دسته‌بندی نشده

8 بهترین کرم ضد آفتاب رنگی

بهترین کرم ضد آفتاب رنگی

همه ما می دانیم که اولین و اساسی ترین محصول که پوست را در برابر اشعه های خورشید و بسیاری از مشکلات دیگر محافظ می کند، کرم ضد آفتاب است. این یک واقعیت است که استفاده از کرم پودر های روزانه مشکلات زیادی مانند جوش و لک و آکنه فعال ایجاد می کند. اگر می خواهید هم از پوست خود محافظت کنید و هم یک کرم پوشش دهنده روزانه داشته باشید، بهترین انتخاب یک کرم ضد آفتاب رنگی است که باید آن را به میز آرایش خود اضافه نمایید. امروزه مدل های بسیار متنوع ضد آفتاب از سوی کمپانی های مختلف که یکی از پر طرفدار ترین آن ها مدل های رنگی یا آرایشی هستند در بازار وجود دارند.

خانم هایی که لک های کم رنگ یا آکنه و جای جوش دارید، می توانید به جای استفاده از کرم پودر های سنگین، اقدام به خرید کرم ضد آفتاب رنگی کنید. با این کار هم سلامت پوست خود را تضمین می کنید هم یک کاور مات و مخملی به صورتتان هدیه می دهید. البته توجه داشته باشید انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب رنگی با وجود مدل های متنوع بسیار سخت شده است. ما در این مقاله چند مدل از پر فروش ترین ضد آفتاب ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب را معرفی کرده ایم. ادامه مطالب را همراه ما شوید و در صورت بروز هر گونه سوال با ما ارتباط برقرار نمایید.

بخوانید : بهترین برند کرم ضد آفتاب

بهترین نکات در مورد کرم ضد آفتاب رنگی که باید بدانید !

این یک مسئله کاملا تایید شده است که اگر می خواهید پوستی جوان و سالم و بی عیب داشته باشید، حتما قبل از خارج شدن از خانه و در معرض نور خورشید قرار گرفتن، از ضد آفتاب مخصوص پوست خود استفاده نمایید. کرم های ضد آفتاب مدل های بسیار متنوعی در بازار دارند، اما هر فرد بر اساس نوع و شرایط پوست خود اقدام به خرید کند! برخی از ضد آفتاب های موجود در فروشگاه ها علاوه بر قابلیت محافظتی، یک پوشانندن عیبوب نیز محسوب می شوند که در این صورت نام کرم ضد آفتاب رنگی یا آرایشی را به خود می گیرند.

برخی از کرم ضد آفتاب ها به راحتی از نظر پوشانندگی با یک کرم پودر کاور بالا برابری می کنند و در عوض با ترکیبات محافظتی هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کنند. در ادامه مطالب می توانید در بین مدل های معرفی شده در لیست بهترین کرم های ضد آفتاب رنگی محصول مدنظر خود را انتخاب نمایید.

بخوانید : کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بدون رنگ 

معرفی 8 مورد از بهترین کرم های ضد آفتاب رنگی

مطمئنا نه فقط این 8 محصول بلکه کرم های ضد آفتاب رنگی دیگری نیز وجود دارند که می توان آنها را در دسته بهترین ها قرار داد، اما محصولاتی که در ادامه مشاهده می نمایید بهترین هایی هستند که ئر واقع در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بانه گالری موجود می باشند و بر اساس فروش آنها و محبوبیتشان میان مصرف کنندگان انتخاب شده اند. در نظر داشته باشید که محصولاتی که در ادامه مشاهده می نمایید، هم کیفیت بالایی دارند، هم اثر گذاری فوق العاده، هم پوشش و کاور بالا و هم قیمت مناسب.

1. کرم ضد آفتاب بیودرما 100

اگر پوست حساسی دارید و با بیشتر کرم پودر ها صورتتان پر جوش می شود بهتر است یک بار کرم ضد آفتاب بیودرما رنگی را استفاده کنید. این محصول فوق العاده ویژه علاوه بر اینکه با SPF 100 یک محافظت کننده قوی در برابر اشعه های UVA و UVB به شمار می رود، فاقد چربی است و از بروز جوش به صورت اختصاصی جلوگیری می کند. این ضد آفتاب آرایشی قیمت مناسب، با وزن سبک خود کاور نسبتا خوبی به پوست شما می دهد و در هیچ گونه سنگینی ایجاد نمی کند. مقاوم در برابر آب و ضد تعریق بودن این کرم ضد آفتاب بیودرما سبب شده صورتتان در طول روز چرب و آرایشتان براق و کثیف نشود. کرم ضد آفتاب بیودرما رنگی با SPF100 در مقاله معرفی بهترین کرم های ضد آفتاب رنگی مناسب تمامی پوست ها به ویژه پوست های حساس طراحی شده است.

کرم ضد آفتاب بیودرما رنگی SPF 100 فتودرم مکس

2. کرم ضد آفتاب رنگی بارین بیوتی برای پوست خشک

اگر پوستی خشک و حساس دارید و قصد خرید کرم ضد آفتاب رنگی دارید، این محصول می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این کرم ضد آفتاب در قدم اول یک کاور محافظتی برای پوست شما در برابر اشعه های نور خورشید ایجاد می کند و در قدم بعدی با رنگدانه های موجود در ترکیبات خود، عملکرد یک کرم پودر روزانه با کیفیت را ایفا می کند. این محصول با تناژ رنگی بژ روشن در داخل سایت موجود و قابل سفارش است. از ویژگی های منحصر به فرد ضد آفتاب رنگی بارین بیوتی می توان به آبرسانی و مرطوب کنندگی اشاره کرد. SPF 50 این محصول برای فصول بهار و تابستان به خوبی محافظت از پوست را انجام می دهد.

کرم ضد آفتاب رنگی بارین بیوتی SPF50

3. کرم ضد آفتاب رنگی لانسون

از خوش فروش ترین و بهترین ضد آفتاب های موجود در بازار که با کیفیت عالی و قیمت مناسب محبوب دل خانم های بسیاری شده اند، ضد آفتاب های رنگی و بی رنگ لانسون می باشد، که در این مقاله قصد معرفی مدل رنگی و آرایشی آن را به شما مخاطبان داریم. در وهله اول لازم به ذکر است که این محصول 100% اورجیال است و در سه رنگ متفاوت در فروشگاه ما موجود و قابل سفارش است. اگر به دنبال بهترین کرم ضد آفتاب رنگی برای هر نوع پوست، به ویژه پوست چرب و بسیار حساس می گردید، به شما پیشنهاد می کنم این گزینه را از دست ندهید! این محصول با پوشش دهی بالا همانند یک کرم پودر عالی همل می کند. ترکیبات فاقد پارافین کرم ضد آفتاب رنگی لانسون سبب شده شما یک محصول کاملا بی عارضه داشته باشید. ضد لک و ضد چین و چروک از دیگر ویژگی های کاربر پسند این ضد آفتاب خوش فروش می باشد.

کرم ضد آفتاب لانسون اصل

4. کرم ضد آفتاب رنگی لیدی گاش

سی سی کرم و بی بی کرم امروزه به دلیل کاور بالا و محافظت کنندگی بسیار ویژه در بازار بسیار پر فروش ده اند. اگر می خواهید با یک تیر سه نشان بزنید و با کمرین هزینه حاصب ضد آفتاب، بی بی کرم . سی سی کرم به صورت یکجا شوید، به شما پشنهاد می کنم این کرم ضد آفتاب رنگی اورجینال را یک بار امتحان کنید. در نظر داشته باشید این محصول فاقد هر گونه مواد شیمیایی است و کاملا ضد حساسیت و بدون عوارض است. خبر خوش اینجا است، این ضد آفتاب اقتصادی با تمامی پوست های خانم ها و آقایان سازگار است. ترکیبات بدون چربی و ضد جوش بودن، SPF 50  و محافظت کنندگی در برابر اشعه های نور خورشید، کاور بالا و ماندگاری عالی از ویژگی های برجسته این محصول به شمار می روند.

کرم ضد آفتاب رنگی اورجینال SPF50 لیدی گاش BB+CC

5. کرم ضد آفتاب bb بی بی گارنیر اورجینال

اگر قصد خرید یک کرم ضد آفتاب رنگی دارید که توناژ طبیعی داشته باشد، کرم ضد آفتاب BB گارنیر را فراموش نکنید. این محصول که کاملا اورجینال و ساخت فرانسته می باشد، با قیمت بسیار ویژه ای که دارد، طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. این محصول با SPF 50  مقاومت بالایی در برابر اشعه های مضر خورشید دارد و با نشستن بر روی پوست کاور بسیار طبیعی و مخملی به آن می دهد. آبرسانی فوق العاده و ماندگاری بالا از ویژگی های ناب کرم ضد آفتاب BB گارنیر یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب رنگی موجود در بازار می باشد. در پایان لازم به ذکر است ک این محصول با تمامی پوست ها سازگار است

ضدآفتاب bb گارنیر اورجینال

6. کرم ضد آفتاب رنگی پریم

اخرین معرفی به این کرم ضد آفتاب رنگی پریم تعلق می گیرد. خانم های گرامی اگر برای استفاده روزانه خود به دنبال یک ضد افتاب رنگی با قیمت بسیار مناسب می گرید، که هم کاور نسیتا خوبی داشته باشد و هم نقش محافظت کنندگی را به خوبی ایفا کند، خرید کرم ضد آفتاب رنگی پریم می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. SPF 50 و محافظت کنندگی قوی در برابر اشعه های خورشید، ترکیبات فاقد چربی و حاوی عصاره انگور و ویتامین E، خاصیت جوان سازی و ضد چین و چروک پوست، قابلیت آبرسانی از ویژگی های بسیار کاربر پسند این کرم ضد افتاب رنگی به شمار می رود. در صورت دریافت اطلاعات کامل محصول به داخل وب سایت مراجعه نمایید.

کرم ضد آفتاب پریم matex SPF50

7. کرم ضد آفتاب رنگی جیبلی

یکی دیگر از محبوب ترین کرم هایی که هر خانمی نام آن را شنیده است و به نوعی یکی از بهترین ضد آفتاب های رنگی در بازار می باشد، کرم ضد آفتاب جیبلی است که در دو مدل SPF30 و SPF50 موچود شده است، این محصول کاور بسیار بالایی دارد، ضد آب و ضد تعریق است و تا 3 ساعت می تواند به خوبی از پوست شما در برابر اشعه های آفتاب در گرم ترین روز تابستان محافظت نماید. بهترین ویژگی در رابطه با این کرم ضد آفتاب این است که می توانید از آن به عنوان یک کرم پودر نیز استفاده نمایید، و ویژگی خواب دیگری هم که دارد، این است که کاملا سبک است و احساس سنگینی به پوست شما نخواهد داد.

ضد آفتاب جیبلی Ghibli SPF50

8. ضد آفتاب رنگی حلزون

و اما آخرین محصولی که می خواهیم آن را به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب رنگی فروشگاه اینترنتی بانه گالری معرفی نماییم، این کرم بی نظیر رنگی است که از کلاژن حلزون ساخته شده است و در واقع یک BB کرم می باشد. به عبارتی استفاده از آن نیاز به استفاده از کرم پودر را از بین خواهد برد. اما این همه چیزی نیست که باید در رابطه با این کرم ضد آفتاب رنگی بدانید، بلکه نکته مهم تر در رابطه با آن این است که همانند یک کرم جوان ساز نیز عمل کرده و به لطف وجود لجن حلزون در آن، از خاصیت کلاژن سازی فوق العاده بالایی برخوردار است و باعث افزایش زیبایی و جوانی پوست شما نیز خواهد شد. این کرم ضد آفتاب رنگی نیز بهترین کاور را به شما خواهد داد، وزن سبکی دارد، رنگ آن بژ معمولی است و ماطبق بسیاری از پوست ها می باشد و نکته خوب دیگر این است که از بهترین ترکیبات ساخته شده و یک کرم ضد آفتاب رنگی فاقد پارابن است.

بی بی کرم ضد آفتاب حلزون کلاژن BB Cream

سخن پایانی

از ابتدای مطالب چند بار بر اهمیت استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب تاکید شده است. در این مقاله ما چند مورد از بهترین و خوش فروش ترین کرم های ضد آفتاب رنگی که بهترین و بی عارضه ترین جایگزین برای کرم پودر های سنگین می باشد را به شما کاربران گرامی معرفی کرده ایم تا در مسیر انتخاب محصول مناسب پوست خود قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *