آرایشی و زیبایی

راهنمای طرز استفاده از صابون لیفت ابرو

طرز و نحوه صحیح استفاده صابون ابرو

صابون لیفت ابرو و طریقه ی استفاده از آن

این محصول چیست و چه کاربردی دارد یا اینکه طرز استفاده از آن به چه صورتی است؟ باید بگوییم که اینها سوالاتی هستند که در اولین لحظه با شنیدن نام صابون لیفت ابرو در ذهن شما و یا هر فرد دیگری شکل می گیرد و به دنبال جواب آن خواهید بود. قبل از پرداختن به جواب این سوالات باید بگوییم که لیفت کردن ابرو ها یکی از ترند های آرایشی در سال های اخیر است که از طرف خانم ها و مخصوصا خانم ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و بیشتر آن ها به لیفت کردن ابرو های خود می پردازند.

قبل و بعد از استفاده از صابون لیفت ابرو

قبل و بعد از استفاده از صابون لیفت ابرو

 

آن هم به این دلیل این امر بسیار مورد توجه قرار گرفته است که از طریق بالا رفتن مو های ابرو پشت پلک ها بازتر می شوند و بیشتر دیده می شوند و همچنین حالت ابرو ها را نیز بسیار زیبا و طبیعی جلوه می دهد. در نتیجه اگر پشت پلک افتاده ای دارید، طرز استفاده از صابون لیفت ابرو را یاد بگیرید زیرا پیشنهاد من به شما برا رفع این مشکل، استفاده از این محصول می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم زیرا علاوه بر اینکه ابرو ها را بالا می برد، پشت پلک ها را نیز کمتر نشان می دهد و موجب می شود فاصله ی ابرو ها با چشم کمی بیشتر شود و همین کار در ایجاد چهره ای جوانتر و شاداب تر نقش بسزایی دارد.

 

صابون لیفت ابرو زیبایی چهره و چشمانتان را بیشتر می کند

صابون لیفت ابرو زیبایی چهره و چشمانتان را بیشتر می کند

 

روش های مختلف لیفت ابرو

بهتر است که بدانید امروزه لیفت کردن ابرو ها با روش های مختلفی و توسط محصولات گوناگونی انجام می گیرد. روش های لیفت کردن عبارت اند از لیفت ابرو با مواد آرایشگاهی در سالن های آرایش و همچنین لیفت توسط صابون و یا ژل های متفاوت در خانه.

 

لیفت با مواد آرایشگاهی

این روش از لیفت کردن ابرو بدون استفاده از صابون بوده و یکی از روش هایی است که کمی هزینه ی بیشتری لازم دارد و در آرایشگاه ها و یا همان سالن های آرایشی انجام می شود. به این صورت که سالن داران از طریق موادی که دارند طی چندین مرحله به لیفت کردن ابرو های می پردازند. این روش علاوه بر اینکه هزینه ی بیشتری بر می دارد ماندگاری بیشتری نیز دارد. ماندگاری این روش معمولا 1 ماهه و یا گاهی اوقات کمتر و بیشتر بسته به ضخامت و نوع موی ابرو می باشد و هر چند وقت یکبار باید ان را ترمیم کرد.

 

لیفت ابرو در خانه با صابون

روش دیگری که برای لیفت ابرو وجود دارد استفاده از صابون و ژل های لیفت موجود در بازار و فروشگاه های خرید لوازم آرایشی اصل می باشد. از مزیت ها و فوایدی که این روش دارد باید این را نام ببریم که هم نسبت به روش قبلی کم هزینه تر است و هم اینکه به راحتی و بدون صرف وقت و انرژی در زمان و مکانی که بخواهید می توانید از محصول استفاده کنید و به علاوه هر وقت که دوست داشتید صورت خود را بشویید تا اثر مواد از بین برود. برای این روش تنها کافی است به فروشگاه های آرایشی و یا فروشگاه اینترنتی بانه گالری مراجعه کنید و صابون با کیفیتی را خریداری کنید.

 

لیفت ابرو با صابون در خانه

لیفت ابرو با صابون در خانه

 

طرز استفاده از صابون لیفت ابرو

خوشبختانه باید بگوییم که طرز استفاده از صابون لیفت ابرو بسیار آسان است و هر فردی می تواند ان را به راحتی و بدون کوچک ترین مشکلی مورد استفاده قرار دهد. اکنون با ما همراه باشید تا در این بند با روش مصرف آن آشنا شوید. در واقع شما کاربران بعد از خرید صابون مناسب و با کیفیت بالا می توانید طی انجام مراحل زیر به تنهایی و در منزل خود ابروهایتان را لیفت کنید. برای انجام این امر تنها نیازمند صابون و یک براش مخصوص ابرو و چند قطره آب هستید.

 

در مرحله ی اول صابون را خیس کنید.

در ابتدا باید صابون خریداری شده را با چند قطره آب کامل خیس کنید. این کار را می توانید با استفاده از یک اسپری و یا دست خود انجام دهید. البته میزان خیس کردن صابون به خودتان بستگی دارد هر مقداری که می خواهید می توانید آن را به آب آغشته کنید.

 

مرحله ی دوم آغشته کردن برس به صابون

مرحله ی بعدی این است که برس مورد نظر را بر روی صابون بکشید تا به صابون آغشته شود. این کار را باید به صورت دورانی و در جهات مختلف انجام دهید تا مواد صابون به تمامی نقاط برس بجسپد. البته با توجه به نوع مو های ابروی خود باید مقدار مواد را بردارید.

 

آغشته کردن فرچه به صابون ابرو

آغشته کردن فرچه به صابون ابرو

 

مرحله ی سوم و کشیدن برس بر روی ابرو ها

نکته: برس ابرو نباید زیاد خیس شود وگرنه صابون را در خود حل کرده و صابون نمیتواند ابروها را حالت دهد.  همچنین برای جدا کردن و تمیز کردن تکه هایی از صابون سفت شده روی ابرو بعد از خشک شدن صابون می توانید از دستمال از مرطوب به آرامی استفاده کنید و به راحتی آن ها را تمیز کنید و از بین ببرید.

مرحله ی سوم و یا همان نهایی مرحله ای است که باید برس آغشته به صابون را بر روی ابرو های خود بکشید. اول باید برس را به سمت بالا بر روی موی ابرو های خود بکشید تا در جهت بالا لیفت شوند. سپس بعد از این کار به راحتی می توانید با همان براش به ابرو های خود حالت مورد نظرتان را بدهید تا در آخر ابروهایی لیفت شده و زیبا را داشته باشید.

 

عوارض و مشکلات استفاده از صابون ابرو

صابون ابرو یکی از معدود محصول هایی است که هیچگونه عوارضی ندارد و موجب ایجاد مشکلات آنچنانی برای ابرو های شما مصرف کنندگان نخواهد شد. اما باید بیان کنیم که ممکن است برخی از شما ها دارای پوستی حساس باشد زیرا استفاده از این محصول در دراز مدت و به صورت مداوم موجب ایجاد کمی حساسیت خواهد شد (البته این مورد به ندرت امکان پذیر است).

 

 

در نتیجه اگر جزء آن دسته از افراد با پوست بسیار حساس هستید به شما استفاده از صابون های لیفت ساخته شده با مواد طبیعی مانند روغن نارگیل و شی باتر و… را پیشنهاد می کنیم. به علاوه در کنار این موارد باید به این مورد اشاره کنیم که بهتر است دقت به PH  صابون را از یاد نبرید. چراکه صابون هایی با PH  نا مناسب پوست پوست شدن مو های ابرو را به دنبال دارد و این امر بسیار ناخوشایند می باشد.

 

مارک های معتبر و با کیفیت صابون لیفت

همانگونه که می دانید تمامی محصولات آرایشی توسط برند های گوناگونی ساخته می شوند که این صابون لیفت ابرو نیز به این صورت است و برند های مختلفی در سرتاسر دنیا آن را در اشکال و انواع متفاوت ساخته است. از برند ها و شرکت های تولید کننده ی صابون لیفت که معتبر و معروف هستند باید به اسنس، مک و بکا اشاره کنیم.

صابون لیفت ابرو مک اصل

در اصل دلیل معروفیت این برند ها این است که همیشه صابوت هایی با کیفیت بالا و جنسی فوق العاده را تولید می کنند و وارد بازار خواهند کرد. همچنین در کنار کیفیتی که دارند کاملا بی رنگ و شفاف هستند و  به خوبی و به صورت کامل جذب ابرو ها خواهند شد و بر روی آن ها خواهند نشست. به علاوه باید بگوییم که خوشبختانه با توجه به کیفیتی که دارند و قیمت فوق العاده مناسبی دارند و هر فرد می تواند به راحتی ان را ها خریداری کند.

صابون لیفت ابرو مک اصل

صابون لیفت ابرو مک اصل

 

آیا صابون ابرو باعث ریزش ابرو می شود؟

بعد از خواندن این مطالب امکان دارد این سوال که آیا صابون ابرو باعث ریزش ابرو میشود؟ ذهنتان را مشغول کرده باشد. اکنون در جواب باید بگوییم که خوشبختانه جواب آن خیر می باشد. زیرا صابون های لیفت از موادی ساخته می شوند که از ریزش و کاهش تار مو های ابرو جلوگیری می کند و به عبارتی ان ها را نیز تقویت می کند و هیچگونه ریزشی را نیز به وجود نخواهد آورد. اما از یاد نبرید که همیشه بهتر است این محصولات را از مکان های معتبر که محصولاتی اصل و اورجینال را ارائه می دهند خریداری نمایید تا از کیفیت آن ها اطمینان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *