار دست به تولید سرم تقویت کننده مژه و ابرو زده است. این محصول فوق العاده با کیفیت که از قسمت بسیار مقرون به صرفه ای هم بر خوردار شده است، حاوی ترکیبات 100% گیاهی با حجم 7 میل می باشد. این سرم تقویت کننده مناسب تمامی افراد به ویژه ابرو های تاتو شده و تیغ زده می باشد. بافت این محصول در کنار عدم ایجاد حساسیت، بافت سبکی دارد و به راحتی جذب می شود. محافظت از مژه و مو های بسیار نازک و ظریف، پر رنگ تر کردن و پر پشت تر کردن مو ها و ایجاد فرم بسیار عالی برای مژه و ابرو ها از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این سرم تقویت کننده بیواکوا می باشد.

2. ژل حالت دهنده و لیفت ابرو و مژه اسنس ASSENCE اصل

با خرید بهترین ژل حالت دهنده و لیفت ابرو مژه اسنس شما صاحب تقویت کننده و پر پشت کننده مو ابرو و مژه های خود نیز خواهید شد. این محصول علاوه بر کیفیت خوب و مطلوب از قیمت اقتصادی نیز برخوردار است. این حالت دهنده و لیفت کننده دارای بافت ژله ای، کاملا بی رنگ و شفاف می باشد و هیچ گونه سفیدکی بر روی ابرو های شما ایجاد نمی کند. این محصول در کنار ایجاد یک حالت بسیار نچرال و لیفت شده برای مژه و ابرو های شما، ان ها را تقویت می کند و از شکسته شدن آن ها جلوگیری می نماید. اطلاعات تکمیلی در ارتباط با این محصول را می توانید در صفحه مربوطه مطالعه نمایید.

3. ژل مژه و ژل ابرو ویدی VDAY

اگر به دنبال محصولی می گردید که هم ابرو و مژه ها شما را خوش حالت کند و هم از آن ها در برابر آسیب و شکستگی محافظت نماید، خرید ژل مژه و ابرو ویدی یک گزینه خوب و اقتصادی برای شما است. این محصول دارای بافت ژله ای و سبک است و در نچرال ترین حالت ممکن ابرو های شما را فرم می دهد. توجه داشته باشید این محصول تست حیوانی نشده است. اگر ابرو و مژه های لیفت شده با صرف کمترین هزینه را می خواهید به شما پیشنهاد می کنیم این محصول را در لیست خرید های خود قرار دهید.

4. ژل تقویت و لیفت ابرو و مژه اورجینال بارین بیوتی

ژل تقویت کننده و لیفت کننده مژه و ابرو از دیگر پیشنهاد های تیم ما به مشتریان خود در بین بهترین سرم و ژل های تقویت کننده مژه و ابرو می باشد. این محصول بودن ایجاد هیچ گونه سفیدی علاوه بر حالت بخشیدن به مژه و ابرو های شما، طی استفاده طولانی مدت، آن ها را پر پشت تر و مقاوم تر می کند. ضد حساسیت، بافت بسیار سبک، استفاده راحت و کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب از دیگر ویژگی های ژل تقویت کننده و لیفت کننده ابرو و مژ] بارین بیوتی می باشد.

5. سرم مراقبتی و تقویت کننده مژه و ابرو ایمیجز Images

اخرین معرفی در مقاله بهترین سرم تقویت کننده مژه و ابرو به سرم مراقبتی و تقویت کننده از برند ایمیجز تعلق داده شده است. تنها با استفاده مرتب از این محصول طی دو هته شاهد پر پشت تر شدن و خوش حالت تر شدن مژه و ابرو های خود خواهید شد. در وهله اول این محصول از مواد کاملا ا کیفیت تولید شده است و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. این سرم با تقویت کردن فولیکول مژه و ابرو ها سبب رشد و تقویت آن ها می شود. مرطوب کردن و اّبرسانی مو ها، تقویت رنگدانه مژه و ابرو و افزایش تراکم آن ها از ویژگی های این سرم تقویت کننده معجزه آسا می باشد. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید به صفحه مربوط به خرید سرم مراقبتی و تقویت کننده مژه و ابرو ایمیجز مراجعه نمایید.

نحوه استفاده از سرم و ژل تقویت کننده مژه و ابرو

مانند هر محصول مراقبتی دیگر، جهت دریافت بهترین نتیجه از سرم تقویت کننده مژه و ابرو لازم است طرز استفاده صحیح از آن را بدانید. در ابتدا از تمیز بودن صورت و بدون آرایش بودن مژه و ابرو های خود مطمئن شوید، در قدم بعدی با استفاده از اپیکاتور در نظر گرفته برای محصول، ریشه مژه و ابرو های خود را به محلول آغشته کنید. به طور مرتب روزانه این عمل را سه بار با فاصله زمانی مشخص از هم انجام دهید. هر بار پس از استفاده جهت دریافت بهترین نتیجه 2 دقیقه سر خود را به سمت پایین نگه دارید.

بخوانید : بهترین مارک و برند مداد ابرو

سخن پایانی

در این مقاله با معرفی چند مورد از بهترین سرم و ژل های تقویت کننده مژه و ابرو همراه شما در مسیر داشتن صورت جذاب تر با داشتن مژه و ابرو های پر پشت و مقاوم تر شده ایم بدون اینکه نیاز به اکستنشن و روش های تهاجمی و غیر دائمی دیگر داشته باشید. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در ارتباط با هر محصول می توانید به داخل وب سایت مراجعه نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *