دسته‌بندی نشده

بهترین ماسک سفید کننده صورت فوری در یک روز

بهترین ماسک سفید کننده صورت فوری در یک روز

ماسک های صورت انواع مختلفی دارند و برای اهداف مختلفی بر روی صورت استفاده می شوند، یکی از رایج ترین انواع ماسک هایی که معمولا همه خانم ها به دنبال استفاده از آن هستند، ماسک های سفید کننده و روشن کننده صورت است، خانم ها دوست دارند برای مهمانی ها، مراسمات، دور همی ها و حتی بازار گردی های ساده نیز صورت خود را روشن و درخشان تر جلوه بدهند. اما در این مقاله ما می خواهید چندین مورد از بهترین ماسک های سفید کننده و روشن کننده صورت فوری آن هم در یک روز و برای قبل از بیرون رفتن هایتان را به شما عزیزان معرفی نماییم. پس با ما همراه باشید.

آیا ماسک سفید کننده صورت، در یک روز و فوری اثر می کند ؟

به صورت کلی اگر می خواهید پوست روشنی داشته باشید، نباید آن را به لحظه ای که به روشن بودن صورتتان نیاز دارید بسپارید و بلکه باید همیشه یک روتین مراقبت از پوست سالم داشته باشید تا پوستتان همیشه روشن و درخشان باشد. اما به هر حال گاهی هم پیش می آید که به دلیل مشغله زیادی، به دلیل عدم رسیدن و به دلیل عدم داشتن وقت کافی، فرصت داشتن یک روتین مراقبت از پوست را ندارید، در این مواقع بهترین کار این است که از ماسک های سفید کننده فوری صورت که در یک روز و قبل از بیرون رفتن شما عمل می کنند استفاده کنید و باید بگوییم که این ماسک ها فرمولاسیون و ترکیباتی دارند که بله به صورت فوری اثر خواهند کرد و باعث درخشش پوست و صورت شما می شوند.

ماسک سفید کننده آماده و یا خانگی ؟

ماسک های خانگی به دلیل ترکیبات ارگانیکی که دارند و به دلیل اینکه امکان اضافه کردن ترکیبات مختلف برای بهره مندی از خواص انها نیز وجود دارد، همواره گزینه های بسیار خوبی برای مراقبت از پوست و صورت هستند. حتی در مقاله ای طرز تهیه ماسک صورت سفید کننده خانگی را نیز توضیح داده ایم، اما وقتی شما به دنبال یک گزینه فوری و یک روزه می گردید، مطمئنا وقت کافی برای درست کردن ماسک خانگی ندارید، به هر حال ما در ادامه هم چندین نمونه ماسک خانگی و هم چنین نمونه ماسک آماده بازاری را نی به شما معرفی می کنیم، که همه آنها گزینه های بسیار خوبی برای استفاده به عنوان بهترین ماسک روشن کننده و سفید کننده صورت فوری در یک روز می باشند.

بخوانید : اسم بهترین کرم سفید و روشن کننده قوی صورت و بدن خارجی

بهترین ترکیبات روشن کننده در ماسک های صورت فوری

با اینکه ما در ادامه تعداد محصول و ماسک ورقه ای و کاسه ای و اسکراب و … روشن کننده فوری صورت را به شما معرفی می کنیم که می توانید در یک روز از آنها نتیجه بگیرید، اما در صورتی که محصولات زیر را نپسندید و یا به انها حساسیت داشتید و یا هیچ کدام از آنها موجود و قابل خرید نبودند. می توانید از محصولاتی دیگری نیز استفاده کنید که البته بهتر است که حاوی ترکیبات زیر باشند. ترکیباتی که در ادامه معرفی می کنیم، همه خاصیت روشن کنندگی دارند و اثر گذاری آنها نیز فوق العاده بالا است.

  • ویتامین سی : این ویتامین و همه محصولات مشتق شده از آن خاصیت روشن کنندگی بالایی دارند، چراکه ویتامین سی یک آنتی اکسیدان است و باعث روشن شدن پوست صورت می شود.
  • نیاسینامید : نیاسینامید نیز که به عنوان یکی از ترکیبات محبوب در ساخت سرم هیا صورت استفاده می شود، باعث تسکین، آبرسانی و یکنواختی رنگ و بافت پوست می شود و می توانید از محصولات مراقبت از پوست و ماسک های روشن کننده آن استفاده کنید.
  • آلفا هیدروکسی اسید ها : اگر به دنبال بهترین ماسک روشن کننده پوست صورت فوری در یک روز می گردید باید از یک محصول لایه بردار استفاده کنید و آلفا هیدروکسی اسید ها نیز که بیشتر در ساخت ماسک های لایه بردار همانند اسکراب صورت و … استفاده می شوند، خاصیت لایه برداری فوق العاده بالایی دارند.
  • ویتامین A : و ویتامینی که به عنوان رتینول نیز شناخته می شود و علاوه بر این که باعث روشن شدن پوست و صورت می گردد، برای جوان سازی و افزایش تولید کلاژن نیز بسیار مفید است.

1 – ماسک روشن کننده و سفید کننده شیر گاو ایمیجز

شیر گاو از ترکیباتی است که به دلیل وجود اسید لاکتیک، یک روشن کننده فوری بسیار عالی است و خواص دیگری نیز برای پوست و صورت دارد، ما در بسیاری از مقاله های موجود در قسمت وبلاگ و همچنین در صفحه این محصول و در بخش طرز استفاده از آن، همواره توضیح داده ایم که اگر می خواهید پوستی شاداب، روشن و درخشان داشته باشید، قبل از شروع به استفاده از لوازم آرایشی از یک ماسک ورقه ای شیر گاو ایمیجز استفاده کنید. این محصول خاصیت لایه برداری نیز دارد و توصیه ما این است که به همراه محصولی که در ادامه معرفی می کنیم استفاده شود.

2 – اسکراب صورت شیر گاو ایمیجز

اگر به دنبال بهترین ماسک سفید کننده و روشن کننده صورت آن هم با عملکرد فوری در یک روز می گردید، بهترین کار این است که یک روتین مراقبت از پوست فوری با استفاده از محصولات لایه بردار و روشن کننده قبل از شروع به آرایش کردن استفاده نمایید. محصول دیگری که می خواهیم به شما معرفی کنیم، یک لایه بردار قوی است که سلول های مرده روی پوست را از بین برده، منافذ را آزاد و سپس کوچک کرده و باعث روشن شدن فوری پوست و صورت می شود. این اسکراب برای قبل از آرایش کردن یکی از گزین ههای عالی است و در صورتی که بعد از آن از ماسک ورقه ای شیر گاو استفاده شود، روشنی و درخشش فوق العاده ای به پوست شما می بخشد.

3 – ماسک اسکراب صورت روشن کننده و سفید کننده شیر الاغ وکالی

اسکراب ها نیز نوعی ماسک صورت هستند که به جای اینکه خاصیت تغذیه کننده داشته باشند، خاصیت لایه برداری دارند، برای رسیدن به یک پوست روشن و سفید، آن هم به صورت فوری، نیاز است که از ماسک های صورت لایه بردار استفاده کنید، عملکرد لایه برداری این محصول به دلیل سرشار بودن آن از اسید لاکتیک، بسیار عالی است و گزینه ای مناسب برای استفاده به عنوان بهترین ماسک صورت لایه بردار سفید کننده و روشن کننده صورت فوری در یک روز و قبل از آرایش کردن و بیرون رفتن می باشد.

4 – بلک ماسک لایه بردار زغال فعال لارن

این محصول نیز یک گزینه عالی برای عملکرد فوری است که علاوه بر زغال فعال، در ترکیباتش کلاژن و طلا نیز دارد و به صورت کلی علاوه بر لایه برداری برای تغذیه پوست نیز مناسب است. بلک ماسک لارن به صورت فوری، سلول های مرده روی پوست را لایه برداری کرده، منافذ را آزاد ساخته و پوست را کاملا روشن و سفید می سازد. این محصول به دلیل خاصیت لایه برداری فوق العاده و توانایی خوبی که در افزایش گردش خون در پوست صورت دارد، به عنوان یکی از بهترین ماسک های سفید کننده فوری صورت در یک روز شناخته می شود.

5 – ماسک ورقه ای ویتامین سی بیوآکوا

همانطور که توضیح داده شد، به صورت کلی ویتامین سی یک ماده روشن کننده است که می تواند با کاهش تولید ملانین ها در پوست، حتی لکه های روی پوست را نیز درمان کند. البته این ماسک ورقه ای صورت، جدای از این خواص، دارای خاصیت آبرسانی نیز می باشد، که همین آبرسانی به خودی خود باعث روشن شدن خواهد شد و به صورت کلی یکی از بهترین ماسک های روشن کننده پوست صورت فوری در یک روز است.

6 – ماسک سفید کننده فوری صورت خانگی در یک روز

این ماسک سفید کننده کالا دست ساز است و توسط خوتان در خانه باید آماد هشود، البته آماده سازی ان نیز زمان زیادی نیاز ندارد و کافی است که این ترکیبات یعنی ماست، عسل، آبلیمو و بادام داشته باشید و آنها را با هم ترکیب کنید. البته بادام باید به صورت پودری باشد. برای درست کردن این نوع ماسک صورت سفید کننده فوری که در مقاله ای دیگر نیز آن را به شما عزیزان معرفی کردیم باید …

در مرحله اول به ازای یک نصف فنجان ازر ماست ( ماست ساده و بدون طعم) مواد دیگر را بر طبق مقدار نام برده شده به آن اضافه کنید. به این صورت که میزان عسل 1 قاشق چایخوری ، آبلیمو 2 قاشق غذاخوری و بادام خام نیز 4 عدد باشد. البته ناگفته نماند که بادام ها را بهتر است به طور کامل پودر کنید و مورد استفاده قرار دهید.

همچنین به مواد آماده شده خود برای تاثیر بیشتر و بهتر مقدار کمی زرد چوبه را اضافه کنید. اما نباید مقدار زردچوبه به حدی زیاد باشد که سبب زرد شدن پوست صورتتان بشود. بعد از این کار صورت خودتان را با شوینده مناسب شست و شو دهید و سپس ماسک را بر روی آن قرار دهید و بعد از گذشت مدت زمان لازم آن را با آب بشویید. در نهایت شاهد روشن شدن و سفید شدن فوری پوست صورتتان در یک روز خواهید بود.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که به صورت کلی روشن کردن فوری پوست کار سختی است و اگر می خواهید صورتتان خیلی سفید باشد، بهتر است که از کرم های سفید کننده و یا کرم پودر رنگ روشن تر از پوست خود استفاده کنید. اما مواردی که در بالا به شما معرفی شدند واقعا بهترین ماسک هایی هستند که روشن کننده و سفید کننده می باشند و صورت شما را فوری و در یک روز برای تان درخشان خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *