دسته‌بندی نشده

10 قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت

قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت

ماسک ها از جمله بهترین محصولات مراقبتی برای پوست صورت می باشند. انواع مختلفی از آنها در بازار وجود دارد که در این بین ماسک های ورقه ای از همه پر طرفدار تر می باشند و دلیل آن هم چیزی نیست جز ساده تر بودن استفاده از آنها و البته قیمت بسیار مناسب و ترکیبات فوق العاده عالی که دارند. همین ترکیبات عالی سبب شده که تقریبا با عصاره هر میوه و گیاه و عنصر مفیدی که برای پوست می شناسید یک و یا چندین ماسک ورقه ای از برند های مختلف وجود داشته باشد. در این بین برخی از این ترکیبات سبب شده اند تا ماسک های ورقه ای که از آنها ساخته شده اند، به قویترین ماسک های روشن کننده پوست صورت تبدیل شوند. در ادامه برخی از این محصولات را برای شما عزیزان بررسی خواهیم نمود.

ماسک روشن کننده یعنی چی

در واقع منظور از روشن کنندکی یکدست شدن رنگ پوست شما و از بین رفتن کدری های ناشی از عوامل محیطی و استفاده از لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی مختلف می باشد. اگر بخواهیم تخصصی تر به این موضوع بپردازیم، باید بگوییم که ماسک روشن کننده می تواند دو معنی داشته باشد. روشن کننده ای که تولید رنگ دانه ها را متوقف می سازد و روشن کننده ای که با افزایش گردش خون به تولید سلول های جدید کمک می کند.

بخوانید : اسم بهترین کرم سفید و روشن کننده قوی صورت و بدن خارجی

و اگر بخواهیم به صورت کلی نیز توضیح دهیم باید بگوییم که قوی ترین ماسک های روشن کننده پوست صورت که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد به از بین رفتن سلول های مرده پوست کمک کرده، لکه های تیره را روشن تر خواهند کرد و باعث می شوند پوست شما صاف تر و چهره تان شاداب تر و شفاف تر باشد. این ماسک ها با نمونه های ضد لک تفاوت دارند و با اینکه هر دوی آنها بر روی قسمتی از سلول ها تاثیر می گذارند، اما اگر به دنبال بهترین ماسک های ضد لک برای لکه های پوستی می باشید بهتر است مقاله دیگری که در این رابطه در بخش وبلاگ درج کده ایم مطالعه کنید.

بخوانید : ماسک سفید کننده صورت فوری در یک روز

 و اما قویترین ماسک های روشن کننده پوست صورت

حال که می دانید روشن کننده به چه معنی است و به دنبال محصولی با این خواص می گردید که تیرگی پوستتان رفع شده و بدین ترتیب همواره روشن تر و سرزنده تر به نظر برسید. ماسک های ورقه ای زیر که اتفاقا قیمت بسیار مناسبی نیز دارند می توانند قویترین انتخاب برای شما جهت روشن کردن پوست صورتتان باشند.

ماسک ورقه ای صورت ویتامین سی بیوآکوا

یکی از بهترین و قویترین ماسک های صورت که دارای خواص روشن کنندگی نیز می باشد و برای روشن کردن پوست صورت و از بین بردن لکه ها و حذف سلول های مرده بسیار مناسب است. حتی یک بررسی در سال 2017 این نتیجه را به دانشمندان داده که استفاده از ویتامین سی منجر به کاهش ملانین نیز می شود. مهار تولید ملانین که با استفاده مرتب از محصولات ویتامین سی همانند ماسک ورقه ای ویتامین سی بیوآکوا ممکن می شود می تواند به شما در روشن کردن پوست صورت و از بین بردن لکه بسیار بسیار کمک کند.

قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت از ویتامین سی برند بیوآکوا

ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید بیوآکوا

یکی از علل کدر شدن پوست و بیماری هایی که باعث به وجود آمدن لکه های تیره روی صورت می شوند قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون محافظ و بدون کرم ضد آفتاب می باشد. هیالورونیک اسید حاوی آنتی اکسیدان هایی است که باعث شده این ماسک ورقه ای صورت بیوآکوا به عنوان قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت معرفی شود و با مهار تولید ملانین با لکه های تیره روی پوست صورت مبارزه کند. خرید ماسک صورت ورقه ای هیالورونیک اسید بیوآکوا از فروشگاه اینترنتی بانه گالری امکان پذیر است.

ماسک ورقه ای صورت هیالورونیک اسید بیوآکوا

ماسک ورقه ای آلوئه ورا

آلوئه ورا یکی از گیاهان محبوب در بین تولیدکنندگان محصولات مراقبتی است و ماسک ها و کرم ها و محصولات مراقبتی بسیار زیادی از آن ساخته شده اند. یکی از قویترین ماسک ها برای روشن کردن پوست صورت در فروشگاه بانه گالری از آلوئه ورا ساخته شده و از دو برند بیوآکوا و ایمیجز موجود می باشد. در واقع دلیل اینکه می توان از آلوئه ورا برای روشن کردن پوست صورت استفاده کرد، این است که آلوئه ورا حاوی ترکیبی برای از بین بردن رنگدانه ها به نام آلوئین می باشد، این ترکیب به صورت کاملا موثر تمامی رنگدانه های سلول های پوستی شما را از بین برده و عیوب پوستی مانند لکه های تیره را نیز از بین می برد.

ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا

محصول : ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا

ماسک ورقه ای عسل

عسل از زمان های قدیم به عنوان یک محصول مراقبتی برای درمان بیماری ها و مشکلات مختلف پوستی کاربرد داشته است. امروزه نیز از آن قویترین ماسک های روشن کننده برای پوست صورت را می سازند و دلیل آن هم چیزی نیست جز این موضوع که عسل سرشار از پراکسید هیدروژن می باشد. این ماده به کاهش جای زخم نیز کمک می کند، پوست را نرم می کند و با از بین بردن لکه ها باعث روشن شدن نیز می شود. ماسک های ورقه ای عسل از برند های مختلفی در صفحه فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود می باشند.

قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت از عسل بیوآکوا bioaqua

محصول : ماسک ورقه ای عسل بیوآکوا

ماسک ورقه ای شیر گاو ایمیجز

بسیاری از محصولات سفید کننده همانند کرم شیر گاو ایمیجز و یا کرم شیر الاغ وکالی از شیر ساخته می شوند. در واقع شیر می تواند به عنوان قویترین سفید کننده برای پوست صورت در ماسک ها و کرم ها و سایر محصولات مراقبتی عمل کند و دلیل آن هم وجود لاکتیک اسید است این ماده که در ماسک ورقه ای شیر گاو ایمیجز نیز وجود دارد و باعث شده این محصول روشن کننده صورت شما باشد، باعث از بین رفتن رنگدانه ها شده و همچنین تغییر رنگ پوست را کاهش می دهد. علاوه بر این یک لایه بردار بسیار قوی نیز می باشد و با از بین بردن سلول های مرده و افزایش جریان خون باعث می شود که پوست همواره روشن تر به نظر برسد.

قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت از شیر گاو برند ایمیجز

ماسک ورقه ای خیار

یکی از ماده های اصلی تشکیل دهنده در خیار ویتامین سی می باشد. همانطور که در پاراگرف های قبلی و در بررسی سایر محصول به عنوان قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت نیز این موضوع را بیان کرده ایم، ویتامین سی با کاهش تولید ملانین ها و لایه برداری از سلول های مرده باعث می شود که پوست صورت شما روشن تر و سفید تر به نظر برسد. بدین ترتیب استفاده از ماسک ورقه ای خیار می تواند باعث شود که پوست شما روشن تر باشد و لکه های تیره نیز از بین روند.

ماسک شب انار بیوآکوا

این محصول یک ماسک ورقه ای نیست و باید شب ها قبل از خواب از آن استفاده شود اما به علت خواص بی نظیری که در مبارزه با رادیکال های آزاد و همچنین افزایش جریان خون دارد می تواند بهترین و قویترین ماسک شب برای روشن کننده پوست صورت باشد.

ماسک صورت شب انار بیوآکوا Bioaqua

سایر محصولات روشن کننده پوست صورت

  • ماسک ورقه ای پرتقال و ماسک ورقه ای پرتقال خونی : این دو محصول نیز سرشار از ویتامین سی هستند و همانطور که در ابتدا توضیح دادیم، ویتامین سی می تواند یک روشن کننده فوق العاده عالی باشد.
  • کرم شیر گاو و شیر الاغ : درست است که این دو محصول ماسک نیز اما می تواند به عنوان قویترین روشن کننده پوست صورت مرطوب کننده ها و آبرسان های مناسبی برای بعد از استفاده از ماسک صورت باشند.
  • پچ زیر پشم نیاسینامید ایمیجز : یکی دیگر از محصولاتی که باید آن را بهترین و قویترین ماسک روشن کننده پوست زیر چشم دانست که نتیجتا باعث روشن شدن کلی صورت شما نیز خواهد شد.
  • ماسک ورقه ای انار : همانند ماسک شب انار، ماسک ورقه ای آن نیز می تواند خواص بی نظیری در روشن کردن صورت داشته باشد.

سخن آخر

هر کدام از این محصول می توانند بهترین و قویترین ماسک برای روشن کردن پوست صورت شما باشند. البته جدای از روشن کنندگی خواص دیگری نیز دارند که می توانید با مراجعه به صفحه آنها این خواص را نیز مطالعه کرده و نتیجتا با مقایسه این خواص بهترین آنها را برای پوست خود انتخاب و خریداری کنید. نکته مهم این است که در صورتی که واقعا می خواهید صورت خود را روشن تر کنید، باید به صورت مرتب و دوره ای از این محصولات استفاده کنید و بعد از یک بار استفاده به دنبال نتیجه نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *