دسته‌بندی نشده

تشخیص کرم شیر گاو ایمیجز اصل از تقلبی

نحوه تشخیص کرم شیر گاو ایمیجز اصل از تقلبی

اصلی ترین نمونه و بهترین و با کیفیت ترین نوع کرم شیر گاو موجود در بازار، در حال حاضر محصولی از برند ایمیجز با ابعادی نسبتا کوچک و حجم تنها 80 گرم است، که از شیر خالص ساخته شده است و در صورتی که تنها یک بار از آن استفاده کرده باشید، می دانید که نحوه تشخیص اصل از تقلبی آن به چه صورت است، اما در صورتی که تمایل به خرید این محصول دارید، پس با ما همراه باشید تا شما را با روش اصلی و نحوه تشخیص کرم شیر گاو ایمیجز اصل از تقلبی، قبل از خرید و استفاده آشنا کنیم.

نحوه تشخیص کرم شیر گاو ایمیجز اصل از تقلبی

  • اولین موردی که باید بدانید این است که به صورت کلی قیمت این محصول مناسب است و این به دلیل دو مورد است، یکی اینکه قیمت محصولات ایمیجز پایین می باشد، دو اینکه حجم آن نیز چندان زیاد نیست که قیمت بالایی داشته باشد، بنابراین از روی قیمت نمی توانید اصل و تقلبی بودن را تشخیص بدهید.
  • در نمونه اصلی کرم شیر گاو ایمیجز، بدنه از جنپت  انعطاف پذیر و درب نیز از جنس فلزی سرب مانند می باشد و این موضوع در تشخیص نمونه اصل از تقلبی به شما کمک خواهد کرد. در نظر داشته باشید که در نمونه های اصلی، درب محصول حک شدگی دارد که اطلاعاتی در رابطه با تاریخ انقضای محصول است.
  • اما مهمترین و اصلی ترین روش تشخیص کرم شیر گاو ایمیجز اصلی به این صورت است که بعد از استفاده از آن و قبل از پخش کامل، قطراتی به رنگ سفید و همانند آب، که به دلیل ترکیب شیر در این محصول است، بر روی صورت و یا پوست دست های شما باقی می مانند. این حالت قطره ای مانند نشان دهنده درصد خلوص بالای شیر گاو ار محصول مورد نظر از برند ایمیجز است و از نشانه های تشخیص نمونه اصل از تقلبی است.
  • روش بعدی از روی بارکد آن است به صورتی که بار کد باید حتما 6971301462320 باشد، در صورتی که بارکد دقیقا این عدد نباشد، مطمئن باشید که محصولی که می خواهید استفاده کنید، اورجینال نیست.

مضرات عدم استفاده از کرم شیر گاو ایمیجز اصل

احسبا خواص بسیار زیادی هم دارد و برای پوست و صورت می تواند خیلی خیلی مفید باشد، اما به شرطی که نمونه اصلی آن استفاده شود، در واقع به همین دلیل است که شما باید حتما نحوه و روش تشخیص کرم شیر گاو ایمیجز اصل از تقلبی را بلد باشید، تا محصول مناسبی خریداری نموده و تمامی خواص و فواید آن را دریافت کنید. در رابطه با عوارض نمونه تقلبی هم باید بگوییم، همین که شما پولتان را صرف خرید کرمی می کنید که هیچ گونه ارزشی برای پوست و صورت شما ندارد و نه تنها مفید نیست بلکه می تواند باعث بروز جوش، لک و حتی چین و چروک نیز شده و به جای آبرسانی پوست را دهیدراته کند، خودش کلی ضرر و عوارض می باشد.

خواص کرم مرطوب کننده و آبرسان شیر گاو ایمیجز اصل

  • نمونه اصلی این محصول خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده بالایی دارد و باعث می شود که سد پوستی ترمیم شده و منابع پوستی روی صورت و دست های شما حفظ شود. این مرطوب کننده برای پوست های چرب نیز مناسب است
  • تنها چندین بار استفاده از نمونه اصلی کرم شیر گاو ایمیجز، باعث می شود که خشکی و کم آبی پوست شما و کدری و زبری ناشی از آن به سرعت درمان شود. این یعنی خاصیت آبرسانی فوق العاده بالایی دارد.
  • اما مهمترین مزیتی که استفاده از این کرم مرطوب کننده و آبرسان اصلی ایمیجز دارد، این است که باعث روشن شدن و افزایش درخشش پوست نیز می گردد و این ویژگی ناشی از لاکتلیک اسید موجود در شیر می باشد.

سخن آخر – قیمت و خرید

حال که نحوه صحیح و روش درست و اصولی تشخیص کرم شیر گاو ایمیجز اصل از تقلبی را بلد هستید، پس در پایان به شما یک منبع معتبر و عالی برای خرید معرفی خواهیم کرد، به همین منظور است که لینک زیر از این محصول را در فروشگاه اینترنتی بانه گالری برای شما دریج کرده ایم تا به خیال راحت از نمونه اصلی کرم شیر گاو ایمیجز با بهترین و مناسب ترین قیمت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *