دسته‌بندی نشده

بهترین مارک و برند کرم ضد آفتاب بدون رنگ

بهترین کرم ضد آفتاب بدون رنگ

ضد آفتاب ها بهترین محصولات مراقبت از پوستی هستند که همه خانم ها و آقایان و حتی کودکان نیز در همه روز های سال، به ویژه روز های گرم با تابش مستقیم نور آفتاب باید از آن استفاده نمایند. اما چه مدلی ؟ این محصولات انواع مختلفی دارند و یکی از پر استفاده ترین هایشان که بهترین گزینه برای آقایان نیز می باشند، کرم های ضد آفتاب بدون رنگ هستند، پس اگر شما هم قصد خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ دارید، با ما همراه باشید تا بهترین نمونه های آن را در فروشگاه اینترنتی بانه گالری به شما معرفی نمایید.

کرم ضد آفتاب بد رنگ یا همان بدون رنگ چیست ؟

نوعی از ضد آفتاب ها است که در واقع همانند یک کرم مرطوب کننده می باشد و تفاوتش با آنها در وجود SPF است . این محصولات بعد از اعمال هیچ اثری از خود بر روی پوست و صورت شما به جای نمی گذارند و بهترین گزینه ها برای آقایان و کودکان نیز کرم های ضد آفتاب بدون رنگ است. در مقابل آنها نمونه های رنگی وجود دارد که برای بسیاری از خانم ها سوال است که کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بدون رنگ و ما پاسخ این سوال را در وبلاگ دیگری برای شما عزیزان بیان کرده ایم.

ویژگی های برای بهترین کرم ضد آفتاب بدون رنگ بودن

به دلیل بسیار پر استفاد هبودن این محصولات، تنوع بسیار بسیار بالایی از آنها از برند های مختلف جدید و قدیمی در بازار وجود دارد که تشخیص اینکه کدام یک از انها ارزش استفاده دارد می تواند سخت باشد. اما اگر آمورش های لازم را دیده باشید، خودتان می توانید تشخیص دهید که بهترین کرم ضد آفتاب بدون رنگ در بازار چیست و چرا باید از آن استفاده کنید. برای همین منظور بهتر است که ویژگی های زیر را به خاطر بسپارید :

  • باید قدرت جذب بالایی داشته باشد و بلافاصله بعد از استفاده اثری از آن بر روی صورت باقی نماند.
  • باید برای هر نوع پوستی مناسب باشد و باعث ایجاد التهاب و حساسیت در اثر استفاده روزمره نگردد.
  • باید از پوست به خوبی در ابرابر اشعه های مضر و رادیکال های آزاد و اثرات نا مطلوب تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کند.
  • بهترین کرم ضد آفتاب بدون رنگ باید فاقد ترکیبات شیمیایی باشد.
  • بافت سبک و عدم ایجاد سنگینی بر روی پوست در انتخاب و خرید بهترین کرم ضد آفتاب بدون رنگ بسیار مهم است.
  • در نهایت باید محصولی که انتخاب و خریداری می کنید، دارای خاصیت آبرسانی نیز باشد و بتواند به پوست شما تغذیه لازم را برساند.

و اما بهترین کرم های ضد آفتاب بی رنگ

محصولاتی که در ادامه به عنوان بهترین کرم های ضد آفتاب بدون رنگ به شما عزیزان معرفی می کنیم، از جمله محصولات محبوب بازار هستند که واقعا جواب پس داده اند و مصرف کنندگان از استفاده از آنها، رضایت کامل داشته اند. این محصولات نیز بر اساس ویژگی های بالا انتخاب و رتبه بندی شده اند و امکان خریدشان نیز از فروشگاه اینترنتی بانه گالری فراهم است.

1 – کرم ضد آفتاب بی رنگ بیودرما اسپات 50

یکی از بهترین و معروف ترین کرم های ضد آفتاب بدون رنگ که شاخص Spf آن نیز برابر با 50 می باشد و می تواند 98 درصد ا اشعه هی مضر نور خورشید را برگرداند. این محصول در مقاله بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب نیز معرفی شده است و چون فاقد چربی است، باعث جوش و آکنه نیز نمی گردد. استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب بدون رنگ بیودرما اسپات مورد نظر بسیار ایده آل خواهد بود چراکه بدون عطر است، بدون ضرر می باشد و همانطور که گفته شد، برای پوست شما محافظ خوبی خواهد بود.

2 – کرم ضد آفتاب لانوسن بی رنگ

لانسون نیز یکی از بهترین برند های تولید کننده کرم ضد آفتاب است و هر دو مدل رنگی در سه شماره و بدون رنگ آن در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود می باشند، کرم ضد آفتاب لانسون از نظر پزشکان نیز انتخابی ایده آل است و بهترین ضد آفتاب بدون رنگ می باشد. شاخص محافظت این محصول برابر با SPF50 است. این محصول می تواند از پوست شما در برابر اشعه های UVB  و UVA محافظت کند و کاملا بی رنگ و بدون اثر سفیدی و دون دون شدن و یا لکه می باشد. کرمضد آفتاب بدون رنگ لانسون حاوی ویتامین E و هیالورونیک اسید نیز می باشد و علاوه بر اینکه یکی از بهترین کرم های ضد آ،تاب بدون رنگ در باراز است، خاصیت مراقبتی نیز دارد.

3 – فلوئید ضد آفتاب بدون رنگ اون Avene

اما اگر از استفاده از کرم های ضد آفتاب خسته شده اید، مجبور نیستید تنها و تنها از آن ها استفاده کنید، بلکه محصولی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، یک فلوئید مایع است که سبکی بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان ایجاد احساس سنگینی نمی کند. این محصول با اینکه مایع است و ممکن است اینگونه تصور کنید که اثر گذاری کرم های ضد آفتاب را ندارد، اما اگر از ضد آفتاب لانسون معرفی شده در پراراگراف قبل، عملکرد بهتری نداشته باشد، مطمئنا عملکردش کمتر نیست. این محصول به عنوین بهترین کرم ضد آفتاب بدون رنگ، برای پوست های خشک و حساس مناسب است و دارای خاصیت آبرسانی نیز می باشد.

4 – اسپری های ضد آفتاب وکالی

اما اگر می خواهید به ساخل بروید، مسافر هستید و نیاز به ضد آفتاب زدن به پوست بدنتان و یا حداقل دست ها و پاهایتان نیز دارید، مجبور نیستید هیچ کدام از محصولات معرفی شده تا الان را استفاده کنید، بلکه جایگزین بهترین برای شما وجود دارد و به دلیل همین کارایی فوق العاده ای که دارد، اسپری ضد آفتاب بدون رنگ وکالی که در دو مدل SPF 50  و SPF 70 تولید شده است، به عنوان 4مین مورد از بهترین کرم های ضد آفتاب بدون رنگ ما در بانه گالری معرفی می شود. این محصولات خاصیت های بسیار زیادی دارند، روشن کننده هستند، همانند یک کرم عالی عمل می کنند و دارای ویتامین های E – C-  A نیز می باشند.

5 – کرم های ضد آفتاب بدون رنگ وکالی

پنجمین مورد از لیست بهترین کرم های ضد آفتاب بدون رنگ برای انواع پوست، این محصولات از برند محبوب چینی وکالی است که تحت لیسانس فرانسه تولید شده اند و فرمولاسیونی بسیار پیشرفته دارند و قابل رقابت با همه محصولات معرفی شده تا اینجای مطلب می باشند، کرم ضد آفتاب وکالی، بسیار معروف است و در 4 مدل مختلف با همان فرمولاسیون اما SPF های متفاوت تولید و روانه بازار شده است. این محصولات برای هر نوع پوستی مناسب هستند و تقریبا ترکیباتشان با اسپری های معرفی شده در پاراگراف قبلی یکسان است. پس اگر قصد خرید کرم ضد آفتاب بدون رنگ مناسب برای انواع پوست دارید که آقایان نیز بتوانند از آن استفاده کنید. این محصول برند وکالی بسیار ایده آل خواهد بود.

6 – کرم ضد آفتاب بدون رنگ بارین

بارین بیوتی به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های تولید کننده لوازم آرایشی در ایران، برندی بسیار قوی در زمینه عرضه انواع محصولات است و سعی دارد که همه محصولاتی که عرضه می کند، با بهترین کیفیت باشند و بالاترین عملکرد را داشته باشند، به همین دلیل است که این محصول از این برند را نیز در دسته بهترین کرم های ضد آفتاب بدون رنگ قرار داده ایم. چراکه در محافظت از پوست هم در برابر اشعه UVA و هم UVB بسیار عملکرد خوبی دارد و SPF50 است و به انعکاس بیش از 98% از اشعه های UVB کمک می کند و حتی PA+++ نیز دارد و از آسیب اشعه های UVA نیز به خوبی جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *