دسته‌بندی نشده

سفید کردن و رفع و درمان تیرگی واژن و ناحیه تناسلی

رفع تیرگی واژن و سفید کردن ناحیه تناسلی

آیا یک درمان خانگی برای رفع تیرگی واژن وجود دارد؟ چگونه می توان لابیا خود را سفید کرد؟ آیا روشن کردن ناحیه تناسلی ( هم مردان و هم خانم ها ) در خانه امکان پذیر است؟ اینها سوالات رایجی هستند که برای بسیاری از خانم ها و آقایان نیز پیش می آید و از ما می پرسند. به همین دلیل ما نیز تصمیم گرفتیم که در قالب یک مقاله جامع و کامل این موضوع را برای شما توضیح داده و روش های سفید و روشن کردن واژن یا ناحیه تناسلی و همچنین کشاله ران و سایر نقاط حساس بدن را نیز با روش های خانگی نام ببریم و در واقع می خواهیم هم طرز تهیه و هم یک محصول آماده به عنوان کرم سفید کننده نقاط حساس بدن و به ویژه واژن و لابیا به شما معرفی نماییم.

سفید کردن و درمان تیرگی واژن و ناحیه تناسلی

در واقع واژن و به صورت کلی ناحیه تناسلی چه در آقایان و چه در خانم ها یکی از حساس ترین قسمت های بدن است و رعایت اصول بهداشتی برای تمیز نگه داشتن آن بسیار ضروری است. یکی از مشکلاتی که به دلیل عرق کردن، شسشتوی بیش از حد با آب و البته به مرور زمان برای نقاط حساس بدن پیش می آید، تیره تر شدن نسبت به حالت عادی است که البته قابل درمان می باشد.

ممکن است شما نیز محصولات مختلف بسیار زیادی را برای رهایی از شر تیرگی بیش از اندازه این قسمت از بدن و همچنین نواحی دیگر حساس همانند، زیر بغل، کشاله ران، آرنج، زانو … امتحان کرده باشید، اما به هر دلیلی ممکن است به نتیجه نرسیده باشید و به دنبال روش هایی بهتر برای سفید کردن واژن و رفع تیرگی ناحیه تناسلی خود هستید.

طرز تهیه کرم های سفید کننده واژن خانگی

در این مقاله 6 روش بسیار کاربردی و عالی برای درمان خانگی تیرگی لابیا به شما عزیزان خواهیم گفت که یکی از این 6 روش معرفی یک محصول مراقبتی عالی و بقیه موارد، در واقع طرز تهیه محصولات، کرم ها و ماسک هایی به روش های خانگی می باشند، که البته همه این روش ها بسیار کاربردی بدون عوارض و با اثر گذاری واقعی می باشند،

کرم سفید کننده خانگی واژن آلوورا + زردچوبه

هم زرد چوبه به تنهایی و هم آلوورا ( آلوئه ورا ) به تنهایی معجزه هایی هستند که پوست را به کلی تغییر خواهند داد، به عبارتی اثرات مثبتشان به قدری زیاد است که انگار به کلی پوست عوض شده است، حال تصور کنید که ترکیب این دو ماده یعنی زرد پوبه و آلوئه ورا ( آلوورا ) با هم چقدر می تواند برای رفع تیرگی واژن و ناحیه تناسلی مفید و کاربردی باشد. چراکه هر دو آنها حاوی مواد معدنی، ویتامین ها و اسید های آمینه هستند و بسیاری از مشکلات پوستی را تسکین می دهند. در ضمن باید این موضوع را نیز بدانید که هر دوی این ماده ها و به ویژه آلوئه ورا خواص و فواید بسیار زیادی برای پوست دارند و بنابراین برای واژن نیز مفید خواهند بود.

نحوه استفاده

طرز تهیه اولین کرم سفید کننده واژن که از این دو ماده ساخته می شود و البته ترکیب این دو با هم بسیار راحت است، کافیست یک قاشق چای خوری زرد چوبه را در یک کاسه ماست خوری ژل آلوورا مخلوط کنید. حال خمیر یا مخلوط به دست آمده را روی ناحیه مورد نظر که از قبل به صورت کامل تمیر و خشک شده است بمالید و اجازه دهید که این مخلوط 30 دقیقه بر روی محل مورد نظر باقی بماند. حال آن ناحیه را شستشو دهید. انجام مکرر و مرتب این کار و استفاده از این اسکراب بی نظیر می تواند به رفع تیرگی و سفید شدن واژن و ناحیه تناسلی شما و هر نقاط حساس دیگری کمک کند.

آب سیب زمینی + زرد چوبه

به صورت کلی چون زرد چوبه به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان ها و ترکیباتی ضد التهاب دیگر، برای افزایش درخشانی پوست و سفید کردن بدن کاربرد بسیار زیادی دارد. به همین دلیل ترکیب آن با هر ماده دیگری نیز، باز خاصیت سفید کنندگی خواهد داشت. حال تصور کنید که ترکیب آن با یک ماده ضد لک و درخشان و روشن کننده دیگر که اتفاقا همانند آلوورا، آبرسان و مرطوب کننده نیز می باشد برای رفع تیرگی واژن و سفید شدن ناحیه تناسلی شما چگونه می تواند معجزه کند.

علاوه بر این، خاصیت دیگر آب سیب زمینی این است که یک قابض می باشد و چربی های اضافه پوست را از بین برده و به تقویت بافت سلولی پوست کمک بسزایی می کند، زرد چوبه نیز یک ضد عفونی کننده طبیعی است و بنابراین ترکیب این دو ماده با هم علاوه بر اینکه باعث رفع تیرگی واژن و سفید شدن ناحیه تناسلی می گردد، خواص بی نظیر دیگری نیز دارد.

آب سیب زمینی و زرد چوبه برای رفع تیرگی واژن

نحوه استفاده

طرز تهیه کرم سفید کننده خانگی مورد نظر از سیب زمینی زرد چوبه نیز بسیار سده است و برای درست کردن این دارو بی نظیر کافیست نصف یک سیب زمینی را پوست کنده، آب آن را بگیرید و با یک قاشق چای خوری زرد چوبه ترکیب کنید، حال مخلوط به دست آمده را به مدت 15 دقیقه بر روی ناحیه مورد نظر قرار داده و سپس بعد از آن، آن ناحیه را با آب ولرم شستشو دهید. استفاده از این دارو به مدت یک ماه به صورت هر هفته یک بار نیز می تواند به سفید شدن و سفید کردن و رفع تیرگی واژن و ناحیه تناسلی شما کمک کند. چراکه اثر گذاری فوق العاده بالایی داشته و بسیار قوی می باشد.

استفاده از ژل آلوئه ورا برای سفیدی واژن

علاوه بر ماده ای که در بالا طرز تهیه آن را به شما عزیزان گفتیم، حتی استفاده از ژل آلوئه ورا خالص نیز برای سفیدی واژن مفید خواهد بود و به دلیل خواص آلوئه ورا برای پوست که آبرسانی، روشن کنندگیو ضد التهابی می باشند، می تواند تاثیر گذار باشد و به نوعی معجزه سفیدی واژن به شما هدیه بخشد.

لیمو + روغن نارگیل

آب لیمو یا آب هر مرکبات دیگری را می توانید برای درست کردن این اسکراب بی نظیر استفاده کنید، چراکه مرکبات سرشار از ویتامین سی می باشند و ویتامین سی نیز درمانی موثر برای از بین برده لکه های تیره و به قولی هایپرپیگمنتاسیون می باشد. در کنار آن روغن نارگیل نیز، یک مرطوب کننده بسیار عالی طبیعی است و برای نرم و لطیف کردن پوست بسیار کاربرد دارد. استفاده از این محصول علاوه بر سفید و درخشان کرده واژن و ناحیه تناسلی و همچنین از بین بردن تیرگی لابیا، می تواند به نرم و لطیف کردن پوست ناحیه مورد نظر شما نیز کمک کند.

لیمو و روغن نارگیل برای رفع تیرگی واژن

نحوه سخت کرم سفید کننده لیمو و روغن نارگیل

برای درست کردن این دارو بی نظیر کافست، یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با آب گرفته شده از نصف یک لیمو قاطی کرده و محلول به دست آمده را بر روی ناحیه تناسلی و واژن خود ریخته و به مدت 5 الی 15 دقیقه ماساژ دهید، استفاده از این محلول هیچ عوارضی برای هیچ نوع پوستی ندارد، بنابراین شما می توانید، هر روز از آن استفاده کنید و به سرعت اثر گذاری شگفت انگیز آن در رفع تیرگی و سفید کردن واژن و ناحیه تناسلی ببینید.

فواید روغن نارگیل برای سفیدی واژن

به صورت کلی نه تنها فقط قسمت های خصوصی بدن و نواحی حساس آن، بلکه برای تمامی پوست بدن و حتی صورت نیز استفاده از روغن نارگیل مفید می باشد. اما اگر بخواهیم به صورت مختصر برخی از فواید و خواص روغن نارگیل برای پوست و البته برای سفیدی واژن را بیان کنیم، باید بگوییم روغن نارگیل از تولید ملانین ها جلوگیری کرده، گردش سلولی را افزایش می دهد و به از بین رفتن کامل سلول های مرده و نتیجتا افزایش درخشش و روشن شدن پوست به ویژه پوست واژن کمک می کند.

ماست

درمان بسیاری از مشکلات پوستی استفاده مستقیم از ماست است، البته درمان تغییر رنگ پوست را به صورت بهتری انجام می دهد، چرا که سرشار از ویتامین B12 است، ویتامینی که تیرگی و کدری را روشن کرده و لکه های تیره ناحیه تناسلی و واژن و به صورت کلی سایر قسمت های دیگر پوست را از بین می برد. علاوه بر این، اسید لاکتیک موجود در ماست به تغذیه پوست و مرطوب ماندن ناحیه مورد نظر شما و آبرسانی به سلول های پوستی آن کمک می کند.

استفاده از ماست برای رفع تیرگی واژن

نحوه استفاده

کافیست مقداری ماست را به مدت 15 دقیقه به ناحیه مورد نظر مالیده و ماساژ دهید و سپس به مدت 10 دقیقه اجازه دهید که ماست بر روی ناحیه مورد نظر باقی بماند. این کار را روزانه تکرار کرده و به صورت مرتب حدود دو ماه تکرار کنید، اثر شگفت انگیر ماست بر روی رفع تیرگی واژن و سفید شدن ناحیه تناسلی شما را متعجب خواهد کرد.

انبه هندی یا پاپایا

اگر یک انبه هندی در منزل دارید، می توانید به وسیله آن یک اسکراب بسیار بی نظیر برای رفع تیرگی و درمان کدر و سیاه شدن واژن و سفید کردن آن بسیارید، چراکه انبه هندی سرشار از ویتامین های A و C است و هر دو آنها خواص بی نظیری برای پوست بدن شما دارند. استفاده از این میوه و قرار دادن پوره آن بر روی ناحیه مورد نظر به مدت 15 دقیقه می تواند به سفید کردن واژن و ناحیه تناسلی و رفع تیرگی آن کمک کند.

هیچ گاه به رفع تیرگی واژن با خمیر دندان اقدام نکنید!

چرا کار های اشتباه از کار های درست طرفدار های بیشتری دارند؟ چرا افراد بیشتر به سمت کار هایی جذب می شوند که منطقی هم به نظر نمی رسند؟ حقیقتا خودمان نیز انتظار نداشتیم، اما با توجه به جستجو هایی که انجام می شود و مواردی که افراد از مشاورین ما می پرسند، خیلی از خانم ها به دنبال روش های رفع تیرگی واژن با خمیر دندان می گردند، این در حالی است که خمیر دندان به هیچ عنوان نباید تماسی با داخل و یا بیرون ناحیه تناسلی شما داشته باشد

دلیل اینکه خمیر دندان برای واژن نه تنها مضر نیست و بلکه مضراتی نیز دارد این است که معمولا بیشتر خمیر دندان ها ساینده هستند، چراکه با سایش مینای دندان باعث از بین رفتن جرم ها و آلودگی ها شده و سفیدی دندان ها را نتیجه می دهند، این ویژگی در خمیر ددان ها می تواند باعث ایجاد ریز خراش هایی در دیواره واژن و سپس به وجود آمدن عفونت و دردسر ها و درد ها و مشکلات بعد از آن شود.

بنابراین به عنوان یک هشدار، به شما توصیه می کنیم که هیچ گار برای رفع تیرگی واژن خود از خمیر دندان استفاده نکنید، ممکن است خمیر دندان به شما سفیدی موقتی بدهد، اما عوارض ناشی از استفاده از آن جبران ناپذیر است و بهتر است از سایر روش هایی که معرفی کردیم و سایر محصولاتی مراقبتی که مخصوص این کار ساخته شده اند استفاده کنید.

کرم سفید کننده واژن آیچون بیوتی

اما اگر نمی خواهید از روش های خانگی برای رفع تیرگی واژن استفاده کنید، و طرز تهیه کرم سفید کننده واژن خانگی برای شما کمی سخت، هزینه بردار و زمان بر است، پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم های سفید کننده است، محصولی که در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود است و در صورتی هم که موجود نبود بهتر است از فروشگاه های دیگر نیز این محصول را تهیه کنید، کرم سفید کننده واژن و نقاط حساس و نواحی تناسلی آیچون بیوتی است که با فرمولاسیونی بدون ضرر و ترکیباتی بسیار عالی، قادر است تیرگی واژن را درمان کرده و ناحیه تناسلی را سفید کند.

کرم سفید کننده آیچون بیوتی

کرم سفید کننده آیچون بیوتی

نحوه استفاده

نحوه استفاده از این محصول نیز بسیار ساده است و کافیست شما ناحیه مورد نظر را سفید کرده و سپس مقداری از این کرم سفید کننده را برای رفع تیرگی واژن و ناحیه تناسلی استفاده کنید، استفاده مرتب از این محصول بعد از یک ماه اثر شگفت انگیز خود را نشان می دهد.

کرم صورتی و روشن کننده نقاط حساس و واژن بیوآکوا

این کرم نیز یک لایه بردار و البته یک تینت است که نواحی حساس بدن و نقاط خصوصی همانند واژن را روشن و سفید کرده و البته کمی هم صورتی می کند. از این محصول برای سایر قسمت های بدن و حتی لب ها نیز استفاده می شود و تقریبا همانند یک لایه بردار عمل کرده و یکی از بهترین کرم ها برای نقاط خصوصی بدن می باشد. به جای یادگیری طرز تهیه کرم سفید کننده واژن، می توانید این محصول بی نظیر از برند بیوآکوا را نیز با بهترین قیمت ممکن از فروشگاه اینترنتی بانه گالری تهیه نمایید.

سخن آخر

اگر به روش های صنعتی و استفاده از محصولات مخصوص اعتقادی ندارید، در ابتدای این پاراگراف طرز تهیه چندین کرم سفید کننده و روشن کننده و رفع تیرگی لابیا ( واژن ) و نقاط حساس و خصوصی بدن را به شما عزیزان معرفی نمودیم، که همه آنها از ترکیبات مفید ساخته شده و تست خود را گذرانده و پاسخگو بوده اند. اگر هم زمان ساخت این محصولات و استفاده از آنها را ندارید، دو محصول از دو برند متفاوت اما با کیفیت را به شما معرفی کرده ایم، که کیفیت هر دوی آنها تضمینی است و اثر گذاریشان واقعی و بدون عوارض، بنابراین انتخاب روش مناسب برای رفع تیرگی و سفید و روشن کردن واژن بستگی به خودتان داشته و در هر صورت امیدواریم که مقاله بالا برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *