آرایشی و زیبایی

معرفی 5 پرایمر آرایشی خوب با قیمت مناسب

پرایمر خوب با قیمت مناسب

آیا می دانید که انتخاب پرایمر اشتباه نه تنها به ثابت و نتیجتا زیبا تر کردن آرایشتان کمکی نخواهد کرد، بلکه آن را بد و زننده کرده و حتی می تواند به پوست صورتتان نیز آسیب بزند. به صورت کلی استفاده از انواع لوازم آرایشی بی کیفیت می تواند این مشکلات را داشته باشد، اما پرایمر ها به عنوان زیر سازنده های آرایش صورت باید کیفیت خوبی داشته باشند. در این مقاله با ما باشید تا به شما 5 پرایمر آرایشی خوب با قیمت مناسب را معرفی نماییم.

تعریفی کوتاه از پرایمر آرایشی خوب و با کیفیت

در صفحه دسته بندی ” پرایمر آرایشی ” از این محصولات این گونه تعریف نموده ایم که باعث ثابت ماندن آرایش در طول روز با بستن منافذ باز پوست و جلوگیری از تعریق و رسیدن چربی صورت و … به آرایش که در زیر تمامی مواد آرایشی مخصوص صورت قرار می گیرد.

ویژگی های یک پرایمر خوب

پرایمر های مختلف از مواد مختلفی ساخته می شوند و مارک های مختلف ساخت این نوع لوازم آرایشی از ترکیبات متفاوتی استفاده می کنند. اما به صورت کلی همه آنها باید از ترکیباتی ساخته شده باشند که برای پوست ضرری نداشته باشد. که در ادامه ویژگی هایی که یک پرایمر خوب باید داشته باشد را به صورت مختصر ذکر می نماییم:

  • از پرایمر هایی که بیس سازنده آنها روغن است استفاده نکنید
  • پرایمر هایی که مقدار بیشتری از ترکیبات آن ها را آب تشکیل می دهد، ضرری برای پوست نداشته و پرایمر های خوب و با قیمت مناسبی وجود دارند که به این صورت می باشند.
  • پرایمر هایی که دارای ویتامین های E و A هستند کیفیت بهتری دارند و علاوه بر اینکه برای پوست ضرر ندارند، مزیت هم دارند
  • پرایمر های ضد تعریق ( ضد آب ) می توانند برای یک مهمانی طولانی در یک روز گرم و یا در داخل یک فضای بسته بسیار مناسب باشند، زیرا از عرق کردن اضافه صورت جلوگیری می کنند.

1. پرایمر آرایشی مک

یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع لوازم آرایشی با کیفیت و درجه اول که در دنیا حرف اول را می زند مک می باشد، مزیت اصلی این پرایمر آرایی مک این است که در ساخت آن از چربی استفاده نشده و همانطور که در ویژگی های یک زیر ساز آرایشی خوب نیز گفتیم، درصد بیشتری از ترکیبات آن را آب تشکیل می دهد، پرایمر آرایشی مک می تواند برای پوست چرب مناسب باشد و یک محصول با کیفیت خوب و قیمت مناسب به حساب می آید. لازم به ذکر است که بافت نرم این پرایمر آرایشی آن را به محصولی خوب برای بستن راحت تر منافذ باز پوست تبدیل کرده، که به همین دلیل است که می گوییم استفاده از آن برای پوست های چرب هم مناسب می باشد.

ویژگی ها و فواید پرایمر و زیرساز آرایشی مک

ویژگی ها و فواید پرایمر و زیرساز آرایشی مک

2. پرایمر آرایشی میبلین بیبی سکین

یکی دیگر از برند های پرایمر آرایشی با کیفیت که تعدادی از محصولات تولیدی آن، همانند این مدل بیبی اسکین قیمت مناسبی داشته و خریدشان مقرون به صرفه می باشد. پرایمر های آرایشی میبلین نیز بافت نرم و سبکی دارند و احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کنند. خوبی این محصول این است که پوست صورت را بدون استفاده از هیچ ماده آرایشی دیگری، کاملا نرم می کند و جلوه ای همانند پوست کودک به آن می دهد، توانایی بستن منافذ باز پوست توسط این محصول بسیار عالی است و یکی دیگر از بهترین پرایمر ها با قیمت مناسب برای خرید می باشد.

3. پرایمر آرایشی وی دی

شاید آشنایی زیادی با این برند نداشته باشید. اما وقتی حرف از کیفیت عالی و قیمت مناسب زده می شود نباید محصولات برند وی دی را از یاد ببرید. پرایمر آرایشی وی دی، محصولی با کیفیت است که فرمولاسیون آن تقریبا مشابه فرمولاسیون پرایمر مک می باشد و درصد بیشتری از آن را آب تشکیل داده است. این محصول می تواند از براق شدن بیش از اندازه مواد آرایشی دیگری که بر روی آن قرار می گیرند نیز جلوگیری کند که خود مزیتی اضافه بر کارایی اصلی اش به حساب می آید. عدم وجود روغن در ترکیبات آن سبب شده تا در نهایت تصمیم بگیریم آن را یکی از 5 پرایمر آرایشی خوب و با کیفیت و با قیمت مناسب معرفی نماییم.

پرایمر وی دی VDAY

4. پرایمر ژله ای کاریته

تقریبا می توان گفت یکی از بهترین پرایمر های خوب و با قیمت مناسب که مناسب پوست های حساس و آسیب پذیر ساخته شده است این محصول می باشد، بافت پرایمر کاریته کاملا ژله ای است و این نشان دهنده آن است که کلا بر اساس آب ساخته شده است، ویژگی اصلی این محصول برخورداری از ویتامین سی است که از پوست در مقابل التهاب و در مقابل نور مستقیم خورشید نیز محافظت می کند. این پرایمر آرایشی خوب، همانطور که گفته شد، قیمت خوب و مناسبی دارد و برای پوست های چرب نیز بهترین گزینه از میان همه این محصولات می باشد، زیرا قابلیت کنترل چربی نیز دارد. با خرید پرایمر آرایشی ژله ای کاریته، ماندگاری آرایشتان را بالاتر ببرید.

پرایمر ژله ای کاریته karite

پرایمر ژله ای کاریته karite

5. پرایمر آرایشی بارین بیوتی

و اما خبر خوب برای دوستان و همراهانی که تا آخر این مقاله با ما بوده اند، این است که بهترین پرایمر آرایشی موجود در فروشگاه بانه گالری که تمامی ویژگی هایی که برای محصولات بالا نام برده شد را دارا می باشد و قیمت مناسبی نیز دارد و همچنین ترکیبات سازنده آن نه تنها مضر نمی باشند بلکه دارای خاصیت خوب برای صورت نیز می باشند پرایمر آرایشی بارین بیوتی می باشد که بسته بندی آن حجم زیادی داشته و قیمتش نیز بسیار مناسب است. لازم به ذکر است خرید پرایمر آرایشی بارین بیوتی تضمین می سازد که پوست شما از خشک شدن در امان می ماند زیرا دارای خاصیت آبرسانی است و همچنین آرایشتان نیز مات خواهند ماند. از این محصول برای تمامی سنین می توانید استفاده نمایید.

پرایمر بارین بیوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *