دسته‌بندی نشده

آموزش آرایش چشم با مداد چشم سفید

آموزش استفاده از مداد خط چشم سفید

خط چشم مشکی رنگی جاودانه است که می تواند مکمل هر آرایش چشم باشد. همه ما می دانیم زمان و مکان خاصی برای استفاده از خط چشم مشکی وجود ندارد اما اگر تنها رنگی باشد که از آن اسفاده می کنید، فرصت داشتن آرایشی جدید و جذاب را از دست داده اید! یکی از محصولات دست کم گرفته شده که بسیاری هنوز هم از آن غافل هستند، خط چشم سفید است. با آموزش آرایش چشم با مداد چشم سفید شرط می بندم عاشق این محصول خواهید شد و در اسرع وقت اقدام به خرید مداد چشم سفید خواهید کرد.

مداد چشم سفید نه تنها به درخشندگی چشمان شما کمک می کند بلکه هنگامی که با سایه های مشکی، کلاسیک و پر جنب و جوش همراه می شود، عالی به نظر می رسد. اگر هنوز هم در مورد اضافه کردن مداد چشم سفید به میز آرایش خود شک دارید و نحوه استفاده درست از آن را یاد نگرفته اید این مقاله مخصوص شما است. در این صفحه به شما آموزش می دهیم که چگونه آرایش چشم خود را با مداد چشم سفید جذاب تر کنید!

آموزش استفاده از مداد خط چشم سفید

خط چشم سفید چه می کند؟

هر باور از پیش تعیین شده ای که در مورد مداد چشم سفید دارید باید از بین برود زیرا خط چشم سفید زیبا است، شیک است و برای درخشان به نظر رسیدن چشمان شما عالی است. مانند هر خط چشم دیگر، مداد چشم سفید بر زیبایی و جذابیت بیشتر چشمان شما تاکید دارد. از این محصول معمولا برای روشن کردن و بزرگ تر کردن چشم ها استفاده می شود. ادامه مطالب را با آموزش و یادگیری ترفند های عالی جهت آرایش چشم با مداد چشم سفید همراه ما شوید.

بخوانید : بهترین مارک و برند مداد ابرو

آموزش استفاده از خط چشم سفید

در حالی که مداد خط چشم مشکی تا همیشه جزو اصلی یک آرایش است ، اما مداد چشم سفید نیز از کاربرد های بسیار خاص و ویژه ای برخوردار است که با آگاهی از هر کدام در مسیر داشتن آرایش چشمان خاص قرار بگیرید. در این قسمت چند روش مختلف جهت استفاده از مداد چشم سفید را برای شما دوستداران این محصول مطرح کرده ایم:

بخوانید : خط چشم برای پلک افتاده

1. مداد چشم سفید برای پلک پایین:

اگر چشم های ریزی دارید و می خواهید آن ها را با آرایش باز و بزرگ ر نشان دهید استفاده از مداد چشم سفید یک گزینه عالی است. در این روش شما قسمت داخلی پلک پایینی پشم خود را با مداد سفید پر می کنید و در نهاتی می بینید چشمانتان درخشان تر و بزرگ تر نمایان می شود. فراموش نکنید این ترفند خوراک افراد دارای پوست تیره است، به طوری که چهره به ویژه چشم ها را بسیار گیرا تر می کند.

2. استفاده از خط چشم سفید برای گوشه داخلی چشم:

دومین پلن در آموزش آرایش چشم با مداد چشم سفید استفاده از ان برای درخشان و هایلایت کردن گوشه داخلی چشم است. در این روش کافی است دو قسمت v شکل هر دو چشم چشم را با مداد چشم سفید پر کنید، البته توجه داشته باشید حتما حالت v را حفظ کنید تا چشم های شما گرد و دور از هم جلوه داده نشود.

آموزش استفاده از مداد خط چشم سفید

3. زیر ساز عالی برای سایه اصلی چشم:

حتما قبل آرایش پلک به وسیله سابه، از یک زیر ساز سفید جهت محو کردن خطوط و چین و چروک استفاده کنید. اگر کانسیلر سفید ندارد، می توانید مداد چشم سفید را جایگزین کنید و با استفاده از یک براش یا انگشت به خوبی آن را بلند کنید. در نهایت سایه را به پشت پلک خود بزنید و از فیکس شدن بی نظیر آن لذت ببرید.

4. لیفت کردن چشم و ابرو با مداد چشن سفید:

اگر دوست دارید چشمانتان گربه ای و لیف شده به نظر برسد از کاربرد های عظیم مداد چشم سفید غافل نشوید! در این روش کافی است زیر استخوان ابرو دقیق از تاج ابرو تا امتداد آن یک خط سفید بکشید و سپس آن را با براش محو کنید. در وهله بعدی در امتداد خط چشم خود می توانید در همان راستا یک خط سفید بکشید و فید کنید با انجام این دو کار شما چشمان لیف شده اید خواهید داشت.

آموزش استفاده از مداد خط چشم سفید

کلام آخر

اگر حزوه طرفداران مداد چشم سفید هستند اما آموزش اصولی آرایش چشم با مداد چشم سفید را پیش از این به درستی یاد نگرفته اید مطالب بالا مخصوص شما است. با یادگیری ترفند های ذکر شده، در خانه و تنها با اضافه کردن یک قلم به آرایش خود، میکاپ کردن چشمان زیبای خود را حرفه ای انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *