دسته‌بندی نشده

6 بهترین کرم پودر برای پوست خشک و حساس

بهترین کرم پودر برای پوست خشک و حساس

پوست های خشک همواره نیاز به مراقبت بیشتری دارند، باید درمان شوند و از همه مهم تر باید برای این نوع پوست ها لوازم آرایشی به خصوصی نیز استفاده شود. البته انواع لوازم آرایشی مخصوص پوست خشک در بازار وجود دارد و در این رابطه نیازی نیست که نگران باشید. کرم پودر ها به عنوان یکی از محصولاتی که بیشترین ارتباط را با پوست دارند، بیشتر از همه مهم می باشند و باید برای پوست های خشک از نمونه های به خصوصی استفاده شود. البته به صورت کلی استفاده از کرم پودر ها به جای زیر ساز های پودری همانند پنکک برای پوست های خشک بهتر است. در مقاله ای جداگانه بهترین کرم پودر از بهترین برند های دنیا را به شما عزیزان معرفی کردیم و در این مقاله نیز می خواهیم بهترین کرم پودر برای پوست های خشک و حساس را معرفی کنیم. با ما باشید.

1 – بهترین کرم پودر برای پوست خشک – بارین بیوتی

بارین بیوتی یک برند نوپا است، محصولاتی با کیفیت تولید می کند و به دلیل ارزان بودن قیمت تولیداتش، بسیار محبوب شده است، این برند تمامی مجوز های لازم از وزارت بهداشت را دارد و حتی دارای سیب سلامت نیز می باشد. محصولی که در این پاراگراف از این برند به شما معرفی می کنیم، بهترین کرم پودر برای پوست خشک است و یکی از بهترین محصولاتی است که برای پوست های حساس می توانید استفاده کنید، ترکیبات سازنده کرم پودر بارین بیوتی، بدون عوارض هستند، آبرسان می باشند و دارای خاصیت مرطوب کننده نیز می باشند. استفاده از این محصول مانع از ترک برداشتن و پوسته پوسته شدن و خشک شدن آرایش شما بر روی پوست خشکتان می شود.

کرم پودر اورجینال بارین بیوتی مدل STAY

2 – کرم پودر آریس نایس

این محصول نیز همانند کرم پودری که در پاراگراف قبلی به شما معرفی کردیم، برای پوست های خشک و حساس مناسب است و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است، کرم پودر آریس نایس، نسبت به بسیاری از مدل های مشابه آبکی تر است و همین موضوع باعث شده که خاصیت آبرسانی آن نیز بیشتر باشد و مانع از ترک خوردن آرایش بر روی پوست های خشک شود. کاور و پوشش بالا، بافت نرم و سبک و خاصیت ضد آفتاب، از جمله ویژگی هایی است که این محصول دارد. کرم پودر آریس نایس موجود در فروشگاه اینترنتی بانه گالری ساخت و تولید چین می باشد اما تحت لیسانس آلمان است.

خرید کرم پودر آریس نایس مدل اسکین ایلوژن ARIS NIC

3 – کرم پود اورجینال 3Qbeauty

3QBeauty یک برند چینی است، محصولات و لوازم آرایشی این برند به اندازه برند هایی که از قیمت بالایی برخوردارند و در بازار ایران رواج یافته اند، محبوب نشده اند، اما توسط یکی از بزرگترین کارخانه های تولید لوازم آرایشی در چین تولید می شوند. 3QBeauty محصولات و لوازم آرایشی متنوعی تولید می کند و این کرم پودر موجود از آن در فروشگاه اینترنتی بانه گالری مناسب برای پوست های خشک و حساس تولید شده و یکی از بهترین محصولات آن و البته یکی از بهترین محصولات موجود در بانه گالری می باشد. بافت نرم و سبک، فینیش مات و مخملی و پوشش و کاور بالا از ویژگی هایی هستند که امروزه در کمتر کرم پودری یافت می شوند و 3QBeauty همه آنها را به صورت یکجا دارد.

کرم پودر مات اورجینال 3Qbeauty - سه شماره

4 – کرم پودر کلارنس Clarins

اگر به دنبال خرید کرم پودری با خاصیت آبرسانی کامل به پوست می گردید، ما به شما کرم پودر کلارنس را معرفی خواهیم کرد. کرم پودری با بافت بسیار سبک، رنگ های بسیار جذاب و کاور و پوشش خیلی بالا، محصولی که ماندگاری بالایی تا حدود 18 ساعت دارد و ضد آلودگی، ضد اشعه های مضر نور آفتاب و ضد رادیکال های آزاد نیز می باشد. در واقع این محصول یکی از بهترین کرم پودر های موجود در بازار برای پوست های خشک و حساس است. صاف و یکدست کردن پوست از ویژگی هایی است که این کرم پودر دارد. قیمت این محصول بسیار مناسب است و نسبت به کیفیت و عملکردی که برای پوست خشک و حساس شما دارد و همچنین ترکیبات بدون عوارض و ضد حساسیت آن ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

کرم پودر کلارنس

5 – کرم پودر برای پوست خشک – شارلوت تیلبری

کرم پودر آرایشی مارک و سبک برای پوست های حساس و خشک شارلوت تیلبری برای بانوانی که به دنبال پوشاندن نواقص پوست خود هستند بسیار مناسب است. این کرم عالی سرشار از هیالورونیک اسید بوده که به پوست درخشندگی و رطوبت خاصی را می دهد. و در واقع مانع از خشک شدن بیشتر پوستتان شده و حتی به آن آبرسانی نیز می کند.

این کرم پودر چند کاره که در واقع یک محصول مراقبتی نیز می باشد و نوعی کرم مرطوب کننده نیز به حساب می آید، هم زمان نقاط خشک و چرب پوست شما را پوشش داده بدون آنکه به آن آسیبی برساند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این کرم پودر مارک و سبک این است که منافذ باز صورت را کوچک می کند که به دلیل وجود عصاره قارچی در آن می باشد. کرم پودر شارلوت تیلبری قیمت بسیار بالایی دارد و نمونه اورجینال آن نیز به ندرت یافت می شود و نسبت به محصولات دیگری که در بازار وجود دارند و قیمت مناسب تری دارند، ارزش خرید زیادی ندارد.

6 – کرم پودر میبلین برای پوست خشک و حساس

میبلین یکی از برند های زیر مجموعه برند لورآل است. برندی که به تولید محصولات و لوازم آرایشی اورجینال و با کیفیت معروف است و حقیقتا محصولات خوبی نیز تولید می کند. کرم پودری که در ادامه عکس آن را می بینید، محصولی از این برند است که به دلیل خاصیت بی نظیری که برای محافظت از پوست خشک و حساس شما دارد و به دلیل ویژگی فوق العاده ای که در آبرسانی به این پوست ها و مانع شدن از آنها در برابر ترک زدن و خشک شدن آرایش بر رویشان، بسیار معرف و محبوب شده است.

در واقع کرم پودر میبیلن 24 ساعته در مجله Allure برنده بهترین کرم سال 2018 با طیف رنگی متنوع شده است. این محصول با فرمولاسیونی که دارد سبب جوان ماندن پوست و ویتامینه شدن آن می شود. علاوه بر اینکه ماندگاری بالایی دارد از تعریق و ایجاد چربی بر روی پوست جلوگیری می کند. تنوع رنگی آن باعث شده است تا برای هر نوع پوستی رنگبندی داشته باشد و برای انتخاب بهترین رنگ دغدغه نداشته باشید. بافتی بسیار نرم و غلیظ دارد و بدون ماسیدگی و یا بستن منافذ پوست و ایجاد سنگینی حالتی نرم و لطیف را ایجاد می کند.

کرم پودر۲۴ ساعته مایبیلن

سخن آخر

لیست بالا را می توان بهترین لیست کرم پودر های عالی و مناسب با پوشانندگی بالا، وزن سبک و کاور و فینیش مات برای پوست های خشک و حساس دانست. اگر شما هم پوست خشکی دارید بعد از اینکه روتین مراقبتی پوستی خوبی از محصولات آبرسان برند بیوآکوا بر روی آن انجام دادید، می توانید از یکی از کرم پودر های لیست بالا استفاده کرده و از خواص آنها برای پوست خشک و حساس خود بهره مند شده و آرایشتان را زیبا تر از هر وقت دیگری ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *