دسته‌بندی نشده

تفاوت و فرق کرم پودر با پنکک ( پنکیک )

فرق و تفاوت کرم پودر و پنکیک

با توجه به اینکه صنعت زیبایی هر روز چیز های جدیدی را در اختیار ما قرار می دهد و به طور دائم در روتین آرایشی غرق در اصطلاحات و مراحل جدید هستم، صادقانه بگوییم، ممکن است گیچ کننده باشد و سبب شود حتی اصول پایه و ساده مانند فرق کرم پودر با پنکک را فراموش کنیم! اگر شما نیز مانند ما به یک تجدید نظر در مورد کار کرم پودر و پنکک نیاز دارید، به جای درستی امده اید.

این جا فرق کرم پودر با پنکک – پنکیک را یاد بگیرید

کرم پودر ها بهترین و بی عیب ترین روش کشف شده برای پوشاندن عیوب پوست و تصحیح رنگ ان برای ایجاد یک آرایش بی نقص است. بنابراین جای اغراق نیست از کرم پودر ها به عنوان قهرمان آرایشی یاد کنیم. اما با انواع مختلف کرم پودر مایع و پودری (پنکک) که می توان از بین آن ها انتخاب کرد، خرید کرم پودر مناسب دشوار است. در این مقاله همراه ما شوید، تا با انتخاب بهترین کرم پوشش دهنده برای پوست خود، از داشتن آرایش زیبا و بی عیب و نقص پوست خود نهایت لذت را ببرید.

کرم پودر چیست ؟

کرم پودر های مایع یا کرمی که به عنوان یک ماده ضروری و پایه آرایشی شناخته شده اند، از قدیم مورد توجه بوده و غیر ممکن است بر روی میز آرایش یک خانم پیدا نشود! کرم پودر های مایع، با ترکیبات حاوی رنگدانه برای پنهان کردن عیوب صورت و صاف و یکدست کردن پوست کاربرد دارد. این محصول که در مدل های بسیار نامحدود در بازار موجود شده اند، بر پایه آب یا سیلیکون تولید شده اند. همان طور که ذکر شد، کرم پودر ها پوشش کاملی دارند، اما قطعا برند سازنده و مدل آن نیز در میزان این پوشش دهی بی تاثیر نیست! شما می توانید برای فیکس کردن کرم پودر ها بر روی صورت خود، از بیوتی بلند، براش مخصوص و حتی انگشتان خود استفاده کنید. کرم پودر ها عالی ترین گزینه برای بی نقص نشان دادن پوست های خشک می باشند، البته شما برای کاور کردن پوست چرب خود نیز می توانید کرم پودر مناسب خود را خریداری نمایید.

پنکک چیست ؟

پنکک ها که با نام کرم پودر پودری نیز شناخته شده اند، با رنگدانه های ریزی که دارند به پوست چهره شما رنگ می بخشند. این محصول سبک است و یک پوشش متوسط و قابل تنفس را به پوست شما می دهد. البته توجه داشته باشید، برخی پنکک ها از نظر کاور با کرم پودر ها رقابت می کنند. معمولا پنکک ها از رنگدانه و مواد معدنی برای پوست ساخته شده اند و عالی ترین گزینه برای افراد دارای پوست چرب می باشند. تا اینجای مطالب شاید درک فرق بزرگ و اصلی کرم پودر با پنکک را درک کرده باشید! شما می توانید از پنکک ها برای پوست چرب و مستعد جوش خود استفاده نمایید، زیرا از مسدود شدن منافذ و بد تر شدن حال پوستتان به شدت جلوگیری می نماید. حتی اگر پوست خشک، مختلطف چرب و .. دارید اما عرق می کنید، خرید پنکک آرایشی عالی ترین گزینه برای شما است، زیرا در محیط گرم و مرطوب، ذوب نمی شود و آرایش شما را به هم نمی ریزد.

و اما فرق کرم پودر با پنکک !

هنگامی که نوبت به در مقابل هم قرار دادن کرم پودر و پنکک می شود، هیچ کدام در برابر دیگری برتری ندارد و قطعا نباید به دنبال برنده واقعی بگردید. انتخاب هر کدام از ان ها به ترجیحات شخصی و نوع پوست هر فرد بستگی دارد.

اصلی ترین تفاوت بین کرم پودر و پنکک به پوشش دهی آن ها باز می گردد. به طوری که کرم پودر های مایع یا کرمی، پوشش دهی کاملی دارند و صورت را بی عیب و نقص تر نشان می دهند، در حالی که پنکک ها با ترکیبات سبک و خشک خود، پوشش کم تری دارند.

علاوه بر این کرم پودر های مایع بر روی پوست های خشک به طور ویژه عمل می کنند زیرا علاوه بر پوشش دهی به آبرسانی پوست نیز می پردازند. در حالی پنکک ها بر روی پوست چرب بهتر می نشینند و ظاهری مات به پوست می بخشند.

اما پنکیک ها یا همان پنکک ها مزیتی که نسبت به کرم پودر ها دارند، این است که بسیار سبک تر می باشند، اتسافده از آنها راحت تر است و برای پوست های چرب نیز گزینه ای بهتر هستند چراکه خودشان نقش یک فیکس کننده آرایش را نیز دارند و نیاز به استفاده از آن را نیز از بین می برند. در واقع فرق استفاده از کرم پودر با استفاده از پنکک یا پنکیک این است که در صورت استفاده از کرم پود باید از مصحولات آرایشی بیشتری استفاده کنید و احتمال سنگین تر شدن ارایشتان نیز بیشتر است.

سخن پایانی

روزانه سوالات بسیار زیادی از سوی کاربران در ارتباط با فرق کرم پودر و پنکک را دریافت می کنیم، در مقاله بالا به طور واضح فرق کلی و اصلی این دو محصول با یکدیگر را برای شما بیان کرده ایم. با درک این تفاوت شما می توانید بهترین محصول آرایشی جهت پوشش دهی عیوب پوست خود و تنظیم رنگ آن را انتخاب نمایید و این را نیز در نظر داشته باشید که استفاده از هد کدام از آنها می تواند بسیار عالی باشد. اما به عنوان یک راهنما باید بگوییم که اگر پوست صورتتان عیوب بسیار زیادی دارد، پس بهتر است که از کرم پودر استفاده کنید و اگر نه عیوبی ندارد و خشک هم نیست، پنکیک برای شما گزینه بهتر و ساده تری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *