دسته‌بندی نشده

مقایسه روغن مو آرگان پنتن و روغن آرگان گلیس

مقایسه روغن آرگان پنتن و روغن آرگان گلیس

اگر می خواهید موهایی سالم و مرتب و زیبا داشته باشید، باید مراقبت از آنها را جدی بگیرید. از جمله مهمترین روغن هایی که بیشترین تاثیر گذاری را در مراقبت از موهای شما دارد، روغن آرگان می باشد، روغنی که برند های بسیار زیادی نمونه هایی بسیار عالی و خوب از آن ساخته اند. دو مورد از بهترین برند های سازنده روغن آرگان مو که در بازار فروش آنها بسیار بالا است و مصرف کنندگان، به دلیل کیفیت به دنبال خرید آنها می باشند گلیس و پنتن می باشند، در این مقاله می خواهیم مقایسه ای بین این دو داشته باشیم و همچنین، یک بار برای همیشه به این سوال پر تکرار یعنی ” روغن آرگان گلیس بهتر است یا پنتن ” پاسخ دهیم.

پس واقعا روغن آرگان گلیس بهتر است یا پنتن ؟

در واقع هر دوی این محصولات جزو بهترین محصولاتی هستند که می توانید برای موهای سرتان استفاده کنید. اما مطمئنا تفاوت هایی دارند، در ادامه ابتدا تعریفی از این دو ارائه خواهیم داد و سپس به بررسی تفاوت های آنها خواهیم پرداخت و مقایسه ای کامل از آنها به جهت راهنمایی شما در خرید، ارائه خواهیم داد.

معرفی روغن مو آرگان گلیس

گلیس یک برند آلمانی است و محصولات آن در ترکیه نیز تولید می شوند، روغن آرگان مو مورد نظر از این برند در ترکیه تولید شده است و حاوی روغن های درمانی دیگری نیز می باشد که در ادامه آنها را نام خواهیم برد، ترکیباتی کاملا ارگانیک و غیر شیمیایی دارد و حجم آن نیز 75 میلی لیتر می باشد. نمونه اصلی این محصول با درب مشکی عرضه شده است و در فروشگاه اینترنتی بانه گالری با قیمت مناسبی موجود می باشد.

معرفی روغن مو آرگان پنتن

اما پنتن برندی سوئیسی است و باز به اندازه برند گلیس در کشور های اروپایی و سایر کشور های جهان معروف است و البته این محصول آن، یعنی روغن آرگان مو پنتن، در ترکیه تولید می شود. اما اصلی است. در واقع نمونه اصلی آن درب طلایی دارد، قیمت روغن آرگان مو پنتن بسیار مناسب است و حجم آن 100 میلی لیتر می باشد.

و اما آیا مقایسه روغن آرگان پنتن و گلیس

  • اولین تفاوتی که این دو محصول با هم دارند این است که حجم روغن مو آرگان گلیس برابر با 75 میلی لیتر است و حجم این محصول از برند پنتن برابر با 100 میلی لیتر
  • تفاوت بعدی آن ها در قیمت است که البته اگر نسبت به حجم، قیمت ها را مقایسه کنید، باید بگوییم که قیمت هر میلی لیتر از آنها کاملا با هم برابر است، اما روغن آرگان مو پنتن به دلیل اینکه حجم بیشتری دارد، قیمتش نیز بالاتر می باشد.
  • مورد بعدی این است که در ترکیبات روغن آرگان گلیس، ویتامین E  و روغن دانه آفتابگردان نیز وجود دارد، اما در ترکیبات روغن ارگان پنتن هیچ کدام از این دو وجود ندارند.
  • و اما مورد دیگری که در رابطه با کاربرد این دو محصول است، باید بگوییم که روغن آرگان مو گلیس برای مو های به شدت آسیب دیده استفاده می شود، اما پنتن برای مو های نسبتا کمتر آسیب دیده.
  • دیگر تفاوتی که این دو محصول با هم دارند این است که رایحه آن ها نیز با هم متفاوت می باشد و البته هر دو دارای افزودنی های بوی خوب می باشند.

در پایان باید بگوییم که اگر موهایی به شدت آسیب دیده دارید، مطئنا روغن مو آرگان گلیس بهتر است و اگر موهایتان هم خیلی آسیب دیده نیست و صرفا می خواهید مراقبت های قبل از آسیب دیدن آنها را انجام دهید، بهتر است از روغن آرگان پنتن استفاده نمایید.

سخن آخر

در پایان لازم است بدانید که نمی توان گفت که روغن آرگان گلیس بهتر است یا روغن آرگان پنتن، بلکه باید بدانید که همانطور که عرض شد، هر کدام از آنها برای شرایطی خاص بهتر می باشند و برای مضعیت های مختلف موهای سرتان از یکی از آنها باید استفاده نمایید. در پایاین باید بگوییم که خرید روغن آرگان تولید برند های دیگری نیز از فروشگاه اینترنتی بانه گالری امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *