دسته‌بندی نشده

کدام یک از کرم های ضد آفتاب بیودرما خوبه ؟

کرم ضد آفتاب بیودرما اسپات

یکی از محصولاتی و لوازم آرایشی و مراقبتی که در همه فصل ها به استفاده از آن نیاز خواهید داشت و در واقع سپر محافظ پوست شما در برابر مشکلات ناشی از آفتاب خواهد بود، کرم ضد آفتاب است، محصولی که تنوع بسیار بالایی از آن از هر برند آرایشی در بازار موجود است و حقیقتا انتخاب و خرید آن ممکن است برای بسیاری از خانم ها کار مشکلی باشد. یکی از برند هایی که جزو قدیمی ترین ها در زمینه کرم های ضد آفتاب است و خیلی از خانم ها به استفاده از آن روی آورده اند، بیوردما است که این برند ها به خودی خود تنوع بالایی دارد و در این مقاله می خواهیم شما را با مدل های مختلفی از آن آشنا کرده و در نهایت برایتان توضیح دهیم که هر کدام از کرم های ضد آفتاب بیودرما برای چه چیزی خوبه و مناسب چه پوستی است. با ما همراه باشید.

معرفی برند بیودرما

بیوردما یکی از برند های بسیار بسیار معروف در سطح جهان است که در واقع فرانسوی می باشد و در کشور های بسیار زیادی محصولات آن عرضه می شوند. شعبه های تولید محصولات این برند جدای از فرانسه، در کشور های دیگر نیز شروع به کار کرده اند و با این که فرمولاسیون همه محصولاتی که زیر مجموعه این برند هستند یکسان است، اما ممکن است در کشور های مختلفی تولید شوند. اما این موضوعی تعیین کننده نیست و به صورت کلی علاوه بر کرم های ضد آفتاب که معروف ترین محصولات بیودرما هستند، کیفیت سایر محصولات آن نیز تضمینی می باشد.

بخوانید : بهترین برند کرم ضد آفتاب

هر کدام از کرم های ضد آفتاب برای چه پوستی خوبه ؟

همانطور که گفته شد، بیودرما برندی قدرتمند در زمینه تولید لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی است و کرم های ضد آفتاب آن بسیار معروف هستند و تنوع بالایی نیز دارند، اما 3 مدل از آنها که جزو پر فروش ترین هایشان نیز می باشند در بانه کالری با بهترین قیمت ممکن موجود می باشند که اصلی بودن آنها تضمینی است، کیفیت زیادشان، تعجب آور است و نسبت به این کیفیت و عملکرد، قیمتشان نیز بسیار به صرفه است. این سه مدل به صورت زیر می باشند :

بخوانید : کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بدون رنگ 

کرم ضد آفتاب بیودرما اسپات بدون رنگ SPF50

در واقع این محصول را باید یک کرم مرطوب کننده نیز دانست، چراکه دارای خاصیت آبرسانی نیز می باشد، مرطوب کننده است و در واقع برای پوست های مختلط و خشک نیز ساخته شده است، با اینکه استفاده از ان برای پوست های چرب نیز مناسب می باشد، اما افرادی که پوست خشکی دارند و به دنبال خرید کرم ضد آفتاب بدون رنگ هستند، مطمئنا بهترین انتخابشان این کرم ضد آفتاب بیودرما اسپات بدون رنگ خواهد بود. این محصول ویژگی های زیادی دارد و عملکرد آن در محافظت از پوست هم آقایان و هم خانم ها بسیار عالی و مناسب است و نکته خوبی که در رابطه با آن وجود دارد، این است که استفاده از این محصول بر روی پوست های دارای زخم و اسکار نیز بلامانع است.

کرم ضد آفتاب بیودرما رنگی SPF 100

و اما یکی دیگر از بهترین کرم های ضد آفتاب رنگی برای پوست خشک در پاسخ سوال آیا کرم ضد آفتاب بیودرما برای پوست خشک خوبه آن را معرفی نماییم، این کرم ضد آفتاب بی نظیر با SPF 100 است که درصد بسیار بالایی از اشعه های مضر را باز می گرداند. به جای کرم پودر قابل استفاده است، چراکه کاور بالایی دارد و از قیمت خیلی مناسبی هم برخوردار می باشد. این کرم ضد آفتاب فرمولاسیونی همانند یک کرم مرطوب کننده آبرسان دارد و برای پوست های خشک بهترین گزینه است چراکه مانع از آسیب رساندن خشکی پوستشان به میکاپ خواهد شد و باعث پوسته پوسته شدن نخواهد شد.

کرم ضد آفتاب بیودرما رنگی SPF50 مدل AR

و اما آخرین کرم ضد آفتابی که از برند بیودرما است و برای پوست چرب خوبه و رنگی و کرم پودری می باشد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است و جزو پر فروش ترین محصولات این برند جهانی است، کرم ضد آفتاب بیودرما AR می باشد کهاز پوست شما در برابر اشعه های مضر نور خورشید به خوبی محافظت خواهد کرد، به دلیل اینکه oil free است و فاقد چربی می باشد، کاملا با پوست های چرب سازگار است و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد. استفاده از کرم ضد آفتاب بیودرما AR برای خانم هایی که معمولا آرایششان خیلی زود به دللیل پیاده روی زیاد خراب می شود پیشنهاد می شود.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که پاسخ به سوال کدام کرم ضد آفتاب بیودرما خوبه سوال دیگری تحت عنوان : کدام کرم کرم ضد آفتاب برای پوست شما خوبه می باشد. چراکه همه مدل های بالا از نظر کیفیت تضمینی و بدون مشکلی می باشند و تنها تفاوتشان در رنگی و یا بدون رنگ بودن و همچنین متناسب بودنشان برای پوست های خشک و یا چرب و یا مختلط می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *