دسته‌بندی نشده

بهترین روش و نحوه استفاده از تونر صورت

طرز و نحوه استفاده از تونر صورت

مطمئنا می دانید تونر صورت چیست و بعد از اینکه نسبت به خرید تونر صورت مناسب اقدام کرده اید، نمی دانید که چگونه باید از آن استفاده کنید، نیازی به نگرانی نیست، چراکه ما در این مقاله و در این راهنمای طرز و نحوه استفاده می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه از تونر های پوست و صورت به نحو احسن و در یک روتین مراقبت از پوست استفاده کنید. با ما همراه باشید.

 

 

چرا یادگیری نحوه استفاده از تونر صورت مهم است ؟

محصولات مراقبت از پوست تنوع بسیار بالایی دارند، استفاده از آنها باید در قالب یک روتین مراقبت از پوست باشد و در صورتی که نحوه استفاده صحیح آنها و محل مناسبشان در ترتیب استفاده از محصولات مراقبت از پوست را بلد نباشید، مطمئنا نتیجه مطلوبی از آنها نخواهید گرفت، بنابراین یادگیری طرز و نحوه استفاده از تونر های پوست و صورت به عنوان اصلی ترین محصول از یک روتین پوستی بسیار مهم و ضروری است.

و اما نحوه استفاده از تونر صورت

با چند تکنیک ساده، نحوه صحیح استفاده از تونر صورت را به شما آموزش می دهیم. همانطور که گفتیم تونر ها جایگزین شستشو صورت نمی شود و فقط مکمل آن است. برای استفاده از این محصول ابتدا به کمک مقداری میسلار واتر، آرایش صورت خود را پاک کرده و سپس به کمک یک شوینده که ترجیحا باید فوم شستشوی صورت باشد، آلودگی های پوست خود را نیز تمیز کنید و آن را آبکشی کنید.

سپس مقداری از تونر پوست و صورت را بر روی پد پنبه ای بریزید و آن را مرطوب کنید. البته بدانید که پد نباید کاملا خیس شود. سپس به آرامی تونر را بر روی پوست صورت و گردن خود پخش کنید. بعضی تونر ها محدودیت استفاده در اطراف چشم دارند. به این نکته به خوبی توجه کنید. تمام نقاط صورت، حتی ابرو، گوش و اطراف آن، شقیقه، گردن و … را به خوبی پاکسازی کنید.

سرعت جذب تونر بسیار بالاست. یک دقیقه صبر کافیست تا پوست تا کاملا خشک شود و تونر صورت به عمق منافذ پوست نفوذ کند. در نهایت نیز بهتر است که این پاکسازی را با استفاده از یک کرم مرطوب کننده یا مراقبتی پوست کامل کنید. به این ترتیب تاثیر تونر چند برابر می شود. بهترین زمان برای استفاده از TONER نیز یک مرتبه در روز و یک مرتبه شب هنگام است. کافیست یک دوره از این محصول پرطرفدار استفاده کنید تا به وضوح شاهد تغییر در وضعیت پوست خود باشید..

بهترین تونرها را از بانه گالری بخواهید

بهترین زمان استفاده از تونر صورت

در ترتیب روتین های مراقبت از پوست و صورت همانطور که گفته شد و توضیح داده شد، بهترین زمان برای استفاده از تونر صورت، درست بعد از شستشوی صورت است.  اما در رابطه با اینکه چه زمانی بهتر است که این روتین مراقبت از پوست شامل تونر صوتر اجرا شود، به نظر ما شب ها و قبل از خوابیدن. بهترین زمان برای استفاده از تونر های صورت است. چراکه شما با صورتی کاملا تمیز شده و آماده، به رخت خواب خواهید رفت.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم یادگیری طرز و نحوه استفاده از تونر صورت، برای دریافت بهترین نتیجه از آن و عدم هدر دادن محصولی که بابت خرید آن هزینه پرداخت کرده اید، بسیار مهم است، بنابراین مقاله بالا را به خوبی مطالعه نمایید و در صورتی که سوالی در رابطه با طرز استفاده از این محصول داشتید و یا نکته بهترین می دانید، در قسمت نظرات، آ نرا با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

در ترتیب استفاده از محصولات مراقبت از پوست دقیقا بعد از تونر صورت، منافذ پوستی شما آماده شده است و بهتر است که از محصولات مراقبت از پوست تغذیه کننده و درمانی همانند سرم صورت، ماسک روقه ای، ماسک صورت و .. استفاده کنید.

خیر، قبل از استفاده از تونر باید صورت را بشویید و بعد از تونر صورت باید سرم بزنید و در پایان روتین مراقبت از پوست، از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *