دسته‌بندی نشده

معرفی انواع بالم لب – 10 مدل از بهترین بالم لب ها

انواع بالم لب

به داروخانه یا فروشگاه های آرایشی بهداشتی می روید و با قفسه هایی سرشار ازانواع بالم لب متنوع مواجه می شوید؟! جالب است بدانید امروزه بالم لب ها در مدل های تیوپی، کاسه ای و ماتیکی در طعم های مختلف و … در بازار موجود شده اند، که همین امر سبب شده تشخیص گزینه مناسب این محصول مراقبت از لب کار دشواری باشد. قطعا شما هم نمی خواهید تمام روز به قفسه های مرکز خرید، خیره شوید. در اینجا یک راهنمای مفید در زمینه معرفی انواع بالم لب ها را برای شما جمع آوری کرده ایم تا یک خرید به دور از پشیمانی انجام دهید.

اما قبل از اینکه به بررسی اینکه انواع بالم لب ها کدام ها هستند و چه کاری برای لب های شما انجام می دهند و چه کاربردی دارند، بهتر است بررسی کنیم که اصلا این محصول چیست و برای چه چیزی استفاده می شود به همین منظور :

بالم لب چیست ؟

اگر می خواهید اطلاعات کاملی در رابطه با این محصول به دست آورید، اطلاعات کامل تر را در مقاله ای جداگانه در بخش وبلاگ فروشگاه تحت عنوان ” بالم لب چیست ” برای شما عزیزان درج نموده ایم، اما اگر هم بخواهیم به صورت مختصر توضیح دهیم که بالم لب چیست و چه کاربردی دارد باید بگوییم که یک محصول مراقبت از پوست لب است که بیشتر جنبه مراقبتی دارد و اما باعث زیبایی بیشتر لب های شما نیز خواهد شد، در واقع بالم لب ها همانند کرم مرطوب کننده اما برای لب می باشند، به عبارتی مرطوب کننده لب های شما هستند و با حفظ رطوبت آن، مانع خشک شدن و پوسته پوسته شدن لب های شما می شوند.

انواع بالم لب

بنابر این اگر می خواهیم لب هایتان را غنچه کنید و اگر آن را پر چین و چروک و خشک مشاهده می کنید و می خواهید از شر این مشکل خلاص شوید، قطعا لب های شما به رطوبت نیاز دارد! به خصوص در زمستان های بی رحم و تابستان های گرم و سوزان. هر فرد فارغ از هر جنسیت، مرد و زن برای رساندن رطوبت لازم به لب ها، به یکی از انواع بالم لب احتیاج دارند. محتوای مربوط به انواع بالم لب ها را مطالعه کنید تا در پایان گزینه ای عالی از آن را دریافت کنید، به همین منظور باید بگوییم که انواع بالم لب ها عبارتند از:

  • طعم دار
  • دارویی
  • پر کننده
  • ضد آفتاب
  • رنگی
  • بدون رنگ
  • حرارتی
  • فانتزی
  • بالم لب های ویتامین لب
  • خانگی
  • گیاهی

و یک سری دیگر از بالم لب ها که در ادامه هر کدام به صورت اختصاصی توضیح داده شده اند.

بالم لب های بدون رنگ

اگر آقا هستید و به دنبال بالم لب مناسب می گردید، قطعا می توانید به سراغ بالم لب های غیر رنگی بروید، البته خانم های محترم نیز می توانند بالم لب های بدون رنگ را در لیست انتخابات خود قرار دهند. توجه داشته باشید بی رنگ بودن این مدل بالم لب ها به هیچ عنوان نشان دهنده ی موثر و بی نقص بودن آن ها نیست و بالم لب های رنگی نیز ضرری ندارند،

تنها نکته ای که باید توجه شود، این است که تا می توانید به سراغ بالم لب های دارای عطر و طعم نروید، چون ممکن است حساسیت زا باشد. بالم لب فانتزی طرح پاندا از جمله بالم لب های بی نگ و بو موجود در بازار که با قیمت بسیار مناسب مورد استقبال افراد زیادی واقع شده است. سعی کنید قبل از استفاده از بالم لب، هیچ گونه مواد آرایشی نظیر رژلب نداشته باشید، تا مواد مغذیی داخل محصول به آسانی جذب پوست لب های شما شود.

بالم لب بی رنگ

بالم لب بی رنگ

بالم لب های رنگی

اگر تمایلی به استفاده از رژ لب ندارید، قطعا بالم لب های رنگی که گاها به آنها برق لب یا براق کننده نیز می گویند بهترین انتخاب برای شما است! این نوع بالم لب ها کمی رنگ به لب های شما می بخشند و در تصاویر رویداد های بزرگ و عروسی ها می تواند بهترین جایگزین برای رژ لب های مضر باشد. به عنوان یک راهنما، مدل های پیشنهادی ما به شما بالم لب حرارتی طرح دار hold morning می باشد که با اطمینان از اصل بودن و قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی بانه گالری موجود است.

بالم لب رنگی

بالم لب رنگی

بالم لب های طعم دار

با استفاده از یک بالم لب طعم دار احساس کنید در حال خوردن خوراکی مورد علاقه ی خود هستید. می توانید انواع مختلفی از این طعم ها نظیر، توت، وانیل، نارگیل، انبه و حتی طعم های خاص مانند کوکاکولا و موهیتو را خریداری نمایید. البته توجه داشته باشید، این ها معمولا در مرطوب نگه داشتن لب های شما عملکرد چندان مناسبی ندارند اما به عنوان هدیه زیبا هستند. بالم لب اورجینال بالین بیوتی از جمله مدل های موجود در بازار مناسب برای هدیه دادن است.

بالم لب های طعم دار

انواع بالم لب های طعم دار

بالم لب های ضد آفتاب

همان طور که با استفاده از ضد آفتاب از پوست خود محافظت می کنید، قطعا باید محصولی نیز باشد که به کمک آن از لب هایتان محافظت کنید. اگر شما نیز به دنبال همچنین محصولی در فروشگاه لوازم آرایشی می گردید، بالم لب ضد آفتاب خریداری کنید و قبل از بیرون رفتن از آن استفاده نمایید. توجه داشته باشید به هنگام استفاده از بالم لب ضد آفتاب، از لب های خود در برابر علائم پیری محافظت می کنید و از ظاهر شدن آن ها مانند آلوی خشک جلوگیری می کنید! بالم لب جامد فانتزی طرح گل رز از جمله محصولات مراقبی لب در برابر نور آفتاب است و همچنین بالم لب مایع و حرارتی اکلیلی از برند هدی بیوتی از دیگر پیشنهادات ما به شما است.

بالم لب های ضد آفتاب

بالم لب های ضد آفتاب

بالم لب های پر کننده و حجم دهنده

با استقبال بی نظیر انسان ها از بالم لب و برق لب ها، کمپانی های مختلف این محصول را در طرح و مدل های متنوع ساخته اند، که بالم لب پر کننده از نمونه های بارز موجود در بازار است. این محصول لب های شما را پر تر نشان می دهد و گزینه مناسب برای کسانی است که دوستدار لب های حجیم بدون تزریق ژل هستند. البته طی تحقیقات انجام شده، متخصصان پوست هشدار می دهند که باید در مورد این محصول زیبایی احتیاط کنید زیرا ممکن است حاوی محرک های حساسیت زا برای لب های شما باشید.

بالم لب حجم دهنده

بالم لب حجم دهنده

بالم لب های ارگانیک

همان طور که از نام آن ها پیداست، بالم لب های ارگانیک با مواد طبیعی ساخته می شوند. این مواد طبیعی می تواند شامل موم زنبور عسل، ویتامین E، ویتامین C، کره کاکائو و … باشد. جالب است بدانید در اکثر موارد این مدل بالم لب ها هیچ گونه عوارض و حساسیتی ایجاد نمی کنند. همچنین بالم لب های ارگانیک و طبیعی معمولا دوستدار محیط زیست هستند، که خبر خوبی برای لب های شما و کره ی زمین است!

بالم لب های دارویی

شاید پزشکان و متخصصین پوست برای برطرف کردن عارضه ی پوست لب های شما، بالم لب تجویز کنند که در این حالت بهتر است با توجه به دستور العمل آن ها استفاده شود. در اکثر موارد متخصصان پوست توصیه می کنند از بالم لب های دارویی فقط صبح ها بعد از خوردن یا نوشیدن چیزی، همچنین شب ها قبل از رفتن به رختخواب استفاده شوند. از خریداری خود سرانه بالم لب های دارویی جدا خودداری نمایید و اجازه دهید پزشکان با توجه به پوست لب های شما بهترین مدل را برای شما انتخاب نمایند.

بالم لب دارویی

بالم لب دارویی

انواع بالم لب خانگی

و اما یکی دیگر از انواع بالم هایی که می توانید برای لب هایتان استفاده کنید و در صورتی که توانایی، امکانات و حوصله ساخت آن را داشته باشید، از کیفیت آن همانند یک محصول بی نظیر و ارگانیک تولید شده توسط برندی معتبر بهره مند شوید، مدل های خانگی می باشند که هر چند که شاید درست کردن آنها نیاز به حوضله و زمان و علم داشته باشد، اما کار سختی نیست و حتی بسیاری از خانم ها از راه تهیه و درست کردن آنها، به فروش های چندی میلیونی در ماه نیز می رسند. بالم لب های خانگی ترکیبات مشخص تری دارند و مورد اطمینان تر هستند.

تفاوت بالم لب با سایر مصحولات مراقبت و آرایش لب

نکته ای که در رابطه با این محصول باید بدانید این است که انواع لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست لب با بالم لب ها متفاوت می باشند. حتی ما در چندین مقاله که یکی از آنها تفاوت برق لب و بالم لب می باشد و یکی دیگر نیز تفاوت بالم لب و تینت لب است، تفاوت های این محصول با سایر انواع لوازم آرایشی لب را به صورت کامل توضیح داده ایم و بهتر است شما نیز در ظنر داشته باشید که با وجود اینکه یک نمونه از این محصول ممکن است جنبه آرایشی داشته باشد، اما بیشتر انواع بالم لب هایی که در بازار مشاهده می نمایید، جنبه مراقبتی دارند و آرایشی نمی باشند.

و اما 10 مدل از بهترین بالم لب های موجود در بانه گالری

تا اینجای مقاله انواع مدل های مختلف را همراه با کارایی و کاربرد آنها به شما همراهان عزیز بانه گالری معرفی نمودیم پس اگر شما هم تصمیم به خرید بالم لب دارید و می خواهید محصولی با کیفیت، بدون عوارض و با عملکرد عالی تهیه نمایید، می توانید از ادامه این مطلب کمک گرفته و بالم هایی که معرفی کرده ایم را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی بانه گالری تهیه نمایید چراکه در ادامه 10 مدل از بهترین بالم لب هایی که می توانید خریداری کنید را معرفی کرده ایم.

1. بالم لب جامد فانتزی طرح گل رز

یک بالم لب جامد با طراحی و ظاهری فانتزی که ظاهر بسیار شیک و زیبایی داشته و قیمت آن نیز بسیار مناسب و به صرفه است. از این محصول می توانید به عنوان آبرسان، نرم کننده و مرطوب کننده برای لب هایتان استفاده کنید و هم قبل از آرایش و هم قبل از بیرون رفتن از آن استفاده کرده و مراقبت کاملی را از لب هایتان انجام دهید

بالم لب جامد فانتزی طرح گل

بالم لب جامد فانتزی طرح گل

2. بالم لب فانتزی حرارتی طرح دار Hold morning

این محصول نیز طراحی زیبا و فانتزی داشته و دارای طرح قلبی است که از نوع حرارتی می باشد، لازم به ذکر است که رنگ آن نیز بسته به حرارت لب ها تغییر می کند که جلوه بسیار زیبایی روی صورتتان به وجود می آورد.

بالم لب فانتزی حرارتی طرح دار Hold morning

بالم لب فانتزی حرارتی طرح دار Hold morning

3. بالم لب مایع حرارتی بارین بیوتی طرح گل دار

این محصول یک مدل حرارتی دیگر است که قیمت فروش آن در بانه گالری به دلیل اینکه تنها نمانده پخش محصولات بارین بیوتی هستیم، بسیار مناسب می باشد.

بالم لب مایع حرارتی بارین بیوتی

بالم لب مایع حرارتی بارین بیوتی

4. برق لب بارین بیوتی اورجینال Barin beauty

این محصول بالم لب نیست اما به نوعی در دسته آنها قرار می گیرد، که باز از برند بارین بیوتی بوده و از لحاظ کیفیت و قیمت تضمین شده است.

برق لب بارین بیوتی اورجینال

برق لب بارین بیوتی

5. بالم لب جامد فانتزی استیکری

بالم لب جامد فانتزی استیکری

بالم لب جامد فانتزی استیکری

6. بالم لب فانتزی حرارتی طرح دار Mocallure

بالم لب فانتزی حرارتی طرح دار

بالم لب فانتزی حرارتی طرح دار Mocallure

7. برق لب حرارتی فانتزی طرح قلب مجیک

8. بالم لب حرارتی فانتزی طرح لب

بالم لب حرارتی فانتزی طرح لب

بالم لب حرارتی فانتزی طرح لب

9. بالم لب فانتزی جامد طرح قورباغه

بالم لب فانتزی جامد طرح قورباغه

بالم لب فانتزی جامد طرح قورباغه

10. بالم لب جامد فانتزی طرح شیشه شیر

بالم لب جامد فانتزی طرح شیشه شیر

بالم لب جامد فانتزی طرح شیشه شیر

سخن پایانی

همان طور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد، امروزه بالم لب ها به یکی از محصولات مراقبی لب برای آقایان و خانم ها تبدیل شده است ما نیز با ارائه ی یک نوشته ی کلی و مفید راهنمای شما هنگام خرید این محصول شده ایم. با خواندن متن بالا تا حد زیادی اطلاعات خود را در ارتباط با انواع بالم لب های موجود در بازار افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *