دسته‌بندی نشده

چگونه خط لب بزنیم – آموزش استفاده از خط لب

چگونه خط لب بزنیم

بهتر است که شما خانم های عزیز حتما آموزش استفاده از خط لب را یاد بگیرید، تا ظاهر خود را در آرایش تکمیل کنید! شاید در برخورد با این سوال که چگونه خط لب بزینم، روش های بسیار ساده و ابتدایی به ذهن هر خانمی خطور کند اما لازم است بدانید خط لب یک وسیله ضروری در بین انواع لوازم آرایشی لب است که به عنوان سلاح مخفی برای پر تر نشان دادن لب ها و حتی افزایش ماندگاری رژلب تلاش می کند.

مانند هر محصول دیگر جهت انجام آرایش صورت، خط لب های مدادی از دیر باز محبوب و مورد استفاده خانم های بسیاری بوده است و به تازگی ترند های آرایشی بسیار زیادی نیز به وسیله آن رواج یافته اند و شاهد استفاده بسیاری از بیوتی بلاگر ها از این محصول همراه با جدید ترین بولزم آرایشی لب یعنی تینت لب ها و برق لب ها بوده ایم.

در واقع همین محبوبیت و استفاده بسیار زیاد از این محصول آرایشی است که باعث شده بدون اغراق این محصول در کیف آرایشی هر کدام از شما قطعا یک یا چند رنگ از آن یافت می شود. پس اگر شما نیز یک بار برای همیشه دوست دارید نحوه استفاده از خط لب را در چند قدم ساده یاد بگیرید، این مقاله کلید رسیدن به انتطارات شما از داشتن لب های جذاب تر با آرایش است. آموزش استفاده گام به گام از خط لب را با تیم ما یاد بگیرید و در زندگی روزانه خود به کار ببرید.

چرا باید آموزش استفاده از خط لب را یاد بگیریم ؟

هر خانمی دوست دارد زیبایی های ذاتی صورت و چهره خود را بیشتر به رخ بکشد و آرایش کردن یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند، ظاهری بولد تر، مورد توجه تر و کامل تر داشته باشید. با اینکه ترند های آرایشی امروز طرفدار آرایش های غلیظ نیست، اما مداد لب همواره از محصولاتی است که باید به استفاده از آن توجه بسیاری شود و برای اینکه به این زیبایی کامل خودتان در خانه، بدون نیاز به میکاپ آرتیست و با لوازم آرایشی ساده ای که دراید، دست یابید نیاز است که استفاده صحیح خط لب را یاد بگیرید و در پااسخ به سوال چگونه خط لب بزنیم به دیگران نیز آگاه باشید.

بخوانید : بهترین مارک رژ لب

اما مداد خط لب چیست و چرا اهمیت دارد ؟

همان طور که از نامش پیداست، این محصول مدادی خطوطی تمیز و مرتب برای لب ها ایجاد می کند که علاوه بر ایفای نقش زیر ساز عالی برای رژلب، لب ها را پر تر و قلوه ای تر نیز نشان می دهد. مداد خط لب در بازار های لوازم آرایشی در انواع مدل و رنگ موجود است که هر خانم با توجه به نیاز و سلیقه خود یک یا چند طرح مختلف از این وسیله بسیار کاربردی را در کیف آرایشی خود به همراه دارد. اگر شما نیز از عمل ها و راه های زیبایی جهت داشتن لب های حجیم تر و جذاب تر می ترسید، کافی است مداد خط لب خریدارای کنید و با آموزش درست استفاده از آن خط لب و لب های قلوه ای و جذاب تری داشته باشید.

چگونه خط لب بزنیم

چگونه خط لب بزینم؟ آموزش گام به گام استفاده از خط لب

1. لب های خود را آماده کنید: 

مانند هر مرحله آرایشی دیگر، استفاده از خط لب با مراقبت از پوست شروع می شود. قبل از شروع به کار حتما با بالم لب مناسب خود، روغن های گیاهی و یا مرطوب کننده لبی که دارید، پوست لب ها را مرطوب و آبرسانی کنید تا نرم و آماده برای انجام دیگر مراحل آرایشی شود. اگر در ابتدا لب های خود را مرطوب کرده باشید، استفاده و کشیدن خط لب بسیار راحت تر خواهد بود.

2. سایه و رنگ مداد خط لب خود را انتخاب کنید: 

انتخاب رنگ خط لب یک نکته بسیار کلیدی و مهم در داشتن آرایش لب زیبا و بی نقص است. در قدیم خانم ها از خط لب های تیره به اصطلاح پر رنگ تر از رژلب ها استفاده می کردند که این کار کاملا دمده و اشتباه است. حتما در انتخاب رنگ خط لب به رژلبی که قرار است بزنید توجه کنید و بر اساس آن کار خود را شروع نمایید. اگر خط لب همرنگ با رژلب ندارید می توانید از یک خط لب نچرال و مطابق با پوست لب خود استفاده نمایید.

3. شروع خط لب کشیدن از لب بالا: 

فرقی نمی کند شما لب های باریک یا گوشتی دارید، حتما باید خط طبیعی لب های خود را به هنگام خط لب کشیدن در نظر بگیرید، زیرا خارج شدن بیش از حد از این محدوده سبب زشت و زننده دیده شدن لب های شما می گردد. برای آموزش کشیدن خط لب کافی است مداد نوک تیز خود را در دست بگیرید و کار خود را از لب بالایی شروع کنید. در قدم اول از وسط لب بالایی یک X بکشید، حالا قسمت های بالایی X را به صورت هلالی تا هر دو طرف لب بالایی امتداد دهید. شما می توانید در پایان کار با استفاده از براش کوچک کمی خطوط را محو کنید تا خط لب طبیعی تر جلوه کند.

چگونه خط لب بزنیم

4. کشیدن خط لب پایین: 

مانند قسمت بالایی لب ها، اکنون زمان کشیدن خط لب پایینی است. سعی کنید فشار دست وارد شده به مداد را در حد تعادل حفظ کنید تا خط لب شما طبیعی و نچرال کشیده شود. در آموزش کشیدن خط لب برای لب های پایینی کافی است در وسط لب پایینی یک هاله ایجاد کنید سپس دو سر این هاله را به انتهای لب پایین متصل کنید.

5. لب های خود را پر کنید: 

اگر می خواهید خط لبتان مانند یک پرایمر برای رژلب عمل کند، اگر دوست دارید رنگ بیشتری به لب هایتان بدهید، کافی است قبل ار رژلب زدن، داخل لب ها را با استفاده از مداد خط لبی که استفاده کرده اید پر کنید. این کار لب ها را برجسته تر و قلوه ای تر نیز نشان می دهد و همچنین ماندگاری رژلب را به طور موثری افزایش می دهد. نکته حائز اهمیت این است که اگر دوست دارید آرایش لب هایتان سبک و نچرال باشد می توانید در این مرحله کار خود را تمام کنید و از خط لب به عنوان رژلب نیز استفاده نمایید.

کلام آخر

روزانه سوالات متعددی در زمینه چگونه خط لب بزینم را دریافت می کنیم، ما در مقاله بالا برای تمامی مدل لب ها آموزش گام به گام استفاده از خط لب را نقد و بیان کرده ایم. اگر شما نیز دوست دارید آرایش لب حرفه ای در خانه انجام دهید این مقاله مخصوص شما طراحی شده است. در صورت بروز هر گونه سوال در زمینه انتخاب و خرید مداد خط لب می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *