دسته‌بندی نشده

7 بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بار ها و بار ها این را از متخصصان پوست و زیبایی شنیده ایم: کرم ضد آفتاب اصلی ترین بخش مراقبت روزانه پوست است. اما مشکل اینجاست که در برخی موارد ضد آفتاب می تواند باعث تحریک یا بدتر شدن مشکلات پوستی مانند لک و آکنه شود، به خصوص اگر پوست چرب باشد. محققان دریافته اند که سیلیکون و روغن موجود در برخی مدل ها منافذ پوست را می بندند و سبب می شود غدد چربی بیش از حالت معمول چربی تولید کنند که این یک معضل وحشتناک برای پوست های چرب به حساب می آید! اگر به طور کلی بگوییم: ضد آفتاب یک محصول بسیار مهم در مراقبت پوستی است که مانند یک سد دفاعی از پوست شما در برابر هر گونه مشکلات مانند پیری زودرس، چین و چروک و حتی لک و آکنه محافظت می کند. افرادی که پوست چرب دارید، به جای حذف این محصول از روتین پوستی خود، سعی کنید بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب را انتخاب نمایید.

خوشبختانه امروزه با توجه به ضروری بودن این محصول، کمپانی های مختلف برای پوست های حساس و چرب نیز نمونه های مختلفی بر پایه آب طراحی کرده اند تا افرادی که با پوست چرب و براق سر و کار دارند بدون ایجاد مشکل از آن ها استفاده نمایند. در مقاله پیش رو تیم بانه گالری با چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش محصولات مراقبتی، چند مورد از بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست چرب را به شما مخاطبان عزیز معرفی کرده است.

چرا از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

 بزرگترین تغییری که می توانید در برنامه روزانه خود برای کمک به محافظت از پوست ایجاد کنید، استفاده از ضد آفتاب است. به منظور بهترین نتیجه گیری، این محصول را هر روز صبح، حتی در روز های ابری به پوست بزنید و در طول روز چندین بار آن را شارژ کنید. حالا سوال اصلی این است اهمیت استفاده از ضد آفتاب چیست؟ این موضوع را در مقاله دیگری که در قسمت وبلاگ می توانید آن را یافته و مطالعه نمایید به صورت کامل توضیح داده ایم، اما اگر بخواهیم اینجا نیز اشاره ای به آن داشته باشیم، باید بگوییم که :

اشعه های نور خورشید می تواند به مرور زمان ما را با مشکلات و معضلات پوستی از جمله سرطان، لک، چین و چروک و همچنین تغییر رنگ مواجه کند. ضد آفتاب های موجود در بازار درست به منظور جلوگیری از به وجود آمدن این بیماری و مشکلات پوستی طراحی شده اند. فقط کافیست بر اساس ترکیبات موجود در آن ها بهترین نمونه را برای نوع پوست خود خریداری نمایید.

بخوانید : کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بدون رنگ 

معرفی چند کرم ضد آفتاب پوست چرب

اگر به این مقاله مراجعه کرده اید مسلما در انتخاب کرم ضد آفتاب برای پوست چرب خود دچار مشکل شده اید. لازم به ذکر است که بهترین مدل برای پوست چرب شما، محصولی است که سازگار با شرایط پوستی شما باشد و این نیز با آزمون و خطا به دست می آید. با معرفی چندین کرم عالی برای پوست چرب، سعی کرده ایم این آزمون و خطا را برای شما به حداقل برسانیم تا بتوانید بهترین محصول با صرف هزینه معقول خریداری کنید.

1 – کرم ضد آفتاب وکالی سان کرم spf 70 | WOKALI

در ابتدای مطالب اشاره شد، بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب، مدلی است که فاقد چربی و مواد سنگین باشد. کرم ضد آفتاب بدون رنگ وکالی سان کرم با قیمت بسیار اقتصادی خود توانسته محبوب دل افرادی شود که مشکل داشتن پوست چرب دارند. این کرم فوق العاده که کاملا فاقد چربی و رنگ آرایشی طراحی شده، مناسب هر نوع پوست به ویژه پوست چرب می باشد. این محصول علاوه بر محافظت کاملا پوست در برابر uva و uvb، یک مرطوب کننده و آبرسان قوی نیز به حساب می آید و سبب می شود شما در طول روز بر روی پوست خود احساس سنگینی و چربی نکنید. در پایان معرفی این محصول خفن لازم به ذکر است که ویتامین های E-C-A  موجود در این محصول به سفید شدن پوست کمک شایانی می کند.

2 – اسپری ضد آفتاب بدون رنگ وکالی SPF50

به دنبال یک ضد آفتاب خوب و البته ضد لک و ضد جوش برای پوست چرب خود می گردید، می توانید این محصول بی رنگ وکالی که به صورت اسپری طراحی شده است را انتخاب نمایید. این اسپری یکی از بهترین ها برای پوست چرب شما به حساب می آید زیرا فاقد چربی طراحی شده است. این محصول علاوه بر خاصیت ضد آفتاب، یک آبرسان و مرطوب کننده قوی نیز می باشد. از اقتصادی ترین مدل های اسپری موجود در بازار است که پاسخگوی هر نوع پوست به ویژه پوست چرب شما خواهد بود.

3 – کرم ضد آفتاب فتودرم بیودرما اسپات spf 50 اصل

در این قسمت از مقاله، یکی از پر فروش ترین کرم های ضد آفتاب برای پوست چرب را به شما معرفی می کنیم. فتودرم بیودرما اسپات spf50، که مخصوص پوست های حساس و چرب طراحی شده است، دارای فرمولاسیون فاقد چربی می باشد. این محصول در دسته نمونه های بی رنگ قرار گرفته است. ضد لک، ضد جوش و آکنه و جلوگیری از پیری پوست از معجزات این کرم به شمار می رود. اگر به دنبال یک ضد آفتاب فاقد چربی می گردید که پوست را نیز آبرسانی کند، با خیال راحت از بابت تناسب عالی و البته کیفیت بالا و قیمت مناسب و نتیجتا ارزش خرید زیاد این محصول را انتخاب و خریداری نمایید.

کرم ضد آفتاب بایودرما مدل فتودرم اسپات

4 – ضد آفتاب بیودرما potoderm AR

با تکیه بر تجربه استفاده مشتریان، ضد آفتاب بیودرما از بهترین محصولات سازگار با پوست های چرب و بسیار حساس است. اگر دوست دارد یک کرم ضد آفتاب بی رنگ و فاقد چربی داشته باشید بیودرما را انتخاب کنید. این محصول علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر نور خورشید ماندگاری بالایی دارد و پوست را به خوبی آبرسانی می کند. این محصول ساخت فرانسه می باشد و بهترین گزینه برای پوست های بسیار حساس و مستعد جوش و آکنه است. اگر با زدن ضد آفتاب جوش می زنید هر چه کرم که خریده اید را دور بیندازید و یک کرم ضد آفتاب بیودرما را به پوست حساس خود هدیه دهید.

کرم ضد آفتاب فتودرم بایودرما

کرم ضد آفتاب فتودرم بایودرما

5 – کرم ضد آفتاب هیسه اک اوریاژ Hyseac SPF 30

اگر توجه کرده باشید افراد دارای پوست چرب با زدن کرم ضد آفتاب احساس سنگینی و چربی بیش از حدی بر روی پوست خود می کنند. اگر دوست دارید یک بار برای همیشه این مشکل خود را حل کنید به محصولات مراقبتی پوست خود کرم ضد آفتاب هیسه اک اوریاژ را هدیه دهید. این محصول خوب و قیمت مناسب، علاوه بر خاصیت ضد آفتابی و مرطوب کنندگی قوی، با کاهش ترشح چربی از ایجاد هر گونه آکنه و التهاب جلوگیری می کند. این محصول که یک ضد رادیکال آزاد به حساب می آید کاملا بی رنگ است.

کرم ضد آفتاب رنگی اوریاژ مدل Extreme SPF90 حجم 50 میل

کرم ضد آفتاب رنگی اوریاژ مدل Extreme SPF90 حجم 50 میل

6 – کرم ضد آفتاب رنگی اوریاژ مدل Extreme 90 SPF50

معرفی آخر مقاله کرم ضد آفتاب برای پوست چرب را با یک نمونه رنگی تمام می کنیم. این کرم مخصوص افراد دارای پوست چربی است که به جای استفاده از کرم پودر های سنگین دوست دارند از یک ضد آفتاب با کاور خوب و همچنین فاقد چربی استفاده کنند. این محصول فوق العاده که مقاومت بالایی در برابر آفتاب و اشعه های مضر دارد، مناسب هر نوع پوست می باشد. اگر به دنبال یک ضد آفتاب جهت جلوگیری از به وجود آمدن لک و جوش می گردید یک بار ضد آفتاب رنگی اوریاژ را امتحان کنید.

کرم ضد آفتاب هیسه اک اوریاژ Hyeac SPF 30

7 – کرم ضد آفتاب رنگی لانسون

اینکه این محصول از برند لانسون را به عنوان آخرین مورد از کرم های ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب معرفی می کنیم، به این دلیل نیست که کیفیت مناسبی همانند سایر مدل های 6 بخش قبلی ندارد، بلکه باید بگوییم که یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب به ویژه برای پوست های چرب این محصول است که در سه شماره رنگی عرضه شده و به جای کرم پودر نیز قابل استفاده می باشد.

کرم ضد آفتاب لانسون اصل

کرم ضد آفتاب رنگی لانسون مورد نظر SPF برابر با 50 دارد، دارای خاصیت پوشانندگی بسیار بالایی می باشد و کاملا فاقد چربی و پارابن و البته ترکیبات شیمیایی ساخته شده است و ترکیباتی کاملا ارگانیک و غیر مضر و بدون عوارض دارد. این محصول حاوی خواص قاصدک است، خواص آن را نیز دارد و نه تنها ربای پوست صورت شما مضر نخواهد بود، بلکه مفید نیز می باشد.

محصول : کرم ضد آفتاب لانسون رنگی

سخن پایانی

در مقاله بالا با معرفی چند مورد از بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب، مشکل آن دسته از افراد که با زدن ضد آفتاب دچار لک و جوش می شوند را حل کرده ایم. اگر از بین محصولات معرفی شده در این مقاله، محصول دلخواه خود را انتخاب نکرده اید، می توانید به داخل وب سایت مراجعه کنید یا با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *