دسته‌بندی نشده

آموزش آرایش چشم با مداد چشم مشکی

آموزش آرایش چشم با مداد چشم مشکی

یکی از کلاسیک ترین شکل های خط چشم، خط چشم مدادی است. به جرات می توان گفت این محصول اصلی ترین عضو هر میز و کیف آرایشی برای هر خانمی است. از مبتدی ترین آرایش ها تا حرفه ای ترین ها جهت جذاب و گیرا تر شدن به یک خط چشم مشکی احتیاج دارند. با استفاده از این محصول فوق العاده کاربردی می توان آرایش اسموکی انجام داد یا با کشیدن خط هایی در امتداد مژه های بالا و پایین گیرایی چشم ها را بیشتر کرد. اگر شما نیز دوست دارید با یک آموزش ساده آرایش چشم با مداد چشم مشکی را یاد بگیرید این مقاله مخصوص شما است.

به دنیای کاربردی مداد چشم مشکی وارد شوید و با یاد گرفتن ترفند های فوق العاده با وجود به هر جمع زیبایی خود را با چشمان گیرا تر نمایان کنید. خانم های عزیز اگر تاکنون با کاربرد های بی نظیر این محصول آشنا نشده اید، پس هر چه سریع تر اگر نمونه خوبی از آن ندارید، نسبت به خرید مداد چشم مشکی با کیفیت اقدام کنید و ادامه مطلب را با ما باشید تا بهترین نحوه استفاده از آن را با میکاپ ها و آرایش هایی جذاب به شما عزیزان آموزش دهیم.

آموزش آرایش چشم با مداد چشم مشکی

مداد چشم مشکی چه کاری انجام می دهد ؟

اگر یک سرچ ساده در اینترنت انچام دهید متوجه خواهید شد که قدمت استفاده از خط چشم مشکی به ده هزار سال پیش از میاد مسیح برمی گردد که امروزه خود را به شکل مداد چشم نشان داده و در کیف آرایش اکثر خانم ها یافت می شود. اگر شما هم دوست دارید تنها با یک قلم، گیرایی چشمانتان را چند برابر کنید آموزش آرایش چشم با استفاده از مداد چشم مشکی را در اولویت کار خود قرار دهید.

از مبتدی ترین تا حرفه ای ترین آرایشگران جهانی بی شک در هر مدل میکاپی که برای مشتریان خود انجام می دهند، از مداد چشم مشکی استفاده خواهند کرد. هر رنگ چشم از مشکی گرفته تا سبز و آبی، با مداد چشم مشکی دلبر و جذاب تر خواهند شد، به شرطی که در جای درست آموزش درست را یاد گرفته باشید! ادامه مطالب را با دریافت ترفند های بسیار کاربردی و رایگان در زمینه آموزش میکاپ چشم با مداد چشم مشکی را همراه ما شوید.

آموزش آرایش چشم با مداد چشم مشکی

آموزش ترفند های استفاده از مداد چشم مشکی

از نظر بسیاری از خانم ها کشیدن خط چشم مناسب چشم یکی از سخت ترین کار های دنیا است! اما من در همین ابتدا به شما اطمینان می دهیم تنها با رعایت نکات اصولی و تمرین و تکرار به آرایشگر حرفه ای خود در خانه تبدیل خواهید شد. در این قسمت از مقاله آموزش میکاپ چشم با مداد چشم مشکی به شما ترفند های طلایی یاد خواهیم داد که با استفاده از آن ها می توانید چشمانی گیرا تر و آرایشی متفاوت تر داشته باشید.

بخوانید : خط چشم برای پلک افتاده

1. آرایش اسموکی انجام دهید:

پایه و قلم اصلی در انجام آرایش چشم اسموکی که امروزه در بین خانم ها بسیار وایرال شده، مداد چشم مشکی است. در آموزش آرایش چشم اسموکی با مداد چشم مشکی کافی است خط های کشیده شده با استفاده از مداد را با استفاده از یک براش به حد دخواه محو کنید. در این میکاپاستفاده از مداد چشم مشکی حرف اول را می زند پس در انتخاب مد و نوع خط جشم مشکی که انتخاب می کشید دقت بالایی به خرج دهید.

آموزش آرایش چشم با مداد چشم مشکی

2. با مداد چشم مشکی مژه های خود را پر تر نشان دهید: 

مژه های پر از ملاک های زیبایی چشم است. اگر دوست دارید تنها با رعایت یک راهکار ساده در آرایش چشم، مژه های پر پشت تری داشته باشید کافی است داخل چشم یا همان بن مژه را با استفاده از مداد چشم مشکی پر کنید. توجه داشته باشید برای این کار اصلا نباید از خط چشم های مایعی استفاده شود.

3. با مداد چشم مشکی خط چشم طبیعی تری داشته باشید: 

گاهی اوقات خانم ها دوست دارند میکاپ های نچرال تر و سبک ترین انجام دهند در این جا خط چشم های مایعی جای خود را به مداد چشم ها می دهند. برای آموزش خط چشم در آرایش چشم نچرال با استفاده از مداد چشم مشکی، کافی است قلم خود را در انتهای چشم تا هر جا که می خواهید امنداد دهید سپس یا یک براش بلند و فیکس کنید.

آموزش آرایش چشم با مداد چشم مشکی

سخن پایانی

اگر شما نیز دوست دارید آموزش هایی در زمینه آرایش چشم با مداد چشم مشکی یاد بگیرید مقاله بالا مخصوص شما است. ما سه راهکار بسیار کاربردی از نظر خانم ها را برای شما در این صفحه بازگو کرده ایم. البته توجه داشته باشید در انجام آرایش با مداد چشم مشکی، مدل و نوع مدادی که انتخاب می کنید حرف اول را می زند! در صورت مشاوره بیشتر در این زمینه می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *