دسته‌بندی نشده

بهترین سرم صورت ضد لک برای لکه های صورت

بهترین سرم صورت ضد لک برای لکه های صورت

لکه های صورت حتی از جوش ها هم بد تر هستند، چراکه جوش ها به راحتی از بین می روند و حتی اگر از محصول مراقبتی مناسبی برای آنها هم استفاده نکنید، به هر حال از بین خواهند رفت و استفاده از محصولات مراقبتی ضد جوش صرفا برای تسریع فرایند از بین رفتن آنها است. اما لکه های پوست، آن هم بر روی صورت، کمی سخت تر از می روند. ولی نیازی به نگرانی نیست. در واقع امکان از بین بردن لکه های پوست نیز فراهم است و شما می توانید با استفاده از محصولات مراقبت از پوست درست، صورتی کاملا بدون لکه داشته باشید. در واقع به همین دلیل است که در این مقاله می خواهیم بهترین سرم های صورت ضد لک برای انواع لکه های پوستی روی صورت را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

سرم صورت ضد لک چیست ؟

نوعی از سرم های صورت هستند که در واقع برای درک اینکه بدانید چه کاری انجام می دهند، ابتدا باید مقاله سرم صورت چیست را به صورت کامل مطالعه کرده و با ساز و کار این محصولات و خواص و فوایدی که برای پوست دارند،آشنا باشید، اما نمونه های ضد لک که برای از بین بردن لکه های پوستی روی صورت، بهترین محصول مراقبتی می باشند، دراای ترکیباتی لایه بردار، ضد تولید ملانین و البته ضد التهاب و سوزش می باشند که علاوه بر تقویت بافت سلولی و افزایش گردش و تولید سلول های جدید، باعث می شوند که با کاهش تولید ملانین، لکه های فعلی از بین رفته و از بروز لکه های جدید نیز جلوگیری شود.

بخوانید : اسم بهترین کرم سفید و روشن کننده قوی صورت و بدن خارجی

و اما بهترین سرم های صورت ضد لک برای همه لکه های صورت

حال اگر صورت شما هم دچار لکه هایی شده که هم اعتماد به نفستان را پایین آورده و هم از وجود آنها خسته شده اید و به دنبال یک محصول مراقبت از پوست مناسب می گردید، بهترین کار، خرید سرم صورت است، اما نه هر سرم صورتی، هر کدام از محصولات زیر جزو بهترین سرم های صورت ضد لک می باشند و می توانند لکه های پوستی روی صورت شما را درمان کرده و از بین ببرند.

سرم صورت ضد جوش و لک بیوآکوا برای لکه های صورت

در واقع این محصول، یکی از پرفروش ترین محصولات بیوآکوا، اما برای از بین بردن جوش های صورت است، منتهی در ترکیبات آن سالیسیلیک اسید و آلوئه ورا نیز استفاده شده که این دو ترکیب با هم می توانند در درمان لکه های پوستی نیز معجزه کنند. در واقع این سرم صورت بیوآکوا، قادر است هم جوش های را از بین ببرد و هم لکه های ناشی از جای آنها را نیز درمان کند. قیمت سرم مورد نظر، بسیار مناسب است، ترکیبات آن کاملا گیاهی و غیر شیمیایی می باشند و همچنین برای هر نوع پوستی ( البته پوست های دارای جوش و یا لکه های ناشی از جوش ) مناسب است و بدون عوارض و حساسیت نیز می باشد.

تاثیر سرم درمانی بیوآکوا بر روی جوش صورت

سرم صورت اسانس B بیوآکوا

و اما دومین محصول از لیت بهترین سرم های صورت ضد لک، این سرم بی نظیر با بسته بندی و طراحی بی ظنیر و البته ترکیبات بی نظیر از برند بیوآکوا است که در واقع یک سرم ترمیم کننده می باشد و علاوه بر خاصیت ترمیم کنندگی به دلیل استفاده از ترکیباتی همانند عصاره سویا، عصاره بلوبری و اسید گلیکولیک که هر سه آنها در روشن کردن پوست، از بین بردن تیرگی ها و لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده مفید می باشند، برای از بین بردن لکه های پوست روی صورت نیز مفید و مناسب است.

سرم اسانس B بیوآکوا آبرسان و ترمیم کننده پوست B Bioaqua Essence 2

سرم صورت ضد لک بلوبری بیوآکوا

اگر توضیحات مربوط به محصول معرفی شده در پاراگراف قبل را خوانده باشید، متوجه شده اید که یکی از ترکیباتی که به از بین بردن لکه های صورت در سرم مورد نظر کمک می کند، عصاره بلوبری است. در واقع بلوبری به دلیل دارا بودن ترکیباتی همانند ویتامین C و ویتامین E می تواند هایپرپیگمانتاسیون را درمان کرده و لکه هایی همانند کله های خورشیدی و … را نیز از بین ببرد. استفاده مرتب و برنامه ریزی شده از این سرم صورت بلوبری بیوآکوا، در یک روتین مراقبتی پوستی شامل همه محصولات ساخته شده از بلوبری، می تواند صورت شما را در مدت زمانی کوتاه، سفید، روشن و عاری از لکه های پوستی کند علی رغم همه این فواید و خواص، قیمت سرم صورت بلوبری بیوآکوا بسیار مناسب می باشد.

تاثیر سرم لیفتینگ و آبرسان بلوبری واندر بیوآکوا

سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

یکی از همه کاره ترین سرم های صورت برند بیوآکوا، این محصول و دیگری محصولی است که در پاراگراف بعد معرفی خواهیم کرد. در واقع خواص ویتامین سی برای پوست و صورت به قدری زیاد و کاربردی می باشند که تقریبا برای هر فردی می توانند خاصیتی داشته باشد و البته مفید واقع گشته و قابل استفاده باشد. چرا که از جلمه کاربردی ترین خواص استفاده از ویتامین سی این است که علاوه ب کاهش قرمزی و التهاب و البته افزایش گردش سلولی، ملانین های پوستی را کاهش داده و مانع فعالیت بیش از حد ملانوسیت ها می شود. قیمت سرم صورت ویتامین سی بیوآ:وا نیز همانند سایر سرم های این برند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

سرم آبرسان ویتامین سی بیوآکوا

سرم صورت عصاره برنج بیوآکوا

برنج از جمله ترکیباتی است که سرشار از انواع ویتامین ها و پروتئین هایی می باشد، در واقع ترکیباتی که در عصاره آب برنج وجود دارند می تواند تولید بیش از اندازه ملانین ها توسط پوست را کاهش دهند، به دلیل آنتی اکسیدان بودن از آسیب های خورشید جلوگیری کنند و مانع بروز جوش های صورت نیز گردند. بدین ترتیب از به وجود آمدن لکه های پوستی روی صورت جلوگیری کرده و به همین دلیل است که سرم صورت برنج بیوآکوا، یکی از بهترین سرم های صورت ضد لک برای از بین بردن انواع لکه های پوستی می باشد. ضمننا قیمت این محصول از برند بیوآکوا نسبت به سرم های صورت برنج از برند های دیگر بسیار مناسب است و این در حالی است که ترکیباتی غیر شیمیایی، کاملا ارگانیک و سرشار از عصاره برنج دارد.

سرم صورت برنج بیوآکوا

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که لکه های پوستی قابل درمان هستند و بهتر است که حتما نسبت به خرید یکی از سرم های صورت بالا و استفاده از آن در یک روتین مراقبتی پوستی ضد لک شامل بهترین محصولات مراقبتی پوست اقدام نمایید. در نظر داشته باشید که برای دریافت نتیجه بهتر از هر کدام از محصولات بالا بهتر است که از انها با محصولاتی حاوی ترکیبات مشابه استفاده کرده و همچنین ترتیب استفاده از محصولات مراقبتی پوستی را نیز رعایت فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *