دسته‌بندی نشده

تفاوت های سرم ویتامین سی بیوآکوا اصل و تقلبی

تشخیص سرم صورت ویتامین سی اصل و تقلبی

یکی از محبوب ترین و معروف ترین سرم های صورت برند بیوآکوا، این محصول ساخته شده از ویتامین سی است، که استفاده از آن برای هر پوستی مجاز است، سرشار از خواص و فواید بی نظیر می باشد و کیفیت بسیار بسیار بالایی دارد، اما همانند هر محصول محبوب دیگری با مشکل اصل و تقلبی بودن مواجه است و این روز ها ممکن است نمونه های تقلبی آن نیز در بازار زیاد شده باشند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا مقاله ای در رابطه با نحوه تشخیص اصل و تقلبی بودن سرم صورت ویتامین سی برای شما عزیزان تنظیم نماییم.

چرا تشخیص سرم ویتامین سی بیوآکوا اصل از تقلبی مهم است؟

مهمترین دلیلی که باید حتما نمونه اصلی این محصول را خریداری نمایید و از خرید نمونه تقلبی آن پرهیز کرده و در امان باشید، این است که به صورت کلی، محصولات مراقبت از پوست تقلبی، مضرات بسیار بسیار زیادی برای پوست و صورت دارند، می توانند آسیب های جدی وارد کنند و حتی اگر آسیبی هم به پوست شما نزنند، تاثیر مثبتی نخواهند داشت، چراکه ترکیبات واقعی سازنده آنها مشخص نیست و شاید حاوی ترکیبی باشند که مضرات آن برای پوست بسیار زیاد باشند و یا بسیار خطرناک باشند. بنابراین مهم است که سرم ویتامین سی بیوآ:وا اصل و تقلبی را بشناسید و حتما نمونه اصلی آن را خریداری کنید.

اما محصولات بیوآکوا نمونه تقلبی بسیار کمی دارند

بله. درست است، شاید برایتان باورش سخت باشد و یا به دنبال مقاله ای جنجالی تر باشید و یا حرفی که برخی از فروشگاه های در رابطه با کره ای و چینی بودن محصولات بیوآکوا و سرم های صورت ویتامین سی اصل و تقلبی آن به شما می زنند را بیشتر دوست داشته باشید. اما واقعیت این است که به دلیل ارزان بودن محصولات اورجینال بیوآکوا، تولید نمونه های تقلبی آن برای افرادی که به دنبال سود بیشتر به جیب زدن هستند، صرفه اقتصادی ندارد و به همین دلیل نمونه های تقلبی آن بسیار کمتر می باشند. با این حال، باز ممکن است که نمونه تقلبی آن را به شما بیاندازند. بنابراین باید اصول زیر را هنگام خرید بدانید.

نحوه تشخیص سرم ویتامین سی اصل از تقلبی

  • همه محصولات بیوآکوا از جمله این سرم صورت، تولید چین می باشند و هیچ محصولی از این برند، هیچ گاه در هیچ کشور دیگری تولید نشده است، در واقع کارخانه تولید کننده محصولات بیوآکوا در چین واقع شده و خود برند نیز از همین کشور فعالیت خود را شروع کرده است. بنابراین گول کره ای بودن فلان محصول و یا تقلبی بودن نمونه های چینی را نخورید.
  • نکته مهمتری که از تشخیص سرم ویتامی نسی بیوآکوا اصل و تقلبی اهمیت بیشتری دارد، تاریخ انقضای محصول است، باید مواظب باشید که محصولی که خریداری می کنید حداقل تا 6 ماه آینده قابل مصرف باشد، در غیر این صورت، اثر خود را از دیت داده و باعث آسیب رسانی به پوستتان خواهد شد.
  • خرید از فروشگاه های معتبر، از اهمیت بالایی برخوردار است، ممکن است محصولی که به ظاهر و با بررسی همه مشخصات اصلی به نظر می رسد، کاملا تقلبی باشد و حتی فردی که محصولات اورجینال را نیز می شناسد قابلیت تشخیص تقلبی بودن آن را نداشته باشد.
  • بارکد نمونه 100 میل سرم ویتامین سی بیوآکوا اصل 6941349366713 می باشد. حتما قبل از خرید این سرم صورت، بار کد محصولی که قصد خرید آن را دارید چک کرده و با این عدد مطابقت دهید.

عوارض استفاده از سرم ویتامین سی تقلبی

با وجود اینکه این سرم صورت، عوارضی ندارد و نمونه اصلی آن با هر نوع پوستی سازگار می باشد و خواص و فواید بسیار زیادی ینز برای انواع پوست و در جهت رفع انواع مشکلات پوستی دارد، اما نمونه تقلبی آن می تواند بسیار مضر باشد، می تواند لکه های پوستی شما را بیشتر کند. نه تنها چین و چروک را درمان نخواهد کرد، بلکه ممکن است آنها را بد تر کند و حتی این احتمال وجود دارد که باعث خشکی، التهاب و سرخ و حساس شدن پوست صورتتان نیز گردد.

مشخصات سرم ویتامین سی بیوآکوا اصل

مشخصات سرم صورت ویتامین سی اصل و تفاوت آن با نمونه تقلبی

این محصول در دو نمونه 30 میل و 100 میل با بسته بندی شیشه ای به رنگ قهوه ای و قطره چکان مشکی با بدنه شیشه ای و درب پلاستیکی عرضه می شود که بسته بندی و کارتون هر دوی آنها به رنگ سفید و نارنجی می باشند. مایع داخل محصول نیز کاملا شفاف، کمی رقیق و آبکی است و قدرت جذب آن بسیار بالا می باشد.

خرید سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا اصل

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که نه فقط در رابطه با سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا بلکه در رابطه با همه محصولات به نمونه های اصل و تقلبی توجه کرده و همیشه سعی در خرید لوازم آرایشی اصل و محصولات مراقبت از پوست اورجینال داشته باشید. در غیر این صورت، خیلی زود با پیری، آسیب دیدن و نا سالم باقی ماندن پوست و صورتتان مواجه خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *