دسته‌بندی نشده

بهترین فوم شستشوی صورت روشن کننده

بهترین فوم شستشوی صورت روشن کننده

در مورد آخرین جستجو خود که برای پیدا کردن یک شوینده مناسب پوست صورت کرده اید، فکر کنید! واقعا گیج کننده است، اینطور نیست؟ اگر در بین مارک ها و فرمول های مختلف که برای پاک کننده ها صورت در نظر گرفته شده است، توجه شما نیز به سمت فوم های شستشو کشیده شده است قطعا به جای درستی آمده اید! فوم های شستشو جدید ترین متد در نظر گرفته شده توسط کمپانی های مختلف، برای انجام اصلی ترین بخش روتین پوستی روزانه هر فرد، یعنی تمیز کردن پوست از آلودگی است.

اگر با خود حساب کتاب کرده اید و به دنبال بهترین فوم شستشوی صورت روشن کننده می گردید، شما جای درستی را برای خرید محصول مدنظر انتخاب کرده اید. حالا شاید برای شما نیز سوال باشد که چرا؟ همان طور که می دانید، فوم ها و به کلی شستشوی صورت، باعث روشن شدن پوست می شود. اما برخی از فوم های شستشو با ترکیبات و فرمولاسیون ویژه خود، از پس روشن و درخشان کردن پوست صورت به خوبی بر می آیند. فوم های شستشو روشن کننده بسیار زیادی از سوی کمپانی های مختلف، روانه بازار شده اند که همین مخاطبان را در هنگام محصول مناسب کمی دچار سردرگمی کرده است. با ما باشید تا در از بین معرفی ها بهترین دوستار پوست خود یعنی فوم شستشوی صورت روشن کننده را پیدا کنید.

فوم های شستشوی صورت چگونه کار می کنند؟

اگر شما نیز به دنبال بهترین فوم شستشوی صورت روشن کننده می گردید، بهتر از قبل از هر چیزی با نحوه کار محصول آشنا شوید. فوم های شستشو که در دسته انواع شوینده صورت قرار گرفته اند و آخرین و پیشرفته ترین مدل نیز به حساب می آیند، همان طور که از نامشان پیداست، در صورت مخلوط شدن با آب کف غلیظی ایجاد می کنند. معمولا فوم های شستشو بیش از دیگر شوینده های موجود در بازار، به دلیل بافت خود، قدرت پاک کنندگی آلودگی ها از سطح پوست را دارند. اگر شما نیز نسبتا به تمیز شدن پوست خود وسواس دارید و می خواهید از بهترین محصولات تمیز کننده استفاده نماید، فوم شستشو را از دست ندهید.

بخوانید : اسم بهترین کرم سفید و روشن کننده قوی صورت و بدن خارجی

ویژگی های بهترین فوم شستشوی صورت روشن کننده چیست؟

همان طور که در ابتدای مطالب نیز ذکر شد، فوم ها و دیگر شوینده های موجود در بازار در حالت کلی باعث روشن شدن پوست می شوند. اما برخی محصولات، در ترکیبات خود دارای یک سری مواد و عصاره خاص می باشند، که این روشن کنندگی را چند برابر می کنند. معمولا پوست انسان به دلایلی همچون آلودگی ها، چربی ها، لکه ها و حتی التهابات و خشکی بیش از حد دچار کدری می شود. اگر شما بتوانید یک شوینده روشن کننده سازگار با پوست خود خریدارای نمایید، تا حد بسیار زیادی روشنی و شادابی را به پوست خود باز می گردانید. برخی ترکیبات مانند شیر گاو، شیر الاغ؛ عصاره کل نیلوفر آبی، مرطوب کننده و آبرسان ها نقش پر رنگی را در روشن شدن پوست ایفا می کنند، بهترین فوم های شستشوی صورت معرفی شده در قسمت بعدی مقاله که همگی فرمولاسبون روشن کننده دارند، دارای یکی از این عصاره ها می باشند.

معرفی برخی از بهترین فوم شستشو های صورت روشن کننده پوست

همه ما می دانیم که اصل و اساس انجام یک روتین پوستی درست، استفاده از شوینده متناسب با نوع و مشکلات پوستی است. فوم شستشو های معرفی شده در ادامه مطالب همگی خاصیت روشن کنندگی دارند، که شما می توانید بر اساس جنس پوست خود، بهترین آن ها را به روتین پوستی روزانه خود اضافه نمایید:

1. فوم‌ شسشتو پاک کننده صورت و ضد جوش شیر گاو ایمیجز

همان طور که در قسمت های قبلی مقاله ذکر شد، شیر گاو به عنوان یک سفید کننده قوی در بین محصولات بهداشتی معروف است. فوم شستشوی شیر گاو از برند ایمیجز علاوه بر سازگاری با انواع پوست ها، قابلیت تمیز کنندگی و پاک گنندگی عمیقی دارد. این محصول فوق العاده با کف کنترل شده خود و عصاره شیر گاو غذا سازی به سلول های عمقی پوست را انجام می دهد و همین کار سبب درخشش و روشنی بیشتر پوست می شود. این فوم اقتصادی ایمیجز یک ضد جوش قوی به حساب می آید که رطوبت پوست را نیز در بهترین حالت ممکن کنترل می نماید.

2. فوم شستشو صورت حلزون کلاژن

فوم شستشو از برند کلاژن که با عصاره حلزون غنی شده است، در لیست بهترین فوم شستشوی صورت روشن کننده قیمت مناسب و با کیفیت قرار گرفته است. این محصول خفن با بازسازی سلول های مرده و آسیب دیده پوست، لطافت و جوانی را به چهره باز می گرداند. توجه داشته باشید خرید فوم شستشو صورت حلوزن کلاژن مناسب انواع تایپ پوستی ها می باشد. این شوینده قوی روزانه با پاکسازی منافذ، به رفع لک و تیرگی کمک شایانی می کند. با استفاده مرتب از این محصول، شاهد کم رنگ شدن خطوط ریز پوست خود خواهید بود.

3. فوم شستشوی صورت پاک کننده شیر V7 بیوآکو

معمولا ویتامین ها یک روشن کننده قوی پوست به شمار می روند. این فوم شستشو معرکه در ترکیبات خود به 7 نوع ویتامین مورد نیاز پوست مجهز شده است. در وهله اول لازم به ذکر است که فوم شستشوی 7 ویتامین بیوآکوا مناسب استفاده تمامی پوست ها می باشد. این محصول علاوه بر آبرسانی و مرطوب کنندگی قوی پوست، در کنترل چربی، روشن کنندگی و تغذیه پوست نقش موثری دارد. می توانید سایر اطلاعات محصول را در صفحه مربوط به خود محصول مطاله فرمایید.

4. فیس واش شستشو صورت براش دار شیر الاغ وکالی

شوینده های فیس واش دار، به دلیل عملکرد فوق العاده در پاک کردن پوست، مورد توجه افراد بسیار زیادی واقع شده اند. این محصول که به عنوان بهرتین فوم شستشوی صورت روشن کننده نیز به حساب می آید، در دسته شوینده های فیس براش دار قرار گرفته است. این محصول با ترکیبات حاوی عصاره شیر الاغ و گلیسیرین علاوه بر پاک کنندگی عمیق، عملکرد بی نظیری در روشن کردن و درخشان کردن طبیعی پوست دارد. سفت کننده و لیف کننده پوست صورت، سازگار با تمامی پوست ها، مرطوب کننده و آبرسان قوی، تغذیه کننده لایه های پوست و قیمت خوب و کیفیت عالی از ویژگی ها مشتری پسند این فوم شستشوی روزانه می باشد.

5. فوم شستشو صورت نیوا Nivea حجم 150 میلی لیتر

نیوا از برند های بسیار محبوب در زمینه تولید محصولات آرایشی وبهداشتی فوق العاده با کیفیت می باشد که این بار نیز با تولید فوم شستشو خود غوغا به پا کرده است. این شوینده که مناسب انواع پوست ها می باشد فاقد هر گونه چربی، پارابن، الکل و کرانت است. اگر شما نیز می خواهید علاوه بر پاک شدن تمامی آلودگی ها از سطح پوستتان، از داشتن پوستی لطیف و روشن لذت ببرید، این فوم شستشوی نیوا مجهز به عصاره گل نیلوفر آبی را از دست ندهید. این محصول با آبرسانی و مرطوب کنندگی عمیق، یک ضد التهاب و اگزما و خشکی به شمار می رود.

6. فیس واش فوم شستشو براش دار کلاژن طلایی وکالی

آخرین معرفی در مقاله انتخاب بهترین فوم شستشوی صورت روشن کننده، به این شوینده براش دار از برند وکالی تعلق می گیرد. این محصول با سری براش دار سیلیکونی تمامی آلودگی ها را از منافذ پوستی بیرون می آورد و سلول ها و لایه های مرده را به آرامی جدا می کند. این محصول یک شوینده قدرتمند برای انواع پوست ها به شمار می رود و با خواص آبرسانی خود، از خشکی و حساس شدن پوست جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که فیس واش براش دار طلایی از وکالی، کلاژن سازی پوست را سرعت می بخشد و به محو شدن چین و چروک های ریز کمک می کند. محصول معرفی شده در کنار کیفیت مطلوب از قیمت مناسب نیز برخوردار است.

نحوه استفاده از بهترین  فوم شستشوی صورت روشن کننده

تنها راه بهرمندی از خاصیت یک محصول، قرار دادن آن در یک روتین پوستی مرتب و منظم است. معمولا برای تمامی پوست ها استفاده از شوینده در قدم اول و روزانه به صورت دو مرتبه پیشنهاد می شود. برای استفاده از فوم شوینده بهتر است مقدار مناسبی از ان را بر روی کف دست ریخته و به آن مقداری آب اضافه نمایبد. در مرحله بعد کف ایجاد شده را بر روی پوست خود قرار دهید و با استفاده از انگشتانتان به خوبی پوست را با آن ماساژ دهید. بهترین زمان ماساژ شوینده بر روی پوست حدود 40 تا 50 ثانیه می باشد. در پایان کار پوست را با آب بشویید و در نهایت آن را با یک پارچه نرم خشک کنید.

سخن پایانی

اگر به پایان مقاله رسیده اید به احتمال زیاد در بین معرفی های بالا، بهترین فوم شستشوی صورت روشن کننده متناسب با پوست خود را انتخاب کرده اید. همان طور که گفته شد، پاک کردن پوست از هر گونه آلودگی به وسیله شوینده ها یک قدم اصلی در داشتن پوستی سالم و روشن است، پس استفاده شوینده را فراموش نکنید. در صورت بروز هر گونه سوال می توانید با تیم ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *