دسته‌بندی نشده

بهترین سرم ضد جوش صورت برای پوست چرب

بهترین سرم صورت ضد جوش برای پوست چرب

فقط شما نیستید که از دست جوش هایتان شاکی شده و از پوست خودتان بدتان می آید، به صورت کلی جوش ها کاری با آدم می کنند که حتی کمترین اعتماد به نفسی نیز باقی نمی گذارند، به همین دلیل است که باید هر چه سریع تر نسبت به درمان آنها اقدام نمایید، پس اگر پوست چربی دارید و می خواهید یک روش برای درمان فوری جوش های صورت خود پیدا کنید، ما در این مقاله می خواهیم دو مورد بهترین سرم های ضد جوش صورت برای پوست های چرب که هم کیفیت بسیار بالایی دارند، هم اثر گذاری فوق العاده خوبی دارند و هم قیمتشان نیز مناسب است را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

سرم ضد جوش – بهترین درمان برای جوش های پوست چرب

به صورت کلی یکی از بهترین درمان ها برای بیشتر مشکلات پوستی، استفاده از سرم های صورت است، سرم ها می توانند عملکرد بسیار خوبی در جهت بهبود وضعیت پوست داشته باشند، البته به شرط اینکه نمونه مناسبی از آنها استفاده شود، به عنوان مثال سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا نمی تواند عملکرد خیلی خوبی در درمان جوش صورت شما داشته باشد، اما اگر از سرم ضد جوش مناسبی استفاده کنید، مطمئنا بهترین درمان برای جوش های پوست شما به ویژه اگر پوست چربی دارید، همین سرم ها خواهند بود.

بهترین سرم صورت ضد جوش برای پوست چرب

بهترین سرم ضورت ضد جوش چیست ؟

بدون استثنا همه بهترین سرم هایی که به شما برای رفع جوش های صورتتان معرفی می شوند، باید حاوی سالیسیلیک اسید باشند، حتی اگر نزد پزشک هم بروید و تقاضای تجویز دارو برای رفع جوش هایتان را هم داشته باشید، باز به شما سرم هایی حاوی سالیسیلیک اسید معرفی می کنند. حتی اگر سرم دست ساز نیز باشد، حتما از سالیسیلیک اسید برا ساخت آن استفاده می شود. اما فقط وجود سالیسیلیک اسید برای بهترین بودن یک سرم صورت ضد جوش برای پوست های چرب کافی نیست. بلکه محصول مورد نظر باید توانایی باز کردن منافذ را نیز داشته باشد، باید بتواند با بامتری های مولد آکنه و جوش نیز مبارزه کرده و آنها را از بین ببرد و همچنین پوست را نیز تسکین داده و التهاب را کاهش دهد. پس با این اوصاف باید بدانید که …

چرا افراد با پوست چرب با سرم ضد جوش نیاز دارند ؟

فقط پوست های چرب دچار جوش صورت نمی شوند، اما بیشتر افرادی که جوش صورت دارند، پوستشان چرب است، یکی از دلایلی که برای پوست های چرب این مشکل بیشتر به وجود می آید، این است که افراد با پوست چرب خیلی زود منافذ پوستیشان مسدود می شود، ترشح سبوم بیشتری نسبت با افراد دیگر دارند و همین باعث می شود که جوش های پوستی بیشتری در صورت آنها دیده شود.

 سرم های صورت ضد جوش برای پوست چرب چگونه کار می کنند ؟

اما برای بسیاری از افراد سوال است که این محصولات چگونه کار می کنند و چگونه باعث می شوند که جوش های صورت شما کاهش پیدا کرده و از بین روند. برای پاسخ به این سوال باید ترکیبات سازنده سرم های صورت ضد جوش بررسی شود و بر اساس این ترکیبات نتیجه گرفته شود که چگونه کار می کنند. اما با توجه به اینکه ترکیب اصلی سازنده همه آنها سالیسیلیک اسید و ترکیبات مشابه است، به صورت کلی نحوه عملکرد آن ها اینگونه است که …

  • منافذ بسته شده پوست را باز می کند.
  • لایه برداری کاملی از این منافذ انجام داده و آلودگی ها و سلول های مرده داخل آن ها را از بین می برد.
  • باکتری های مولد جوش و آکنه را به کل از بین برده و عملکرد آنها را مختل می کند.
  • لتهاب و قرمزی را درمان می کند.
  • تولید و ترشح اضافه و بیش از حد چربی و سبوم در سطح پوست را کاهش می دهد.

بهترین سرم های ضد جوش صورت برای پوست چرب باید حاوی چه ترکیباتی باشند ؟

همانطور که گفته شد، اصلی ترین ترکیبی که در یک سرم صورت ضد جوش باعث از بین رفتن جوش های صورت می شود، سالیسیلیک اسید است، البته ترکیبات مشابه دیگری نیز می توانند خاصیت ضد جوش داشته باشند، چراکه سالیسیلیک اسید یک بتا هیدروکسی اسید است و به باز شدن منافذ بسیار کمک می کند. اما ترکیبات دیگری که وجود آنها در بهترین سرم های ضد جوش صورت ضروری است و برای کاهش جوش های پوست چرب می توانند مفید باشند، ترکیبات کاهنده ترشح چربی همانند نیاسینامید اسید و ترکیبات لایه بردار همانند بنزینول پروکسید می باشند. که در سرم هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، درصد های مختلفی از همه آنها وجود دارد.

و اما بهترین سرم صورت ضد جوش

حال که به بیشتر سوال های شما در رابطه با این سرم ها پاسخ دادیم، مطمئنا خودتان نیز می توانید محصول مناسب برای از بین بردن جوش های صورت پوست چربتان را پیدا کنید، اما اگر میان تنوعی از انواع محصولات مختلف از برند های مختلف به دام افتاده اید، در ادامه به شما دو محصول معرفی خواهیم کرد که هر دو آنها، زیر مجموعه بزرگترین کمپانی تولید کننده محصولات مراقبت از پوست در چین، سازنده محصولات بسیاری از برند های معروف و مالک برند بیوآکوا می باشند این سرم ها به صورت زیر هستند :

سرم صورت ضد جوش Pure Skin بیوآکوا

این سرم ترکیبات مختلفی دارد و جزو محبوب ترین و معوف ترین و البته همانطور که داریم به شما عزیزان معرفی می کنیم، بهترین سرم های صورت ضد جوش موجود در بازار است که بله اتفاقا برای پوست های چرب بهترین گزینه است، چراکه همه ترکیباتی که گفته شدند را دارد و مجموعه از بهترین ها برای از بین بردن فوری جوش های صورت به ویژه برای نوجوان ها می باشد. خوبی استفاده از این محصول این است که حاوی آلوئه ورا ینز می باشد و همین باعث می شود که در برابر خشکی و التهاب نیز از پوست شما محافظت به عمل آورد و باعث سرخی، قرمزی و حساس شدن بیش از حد پوست صورتتان نگردد.

سرم صورت سالیسیلیک اسید اتای

اما اگر پزشکتان به شما توصیه کرده که از یک سرم با درصد سالیسیلیک اسید بیشتری استفاده کنید، با اینکه سرم قبلی نیز حاوی آن می باشد، اما می توانید این محصول جدید از برند اتای که زیر مجموعه برند بیوآکوا است و محصولی با همان کیفیت محصولات بیوآکوا است را نیز خریداری و استفاده نمایید، این سرم حجمی برابر با 15 میلی لیتر دارد و یک دوره استفاده از آن باعث می شود که نتیجه بی نظیری دریافت نمایید و جوش های صورتتان رفته رفته، کمتر و کمتر شده و پوستی صاف و روشن داشته باشید. برای خرید سرم صورت مورد نظر نیز می توانید از فروشگاه اینترنتی بانه گالری اقدام نمایید.

سخن آخر و نتیجه گیری

اینکه کدام یک از بهترین سرم های ضد جوش و ضد آکنه صورت لیست بالا را برای پوست چرب و جوش دارتان انتخاب می کنید بستگی به خودتان دارد، هر دو این محصولات عملکرد بسیار عالی دارند، هر نوع جوشی، به ویزه جوش های سر سفید را از بین می برند و مانع ایجاد لکه و جای جوش و زخم نیز می گردند. حتی از بروز دوباره آنها نیز جلوگیری خواهند کرد و برای مادام العمر شما را از شر ای مزاحم ها خلاص خواهند کرد.

منبع : thetweakmentsguide

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *