آرایشی و زیبایی

آموزش کشیدن 9 خط چشم ترند برای پلک های افتاده

آموزش کشیدن 9 خط چشم ترند و محبوب

خط چشم!!! سخت ترین مرحله آرایش چشم برای هر خانمی که حتی هزاران بار نیز آموزش های مربوط به کشیدن خط چشم را دیده باشد. برای بسیاری از خانم ها این مرحله همانند یک کابوس است، زیرا کمی کج کشیدن یکی از آنها، ممکن است از حالت قرینه خارجشان کرده و همین امر موجب خراب کردن آرایش چشم و در نهایت صورت شما خواهد شد. اما سخت تر از آن، کشیدن خط چشم برای چشم هایی با پلک افتاده است، زیرا ممکن است خط چشم را نیز درست بکشیدن اما بعدا با کمی پلک زدن متوجه شوید که تمام آرایش چشم هایتان خراب شده است.

به هر حال کاریست که باید انجام دهید و نمی توانید بی خیال آن باشید. بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا شما را با آموزش کشیدن 9 خط چشم محبوب برای پلک های افتاده که این روز ها بسیار ترند بوده و حتی بسیاری از اینفلوئنسر ها و تیک تاکر های محبوب نیز از آن استفاده می کنند. کمی از سختی کشیدن خط چشم را از دوش شما برداریم. با ما باشید با این آموزش جذاب که البته در ویدیو زیر نیز می توانید آن را مشاهده نمایید.

خرید خط چشم

چرا کشیدن خط چشم سخت و قلق دار است؟

شاید دلیلی سخت بودن این مرحله از آرایش رعایت نکردن یک سری نکات اولیه باشد که در کشیدن خط چشم بسیار به شما کمک خواهد کرد. که در مقاله اشتباهات رایج هنگام کشیدن خط چشم، این نکات اولیه را به صورت کامل توضیح داده ایم. که خواندن این مقاله نیز باز مربوط به آموزش دیدن برای انجام این کار مربوط می شود. بنابراین می توان گفت تنها دلیل عدم توانایی کشیدن خط چشم توسط بسیاری از خانم ها، آموزش ندیدن است. که خواندن این مقاله و مقاله ای که معرفی شد، می تواند بسیار به شما کمک کند.

چرا کشیدن خط چشم برای پلک افتاده سخت است؟

در حالت عادی شما هنگامی که خط چشم می کشید ممکن است متوجه وجود پلک های افتاده تان نشده و خط خیلی زیبایی نیز بکشید. اما هنگامی که مستقیم و رو به جلو نگاه می کنید، خط چشمتان زیر پلک هایتان رفته و نه تنها محو شده و نشان داده نمی شود بلکه ممکن است قسمتی از آن بر روی پلک هایتان نیز باقی مانده و به کلی آرایش چشم هایتان خراب شود. برای جلوگیری از پیش آمدن همچین مشکلاتی است که ما این مقاله را نوشته ایم تا نحوه کشیدن 9 خط چشم برای پلک های افتاده را به شما آموزش دهیم.

1 – خط باریک

این نوع خط چشم که صرفا یک خط باریک است، ساده ترین نوع خط چشم و است و کشیدن آن نیز قلق چندانی ندارد، اما بسیار مینیمال و زیبا بوده و می تواند برای چشم های با پلک افتاده بسیار مناسب باشد. برای کشیدن این نوع خط چشم همانند ویدیو می توانید از مداد چشم استفاده کنید. این نوع خط چشم، همچنین به خط چشم نامئی نیز معروف است، این خط چشم با یک ریمل چشم ساده می تواند بسیار زیبا باشد و چشمان شما را به رخ بکشد.

2 – خط چشم ساده

کشیدن این خط چشم نیز بسیار ساده بوده و برای چشم های دارای پلک افتاده بسیار کاربردی است، برای کشیدن این مورد می توانید از یک خط چشم ماژیکی نیز استفاده کنید و خیلی ساده همانند ویدیو ماژیک را از انتهای چشم به ابتدای ان ببرید و سعی کنید به افتادگی پلک نرسید و زیاد هم از خط پلک فاصل نگیرید.

3 – کشیدن خط چشم روباهی

کشیدن خط چشم روباهی برای پلک افتاده سخت تر از دو مورد قبلی و بسیاری از خط چشم هایی است که در ادامه معرفی خواهیم کرد، اما خیلی محبوب بوده و برای مراسم ها و مجالس مهم می تواند کاربردی باشد. برای کشیدن این خط چشم باید کاملا از پلک ها فاصله بگیرید و اجازه ندهید که خط چشم زیر پلک هایتان برود. استفاده از یک خط چشم ماژیکی می تواند عالی باشد. ابتدا چشمک بیرونی را بکشید و سپس یک خط ساده همانند مرد دو نیز روی چشم ها بکشید. در انتها، در گوشه ها چشم نیز به سمت پایین چشمک کوچکی بکشید.

در پایان می توانید یک مژه مصنوعی را نیز در انتهای چشمهایتان استفاده کنید، بریدن این مژه مصنوعی و استفاده از نصف آن همراه با این خط چشم روباهی می تواند به کشیدن تر نشان دادن چشم های شما بسیار کمک می کند.

4 – خط چشم کوچک

یکی دیگر از آپشن هایی که برای کشیدن خط چشم روی پلک افتاده دارید، این است که آنقدر خط چشم و چشمک آن را کوچک کنید که به پلک ها نرسد. این نوع، کلاسیک تین خط چشمی است که معمولا برای میکاپ های ساده استفاده می شود. اما بیار ساده، مینیمال و زیبا است.

5 – کشیدن خط چشم گوشه دودی

برای کشیدن این نوع باید از یک خط چشم مدادی استفاده کنید. و همانند مورد چشم که با استفاده از خط چشم ماژیکی بود، این بار با نمونه مدادی یک خط چشم با چشمک کوچک بکشید و سپس همانند ویدیو با یک براش آرایشی مخصوص، مواد روی چشم هایتان را به شمت بیرون بکشید. که این کار باعث فید شدن و دودی نشان داده شدن آن می گردد. این تکنیک چشم های شما را علاوه بر کشیدن تر نشان دادن، بزرگتر و روشن تر نیز نشان می دهد.

6 – خط چشم روباهی فیک

اگر با کشیدن خط روی پلک مشکل دارید، پس از نمونه تقلبی آن استفاده کنید!! بله می توانید تها چشمک را کشیده و با استفاده از یک مژه مصنوعی که دارای خط روی پلک نیز می باشد دیگر خط روی پلک را نکشید.

7 – کشیدن خط چشم با چشمک درشت

یکی از محبوب ترین خط چشم ها در میان بسیاری از اینفلوئنسر ها و خانم های جوان کشیدن این نوع خط چشم است، که خط بالای آن از پلک های افتاده شما می گذرد. و خط پایین آن نیز موجب کشیده تر شدن خط چشمتان شود. اما همانند چیزی که در ویدیو و تصویر زیر می بینید، وقتی پلک ها را باز می کنید، فاصله ای را می بینید، که باید این فاصله را نیز پر کنید. آموزش کشیدن این خط چشم در ویدیو بهتر نشان داده شده است که بهتر است ویدیو را حتما تماشا کنید.

8 – کشیدن خط چشم دودی معکوس

کشیدن این نوع نیز بسیار ساده و آسان بوده و برای آن باید از سایه چشم سیاه و یا تاری استفاده کنید و به کمک یک براش همانند مورد 5 آن را به سمت بیرون بکشید تا مواد پخش شده و حالت فید مانند و دودی به وجود آید. البته اگر به سایه چشم سیاه دسترسی ندارید می توانید از مداد چشم نیز استفاده کنید، اما شاید کارتان کمی سخت تر باشد.

9 – دودی غلیظ

برای کشیدن این نوع از با استفاده از یک خط چشم ماژیکی بیس را بر روی خط پلک ها کشیده و سپس همانند روش 8 و با استفاده از یک سایه چشم و یا مداد چشم مناسب و یک براش آارایشی مخصوص حالت دودی را نیز کشیده و خط چشمتان را تکمیل نمایید.

سخن آخر

این بود آموزش کشیدن 9 خط چشم محبوب و معروف برای پلک های افتاده که البته برای چشم های با پلک غیر افتاده نیز قابل استفاده می باشند. امیدوارم نحوه کشیدن این خط چشم ها نیز برای شما ساده و آسان باشد و بتوانید در مهمانی ها و مجالس مهم و یا در محل کار و برای بازار و … از آنها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *