دسته‌بندی نشده

7 مورد از اشتباهات رایج به هنگام کشیدن خط چشم

اشتباهات رایج هنگام کشیدن خط چشم

اگر شما هم تا به حال برایتان پیش آمده که خط چشمتان را اشتباه کشیده اید و یا از کشیدن آن خسته و عصبانی شده اید و بی خیال شده اید، این مقاله مناسب شما نوشته شده است. درحالی کشیدن یک خط ساده بر روی خط پلک به عنوان خط چشم، بسیار ساده به نظر می اید آما جنبه های مختلف آن می تواند بسیار قلق دار و سخت باشند. به هر حال هدف از کشیدن خط چشم، بهتر به نظر رسیدن شما است که در صورت انجام اشتباهاتی که معمولا در بین بیشتر خانم ها نیز رایج می باشند، شما به این اصل مهم دست نخواهید یافت. بنابراین نکاتی که در ادامه در قالب 7 اشتباه رایج خدمت شما عزیزان عرض می کنیم، از مجموعه اشتباهات رایج هنگام کشیدن خط چشم انتخاب شده و به بهتر شدن شما در انجام این کار کمک می کند.

1 – کشیدن چشم و تغییر حالت آن هنگام کشیدن خط چشم

بسیاری از خانم ها هنگام کشیدن خط چشم، چشمانشان را به سمت بیرون کشیده و بعد از اتمام کار آن را رها می کنند، حتی دیده شده که به هنگام کشیدن خط چشم، از کش لیفت نیز استفاده شده که این، حتی اگر بدون هیچ اشتباهی خط چشمتان را بکشید، فقط تا زمانی باعث زیبا به نظر رسیدن آرایش و میکاپتان می شود که چشم هایتان در حالت کشیده شده باشد و وقتی آنها را به حال عادی بر می گردانید، خط چشم نیز به آن حالت برگشته و برآمدگی و کج موجع شدن به وجود می آید که ممکن است بسیار بد و زشت به نظر برسد. بنابراین به هنگام کشیدن خط چشم، به هیچ عنوان حالت عادی چشم هایتان را تغییر نداده و در همان حالتی که قرار دارند، خط چشم را بکشید.

اولین اشتباه در کشیدن خط چشم

 

2 – استفاده از خط چشم اشتباه

در یکی از مقاله های وبسایت فروشگاهی و مجله ای بانه گالری “آموزش کشیدن 9 خط چشم برای پلک های افتاده” را آموزش داده ایم، که برای کشیدن هر یک از آنها باید از خط چشم مناسبی استفاده نمایید، به عنوان مثال دو مورد از آنها به وسیله سایه چشم کشیده می شوند. اگر شما محصول اشتباهی را برای کشیدن خطوط چشم هایتان انتخاب کنیدف مطمئن باشید به آن چیزی که دلتان می خواهد دست نخواهید یافت و تنها باعث می شوید که آرایش و میکاپ چشم هایتان بد به نظر برسد. به عنوان مثال برای کشیدن خط چشم دودی به هیچ عنوان نمی توانید از نوع ماژیکی این محصول استفاده کرده و سپس انتظار داشته باشید که براش آرایشی آن را پخش و دودی نماید.

3 – کشیدن خط چشم بلند

کشیدن خط چشم همانطور که گفته شد، ممکن است ساده به نظر بیاید اما ممکن است خیلی قلق دار و مشکل نیز باشد، البته در صورتی که آموزش های لازم را ببینید مطمئن باشید برای شما هم آسان خواهد بود. به عنوان یکی از اشتباهات رایج هنگام کشیدن خط چشم، نباید آن را با فاصله از پلک ها و خط پلک بکشید بلکه باید دقیقا روی خط پلک بوده و درست کردن فاصله ظاهر آن را خیلی زشت و زننده خواهد کرد.

کشیدن خط چشم بلند اشتباه است

4 – زیر چشم هایتان را خط نکشید

بسیار دیده شده که خیلی ا خانم ها به دلایل مختلف، زیر چشمانشان را خط کشیده و به گفته خودشان با این کار فرم چشم هایشان را درست می کنند، اما تنها کاری که انجام می دهند، بد فرم کردن چشم ها و آرایششان است. همچنین بسیاری نیز انتها یا چشمک خط چشم را به سمت بالا نمی کشند که این کار نیز باعث بیشتر به نظر رسیدن سنشان می شود. بنابراین دانستن نحوه کشیدن خطوط چشم مختلف بسیار مهم است و این دو نکته را رعایت کنید که خط چشم را به قسمت پایینی چشم هایتان نزده و همچنین چشمک آن را نیز به سمت بالا انحنا دهید.

کشیدن خط زیر چشم استباه است

دلیلی اینکه کشیدن خط چشم پایین را به عنوان یکی از اشتباهات رایج معرفی کرده و می گوییم از ان خودداری کنید، این است که هدف از کشیدن خط چشم در واقع بزرگتر نشان دادن چشم ها است، که این کار نه تنها شما را به این هدف نمی رساند بلکه دور نیز می نماید، زیرا کشیدن خط چشم زیر چشم ها باعث کوچک تر نشان دادن چشم هایتان خواهد شد.

خط چشم را رو به بالا بکشید

5 – چشم هایتان را باز کنید

سخت ترین چیزی که ممکن است برای یک خانم پیش اید این است که خط چشم هر یک از چشم هایش به تنهایی عالی به نظر رسیده اما همراه با هم افتضاح باشند، دلیل این موضوع، عدم تقارن آنها است، زیرا خط چشم های هر دو طرف چشم های شما باید متقارت بوده و با هم برابر باشند، برای جلوگیری از پیش آمد این مشکل کافیست به هنگام کشیدن خط چشم، چشم هایتان را باز نگه داشته و از بستن آنها جلوگیری نمایید.

6 – استفاده از خط چشم قابل شستشو

خط چشم حتی اگر ضد آب باشد نیز ممکن است پخش شود، حال چه برسد به انتخاب و استفاده از نمونه هایی که قابل شستشو اند. بنابراین به هنگام انتخاب و خرید خط چشم حتما نمونه ای را خریداری کنید که ضد اب باشد و بار دیگر نیز این توصیه را به خاطر بسپارید که زیر چشم هایتان را خط چشم نکشید. اگر هم می کشید بسیار کم باشد زیرا زیر چشم سریع تر خیس شده و ممکن است باعث پخش شدن مواد شود.

7 – نوک خط چشم باید تیز باشد

یکی دیگر از اشتباهات رایجی که به هنگام کشیدن خط چشم، خانم ها مرتکب ان می شوند، این است که نوک آن را تیز نمی کشند. همانطور که گفته شد، علاوه بر اینکه چشمک خط چشم، باید به سمت بالا باشد، تا چشم هایتان افتاده به نظر نیایند، نوک آن نیز باید تیز باشد تا ظاهری مرتب و زیبا و جوان گونه تر به صورت و چشم هایتان ببخشد.

نو خط چشم باید تیز باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *