دسته‌بندی نشده

تفاوت اسپری فیکس و پودر فیکس چیست

اسپری فیکس بهتر است یا پودر فیکس

آیا برای شما هم پیش آمده هنگامی که در طول روز به آینه نگاه کرده اید، آرایشتان کم رنگ یا واقعا براق و چرب به نظر رسیده باشد؟ باید بگویم واقع خسته کننده است! مخصوصا اگر زمان ریادی را صرف میکاپ کردن کرده باشد. از همین ابتدا لازم به ذکر است که اولین و اصلی ترین گام جهت جذاب نگه داشتن آرایش، ثابت ماندن آن است، که این امر با استفاده از لوازم آرایشی تثبیت کننده به انجام می رسد. خانم های گرامی شما چه بخواهید در طول روز ظاهر نچرال آرایشتان را حفظ کنید چه بخواهید در طول یک مهمانی چند ساعته مانند لحظات اول درخشش خود را داشته باشید به یکی از محصولات اسپری فیکس یا پودر فیکس در مراحل میکاپ خود احتیاج دارید.

اکنون که مشخص شده است برای حفظ و تثبیت آرایش خود به چه محصولی احتیاج دارید، شاید برایتان سوال باشد، از کدام یک استفاده کنیم؟ شاید کمی گیچ کننده باشد اما در ادامه با ارائه توضیحات ضروری شما را در مسیر انتخاب محصول درست قرار داده و به سوالات پودر فیکس بهتر است با اسپری فیکس، تفاوت پودر فیکس و اسپری فیکس، شما جواب می دهیم.

پودر فیکس چیست؟

آیا تا به حال فکر کرده اید چرا آرایش بعضی افراد تا چندین ساعت، جذابیت اول خود را حفظ کرده است؟ لازم به ذکر است که به احتمال زیاد از پودر فیکس استفاده کرده است! پودر فیکس محصولی است که با جذب چربی اضافه، آرایش را تنظیم و تثبیت می کند. روشن کردن چهره، برجسته کردن استخوان گونه، مشخص کردن خط کانتور و همچنین پوشش دهی عیوب پوست، از دیگر مزایای استفاده از پودر فیکس می باشد. اگر دوست دارید در پایان کار، با یک آرایش مات و سبک به مهمونی، عروسی یا حتی سرکار بروید، به شما پیشنهاد می کنیم پودر فیکس را به مراحل آرایش کردن خود اضافه نمایید. پودر فیکس مناسب هر دو نوع تایپ پوستی خشک و چرب طراحی شده است.

اسپری فیکس چیست؟

به روز های عروسی، شرایط آب و هوایی گرم و همچنین مهمونی های طولانی شب فکر کنید! دوست دارید در این موقعیت ها آرایشتان کاملا جذابیت اول خود را حفظ کند؟ می توانید جهت تثبیت آن یک اسپری فیکس را به میز آرایشتان هدیه دهید. اسپری های فیکس کننده معمولا بر پایه آب و الکل و به صورت مایع طراحی و تولید شده اند و در پایان آرایش کردن به منظور تثبیت و حفظ آن از فاصله مناسب بر روی صورت اسپری می شود.

تفاوت پودر فیکس و اسپری فیکس چیست؟

همان طور که در ابتدای مطالب نیز توضیح داده شد، پودر فیکس از یک فرمول پودری و مات کننده برخوردار شده است و بیشتر به جذب چربی، صاف و یکدست شدن پوست و همچنین مات کردن کمک می کند. در حالی که اسپری فیکس با فرمول مایعی خود، ظاهر درخشان آرایش را همان طور که هست، برای ساعات طولانی حفظ می کند. پس اگر یک تثبیت کننده و مات کننده آرایش نیاز دارید به شما پیشنهاد می کنم پودر فیکس را خریداری نمایید.

چه زمانی باید از پودر فیکس و اسپری فیکس استفاده شود؟

از پودر فیکس دقیقا بعد از زدن کرم پودر، کانسیلر و … استفاده می شود، معمولا پودر فیکس را با استفاده از براش در نقاط چرب تر و حساس تر یعنی نقطه T تثبیت می کنند. نحوه استفاده از اسپری فیکس کمی متفاوت تر از پودر فیکس می باشد، به این صورت که پس از انجام روتین پوستی و قبل از میکاپ کردن به منظور حفظ مواد ضروری روی پوست یک بار از اسپری فیکس استفاده می کنیم و پس از تکیمل تمامی مراحل آرایش از فاصله مناسب دوباره اسپری را بر روی پوست صورت مه پاشی می کنیم اینگونه شما حتی بعد از چند ساعت، از ثابت ماندن آرایش خود لذت خواهید برد.

معرفی چند اسپری و پودر فیکس کننده آرایش با کیفیت

  • اسپری فیکس آرایش بارین بیوتی : یک اسپری بسیار با کیفیت، بدون رنگ و با اثر گذاری عالی که بافت بسیار سبکی دارد، هیچ گونه سنگینی بر روی پوست شما به وجود نخواهد آورد، احساس چسبندگی به وجود نمی آورد و ترشح چربی بر روی پوست شما را کنترل می کند.
  • پودر فیکس مک : پودری با بهترین ترکیبات، عالی ترین رنگ بندی و بیشترین کارایی که می تواند آرایش و میکاپ صورت شما را به بهترین شیوه ماندگار تر کند.
  • پودر فیکس استی لادر : محصولی مشابه پودر فیکس مک که کاوری مات و مخملی دارد و پوشانندگی آن بسیار بالا است و در رنگ سفید و دو رنگ کرم پودری رنگ پوست عرضه می شود.

سخن پایانی

اگر شما نیز تاکنون تجربه خرید اسپری فیکس و پودر فیکس را نداشته است، بهتر است از هر دو استفاده کنید تا ببینید کدام یک آرایش شما را بهتر تثبیت می کند! در مطالب بالا کلیه سوالات پر تکرار شما در ارتباط با پودر فیکس و اسپری فیکس را پاسخ داده ایم. اگر قصد خرید هر کدام از این محصولات را دارید به موجودی های داخل وب سایت نگاهی بیندازید یا با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *